← Alle dagbøker
diarist.Alias

Yvonne

59 år165 cm8 innlegg 2001 0 følgere

Start70,0 kg
Sist66,4 kg
Endring−3,6 kg
BMI nå24,4
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
18. september 200120. november 2001
66,4 kg

Tung tirsdag

Har hatt en stoooor sprekk.
Begynner på nytt med friskt mot igjenn.
Er bare så altfor glad i søte saker og fete sauser.
Det positive er at jeg iallefall ikke er tilbake der jeg startet.
Nytt mot og ny frisk. I kveld skal jeg ut og løpe.
65,8 kg

gigant sprekk

Har dårlig samvittighet. Stor sprekk på snacks og godis som ble igjenn etter festen til 7 åringen. starter på nytt igjenn i morgen.
god natta.
65,8 kg

Gruer meg.

Grunnen til overskriften er at min datter skal ha 15 jenter på fest i morgen, med pizza og snacks og godter. Jeg ha tenkt til å stålsette meg mot å spise av godteriene og snacksen i hvertfall!
I går var jeg i hvertfall ganske flink.
Vi var en snartur i Sverige for å handle litt julemat.
Godteri handlet vi ikke for den fristelsen vil bli for stor.
Frokost: 1 knekkebrød. m/ brunost
Lunsj: 2 stk. brød m/ kalkun
Middag: Kyllingbryst i Wok m/ ris
Frukt til dessert.
Kvelds: 1 youghert med musli
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias snirkeline15. november 2001
OI! Det blir en utfordring - 15 jenter, pizza og godteri...

Men det klarer du!!!! Husk hva belønningen er!!! :)

Stor klem fra snirkeline
65,8 kg

Utfordringer.

Gårsdagens matrasjon var som følger:
Frokost: 1 haveknekke m/ gulost
Lunsj: 2 havreknekke m/ brunost, 1 yougert, frukt
Middag: Fiskepudding i hvitsaus m/ reker
Kvelds: 2 knekkebrød m/ brunost te m/ kunstig søtningsstoff.
Manglet brød i går slik at det ble mye knekkebrød.
Gikk tur i skogen 30 min med hunden. Det var mosjonen.
Ellers var dagen i går bra. Arne snakket med den engelske oppdretteren i går å "Porsche" ser ut til å bli "The pick of the litter" Det lover veldig godt. Nå gleder jeg meg til vi kan hente henne.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Beatmik15. november 2001
Hei Yvonne.

Takk for hyggelig kommentar i dagboka mi. Ser at du har fått et fint resultat! Er du sulten om dagene? Det er jeg akkurat nå, men det er vel en fase jeg må gjennom...tenk tynt!

Følger med videre! Nå må jeg jobbe litt igjen, kundene venter ;-)

Hilsen Beatmik

c.AuthorAlias aas14. november 2001
Hei, Yvonne!
Hva betyr "The pick of the litter"?

Ellers ser det ut til at du greier deg bra på slankefronten. Det er bedre å gå ned saktere og heller nå målene sine!!!

Ha en god dag!
aas
65,8 kg

Hei igjen

Har vært borte en stund. Dette fordi jeg rett og slett har hatt en langvarig sprekk. Lurer på hva dette har gjort med vekta siden sist jeg skrev her.
Nå er jeg ihvertfall på rett spor igjen.
67,8 kg

Flytting

Helgen gikk ikke så bra. Det var mye jobbing og lite sunn mat.
Boller og sjokolade + chips er ikke akkurat slankekost. En få trøste seg med at det ble litt mosjon i hvertfall. Bæring av esker opp trapper. Nå venter jeg bare på at malerene skal bli ferdig med listverk og deler av trappegangen, så er huset ferdig, med unntak av stua og badet oppe.
I dag har jeg startet på slankingen på nytt. Vi får se hvordan det går denne uken. Målet er 53 kg før neste sommer. Det vil si at jeg må gå ned ca 2 kg i mnd, og det er ikke et urealistisk mål tror jeg.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Sola24. september 2001
Hei.

Flott vektnedgang du harhatt. Det er ikke den usunne maten du spiser den ene gangen som man legger på seg av, men den usunne maten du spiser hver dag!!!! *S*
2 kg. i mnd. er et bra mål. Jeg har lest - Grete Rode sidene - at for å få varig vektnedgang så skal man gå ned 1 - 3 kg. i mnd. Håper du får nytte av disse sidene, Det er ganske utrolig at jeg sitter og skriver så seint, pleier som regel å sovne i stolen jeg - hver kveld!!! *S*
Ønsker deg lykke til. Titter innom deg en annen gang også jeg.
Klem fra Sola, som ennå er våken????
c.AuthorAlias tutu24. september 2001
Heisann Yvonne.

Er sikker på at du klarer målet ditt. Skal følge med deg i spenning.....

Håper du får en strålende slanke uke.
Klemmer fra tutu
68,8 kg

Klarte ikke å la være

Jeg hadde igrunnen bestemt meg for å ikke gå på vekta, men jeg klarte ikke å la være. Det var jo en god nyhet at jeg hadde gått ned litt. Er stort sett flink, og spiser det jeg har tenkt, og til nesten faste tider. Jeg regner med at etter helgen ( skal flytte) vil akkurat det bli lettere. Jeg satser på å klare meg gjennom helgen uten godter og for mye mat.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias tutu21. september 2001
Hei og velkommen hit.

Håper du får nytte av sidene, jeg har hatt godt nytte av dem.
En får råd og støtte og en veldig stor porsjon motivasjon.

Skal følge med deg.
Klemmer og goe tanker fra tutu
70,0 kg

Røykeslutt

Etter å ha utsatt slankingen i lang tid er det nå på tide å ta fatt.
Jeg begynte i går, mandag er en god dag og begynne på.
Følger egentlig Libra sitt opplegg. Har hatt god erfaring med det tidligere.
I går spiste jeg 2 stk. brød med magert pålegg og 2 knekkebrød med brunost 2 stk. lett yougert, 1 stk. eple og 4 små stk. hjemmelagd pizza fordelt på 5 måltider. 5 fibertabletter før hvert måltid + masse vann.
Idag har jeg spist 2 stk. brød 1 til forkost og 1 til lunch.
2 fiberrasjoner og snart 3 liter vann.
Det pleier å gå ganske greit i uka. Det er helgene som byr på problemer.
Håper det hjelper å skrive her.
Jeg har forresten ingen planer om å veie meg mer en en gang i uka. Hver mandag kveld.
I går ble det ingen trim. Håper ihvertfall på en spasertur i kveld.
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.