← Alle dagbøker
Yvonne
59 år165 cm8 innlegg
2001
0 følgere
Start70,0 kg
Sist66,4 kg
Endring−3,6 kg
BMI nå24,4
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka 20. november 2001
66,4 kgTung tirsdag
Har hatt en stoooor sprekk.
Begynner på nytt med friskt mot igjenn.
Er bare så altfor glad i søte saker og fete sauser.
Det positive er at jeg iallefall ikke er tilbake der jeg startet.
Nytt mot og ny frisk. I kveld skal jeg ut og løpe.
16. november 2001
65,8 kggigant sprekk
Har dårlig samvittighet. Stor sprekk på snacks og godis som ble igjenn etter festen til 7 åringen. starter på nytt igjenn i morgen.
god natta.
15. november 2001
65,8 kgGruer meg.
Grunnen til overskriften er at min datter skal ha 15 jenter på fest i morgen, med pizza og snacks og godter. Jeg ha tenkt til å stålsette meg mot å spise av godteriene og snacksen i hvertfall!
I går var jeg i hvertfall ganske flink.
Vi var en snartur i Sverige for å handle litt julemat.
Godteri handlet vi ikke for den fristelsen vil bli for stor.
Frokost: 1 knekkebrød. m/ brunost
Lunsj: 2 stk. brød m/ kalkun
Middag: Kyllingbryst i Wok m/ ris
Frukt til dessert.
Kvelds: 1 youghert med musli
14. november 2001
65,8 kgUtfordringer.
Gårsdagens matrasjon var som følger:
Frokost: 1 haveknekke m/ gulost
Lunsj: 2 havreknekke m/ brunost, 1 yougert, frukt
Middag: Fiskepudding i hvitsaus m/ reker
Kvelds: 2 knekkebrød m/ brunost te m/ kunstig søtningsstoff.
Manglet brød i går slik at det ble mye knekkebrød.
Gikk tur i skogen 30 min med hunden. Det var mosjonen.
Ellers var dagen i går bra. Arne snakket med den engelske oppdretteren i går å "Porsche" ser ut til å bli "The pick of the litter" Det lover veldig godt. Nå gleder jeg meg til vi kan hente henne.
13. november 2001
65,8 kgHei igjen
Har vært borte en stund. Dette fordi jeg rett og slett har hatt en langvarig sprekk. Lurer på hva dette har gjort med vekta siden sist jeg skrev her.
Nå er jeg ihvertfall på rett spor igjen.
24. september 2001
67,8 kgFlytting
Helgen gikk ikke så bra. Det var mye jobbing og lite sunn mat.
Boller og sjokolade + chips er ikke akkurat slankekost. En få trøste seg med at det ble litt mosjon i hvertfall. Bæring av esker opp trapper. Nå venter jeg bare på at malerene skal bli ferdig med listverk og deler av trappegangen, så er huset ferdig, med unntak av stua og badet oppe.
I dag har jeg startet på slankingen på nytt. Vi får se hvordan det går denne uken. Målet er 53 kg før neste sommer. Det vil si at jeg må gå ned ca 2 kg i mnd, og det er ikke et urealistisk mål tror jeg.
21. september 2001
68,8 kgKlarte ikke å la være
Jeg hadde igrunnen bestemt meg for å ikke gå på vekta, men jeg klarte ikke å la være. Det var jo en god nyhet at jeg hadde gått ned litt. Er stort sett flink, og spiser det jeg har tenkt, og til nesten faste tider. Jeg regner med at etter helgen ( skal flytte) vil akkurat det bli lettere. Jeg satser på å klare meg gjennom helgen uten godter og for mye mat.
18. september 2001
70,0 kgRøykeslutt
Etter å ha utsatt slankingen i lang tid er det nå på tide å ta fatt.
Jeg begynte i går, mandag er en god dag og begynne på.
Følger egentlig Libra sitt opplegg. Har hatt god erfaring med det tidligere.
I går spiste jeg 2 stk. brød med magert pålegg og 2 knekkebrød med brunost 2 stk. lett yougert, 1 stk. eple og 4 små stk. hjemmelagd pizza fordelt på 5 måltider. 5 fibertabletter før hvert måltid + masse vann.
Idag har jeg spist 2 stk. brød 1 til forkost og 1 til lunch.
2 fiberrasjoner og snart 3 liter vann.
Det pleier å gå ganske greit i uka. Det er helgene som byr på problemer.
Håper det hjelper å skrive her.
Jeg har forresten ingen planer om å veie meg mer en en gang i uka. Hver mandag kveld.
I går ble det ingen trim. Håper ihvertfall på en spasertur i kveld.
Men det klarer du!!!! Husk hva belønningen er!!! :)
Stor klem fra snirkeline