← Alle dagbøker
diarist.Alias

Yasminah

66 år173 cm237 innlegg 2002–2016 0 følgere

Start83,2 kg
Sist65,5 kg
Endring−17,7 kg
Mål65,0 kg
BMI nå21,9
Framgang mot målet97 %
📉 Ned 10+ kg📓 100+ innlegg🕰️ 10+ år i dagboka
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
26. juli 200210. januar 2016
😉65,5 kg

Yess!

Stadig nærmer 65kg. Jeg kan endelig se det siste målet. Det er litt rart i grunnen. Har vært overvektig i ganske mange år. Hadde egentlig ikke trodd at jeg skulle klare å kvitte meg med overvekten. Man er så vant med å være overvektig at det er rart å ta fram str 38. Trodde aldri jeg skulle komme inn i 38.
Yasminah
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Charon😃10. januar 2016
Gratulerer! Du har stått på og nådd gode resultater, ja!
c.AuthorAlias medasen😃10. januar 2016
Grattis med superflott nedgang. Må være deilig! :)
😉66,4 kg

Et nytt år, nye muligheter

Jule-tillegget er nesten borte. Greide ikke 65 til jul. Det blei 66.1 som er vel nokså ok. Er egentlig ganske fornøyd med at jule-tillegget snart er borte.
Har fremdeles dårlig matlyst, så det har gått greit . Får se når jeg endelig greier nå 65.
Yasminah
😊66,9 kg

Endelig!

Endelig skjer det noe! Det har gått litt opp og ned i det siste. Men jeg er på rett vei. Vi får se om jeg greier 65 innen julaften. Spiser nok fremdeles litt for lite, men matlysten er liten for tiden. Kan ikke si jeg setter så veldig mye pris på alt matstyret som følger med julen. Jeg får absolutt ikke større matlyst om det er masse mat på bordet.
Yasminah
😉67,6 kg

1måned til jul.....

Det har gått veldig tregt i det siste. Håper greie 65 til jul, men vekta står periodevis liksom limt fast uansett hva jeg gjør. Men jeg gir ikke opp!
For tiden har jeg dårlig matlyst....igjen. Det blir ikke bedre med tanken på at jeg har vært arbeidsledig i over 2år. Jeg vil jo gjerne ha en jobb, føle at jeg duger til noe.
Yasminah
😉68,9 kg

Nesten for godt til å være sant......

Så flott, da har jeg greid 1kg. Men jeg har vært på lang tur hver dag....så kiloet kom ikke gratis. Det aller beste er faktisk at jeg kan se 62 og det er jo flott. Første delmål er 65kg. Det aller beste er at jeg ikke har vært så lett på 26år.
Da var jeg bare 52kilo og var veldig tynn. Det får greie seg med 62kg.
Yasminah
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias medasen😉18. september 2015
Grattis med nedgang! Må være deilig å være så lett. Jammen godt jobbet å være så lett som for 26 år siden! :)
😉69,9 kg

Endelig!

Endelig under 70kg. Har vært helt umulig å komme seg under 70. Uansett hva jeg gjorde så stod jeg bomfast på 70.6. Så nå håper jeg at ting skal gå lettere. Jeg vil ned til 62 som er mitt endelige mål. Da er jeg fornøyd.
Yasminah
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Charon😃13. september 2015
Gratulerer!
😉70,3 kg

Nesten samme vekt, og godt var det!

Er kjempeglad for at jeg ikke har lagt på meg, men det hadde jo vært godt å komme under 70kg.Har fremdeles liten matlyst, men går ikke ned i vekt. Jeg spiser nok for lite og kroppen min er vant med å få for lite............ så da går jeg ikke ned. Prøver stadig spise regelmessig, men etter noen dager så..... blir jeg lei.
Yasminah
😃70,5 kg

Samme vekt som sist

Men det kjennes ganske bra, for det har vært mye opp og ned de siste månedene.
Så jeg er fornøyd med å være 70.5. Nå går veien videre og neste mål er 65kg.
Trivselsvekten min er nok et sted mellom 60 og 65. Det er bare så rart at jeg endelig kan skimte den . Den har ikke vært innen rekkevidde på mange år. Nå er det mulig å greie det og det er en merkelig følelse .
Yasminah
😉70,5 kg

Snart påske.......

Nå har jeg en uke på meg til å komme meg under 70kg. Tenk snart er jeg under 70.
Mitt endelige mål var jo 65. Tror jeg stopper der. Ikke alltid man føler seg så motivert . Iblant står vekta bom fast lenge og da er det fristende å gi opp.
Men nå er jeg for nært målet til å gi opp, så det går ikke.
Yasminah
😊71,1 kg

Nærmer meg stadig......

....70kg og godt er det. Gleder meg enda mer til å komme under 70kg. Det er lenge siden jeg har vært såpass lett. Mitt første mål er 70kg, men mitt endelige mål er 65. Da er jeg i mål. Litt rart å se målet såpass nært. Bare 6kg til og så er jeg der.
Det burde vel motivere meg.
Yasminah
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Småbarnsmor81😊17. februar 2015
Så flink du er! Veldig like vektmål som meg, men ligger litt forran i løypa. Håper å følge tett etter!
Lykke til videre!
c.AuthorAlias medas😉15. februar 2015
Grattis med flott nedgang! :)
😉72,0 kg

Endelig!

Burde vel vært kjempeglad, men er så forbannet på Nav at jeg greier ikke glede meg.
Yasminah
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias what-a-feeling9. februar 2015
Det var leit. Håper det ordner seg med nav for deg
😊72,6 kg

Endelig skjer det noe

Skal ikke påstå at det går lett for tiden. Vekta står stadig bom fast. Hadde jo håpet komme meg under 70kg snart Jeg SKAL under 70, rett og slett. Har egentlig liten matlyst, men det er jo egentlig ingen fordel å spise lite heller. Spiser man for lite, går man heller ikke ned. I dag er det heldigvis mildvær, da kan man kose seg ute i finværet.
Yasminah
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Airi😌5. februar 2015
Gratulerer med fin nedgang! =D
😊72,8 kg

Nytt år , nye muligheter

Må si meg fornøyd med denne vekta. Har ikke lagt på meg etter julefeiringa, fordi jeg har vært syk i en uke. Så kiloene jeg la på meg forsvant ganske fort.

Hadde håpet greie 70 til jul, men slik gikk det ikke. Kom i nærkontakt med ei stor konfekteske. Egentlig liker jeg ikke sånn konfekt , men jeg spiste den likevel. Den smakte forferdelig egentlig. Har et litt rart forhold til sjokolade. Misunner de som kan ha sjokolade i huset uten å spise den opp med en gang. Jeg pleier ikke ha sjokolade i huset, bortsett fra næringsbarer. Problemet med næringsbarer er det samme, greier meg sjelden med en ,dersom jeg har flere i huset........... så spiser jeg flere. Prøver passe på slik at de er erstatninger for måltider. Det er bare det at det er ikke lurt å spise 3 næringsbarer til frokost og så neste måltid kl 16.
Merker jo at det kunstige sukkeret bare gir meg lyst på mer. Derfor har jeg begynt å fryse de ned og da har jeg klart å holde meg til 1pr dag. Det holder, for de er ikke gode......men iblant får jeg veldig lyst på noe søtt.

Nå må jeg komme meg videre.
Jeg må under 70 i det minste. Har egentlig fint liten matlyst, det er ikke noe som frister. Det er bare det at det er jo ikke akkurat positivt........ vekta går ikke mer ned. Kroppen vender seg til å få lite mat og så står vekta stille , selv med lite mat. Nei, må nok spise og gjerne lite og ofte. Matlysten må vel komme tilbake snart.
Yasminah
😊72,7 kg

Det går TUNGT.........

Liten fremgang de siste ukene, men hadde håpet greie 70kg til jul.
Syns ikke det ser så lyst ut, men jobber med saken. Hadde håpet greie det til 7desember, men slik går det altså ikke. Det har regnet mye i det siste, så jeg har ikke kommet meg ut på tur.
Yasminah
😊73,3 kg

Sakte,sakte

Det har gått litt tregt i det siste, men jeg jobber fortsatt med målet mitt på 70kg.
Begynner nærme meg 73.0 og det er jo bra. Sikker lenge siden jeg var 73. Aller helst vil jeg være mindre enn 70 til jul. Legger alltid på meg noen kilo i jula.
Yasminah
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.