← Alle dagbøker
diarist.Alias

Yashmin

43 år163 cm4 innlegg 2001–2002 0 følgere

Start69,0 kg
Sist63,0 kg
Endring−6,0 kg
BMI nå23,7
📉 Ned 5+ kg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
20. august 200122. juni 2002
😃63,0 kg

Lenge siden sist

Lenge siden jeg har skrevet her nå, hadde nesten glemt bort denne siden.

Det siste året har det blitt mye frem og tilbake, men jeg har da greid å slanke meg 6 kg, og er ganske fornøyd med det. Målet er at vekta skal stoppe på 55 1. Oktober, så det tror jeg skal gå bra.

Spiser 5 små måltider om dagen, ca. 200 kcal på hvert. Spiser noe grønt til hvert måltid. Drikker masse vann og tar fibertilskudd.

Spiser mye, tunfisk, kylling, reker og lett leverpostei. Har et variert og godt kosthold og er aldri sulten.

Har tegnet kontrakt på treningssenteret, så nå skal det strammes opp også.

Helgene er verst....huff, også denne alkoholen da :( , prøver med hjemmekvelder, men med video fører det ofte med litt god mat også. Heldigvis mye god jordbær og vannmelon om dagene!
68,0 kg

1 kg nærmere

Skriver ikke hver dag, menmen.

Har vært litt flink i noen dager,trimmet, lagt om kostholdet, spiser mye frukt og grønt, brød uten melk og fett, syltetøy uten sukker og sånt. Ikke så ille. Mange gode supper man kan lage.

Men..i dag var det jo bryllup da, så det var da umulig å slippe unna mathysteriet her..puh.

1 kilo nærmere ¨målet da, får trimme ekstra i morgen.

69,0 kg

Puh...

Første dagen er snart over, kvelden er verst, særlig når de andre spiser vafler til kvelds :)

Men, ellers har jeg vært ganske flink i dag, har hjulpet til med fltting og vasket så jeg har brukt en del kalorier på det håper jeg.

Kaloriinntaket i dag bestod av følgende;

Frokost: 1 banan
Lunsj/Middag: 2 pizzastykker
Kvelds: Massevis med druer

I tillegg ble det desverre en eske drops(en liten en til mitt forsvar) Jeg byttet ut den daglige colaflasken med imsdal, faktisk ganske godt.

Blir nok ingen sykkeltur i dag, er sliten nå, gjøre litt lekser å legge meg tidlig heller.
69,0 kg

Siste dag med sjokolade

I morgen skal jeg begynne på mitt hundrede forsøk på å slanke meg, har prøvd alt nesten fra før av men kiloene har bare kommet sigende uansett. Har lagt på meg 20 kg siste to årene, og målet er at ti av dem skal forsvinne før jul.

Jeg er i alt for dårlig form, men skal begynne å sykle meg en tur hver dag, så skal sjokolade og cola byttes ut med frukt og grønt, mye vann og ellers fettfri og kalorifattig mat.

Håper bare jeg ikke sprekker denne gangen, jeg er nok litt for glad i mat og søtt :)
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.