Lenge siden sist
Lenge siden jeg har skrevet her nå, hadde nesten glemt bort denne siden.
Det siste året har det blitt mye frem og tilbake, men jeg har da greid å slanke meg 6 kg, og er ganske fornøyd med det. Målet er at vekta skal stoppe på 55 1. Oktober, så det tror jeg skal gå bra.
Spiser 5 små måltider om dagen, ca. 200 kcal på hvert. Spiser noe grønt til hvert måltid. Drikker masse vann og tar fibertilskudd.
Spiser mye, tunfisk, kylling, reker og lett leverpostei. Har et variert og godt kosthold og er aldri sulten.
Har tegnet kontrakt på treningssenteret, så nå skal det strammes opp også.
Helgene er verst....huff, også denne alkoholen da :( , prøver med hjemmekvelder, men med video fører det ofte med litt god mat også. Heldigvis mye god jordbær og vannmelon om dagene!
Det siste året har det blitt mye frem og tilbake, men jeg har da greid å slanke meg 6 kg, og er ganske fornøyd med det. Målet er at vekta skal stoppe på 55 1. Oktober, så det tror jeg skal gå bra.
Spiser 5 små måltider om dagen, ca. 200 kcal på hvert. Spiser noe grønt til hvert måltid. Drikker masse vann og tar fibertilskudd.
Spiser mye, tunfisk, kylling, reker og lett leverpostei. Har et variert og godt kosthold og er aldri sulten.
Har tegnet kontrakt på treningssenteret, så nå skal det strammes opp også.
Helgene er verst....huff, også denne alkoholen da :( , prøver med hjemmekvelder, men med video fører det ofte med litt god mat også. Heldigvis mye god jordbær og vannmelon om dagene!