← Alle dagbøker
diarist.Alias

Windsochange

59 år161 cm89 innlegg 2001–2002 0 følgere

Start112,2 kg
Sist87,0 kg
Endring−25,2 kg
BMI nå33,6
📉 Ned 20+ kg📓 50+ innlegg🔥 7 dager på rad
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
17. april 200116. april 2002
87,0 kg

Et år er gått....

Og 25,2 kg er borte. Har stått på omtrent samme vekt en laaaaang stund nå, men nå beveger det seg smått om senn. La på meg 5 kg i januar og de er borte, så nå står jeg stand by på 87 igjen. Vel vel, så langt så godt. De 12 kiloene jeg hadde tatt mål av meg til å få vekk før sommeren er nok her fremdeles, men det er litt greit.
Tror at jeg trengte denne perioden til å lære meg å leve med mitt nye jeg, for ny det ER jeg! Har klippet håret nesten kort og farget det mørkt, slik jeg pleier å ha det, og fått en annen klesstil. Opplever at folk ikke kjenner meg igjen, og selv om det er trivelig så merker jeg at det faktisk krever en viss tilvenning fra meg selv å bli mindre! Opplever også jeg av alle ting trives med meg selv nå akkurat sånn som jeg er!

I morgen er det gått ett år siden jeg begynte på Libra. Da veide jeg 112,2 kg. Jeg går enda på blodtypedietten, og har integrert den fint i hverdagen min, selv om jeg av og til tillater meg selv å skeie litt ut. Det som nå er "verst" er andre folks reaksjoner når jeg spiser middag glad og fornøyd med min kålrot eller gulrot istedet for poteter, og mitt speltbrød/Ezekielbrød eller annet glutenfritt brød. Da ristes det på hoder og det veksles blikk, mens jeg spiser meg sunn og frisk og ignorerer sånt tull :) For kroppen min er FRISK nemlig, og mye mindre, og da helliger midlet målet....

Det er en lykke og en glede å kunne meddele at til min sønns konfirmasjon i juni skal jeg stille i en nydelig festdrakt jeg ikke hadde fått på ene låret mitt i fjor på denne tiden! Hurra!

Må bare bøye meg i støvet for dere her inne som har gått ned mye mye mer enn meg og holder dere der - jeg deler gleden med dere, og vet at dere gleder dere med meg over min vektreduksjon. Det jeg trodde var umulig ER IKKE umulig - det tar bare litt tid, og jeg er så uendelig glad for at jeg tok meg den tiden! Skal ned enda 15 kilo til før jeg gir meg, men jeg har ikke hastverk lenger :)

Hurra for alle oss slankere, enten vi har gått ned 1 eller 50 kg. Vi tar tak i problemet og selv om ting kan ta tid, så står vi på, gjennom skuffelse etter skuffelse, og til slutt - ja til slutt når vi målet!

Stå på jenter og gutter! Jeg er så stolt av oss alle sammen, og vet at jeg ikke hadde vært her uten dere, og min uendelige stahet! Jiihaaaa - det er vår!

-stor klem fra winds-
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias Tarangai22. april 2002
Heia Winds.
Gratulerer så mye med et strålende resultat!!! GRATULERER!
Virkelig godt jobbet. Er det ikke deilig å se og kjenne at det har nyttet? Ikke gi deg før du når målet ditt. Er overbevist om at du greier det.
Lykke til.
Klem fra Tarangai
c.AuthorAlias Sunnyline17. april 2002
Så flott å se deg igjen. Og så flott resultat du har fått.

Hilsen Sunnyline
c.AuthorAlias Ronja16. april 2002
hei winds:)
lenge siden sist:) men jeg må si at jeg er veldigt imponert over deg:)) 25,2kg på 12mnd det er kjempebra det, og det er supert at du har hatt en pause og klart deg så bra:) Når du har klart så mye som du har klart nå så kommer du til å klare de 15 resterende kiloene:)
Jeg har selv vært lenge vekke, da jeg har fått en liten sønn som nå er 2mnd, men nå er det på an igjen:)
men det var godt og se deg tilbake jeg har savnet å lese innleggene dine:))
klem fra Ronja
c.AuthorAlias Vendy16. april 2002
Må si jeg blir imponert.. Over 25 kilo ned er helt utrolig bra!! Har lest nesten hele dagboken din nå, og jeg må si du virker som en jente full av stå-på-vilje og guts! Håper jeg klarer å være like flink. Ønsker deg lykke til videre!!

Vendy
c.AuthorAlias Bitten16. april 2002
Hei Winds :) Så koselig det er å se deg igjen. Veldig rart for eg satt for 1 time siden å så i mine gamle dagbøker og da såg eg innlegg fra deg og lurte eg på kor du var blitt av. Det er kjekt å se at du har klart deg fint med den nye vekta. Ja det tar nok en stund å venne seg til sitt nye eg når over 25 kg. er borte :) Eg synest du har vert og er kjempeflink, og eg liker holdningen din til slankingen, at du ikke har det travelt, for da er det jo lettere å holde vekta og. Ønsker deg all mulig lykke til med nedgangen :) Kjekt å ha deg tilbake igjen :) Eg vil følge med deg fremover, du har så mange gullkorn i innleggene dine, det vil eg lære av, for eg trenger å forandre innstilling til slankinga, har altfor lett for å vippe av pinnen visst det ikke går min vei.....svak, det er det eg er :( Men nå vil og skal eg klare det eg og :) Derfor trenger eg deg her :)
Klem fra Bitten :)
87,9 kg

Endelig på nett igjen!

I dobbel forstand egentlig - har en PC som (hvertfall akkurat nå) virker igjen og jeg er tilbake på "striskjorta og havrelefsa" igjen etter jul.
Godt nyttår til alle sammen forresten! Håper dere alle der ute har hatt en fin høytid :)

Som dere kanskje vet følger jeg blodtypedietten og supplerer med Psyllium Husk. Jeg har blodtype O, og det medfører at jeg ikke spiser poteter, mat med hvetemel og mais, spiser ikke svinekjøtt, og styrer ellers unna mat som det i blodtypedietten står "unngå" på. Ikke vanskelig i det hele tatt, for det er rikelig med virkelig GOD mat på "medisinsk" og "nøytral".
I jula skeiet jeg skikkelig ut, spiste til og med mandelpoteter til ribba på julaften - og det var nyyyydelig for en som ikke har smakt poteter på nesten et halvt år! Meeeen....min "omgang" med lefser og kaker og alt mulig har gjort at kroppen min verker og jeg har lagt på meg littegranne. "Vondten" i kroppen er faktisk verst, for jeg opplevde nemlig å bli så godt som frisk med blodtypedietten! Så nå er det tilbake til gode gamle takter igjen, med kålrabi/gulrot/brokkoli istedet for poteter og glutenfritt brød, samt alle typer knekkebrød UTEN hvetemel.

Jeg har bestemt meg for å gå ned 12 kilo til frem til sommeren, da ligger jeg rundt 75 og vipper et sted, og det kjennes ut som en vekt jeg kan trives med. Jeg har en kroppsbygning som ikke tilsier at jeg skal bli en sylfide, og det har jeg også innfunnet meg med, og trives igrunnen godt med å gå ned sakte men sikkert mot en (for meg) trivselsvekt.

Ønsker oss alle lykke til i det nye året! Tvi tvi for oss, og for at jeg kan holde PC`n min oppe å kjøre!

-klem fra winds-
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias Elisabeth26. februar 2002
Hei Winds :) Hvor er du?? Jeg må bare si at jeg savner deg her på sidene..hadde vært så koselig å høre hvordan det går med deg uansett om du slanker deg eller ikke. Vit at vi er her uansett om du føler ting er vanskelig eller ei. Med meg har slankingen stagnert..har tatt en pause,men jeg håper å fortsette ved hjelp av motivasjonen jeg samler her :)
Så kjære Winds,kan du ikke skrive noen ord da,savner deg jo :)
Stor klem fra Elisabeth.
c.AuthorAlias sterk11. januar 2002
Herregud så flink du har vært! Vær skikkelig stolt av deg selv for det er jo en bragd å gått ned så mange kilo!
Nå ble jeg skikkelig oppmuntra til å fortsette her. Håper jeg blir like flink som deg : )
c.AuthorAlias amina11. januar 2002
Så flink du har vært! Og så spennende å høre om blodtypedietten som fungerer. Jeg har aldri hørt noen som har brukt den før. Lykke til videre.
Hilsen Amina som er ny her.
c.AuthorAlias Tarangai10. januar 2002
Hallo Winds.
Jeg ville bare si godt nytt år. Ser at det går veldig bra med deg. Ikke bekymre deg for den lille oppgangen i jula; det erjo ingenting imot det du veide før! Det drypper helt sikkert fort av igjen.
Lykke til videre i 2002. Skal følge med deg.
Klem fra Tarangai
c.AuthorAlias Bitten9. januar 2002
Hei Wins :) Det var koselig å se deg igjen, håper PC`en holder lenge, lenge :) Snart 25 kg. mindre Wins. du er bare helt fantastisk. Eg kunne også ha vert der hadde eg hatt større tålmodighet og ikke ramla så på tryne. Dumme meg nå må eg begynne forfra igjen :( Eg er begynt på blodtypedietten igjen eg og, eg er type A og skal derfor ikke spise kjøtt heller. Eg baker mitt eget brød av speltmel i brødbakemaskin, og det blir godt. Du må lære meg til å kunne holde motet oppe og ikke dette på tryne igjen når det går tregt. Du er mitt forbilde nå :) Ønsker deg iallefall lykke til videre :)
Klem fra Bitten :)

PS: Hva er Pysillium Husk ?????
86,2 kg

En liten oppdatering

Har begrenset tilgang til internett p.g.a. en tullete PC (ARGGGHH)så det er ikke akkurat mye jeg får kommet meg online for tida!

For første gang på så mange år at jeg ikke husker det - har jeg i år kjøpt meg julekjole, en rød flott ettersittende sak med paljetter og du allstyrendes *ler* det var en stor opplevelse! Det ER mulig - jeg hadde bare ikke trodd det i fjor til jul.....

Ville bare stikke innom og ønske dere alle en riktig god jul og et godt nyttår! KOS dere i jula - snart er det januar og 2002!

-juleklem fra winds-
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Tarangai20. desember 2001
Hei Winds.
Må bare se hvordan det går med deg, og du er jo fortsatt kjempeflink. Er det ikke gøy? Synes virkelig det var vel fortjent å spandere ny kjole til jul. Gratulerer!!!
Tenker du blir lekker i den. Ha en fortsatt fin førjulstid.
Tarangai
c.AuthorAlias April20. desember 2001
Var inne å kikket på dagboken din. Jeg må si jeg beundrer den innsatsen din!!! Du er bare kjempeflink!!!!!
Kos deg i jula, og gratulerer med ny kjole. Den høres kjempefin ut. Jeg får prøve å presse meg inn i noe av mitt gamle, holde inn magen og rompa!! God jul til deg fra April.
87,2 kg

Hei og hei

Bare innom og sier hei og at jeg lever. Har det veldig hektisk og slurver litt med maten så det går utrolig tregt med meg..
Jeg følger blodtypedietten, og har hatt bursdager her og gode greier, så det ble litt teit.... Har blodtype O, og har hittil greid å holde meg unna både poteter og all mat med hvetemel, så det går jo egentlig bra, men i det siste har jeg altså slurvet. Så jeg bare starter på ny frisk igjen, og sånn er det med den saken! Nytt bilde av meg kommer over helga hvis det går an å laste opp bilder da? Skal på julebord sammen med kjæresten min - men det med maten på julebord er ikkeno problem, for jeg er ikke noe glad i julemat sånn sett. Skal derimot nikose meg for jeg har barnefritt!

Ha en fin kveld alle sammen!

-klem fra winds-
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Savanna6. desember 2001
Men like fullt så har du jo klart å gå ned i vekt og det er ikke dårlig! Begynte å lure litt på hvor du var nå! Stund siden jeg har sett noe til deg!

Hvordan synes du blodtypedietten virker da...
Har tenkt til å ta en titt på det hvertfall! Informasjon skader aldri!


Stå på nå! Du kommer til å være innom her oftere nå ikkesant?
Klem fra SAvanna
87,9 kg

Eksamen i morra

Hilser til dere alle - kommer sterkere tilbake etter eksamen - stresser fælt her nå....
Tusen takk for hilsner alle sammen - og velkommen tilbake Elisabeth - du har vært savnet!

-masse klemmer til dere alle fra en sliten winds-


3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Tarangai29. november 2001
Hei på deg.
Skal si du er flink med slankinga. Hva er målet ditt?
Håper det gikk bra med eksamen. Ikke stress altfor mye da...du må vel ha noen krefter igjen til jul også :)
Tarangai
c.AuthorAlias kim29. november 2001
Hei Windsochange
Jeg har lest litt i dagboka di.Må si at jeg er kjempeimponert
over det du har klart.Utrolig bra!
Lykke til videre.Og med eksamen.
Kim
c.AuthorAlias bidronninga27. november 2001
Stå på du er jo kjempeflink.Klemmer fra meg
87,1 kg

Nå er vi kommet hjem....

...har flytta inn i nyhuset - og vi begynner så smått å få en viss orden i kaoset av esker, møbler og ting og tang, akkurat slik det skal være!

Vekta kryper jevnt og trutt nedover, men jeg er ikke helt bra i magen og har hodepine fordi vi spiste bløtkake i helga i anledning søsteren min sin bursdag. Betaler alltid i dyre dommer for slike utskeielser, men jeg har meg selv å takke!

Ser at jeg har bikka over på minus 25,1 kg. Det er godt :) Har enda et stykke igjen før jeg er kvitt "fedme" på BMI. Da må jeg veie 77.3 for å ha en BMI på 29.8 som "kvalifiserer" for "overvekt" istedet for "fedme" Gleder meg til det da!
Har jo enda 10 kilo igjen dit, men skal det gå like greit fremover vil jeg nok klare det. Håper inderlig det da! Men så kommer jo jula og alt det så man vet jo aldri....

Godt å være tilbake på nett igjen hvertfall!

Ha en fin slankeuke!

-klem fra winds-
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias Tarangai7. november 2001
Hei Winds.
Vil bare stikke innom å gratulere deg med nytt hus. Du har vel nok å holde på med framover med å komme i orden.
-og ikke minst: GRATULERER MED -25 KILO! Det har virkelig løsnet for deg. Det Libra-kurset (var det Libra?) var tydelig midt i blinken for deg.

Tarangai ønsker det fortsatt lykke til
c.AuthorAlias Elisabeth6. november 2001
Heisann,Winds! Lenge siden sist :) Må si du har vært flink jente og gått ned masse,er det ikke deilig? Nå er jeg tilbake her og skal kjempe med mine siste kilo sammen med dere,sliter veldig med motivasjonen om dagen så det skal bli fint å få støtte fra dere. Ønsker deg og dine en god dag :) Klem fra Elisabeth.
c.AuthorAlias snirkeline5. november 2001
Gratulerer med nytt hjem og -25 kg! Fantastisk bra!!!

Stor klem fra snirkeline
c.AuthorAlias knotten5. november 2001
Gratulerer med minus 25 kg ! En helt utrolig prestasjon! Tenker det føles herlig å ha klart det... :-)
Grattis med nytt hjem også.
87,5 kg

Blir borte noen dager!

Tusen tusen takk for herlige kommentarer til mitt forrige innlegg - det varmet hjerterota mi at dere jubler sammen med meg! Takk for fine oppmuntrende ord, dere er fantastiske støttespillere! Tenk så herlig at vi kan juble sammen, klappe hverandre på skulderen, trøste og gi hverandre et spark bak...alt i samme ånd: fordi vi bryr oss om hverandre! Det er slik det skal være!

Jeg blir borte fra dagboka noen dager, for telefonen min flyttes fra her vi bor nå til det nye huset i morra, og da kommer jeg meg ikke på nett før vi har flytta. Det er ikke mange dagene igjen nå, så det går nok bra.

Ha en fin midtukedag - så sees vi i dagboka om noen dager! Kan hende jeg kommer og registrerer vekta i morra tidlig før de kobler fra her, får se!

-klem fra winds-

87,5 kg

Snart er det minus 25 kilo - hurra!

Jeg tindrer og stråler så det riktig gnistrer av meg for tia! Ikke bare at jeg går ned i vekt så det suser, men jeg har faktisk fått meg kjæreste *smiler lurt* Sånn - nå vet dere det :)

Opplever stadige "sjokk", men de er positive gitt! I helga var det flere jeg traff som jeg ikke har sett påsnart 25 kilo som gikk rett forbi meg og ikke kjente meg igjen! Jeg har farget håret, klipt meg og har vel en litt annen klesstil enn tights og t-skjorte, så det i tillegg til vekttapet gjør nok sitt!
Prøvde klær i går kveld og ble gledelig overrasket. Skinnjakken jeg kjøpte i vår er faktisk passelig, dongeribuksene jeg kjøpte nå i sommer er for små! Kom meg inn i en dongeribukse som jeg aldri i livet trodde jeg noensinne skulle komme inn i og da kom tårene....gledestårene! For en vanvittig ny start dette er, og snart skal jeg flytte inn i nyhuset sammen med ungene mine og starte på resten av livet.

Det finnes nok ikke ord som kan beskrive hvor glad jeg føler meg over at jeg tok avgjørelsen om å starte på slankekur og Libra i april.... fortsatte med blodtypedietten fra og med Juli, og det er den jeg går på enda. Jeg er et levende bevis på at det NYTTER! Det er kjempetungt, og man sprekker av og til, men sprekkene er ikke til for å stoppe oss, det er bare å gå videre, og ikke la dem ødelegge et ellers fint opplegg.
Må innrømme at jeg har vært slapp med trimminga i denne omgangen, selv om jeg ble alene med ungene i sommer med det ekstraarbeidet det medfører, så har jeg ikke trimmet noe mye ut over det. Begynte så smått med litt trim for et par uker siden og det ser ut for å gjøre susen.

Må si noe om masse løs hud også...for det HAR jeg. Er det noen der ute somv et hvordan man skal gå frem for å få fjernet den så rop ut! Jeg har løs hud på overarmene, innsiden av lårene og selvfølgelig magen... ikke pent, men man har jo for det meste klær på så det er egentlig ikke så fali - enda. Ønsker likevel å stramme opp når jeg er ferdig med slankinga og har nådd den vekta jeg ønsker å stå på. For opp igjen skal jeg ALDRI i verden!!!!!!!!! Det er dette som er MEG og slik skal jeg være!

Jeg vil sist men ikke minst takke hjertelig for all støtte og oppmuntring underveis fra dere her...uten dere vet jeg ikke omjeg hadde greid det - rett og slett! Dere er unike og jeg er så glad for at dere finnes!

Neiiida - jeg skal ikke forsvinne herfra - langt ifra, jeg har enda en lang vei å gå, men jeg bare måtte få buse ut med alle tankene mine, og den boblende gleden inni meg i dag!

Nå skal jeg lese dagbøker!

Ha en forrykende slankeuke alle sammen!

-klem fra lykkelige winds-
10 i heiagjengen
c.AuthorAlias ingrid31. oktober 2001
Hei kjære!
Er bare innom disse sidene for å "hilse på gamlegjengen". Måtte skrive litt til deg, jeg ble helt rørt og SÅ glad på dine vegne da jeg leste innlegget ditt i dag. Du har slitt lenge, Winds, men det har vært verdt det, ikke sant?
"Ingen teller tårer på seierens dag" er det et ordtak som sier, og det regner jeg med at du kan være helt enig i?
Du er kjempeflink!
Stor klem fra (nesten forsvunne) Ingrid.
c.AuthorAlias elli30. oktober 2001
Hei Windsochange!!!

Gratulerer med kjæresten og nytt hus. Det er en fryd å lese i dagboken din. Jeg begynte slankekuren samme dato og henter nå inspirasjon av så flinke slankere som deg.

Lykke til videre!!

Klem fra Elli.
c.AuthorAlias Mulle30. oktober 2001
Milde Madonna!!! Du er helt suveren! Virkelig en inspirasjon for en "avdanka" slanker... Kjempe kjempe bra!!

ang. hud etc; jeg var hos lege i forb. med mageplastikk, og det er virkelig muligheter. Særlig pga at du har hatt barn, jeg har født 3 hvorav 1 med keisersnitt, og da blir ikke mageskinnet borte uansett (etter en viss alder og etter et visst antall kg.) Jeg ble anbefalt å gjøre dette om et år eller to, når vekten virkelig er stabil og ungene er så store at de ikke skal så mye på fanget og løftes etc. For du tar en stor operasjon! Men det kan være lurt å komme seg inn i køen, komme tilnærmet lik den vekten du vil ha, og ikke minst trene. Hør på meg, jeg vet hva jeg skal gjøre, jeg gjør det bare ikke... Sofagrissyndromet har slått til!!! Men toppers å lese sida di i dag!! Også ny kjæreste også da!! UHMMMMM!!!
c.AuthorAlias RH29. oktober 2001
Må si jeg er imponert over deg gitt! Også så kos det var og lese innlegget ditt i dag! *Stolt av deg*!

Mange fine tanker hadde du i dag og det er veldig motiverende og lese! Når dagene er så fine som nå så må vi bare henge oss på bølgen og rase med! Deilig førelse! 25 kilo er jo helt utrolig! Gratulerer så masse igjen! Gledestårer har man bare godt av! Skjønner deg godt, endelig løser livet sitt for deg. Med ny kjærste og nytt hjem!

Håper du får en strålende slankedag i dag og at du ikke bobler helt over. Men du må jo boble litt da! Det har du fortjent!

Masse *stolte* klemmer fra RH
c.AuthorAlias Savanna29. oktober 2001
Heisann!
Er kjempeglad på dine vegne! Det er virkelig imponerende å se hva du har oppnådd! Et eksempel til etterfølgelse!
Du får oss andre til å se at det virklig nytter dersom man bare står på og jobber hardt nok!


Lykke til videre og fortsett slik du har gjort til nå så når du dine mål!
Skal holde et øye meg deg!

Savanna
c.AuthorAlias Amorica29. oktober 2001
Heisann!!!

Jeg tar av meg hatten og roper høyt HURRA sammen med deg i dag! Så herlig!!!!

For et sprudlene innlegg! Tusen takk! :) Jeg forstår godt at du er glad jeg! Har ingen problemer med det nei og jeg skal si at du har vært - og er - super flink!

SÅ kos med kjæreste, nytt hus og alt da. Skal se at slutten på dette året blir veldig bra. Neste år blir supert vet du! *s*

JA!!!! Det nytter!

Når det gjelder løs hud, så vet jeg at det finnes visse regler for å få gjort noe med dette via operasjon over det offentlige budsjett. Hvordan reglene er vet jeg ikke noe om. Dette kan du helt sikkert få informasjon om via din fastlege. Noe av grunnen til at du synes at du har endel av dette, kan jo være mangel på nok trening. Du mener jo selv at det ikke har blitt noe særlig av dette utover unger og det vanlige. Det er jo sånn at det krever jo sitt da....Men men. Det er viktig å trene når man går ned i vekt. Da blir man strammere. Men men.

Se om du ikke kan komme igang med litt trening etterhvert. Det hjelper nok! :)

Nok en gang; hurra hurra hurra!!! Du fortjener stående applaus!!!

Nyt dagen, livet, kjæresten, barna, nytt hus, kroppen og alt!

Klemmer og gode tanker fra amor:)
c.AuthorAlias Tarangai29. oktober 2001
Hei Winds.
Ble nesten helt rørt jeg etter å ha lest innlegget ditt i dag. Dette fortjener du virkelig !!! Så flott at alt ordner seg for deg med både, ny mann, nytt hus og snart minus 25 kilo.
Skjønner godt at du er glad i dag. -og husk, forelskelse er også en slankekur i seg selv! Den aller beste ;-D
Fortsatt lykke til.
Tarangai
c.AuthorAlias Eugenie29. oktober 2001
GRATULERER med ny kjæreste og snart nytt vekt jubileum.
Det er virkellig morsomt å lese en så posetiv side som det du har i dag *s*

Eugenie
c.AuthorAlias Viola29. oktober 2001
Dette er virkelig morsom lesning! Og jeg har vært her lenge nok til å huske deg fra i fjor, da var du her masse, men kon liksom ingen vei med kiloene... Og så, plutselig, var det som om du skrudde over på en annen kanal! Kiloene forsvant, ett etter ett, som dugg for solen! Og nå er det snart 25! Helt fantastisk! Må bare si at jeg gleder meg voldsomt over å lese det sprudlende innlegget ditt! Og her er det ingen tvil om at målet er innenfor rekkevidde! Lykke til videre, både med kilo, nytt hus og ny kjæreste!
Diger klem fra Viola.
c.AuthorAlias aslaug29. oktober 2001
Hei
Godt og se at du bobler over av glede. Du smitter det over på oss andre og. Jeg og nyter at jeg går ned i vekt, men er litt utolmodig. Men du er beviset på at man ikke skal gi seg. Du og brukte lang tid på kiloene fra 93 til 89.9, men så har du jo tatt av etter at du passerte den magiskt 90-kg grensen.

Lykke til med nytt hus og ny kjæreste, det skal bli spennende tenker jeg.

Klem fra Aslaug
88,0 kg

Happy Sunday!

Hei og hopp!
Har veid meg nå når jeg kom hjem på kvelden, og vekta stoppet på 88.0 kg! Skal veie meg i morratidlig igjen, så jeg får det rett, jeg veier meg jo på morran vanligvis. Endelig er vekta i bevegelse igjen!

En god slankeuke for oss alle sammen !

-klem fra winds-
88,6 kg

Nå begynner det å hjelpe gitt!

Hei og hopp og GUD så deilig det er at det endelig beveger seg igjen - syns jeg har såttt i stampe lenge nå, men nå er jeg igang igjen :)
Nå har jeg bare 3,6 kg igjen til jeg har nådd mitt 3. delmål, som er å komme ned på 85 kg. Hurra sier jeg bare!
Denne helga skal jeg bort på kurs fra torsdag til søndag. Vet av erfaring at i kurshelgene blir det ikke småspising, ikke godterier og at jeg drikker masse masse vann, så det burde også hjelpe. Skal derfor ikke veie meg før mandagsmorgen igjen, så får vi se hvor jeg står da da.

Syns dere er så flinke alle sammen, til stor inspirasjon for alle oss andre. Prøver å skrive komentarer, men det ser ut for at det funker bare av og til, noen andre som har opplevd det samme mon tro? Skjønner ikke det der, siden jeg får lagt inn innleggene i dagboka mi.

Vel, Happy midtuke alle sammen, stå på - vi er på vei!

-klem fra winds-
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias connie25. oktober 2001
Du har virkelig greid å gå ned mye i vekt, - Gratulerer så mye:-)
Det er deilig når vekta beveger seg nedover, ja. Men man må jammen være tålmodig når man slanker seg, det ække gjort på 1 mnd eller 2..!

Stå på videre. *klem*
c.AuthorAlias aslaug25. oktober 2001
Hei
Så flink du er som har greidd å gå ned så mye. Jeg veier fortsatt over 90 kg, men nå er jeg i siget igjen. Gleder meg ubeskrivelig til å se 8-tallet først.
Lykke til på kurs.
Klem fra Aslaug
89,1 kg

Mandag morra

Men såvisst ikke blues!
Snøen ligger kvit og fin og det er iskaldt ute! Er stiv og støl i dag, har begynt å trene litt...må nok trene litt mer før denne stølheten gir seg ja!
Håper det var et vellykket slanketreff i helga, skal gå og lese om det nå!
Ha en fin slankeuke !

-klem fra winds-
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Viola22. oktober 2001
Hei!
Du holder på stadig, ja! Og nedover går det med vekta ser jeg! BRA! Sjøl strever jeg med hormoner, og vann i kroppen, men nå har det letna litt, heldigvis. Gir meg ikke før jeg er fornøyd, og den lille kroppen her har stadig noen forhatte kilo for mye...
Hyggelig å se deg igjen, og se at det går bra med deg!
Klem, Viola.
c.AuthorAlias RH22. oktober 2001
Hei!

Så fin nedgang du har hatt i det siste da! Kjempe bra! Trening hjelper sikker masse på den også! Og stølheten vil forsvinne etterhvert som du blir mer treningsvant!

Forresten vi har startet en konkurranse for oss som er på 80 tallet, vil du være med så gi meg ett vink! Vi startet i dag!

Håper du får en super slankemandag!

Masse stå på klemmer fra RH
c.AuthorAlias Tarangai22. oktober 2001
Heia Winds.
Jøss, er det snø hos deg. Hvor bor du da??? Hos meg er det sol.
Men vinteren kan vel komme når som helst.
Så fint at du har begynt å trene da, pleier å bli både stiv og støl da, ihvertfall hvis det er lenge siden sist.
Vekta di går jo iallefall ned, så du er virkelig i siget :)
Ha en fin slankeuke.
Tarangai
89,6 kg

En kjapp en

Registrerer vekta - god helg alle sammen!

-klem fra winds-
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias bidronninga14. oktober 2001
Synes du har vært kjempeflink jeg stå på dette klarer du jo fint.
89,8 kg

Delmål 2 nådd!!!!!

Hurra - jeg er under 90!!!!!!!
Delmål 3 er å komme under 80. Nå er det endelig på tur nedover igjen, lurte på om jeg vasset i sirup et tag her....
Ha en finfin slankeuke alle sammen!

-klem fra winds-
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Tarangai10. oktober 2001
Hei Winds
Gratulerer så mye med nådd delmål. Jeg er kjempeimponert over innsatsen din. Kjempeflink er du.
Jeg følger spent med. Ha en fin slankeuke fortsatt.
Tarangai
c.AuthorAlias knotten8. oktober 2001
Gratulerer med delmålet ditt ! Aldri mere 90 nå ? du har virkelig god grunn til å være fornøyd ! :) jeg er veldig inponert :) 22 kg er borte - og jeg kan tenke meg du føler deg anderledes?
Ha en flott slanke uke videre :)
c.AuthorAlias Matvraket8. oktober 2001
Heisann :)

G*R*A*T*U*L*E*R*E*R

med nådd delmål og lykke til med neste delmål.
Stå på videre.
Ha en fin slankeuke selv også :)

Klem Matvraket :)))
90,3 kg

Sirup?

...kan det være det jeg tråkker i mon tro?
Nå skal jeg i hvertfall ikke veie meg før søndagsmorran..... til da MÅ det da ha skjedd noe!

-klem fra winds-
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Ingvild5. oktober 2001
Hei :)
Nå nærmer det seg tid for slanketreff å Victoria må ha svar nå om du kan komme eller ikke.. (ang.reservering på restaurant)
Det hadde jo vært kjempe hyggelig å treffe deg da :)))
Du kan svare i min eller Victorias dagbok, eller send henne en mail victoria25@spray.no
Klem fra Ingvild
c.AuthorAlias RH3. oktober 2001
Hei!

Ville bare ønske deg en kjempe fin slankeuke! Blir morro og se hvordan vekten din er til mandag!

Klem RH
90,3 kg

*sukk*

NÅ er jeg lei av nitti! Snakker om å sitte fast! Skal på kurs igjen nå denne uka så det skal bli spennende å veie seg igjen på søndag. Hadde håpet at jeg skulle se 89 i morra, men dette ser tregt ut gitt! Og så jeg som er såpass flink å spise riktig mat for tiden også. Jaja, venter mensen i morra så det er vel en årsak.

Scannern minhar tatt kveld nå, menejg skal se å få oppdatert med nytt bilde, det er helt herlig å se at der faktisk er forskjell :) Får bilder på CD en gang denne uka. Får prøve å oppdatere etter helga da.
Ha en fortsatt god slankeuke!

-klem fra winds-
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias RH2. oktober 2001
Ikke hver trist og lei, du ser 8 tallet snart skal du se! Dette går unna som bare det, og du burde være kjempe stolt av deg selv nå! Jeg syntes iallefall du er kjempe flink!

Ha en strålende slankedag i dag!

Klem RH
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.