← Alle dagbøker
diarist.Alias

Willow

44 år168 cm2 innlegg 2002 0 følgere

Start94,0 kg
Sist94,5 kg
Endring+0,5 kg
BMI nå33,5
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
28. juli 200231. juli 2002
😌94,5 kg

Masse sjokolade er ikke bra

Som jeg har fått kommentert av snille, engasjerte folk, har jeg oppdaget at å lese andres dagbøker er ytterst inspirerende. Dessverre lider jeg av en selektiv kortids-hukommelse, som gjør at jeg husker inspirerende ting når jeg føler for det. Eller rettere sagt; jeg glemmer det når jeg føler for det.
Jeg spiste på Burger King i dag. Dobbel cheese burger og pommes frittes. Og drukket en liter brus, og spist en sjokoladeplate.
Men til gjengjeld har jeg vært ute i solsteken og danset middelalder-danser (det er Olavsfest-dagene i Trondheim nå), og svettet nok bort en del i løpet av de timene.
Og i morgen skal jeg bade. Svømming og stæsj. Jeg elsker å svømme. Det blir bra.

Takker for all støtte og alle kommentarer! Kjempekoselig! :)
😑94,0 kg

Hei, her er jeg!

Min første slankedagbok... Ja, det var vel på tide.
Jeg kunne muligens ha startet den første dagen litt sunnere da.
Siden jeg var oppe i hele natt, var jeg ikke i seng før nærmere seks i morges. Stod opp rundt 13. Spiste en stekt pølse i brød, og to skiver med speilegg til "frokost" i 14-tida.
Har knaske litt potetskruer (ganske lite, faktisk, ikke mer enn 20 skruer), og spist et stykke kake (halvåmne, sitron, som man får kjøpt i butikken -veldig godt!).
Stekte en halv pizza i 19-tiden, men glemte av den, så den ble svidd. Bare å kaste. Tok et par brødskiver i stedet.

Jeg skulle gjøre mye i dag. Ta oppvask, lese, skissere et kostyme jeg skal lage snart.
Men det ble istedet mange timer framfor pc''en. Oppvasken har jeg fått unna da. Og jeg har lest litt.

Jeg får gjort mer i morgen.
Bilde
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Linda😃29. juli 2002
Hei og velkommen hit!
Jeg er også ny her og har fått masse motivasjon til å legge om livsstilen. Det er så deilig å få den støtten man trenger fra folk som går igjennom akkurat det samme som en selv.
Ønsker deg masse lykke til og titter innom etterhvert for å se hvordan det går.

Klem Linda
c.AuthorAlias iset29. juli 2002
heisann:)

ja velkommen til tidenes beste slankeside:) jeg har vært borte en lang periode nå, men er tilbake for fullt!!!!
ønsker deg alt lykke på veien,og håper vi klarer oss begge to:)

klem Iset
c.AuthorAlias Keyz28. juli 2002
Hei :o)
Siden jeg er først er det vel på sin plass å ønske deg velkommen! Ved å lese i andres dagbøker her vil du se at det er mye inspirasjon å hente.
Du er litt som meg ser jeg. Jeg er sånn at jeg utsetter en hel masse nødvendige ting til fordel for noe som er morsommere. Data, tv og bøker fx.
Ha en fin slankeuke - og bruk slankedagboka flittig, det gir god inspirasjon å se alle tilbakemeldingene man får!

Klem fra Keyz
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.