Masse sjokolade er ikke bra
Som jeg har fått kommentert av snille, engasjerte folk, har jeg oppdaget at å lese andres dagbøker er ytterst inspirerende. Dessverre lider jeg av en selektiv kortids-hukommelse, som gjør at jeg husker inspirerende ting når jeg føler for det. Eller rettere sagt; jeg glemmer det når jeg føler for det.
Jeg spiste på Burger King i dag. Dobbel cheese burger og pommes frittes. Og drukket en liter brus, og spist en sjokoladeplate.
Men til gjengjeld har jeg vært ute i solsteken og danset middelalder-danser (det er Olavsfest-dagene i Trondheim nå), og svettet nok bort en del i løpet av de timene.
Og i morgen skal jeg bade. Svømming og stæsj. Jeg elsker å svømme. Det blir bra.
Takker for all støtte og alle kommentarer! Kjempekoselig! :)
Jeg spiste på Burger King i dag. Dobbel cheese burger og pommes frittes. Og drukket en liter brus, og spist en sjokoladeplate.
Men til gjengjeld har jeg vært ute i solsteken og danset middelalder-danser (det er Olavsfest-dagene i Trondheim nå), og svettet nok bort en del i løpet av de timene.
Og i morgen skal jeg bade. Svømming og stæsj. Jeg elsker å svømme. Det blir bra.
Takker for all støtte og alle kommentarer! Kjempekoselig! :)

Jeg er også ny her og har fått masse motivasjon til å legge om livsstilen. Det er så deilig å få den støtten man trenger fra folk som går igjennom akkurat det samme som en selv.
Ønsker deg masse lykke til og titter innom etterhvert for å se hvordan det går.
Klem Linda
ja velkommen til tidenes beste slankeside:) jeg har vært borte en lang periode nå, men er tilbake for fullt!!!!
ønsker deg alt lykke på veien,og håper vi klarer oss begge to:)
klem Iset
Siden jeg er først er det vel på sin plass å ønske deg velkommen! Ved å lese i andres dagbøker her vil du se at det er mye inspirasjon å hente.
Du er litt som meg ser jeg. Jeg er sånn at jeg utsetter en hel masse nødvendige ting til fordel for noe som er morsommere. Data, tv og bøker fx.
Ha en fin slankeuke - og bruk slankedagboka flittig, det gir god inspirasjon å se alle tilbakemeldingene man får!
Klem fra Keyz