← Alle dagbøker
diarist.Alias

What-a-feeling

56 år168 cm31 innlegg 2015 0 følgere

Start97,0 kg
Sist94,0 kg
Endring−3,0 kg
Mål89,0 kg
BMI nå33,3
Framgang mot målet37 %
📓 10+ innlegg🔥 7 dager på rad
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
30. januar 20156. september 2015
94,0 kg

vektreg

vektreg
95,0 kg

Etter feriens søte svie...eller noe sånt

Vektregistrering

Var jeg virkelig nede i under 92 før ferien? Hvordan er det mulig å ødelegge så for seg selv...dåån...men ikke lett når det er ferie.
91,9 kg

Uæææ

Egentlig litt opp igjen i dag. Vanskelig det med vekt sjø.

Men kan jo ikke gi opp heller da :)
Diett Lunsj: Salat og Karbonade
Mellom: ostechips, litt mørk sjokolade og noen mandler.
Middag: Tomatsuppe og kjøttboller
91,9 kg

Veiedag

joda bra så langt
😊93,1 kg

Etter en uke på med god mat på lavkarbo

Har også hatt 10 000 skritt hver dag.

Har forsøkt å nye maten og ta det med ro.
97,0 kg

Vært ganske flink

Det var som en hval som skulle prøve seg på styrketrening igjen. Da merker en hvor tung kroppen er. Vet ikke om jeg fikk det helt til, men jeg fullførte slik at det ble nok repetisjoner. Vanskelig med rockering, men kommer forhånetligivs inn i det. cluet i dag var å gi den nok fart til at den gikk rundt, men den stoppet jo ganske raskt. Så det ble to korte runder og ikke tilsammen to minutter en gang. Noen tips?
Diett 2 karbonader og grønnsaker
Reker og avocado
Mørk sjokolade


Styrke: Mave
97,0 kg

På han igjen??? :)

Det er et slit men en gang må det fungere :)
95,0 kg

På han igjen (15860 skritt)

Har nok spist for mye i dag, av slike ting som gjør at jeg får lyst på mer. Men har iallefall hatt to ordentlige trimturer i dag hvor jeg har blitt svett. Bra!
97,0 kg

Det går til h........

Rett og slett. Men jeg gir ikke opp. Jeg skal ned sånn er det.
94,0 kg

Prøver å være litt flink

Har laget hjemmelagede knekkebrød uten mel. Ikke så godt, men sunt :)
Diett Gulrot

3 knekkebrød, 2 egg, kaviar, litt philadelfiaost


Forbrenningste

Grønn te
94,0 kg

Full utskeielse igjen....

Ok kanskje man bare må innse at påsken er for tøff for slanking. I allefall når man deler huset med andre man unner noe godt. Men jeg kom meg ut på joggetur da! :)
Tenkte å gi opp rundt første sving, men jeg klarte det selv om det var tungt. Jeg løper litt og går litt, og tar det helt i eget tempo. Men har liksom funnet min løype som passer til dette. Og jeg fullførte i dag.

Når det gjelder utskeielser så skjønner jeg ikke hvorfor jeg ikke kan nøye meg med lavkarbo som jeg trolig hadde tålt så meget bedre. Men hiver meg over smågodt og kvikklunsj og brød....

Men kanskje jeg burde unne meg en ok dessert hver dag disse påskedagene, slik at jeg får søtbehovet tilfredsstilt. Får se på det i morgen.
94,0 kg

Full utskeielse

Og hva gjør man ikke da jo man lar vær å trimme også. Men jeg vil ned i vekt. Samtidig vet jeg at det kommer noen sosiale dager i påska også hvor jeg har lyst til å kose meg. Får se om det blir 5:2 eller 4:3 diett denne uken.

Gleder meg til målet mitt kom ned i andre klær, og se litt slankere og penere ut i klær:) Og kjenne at det er litt lettere for kroppen min å løpe! Og være mer sunn, og kjenne at det er bra for magen min også!
94,0 kg

- 3 kg 5 kg til første delmål, og 10 kg til mål

Sånn da er det bare skarve 10 kg igjen til mål. Det må vel gå bra. Veldig fornøyd, var ikke supermotivert men klarte å finne en ting som motiverte meg og la alle gode hjelpere inn i mott fokusskjema som jeg postet i forrige tråd, og passer på at jeg jobber med det hver dag.

Så er påska her for fult og det er en utfordring. Samtidig har man mer fri enn vanlig, og jeg kan fokusere på å være mer i mindfulnes og slappe av. Og også få oppfylt mer av trimmen om jeg er flink da!

I går hoppet jeg over trimmen, fordi det føles rett når det først ble så sent, jeg har ikke jogget og trent styrketrening før omentrent. Men ble også skrinlagt da mannen min satt i stua og så på film. Da må jeg kreve at soverommet innredes sånn at jeg har plass til å ta styrketreningsøvelser. Nemmelig å skyve senga helt inn til veggen. Følte ikke at jeg fikk helt aksept hos mannen min, og da kan det bli en unnskyldning for å ikke trimme til slutt. Og det må det ikke bli. Dessuten er det bare foreløpig mens vi pusser opp gjesterommmet, så trimming må skje. Men klart nå i påsken har jeg mulighet til å spre trim utover dagen også.
94,4 kg

Fokusskjema

Har laget et xl-skjema med alle ting som skal hjelpe meg. Og krysser av hver dag. Hjelper meg til å holde fokus og ikke hoppe av, samt å huske alle gode hjelpemidler. Når ny uke kommer kan jeg bare markere de kolonnene som har vært og trykke skjul og starte på ny uke.
94,4 kg

Her biter kiloene seg fast etter trening

Og det er mitt inntrykk at om jeg har gjort mye trening til meg å være, så er kiloene som limt fast dagene etterpå. Jaja i går kom jeg endelig i gang med litt styrketrening, tok bena. Får nyte påsken og den ekstra tiden fornuftig.

Vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det med utskeielser for noen sosiale happeninger blir det. Får tenke godt på det dager før vi får besøk.

Også når dagen skred frem og man ikke bare kan skygge banene, ble det en sprekk i kosten.
Marsipan, sjokolade osv. Men gul skyr og granateple kan anbefales som en god og sunn utskeielse.
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.