← Alle dagbøker
diarist.Alias

Vilde

49 år165 cm5 innlegg 2002 0 følgere

Start68,5 kg
Sist67,0 kg
Endring−1,5 kg
BMI nå24,6
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
19. august 200226. august 2002
😌67,0 kg

Første uke unnagjort!

Det går ikke akkurat for dette, men det er vel litt av poenget når man prøver å gå ned i vekt? Går det sakte ned, er sjansen større for at man blir værende på samme vekta? :-)
Helga gikk greit uten de altfor store utskeielsene. Litt sjokolade og is lørdag og søndag, men ellers forbausende bra!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Suggar😌27. august 2002
God morgen!
Takker for kommentaren i boka mi. Er helt enig med deg om at man skal legge om kostholdet, ikke kutte noe ut tvert, men må også på egne vegne være uenig. Jeg er en gottegris! Nå er det sagt... Hvis jeg først får i meg noe søtt er det liksom aldri stopp. Derfor er MIN metode alt eller ingenting. Også er det litt moro å finne ut av hvor sterk min egen viljestyrke er.
Ellers spiser jeg sunn mat, mye grønt og trener fire ganger i uka. For meg ville det for eksempel ikke passet å veie alt det jeg skal putte i munnen min. Vi er alle forskjellige, og må finne det "opplegget" som passer best til oss selv. Ut fra en statistikk Aftenposten la frem tidligere i år er det vi som selv finner opplegg som klarer slankingen best, ikke de som går kurs eller pulverkurer....
Håper på å høre mer fra deg.
Ha en god sunn og solfylt dag!

Hei og hopp fra Suggar (nå forstår du kanskje "nicket")
😃67,1 kg

Snart ei uke unnagjort

Jeg synes jeg er flink jeg. Ikke noen usunne utskeielser i det hele tatt siden jeg startet på mandag, og det er faktisk ganske godt gjort - siden jeg har spist usunt hver eneste dag de siste månedene. Men jeg unner meg en skikkelig kveldsmat, dermed overlever jeg det verste søtsuget på kvelden... :-)
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Suggar22. august 2002
Synes du er flink! Jeg må faktisk innrømme at det har blitt en is i dag... MEN det ble en Lollipop, og det er ikke så ille. Er det?
c.AuthorAlias Imy😉22. august 2002
Lykke til videre! Og ikke bli for lei deg når du en dag skeier litt ut, for da vet du at det er sååååå lenge siden forrige gang at du ikke trenger å deppe.

Klem fra Imy.
😊67,2 kg

Vann, vann og atter vann...?

Er det det som fordufter fra min lille kropp?
Jaja. Motiverende er det iallefall, selv om det er et aldri så lite synsbedrag. Men jeg er iallefall ikke under kategorien "lett overvektig" lengre... :-)
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Suggar21. august 2002
Hei!!
Disse sidene er faktisk en veldig god hjelp.Morsomt å lese om andres fremgang og kunne fortelle om sin egen.
Hvordan har du klart å gå ned mer enn en kilo på to dager? Imponert? Deler du hemmeligheten?

Klem fra Suggar
😌67,9 kg

En dag unnagjort

Har alltid innbilt meg at de første dagene er verst, og det var ganske intenst i går kveld når søt-suget satte inn for fullt. Men i kveld skal jeg alliere meg med noe de kalte "knaskepose" på butikken. Tror det er gulerøtter. Og Holiday-dip laget på lettyoughurt er jo godt? :-)
Ha en strålende dag!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Imy😃20. august 2002
Velkommen hit. Her ikke drevet her så lenge selv, men nå er jeg innom hver dag. Jeg synes disse sidene er utrolig motiverende. Håper du får samme erfaring.

Klem fra Imy.
68,5 kg

Dette går ikke lengre...!

Opp ti kg på ett år... GULP!!
Nå er det i gang igjen, men veien går med sunt kosthold og litt mosjon. Er ikke så mye som trengs? :-)
Anskaffet meg eplecider-eddik tabletter i dag. Får håpe de øker motivasjonen... Hørt om placebo-effekt?
Ha en strålende dag!
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.