← Alle dagbøker
Vilde
49 år165 cm5 innlegg
2002
0 følgere
Start68,5 kg
Sist67,0 kg
Endring−1,5 kg
BMI nå24,6
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Første uke unnagjort!
Det går ikke akkurat for dette, men det er vel litt av poenget når man prøver å gå ned i vekt? Går det sakte ned, er sjansen større for at man blir værende på samme vekta? :-)
Helga gikk greit uten de altfor store utskeielsene. Litt sjokolade og is lørdag og søndag, men ellers forbausende bra!
Snart ei uke unnagjort
Jeg synes jeg er flink jeg. Ikke noen usunne utskeielser i det hele tatt siden jeg startet på mandag, og det er faktisk ganske godt gjort - siden jeg har spist usunt hver eneste dag de siste månedene. Men jeg unner meg en skikkelig kveldsmat, dermed overlever jeg det verste søtsuget på kvelden... :-)
Vann, vann og atter vann...?
Er det det som fordufter fra min lille kropp?
Jaja. Motiverende er det iallefall, selv om det er et aldri så lite synsbedrag. Men jeg er iallefall ikke under kategorien "lett overvektig" lengre... :-)
En dag unnagjort
Har alltid innbilt meg at de første dagene er verst, og det var ganske intenst i går kveld når søt-suget satte inn for fullt. Men i kveld skal jeg alliere meg med noe de kalte "knaskepose" på butikken. Tror det er gulerøtter. Og Holiday-dip laget på lettyoughurt er jo godt? :-)
Ha en strålende dag!
Dette går ikke lengre...!
Opp ti kg på ett år... GULP!!
Nå er det i gang igjen, men veien går med sunt kosthold og litt mosjon. Er ikke så mye som trengs? :-)
Anskaffet meg eplecider-eddik tabletter i dag. Får håpe de øker motivasjonen... Hørt om placebo-effekt?
Ha en strålende dag!
Takker for kommentaren i boka mi. Er helt enig med deg om at man skal legge om kostholdet, ikke kutte noe ut tvert, men må også på egne vegne være uenig. Jeg er en gottegris! Nå er det sagt... Hvis jeg først får i meg noe søtt er det liksom aldri stopp. Derfor er MIN metode alt eller ingenting. Også er det litt moro å finne ut av hvor sterk min egen viljestyrke er.
Ellers spiser jeg sunn mat, mye grønt og trener fire ganger i uka. For meg ville det for eksempel ikke passet å veie alt det jeg skal putte i munnen min. Vi er alle forskjellige, og må finne det "opplegget" som passer best til oss selv. Ut fra en statistikk Aftenposten la frem tidligere i år er det vi som selv finner opplegg som klarer slankingen best, ikke de som går kurs eller pulverkurer....
Håper på å høre mer fra deg.
Ha en god sunn og solfylt dag!
Hei og hopp fra Suggar (nå forstår du kanskje "nicket")