← Alle dagbøker
diarist.Alias

Vikki

46 år170 cm3 innlegg 2002 0 følgere

Start84,0 kg
Sist84,0 kg
Endring+0,0 kg
BMI nå29,1
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
16. mai 200228. mai 2002
84,0 kg

noen som har kjennskap til "rikshospitalet" diett

noen kaller den 13 dagers kuren...noen som går på den og vil fortelle lit om hvordan det går.evt.hvor mye du er gått ned i vetk osv???
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias chevy😉28. mai 2002
Heisann Vikki
Forstår at du har mye å gjøre med to så små barn, men skal du ned i vekt og holde deg der må du nok legge om kostholdet og spise sunt. Morsjon får du sikker nok av når du er ute med barna.Jeg startet selv på 84 kilo i januar og har gått ned 19 kilo til nå bare ved å kutte ut godterier og å spise sunn mat. Masse grønnsaker, kjøtt og grovt brød med magert pålegg. Og en rask spasertur hver dag på ca 1 time Et godt tips er at en må planlegge godt gjerne en hel uke av gangen.Jeg har middagsmenyn for en hel uke hengenes på kjøleskapet og gjør innkjøp kun en gang i uken. Det fungerer veldig bra her hos oss. Ønsker deg lykke til.
Klem Chevy
c.AuthorAlias Kris😃28. mai 2002
Hei!

JEg prøvde den kuren for endel år siden. Jeg husker ikke helt hva den består av, men det som sitter best i minnet er kaffe med en sukkerbit til frokost, og at man skulle spise ganske mye biff. Også var det noe bønner..og jeg HATER bønner.
Jeg klarte ikke å fullføre kuren - fytte katta den var fæl synes jeg. Ikke gikk jeg ned så mye på den heller.
Det kan jo hende at den er grei for deg, men jeg vil ikke anbefale den. For meg er det beste å spise sunn mat som jeg synes er god. Jeg går på Grete Rhoede dietten, og med den kan du gå ned ganske fort uten å forsake så alt for mye :)

Uansett - ha en fin kveld, og lykke til videre.

Klemmer fra Kristin
😉84,0 kg

Skulle ønske det var flere folk på chatten

har så mye jeg vil si og spørre om,det er så godt å ha noen å dele erfaringer med.
skulle ønske det kom flere in på chatten.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Kris22. mai 2002
Hei hei!

Hmm...ja...det er jo ganske stille på chatten for tiden. Vi var forresten 5 personer inne i dag...uvanlig...
Jeg pleier å åpne et vindu til jeg, og gå inn på chatten mens jeg i det første vinduet leser og skriver i dagbøkene. På den måten ser andre at det er noen på chatten, og jeg slipper å sitte å vente :)

Du kan jo skrive et forslag her i dagboka di til når vi kan treffes på chatten. Jeg er helt enig med deg at det er fint å dele erfaringer med andre, så jeg kommer gjerne :)

Lykke til videre.

Klemmer fra Kristin
c.AuthorAlias LilleMeg😉19. mai 2002
Heisann :) bare å si i fra så er det sikkert noen som stikker innom chatten... hvis det først er 2 stk der inne så kommer deg gjerne MANGE flere å... pleier som oftest å være liv på ettermiddagene og utover kvelden, men er noen som avtaler å "møtest" på morgenen også... selv leser jeg til eksamen så hvis jeg er innom for tida er det som regel i en lesepause eller sent på kvelden når jeg er ferdig med lesing for dagen!
*klem* fra LilleMeg
😢84,0 kg

Så da var det dags???

siden jeg har 2 barn i alderen 8mnd og 3 år.så synes jeg at fødsels "fett" er vanskligere å bli kvitt.
jeg har derfor ingen anelse om hva jeg skal gjøre for å bli kvitt dette.
er det Noen som har prøvd noen kurer,da tenker jeg på pulver eller lignende?
jeg har ikke tid til slikt knekkebrød og spesial pålegg og dill dall med to barn i den alderen så er jeg heldig om jeg får i meg frokost før klokken er ett om dagen...hehehehe


tar i mot alle tips og personlig råd om kurer dere har prøvd....
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.