noen som har kjennskap til "rikshospitalet" diett
noen kaller den 13 dagers kuren...noen som går på den og vil fortelle lit om hvordan det går.evt.hvor mye du er gått ned i vetk osv???
Skulle ønske det var flere folk på chatten
har så mye jeg vil si og spørre om,det er så godt å ha noen å dele erfaringer med.
skulle ønske det kom flere in på chatten.
Så da var det dags???
siden jeg har 2 barn i alderen 8mnd og 3 år.så synes jeg at fødsels "fett" er vanskligere å bli kvitt.
jeg har derfor ingen anelse om hva jeg skal gjøre for å bli kvitt dette.
er det Noen som har prøvd noen kurer,da tenker jeg på pulver eller lignende?
jeg har ikke tid til slikt knekkebrød og spesial pålegg og dill dall med to barn i den alderen så er jeg heldig om jeg får i meg frokost før klokken er ett om dagen...hehehehe
tar i mot alle tips og personlig råd om kurer dere har prøvd....
Forstår at du har mye å gjøre med to så små barn, men skal du ned i vekt og holde deg der må du nok legge om kostholdet og spise sunt. Morsjon får du sikker nok av når du er ute med barna.Jeg startet selv på 84 kilo i januar og har gått ned 19 kilo til nå bare ved å kutte ut godterier og å spise sunn mat. Masse grønnsaker, kjøtt og grovt brød med magert pålegg. Og en rask spasertur hver dag på ca 1 time Et godt tips er at en må planlegge godt gjerne en hel uke av gangen.Jeg har middagsmenyn for en hel uke hengenes på kjøleskapet og gjør innkjøp kun en gang i uken. Det fungerer veldig bra her hos oss. Ønsker deg lykke til.
Klem Chevy
JEg prøvde den kuren for endel år siden. Jeg husker ikke helt hva den består av, men det som sitter best i minnet er kaffe med en sukkerbit til frokost, og at man skulle spise ganske mye biff. Også var det noe bønner..og jeg HATER bønner.
Jeg klarte ikke å fullføre kuren - fytte katta den var fæl synes jeg. Ikke gikk jeg ned så mye på den heller.
Det kan jo hende at den er grei for deg, men jeg vil ikke anbefale den. For meg er det beste å spise sunn mat som jeg synes er god. Jeg går på Grete Rhoede dietten, og med den kan du gå ned ganske fort uten å forsake så alt for mye :)
Uansett - ha en fin kveld, og lykke til videre.
Klemmer fra Kristin