← Alle dagbøker
Vibeke
48 år169 cm6 innlegg
2002
0 følgere
Start85,5 kg
Sist85,0 kg
Endring−0,5 kg
BMI nå29,8
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Ååååå Neeeiiii!
Pinsen er over,- Og all frotsing som hører med! Opp i vekt er nedtur! Vel,- Det er bare å prøve pån igjen! Lenge siden jeg var her inne, men det er med jevne mellomrom!
Lykke til alle sammen! Vi slite oss videre hva?
Klem!
laaaaangt opphold!
Ja,- har hatt ett langt opphold, med ferie og innarbeidelse i ny jobb. Ting går tregt og trått, men riktig vei! Det nærmer seg våren med stormskritt, og jeg er ikke i gang med trim ennå....HERREGUUUUUD! Så hvis noen bor på lørenskog/storo rop høyt! Jeg trenger en "trimme venn" i samme situasjon!
Det for alt for i dag!
Hade bra!
Ja, ja
Ja, så var det søndag....Har greid meg bra, men merker at det er vanskelig å holde seg borte fra snop og smør på brødskiva,- men synder jeg så klarer jeg heldigvis å hente meg raskt inn igjen! I helgen har vi hatt skikkelig jentehelg,- med pasta, rødvin, skravling, spilling,god musikk og alt som skal til for en vellykket venninnehelg. I dag var det full pakke med frokost, ansiktsmasker, sminke, hår osv. Need I say more? Det taler for for seg: En meget bra helg! Og nå er jeg hos kjæresten min,- han ser på fotball, og jeg skriver litt her!
Hei så lenge!
På rett vei!
Herlig! Jeg har gått ned!Har vært flink, tenkt over hva jeg har spist, og ikke rørt snop eller smør! STOLT!
Målsetting
Ny dag og nye utfordringer....! Har spist en appelsin og en skive m nøttepålegg.........Dette begynner jo bra....:( Men jeg klarte og motstå en konfektkjeks i skapet! Er litt stolt av meg selv. HAr ikke veid meg i dag. Har fast veiedag hver Torsdag. Har hatt en prat med kjæresten min om det hele, og han skal støtte meg gjennom perioden. Det er jeg ihvertfall utrolig takknemlig for. Har bedt han om å minne meg diskre på målet mitt hvis jeg har lyst på snop og litt for mye mat... Men vi snakket også om og unne seg noe godt inneimellom. Feks Vin,- Det er jo ikke sånn at vi drikker mye, bare en gang i blandt når vi er på byen, eller en og annen helg vi koser oss hjemme. Vi deler en flaske rødt ca. 1 gang pr måned, og det vil jeg ikke endre på. Det er jo ikke derfor jeg har lagt på meg. Det viktigste for meg er nok å kutte ned på småspising, kutte godter i tide og utide, spise kun en porsjon til middag, og kutte ut smør på brødskivaHar ikke tro på "mirakelhurtigkurer". Også skal jeg trene, eller være i fysisk aktivitet. Det blir vanskelig, har aldri trent eller hatt regelmessige aktiviteter, men jeg SKAL klare det. Jogget i går, skal gå tur i dag, med kjærst. Det er så mye koseligere å gå tur når men gjør det sammen med noen. Her har jeg ihvertfall satt meg noen delmål:
MÅL 1: under 80 kg
MÅL 2: 75 kg
MÅL 3: under 70 kg
MÅL 4: 65 kg og der jeg vil være!
Det er mange kilo og ta av, men jeg skal klare det før sommeren! Da skal jeg i bryllup og skal ha den lekreste av alle lekre kjoler på meg, så det så! Og en snerten liten bikini...Ja tenk det, Det SKAL jeg!
Jepps, gleder meg allerede, og ikke er jeg sulten heller! Har akkurat drukket noe varmt (sånn kakao drikk, lav kalori)Og føler meg faktisk veldig bra! Det vanskelige blir å lage middag, men har gått Grete Roede kurs, og har endel fine oppskrifter der.
Hei så lenge!
Det gikk opp ett lys!
I går kveld, når jeg gikk og la meg, så meg i speilet og gikk på vekten,- Da gikk det opp ett lys for meg! Dette går ikke lenger! Jeg følte meg rett og slett "tung"! På tide og gjøre noe, og det har jeg da også begynnt med,- i dag! begynnte med ett glass vann, og en kjapp jogge/gå tur, i forfriskende snøvær på tvers! Vel inne igjen tok jeg baklengse armhevninger, øvelser for rumpe/lår og sit-ups. Hadde havregrøt m melk og en appelsin til frokost. Nå er det på tide med lunsj, og dagen er GOD!
Ha en super slanke dag!
Gode stå på klemmer fra Rikke