← Alle dagbøker
diarist.Alias

Vibeke

48 år169 cm6 innlegg 2002 0 følgere

Start85,5 kg
Sist85,0 kg
Endring−0,5 kg
BMI nå29,8
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
28. februar 200221. mai 2002
😵85,0 kg

Ååååå Neeeiiii!

Pinsen er over,- Og all frotsing som hører med! Opp i vekt er nedtur! Vel,- Det er bare å prøve pån igjen! Lenge siden jeg var her inne, men det er med jevne mellomrom!

Lykke til alle sammen! Vi slite oss videre hva?

Klem!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias RH😀21. mai 2002
Ikke fortvil over den usle kiloen, den går nok fort ned igjen skal du se! Stå på dette klarer du!

Ha en super slanke dag!

Gode stå på klemmer fra Rikke
84,0 kg

laaaaangt opphold!

Ja,- har hatt ett langt opphold, med ferie og innarbeidelse i ny jobb. Ting går tregt og trått, men riktig vei! Det nærmer seg våren med stormskritt, og jeg er ikke i gang med trim ennå....HERREGUUUUUD! Så hvis noen bor på lørenskog/storo rop høyt! Jeg trenger en "trimme venn" i samme situasjon!

Det for alt for i dag!
Hade bra!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Line M12. april 2002
Hei.
Treningsvenn sier du ??? Driver nå å trener, men kommer liksom ikke helt i gang ... !!
Klem
c.AuthorAlias PERNILLA11. april 2002
HEISANN!

VIL DU VÆRE MED EN NY RUNDE MED -5KG KONKURANSSEN I 80-KLASSEN KAN DU MELDE DEG PÅ HOS MEG.
STARTER I LØP AV FREDAGEN!

KLEM, PERNILLA
84,0 kg

Ja, ja

Ja, så var det søndag....Har greid meg bra, men merker at det er vanskelig å holde seg borte fra snop og smør på brødskiva,- men synder jeg så klarer jeg heldigvis å hente meg raskt inn igjen! I helgen har vi hatt skikkelig jentehelg,- med pasta, rødvin, skravling, spilling,god musikk og alt som skal til for en vellykket venninnehelg. I dag var det full pakke med frokost, ansiktsmasker, sminke, hår osv. Need I say more? Det taler for for seg: En meget bra helg! Og nå er jeg hos kjæresten min,- han ser på fotball, og jeg skriver litt her!

Hei så lenge!
84,0 kg

På rett vei!

Herlig! Jeg har gått ned!Har vært flink, tenkt over hva jeg har spist, og ikke rørt snop eller smør! STOLT!
5 i heiagjengen
c.AuthorAlias Ragnhild6. mars 2002
hei, og takk for kommentar i dagboka mi!

Har tittet litt på målene dine, og kan bare bøye meg i støvet og ønske deg lykke til :-) DU er på rett vei, målet om lekker kjole og bikini til sommeren blinker i det fjerne!!

ha en fin slankeuke!
c.AuthorAlias "A_P"4. mars 2002
Må bare stille meg i køen.

Du har vært dyktig. BRA!

c.AuthorAlias sleepy3. mars 2002
FLINK er du! :) Jeg har vært og kjøpt meg vekt jeg også, og hadde gått ned til 81,9. Det var deilig d! :) Og nå har vi akkurat samme BMI. I kveld skal jeg kose meg sammen med typen min og vi skal spise litt popcorn :/ Har vært flink hele helga og ikke spist, så nå skal jeg unne meg litt popcorn til Big Brother... ;) Er ikke det lov da?? ;)
c.AuthorAlias Minelli3. mars 2002
Hei Vibeke!

Flink jente! Leste forresten innlegget ditt fra i går, og er helt enig med deg; Unn deg et glass vin i ny og ne, det har svært lite å si for slankingen. Jeg har gjort det, og likevel gått ned. Det er ofte summen av de små skjerpingene med mat og å komme i gang med trening som gjør at man går ned varig i vekt. Mirakelkurer har jeg også mistet troen på, ja, så det beste er å gjøre det på "gamlemåten" og heller bruke penger på nye klær!

Lykke til, Vibeke!
Det er såå deilig å være på 70-tallet, velkommen etter!

Klem fra Minelli
c.AuthorAlias fett nok.3. mars 2002
Hei!

Måtte bare fortelle at du er kjempeflink.
Og gi meg tilbakemelding hvis du prøver oppskriftene før meg, jeg skal fikse fler etterhvert. Jeg har ikke prøvd noen av dem selv.

Stå på videre!

Klem fra Rita
85,5 kg

Målsetting

Ny dag og nye utfordringer....! Har spist en appelsin og en skive m nøttepålegg.........Dette begynner jo bra....:( Men jeg klarte og motstå en konfektkjeks i skapet! Er litt stolt av meg selv. HAr ikke veid meg i dag. Har fast veiedag hver Torsdag. Har hatt en prat med kjæresten min om det hele, og han skal støtte meg gjennom perioden. Det er jeg ihvertfall utrolig takknemlig for. Har bedt han om å minne meg diskre på målet mitt hvis jeg har lyst på snop og litt for mye mat... Men vi snakket også om og unne seg noe godt inneimellom. Feks Vin,- Det er jo ikke sånn at vi drikker mye, bare en gang i blandt når vi er på byen, eller en og annen helg vi koser oss hjemme. Vi deler en flaske rødt ca. 1 gang pr måned, og det vil jeg ikke endre på. Det er jo ikke derfor jeg har lagt på meg. Det viktigste for meg er nok å kutte ned på småspising, kutte godter i tide og utide, spise kun en porsjon til middag, og kutte ut smør på brødskivaHar ikke tro på "mirakelhurtigkurer". Også skal jeg trene, eller være i fysisk aktivitet. Det blir vanskelig, har aldri trent eller hatt regelmessige aktiviteter, men jeg SKAL klare det. Jogget i går, skal gå tur i dag, med kjærst. Det er så mye koseligere å gå tur når men gjør det sammen med noen. Her har jeg ihvertfall satt meg noen delmål:

MÅL 1: under 80 kg
MÅL 2: 75 kg
MÅL 3: under 70 kg
MÅL 4: 65 kg og der jeg vil være!

Det er mange kilo og ta av, men jeg skal klare det før sommeren! Da skal jeg i bryllup og skal ha den lekreste av alle lekre kjoler på meg, så det så! Og en snerten liten bikini...Ja tenk det, Det SKAL jeg!

Jepps, gleder meg allerede, og ikke er jeg sulten heller! Har akkurat drukket noe varmt (sånn kakao drikk, lav kalori)Og føler meg faktisk veldig bra! Det vanskelige blir å lage middag, men har gått Grete Roede kurs, og har endel fine oppskrifter der.

Hei så lenge!
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias fett nok.2. mars 2002
Hei på deg!

Velkommen i gjengen!
Jeg har vært her i ca 2 mnd og det er en super gjeng som holder til her, det lover jeg.
Et tips er å ikke bare skrive i boka di når hverdagen går greit, men også når du føler alt bare raser rundt deg. For det gjør det av og til for de aller fleste (litt for ofte hos meg, men "gjengen" får meg alltid på beina igjen).

Ønsker deg lykke til, det ser veldig bra ut at du setter deg små mål hele veien, mye lettere å lykkes da.

Lykkeønking fra Rita
c.AuthorAlias sleepy1. mars 2002
Hei du, ser vi har samme BMI. Jeg har startet her i dag, og er skikkelig motivert for å slanke meg. Mitt mål er også ned under 70-tallet før juni, for da skal jeg og kjæresten min til syden. Han er skikkelig støttende, og skal hjelpe meg hele veien. Dessuten skal mamma betale syden-billetten min om jeg klarer målet mitt! Ikke verst d vel?? :)Bør klare d da ja...
c.AuthorAlias Ragnhild1. mars 2002
Hei, og velkommen i "klubben". Ser at utgangspunktet ditt, og målet ditt stemmer noenlunde med mitt - snerten bikini og 65kg til sommeren :-)

Det virker som om dine tanker rundt slanking er veldig fornuftige - vi når ikke målet ved å sulte oss, og du har helt rett, det er ikke rødvinen du har lagt på deg av, så kos deg med kjæresten og vin når det passer sånn!

ha ei riktig god helg, dete skal vi klare :-)
c.AuthorAlias Pernilla1. mars 2002
Du har fine tanker om slankinga, og klarer du dette går du helt sikkert ned i vekt. Det er bare å være tålmodig, gi det tid, så vil du sakte men sikkert se resultater.
Du sier du har aldri trent før, men jeg skal love deg at kort etter du har fått foten innenfor trening, så blir du avhengig. Pass på at du finner på noe du liker, enten det er en type sport, svømming, aerobic e.l. All mosjon hjelper, så en tur med kjæresten er både koselig og praktisk!

Nå gjelder det ikke å gi seg! En sprekk her og der må du regne med i løp av slankeperioden, men det er viktig at du ikke føler at alt er ødlagt for denne gang. Det er som å spille gitar, gjør du en feil er det bare å fortsette spille videre på de rette strengene.

Ønsker deg masse lykke til og en kjempe god helg!!!

stor klem ,pernilla :)
85,5 kg

Det gikk opp ett lys!

I går kveld, når jeg gikk og la meg, så meg i speilet og gikk på vekten,- Da gikk det opp ett lys for meg! Dette går ikke lenger! Jeg følte meg rett og slett "tung"! På tide og gjøre noe, og det har jeg da også begynnt med,- i dag! begynnte med ett glass vann, og en kjapp jogge/gå tur, i forfriskende snøvær på tvers! Vel inne igjen tok jeg baklengse armhevninger, øvelser for rumpe/lår og sit-ups. Hadde havregrøt m melk og en appelsin til frokost. Nå er det på tide med lunsj, og dagen er GOD!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Pernilla28. februar 2002
Velkommen hit Vibeke!!!
Dette er et kjempe bra utgangspungt til å ta fatt i slankinga. Ser du har både motivasjon og humør med deg, og det er viktige støttespillere under en slik slankeprossess.
På denne siden vil du få mange gode kontakter hvis du involverer deg, og det kan bety nye råd og nødvendig oppmuntring!!

Ønsker deg iallfall kjempe lykke til videre!
Klem, Pernilla :)
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.