← Alle dagbøker
diarist.Alias

Vestlandet

54 år165 cm3 innlegg 2002 0 følgere

Start95,0 kg
Sist94,0 kg
Endring−1,0 kg
BMI nå34,5
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
3. juli 200216. juli 2002
😛94,0 kg

En ny dag i morgen heldigvis

Har ikke gått noe ned denne uken, men jeg må jo innrømme at trening har det blitt så som så med denne uken. Så jeg har vel meg selv og takke.
Men i morgen er det på an igjen. Kommer tilbake med forhåpentligvis bedre oppdatering neste gang.

Takk til dere alle der ute som bryr dere.

Klem Karmøynå
😊94,0 kg

I dag ble jeg glad.

Hei.
Har ikke hatt tid til og vært innom og skrevet hvordan det har gått fordi jeg har vært en uke i bergen. Det har nå vært så som så med mat og drikke, men ferie er ferie.
Men måtte ta meg i nakken i dag og gå på vekten, og jippi den hadde krøpet seg ned enda en kilo. Så nå er vekten 94 kg.
Begynner nå og glede meg til jeg kommer under 90 kg, for det er mitt neste mål.

Takker til alle som har svart på mitt innlegg, jeg ble helt overrasket over hvor mange som støtter hverandre her.
Tusen takk skal dere ha.


3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jojoen😃9. juli 2002
Hei igjen :-)

Dette er bra! God start og enig med deg i 90 neste. Gleder meg også fælt til å komme dit, men har jo litt mer som skal vekk først.

Lykke til videre.

Klem fra Jojoen
Bilde
c.AuthorAlias Sussi❤️8. juli 2002
Hei og velkommen!
Du kan lese mer om denne pillen, Xenical, på
www.ibalanse.no
Det er en link til en beskrivelse av virkningen, det er også en link til en annen slankepille, Reducile.

På samme side kandu lese om Glykemiske Index. Siden
www.jentemat.no
er også spennende.

Ønsker deg god slanking!
Sussi
c.AuthorAlias Bitten😊8. juli 2002
Heia Karmøy :) 1 helt kilo ned på tross av en uke her i byn i regnvær, ja det er flott :) Gøy med sånn gledelige overaskelser, spesielt etter en ferieuke og det overhodeet ikke er forventet :) Syns du e flinke :)
Lykke til videre :)
Klem fra Bitten :)
Bilde
😃95,0 kg

Ny på denne siden

Hei.
Jeg fikk anbefalt denne siden av en som hadde brukt den i lang tid, og sa hun fikk utrolig mye støtte og gode råd her inne.
Tenkte derfor jeg ville prøve det.

Jeg går for tiden på Xenical pillen, hvis noen av dere har hørt om den.
Har gått ned fra 100 kg og til 95 kg på ca halv annen måned.

Er det noen der ute som har prøvd denne eller går på den nå.

Klem fra Karmøyjente
9 i heiagjengen
c.AuthorAlias ivalodia😊4. juli 2002
Hei og velkommen hit :-)

Her både får og gir man råd og ja blir "kjent" med nye mennesker og det er jo gøy.
Angående Xenical så har jeg en venninne som bruker den, hun har brukt den ca 3 uker,men faktisk ikke hatt vektreduksjon på mer enn o.5 kg. Så hun er ikke så veldig fornøyd hittil,men som hun har gjort så har hun brukt den bare til fettrike måltider, ikke brødmåltider osv, så hun skulle spørre legen sin om hun måtte ta den regelmessig og til alle måltider, kanskje du kan svare på dette? Tar gjerne i mot et svar til ganett@hotmail.com)

Håper jeg ser mer til deg fremover, ha en fin slankeuke videre .. Og fortsatt god sommer :-)


Hei til deg også.

Jeg tar pillen til hver måltid, altså 3 ganger til dagen. Tror nok at dette kan ha noe og gjøre med at venninen din ikke har gått ned så mye.

Legen min sa at jeg skulle ta pillen til de 3 hovedmåltidene. Altså frokost, middag og kvelds.

Jeg ser på pakningen at de skriver at hvis det ikke er et fettholdig måltid du spiser, så trenger du ikke og ta den.
Ikke vet jeg, men jeg tar den til hvert måltid og virkningen har ikke latt vente på seg.

Tror nok venninen din skulle prøvd det.

Lykke til videre begge to

Klem fra karmøyjente
c.AuthorAlias Gunn😄4. juli 2002
Heia!! Velkommen fra en ferskiing til en annen;)
Ble "nyssji" på Xenical pillen... Hva koster den, om reseptlagt- hva skal til for at legen vil skrive den ut og finnes det noe lignende som funker like godt?

På rett vei er du, og på denne siden får du all oppmuntring og hjelp du trenger til å holde motet oppe;)

See u! Klem Gunn



Hei og takk for svaret.
Pillen får du kun på resept hos legen din. Den koster litt over 700 kr i måneden, så den er veldig dyr.

Du må ha en Bmi på over 30 for og få denne pillen.
Hvis du har andre helseproblemer kan også legen skrive ut denne pillen.

Jeg har prøvt det meste inne "slankepiller", og ingenting av det har virket. Dessverre.

Håper det går bra med slankingen din videre.

Lykke til
Klem fra Kamøyjente


c.AuthorAlias måne😌4. juli 2002
Heisann!!!

Jeg har brukt den, det vil si jeg har en resept liggende men jeg har ikke råd til å hente flere esker enda. Så jeg skal begynne på igjen til høsten når jeg begynner å arbeide.

Det beste med Xenical er de som ringer deg hver måned fra produsenten. For da ken en stille alle mulige fjollete spørsmål, uten at noen ler. Jeg har bedt dem om å spørre etter vekten min for da får jeg et hvist press på meg til å gå ned, og da selvfølgelig tenke over hva jeg putter i munnen!!!

Du har vært flink til nå, så stå på videre!!!

Klem Måne
c.AuthorAlias Ronja😊4. juli 2002
Heisann og velkommen inn hit, dette er flotte sider,så det stemmer nok alt det venninen din sa:) Jeg har ikke hørt om den pillen, hva er det for noe?? Ønsker deg lykke til på veien nedover, du er jo allerede godt i gang, så dette klarer du:)
ha en fin dag:)
klem fra Ronja


Hei Ronja.

Xenical er en pille som minsker fettopptaket i kroppen.
For og få denne pillen må du ha Bmi på over 30 (fedme).
Du får kun denne pillen gjennom legen din, men den er veldig dyr. ( ca 700 kr i måneden )

Jeg har hatt kjempebra resultater på denne pillen, men vet ikke om den fungerer like godt for alle.

Hilsen Vestlandet
Bilde
c.AuthorAlias Jojoen😉3. juli 2002
Hei og velkommen, Karmøyjente :-)

Flott at Xenical hjelper deg i gang. Jeg har aldri forsøkt den, den er fryktelig dyr..

Jeg vet at den virker slik:
Man hindrer absorbsjon av ca. 30% av fettet i maten. Vekttapet er ikke av en dramatisk størrelsesorden, men ligger gjerne på ca. 10% av opprinnelig kroppsvekt etter ett års behandling.

Og så vet jeg at den bare er ett av hjelpemidlene som må til, for du må vel endre litt på kostholdet også, og prøve å få litt mosjon?

Kostholdet er viktig uansett, for jeg har lest om at det fettet som ikke blir tatt opp pga pillen, blir utskilt m/avføringen, noe som kan være ubehagelig...?

Ønsker deg lykke til. Håper at du vil trives på disse sidene.

Klem fra Jojoen


Hei Jojoen og takk for svaret.

Det jeg fikk vite av legen min var at jeg kunne forvente 15% vekttap med denne pillen alene.

Men selvsagt med riktig kosthold og mosjon så blir effekten mye bedre.

Du har rett i at fettet blir utskilt med avføringen, men det høres mye verre ut en det egentlig er.
Jeg hadde grudd meg til dette, men det er ikke noe særlig forskjell fra vanlig. Den største forskjellen er at du får litt løsere mage pga. fettet som kommer ut.
Du merker med en gang når du spiser noe du ikke burde, for da må du på toalettet med en gang. Så det gjør du ikke en gang til.

Jeg hadde hørt alle slags skrekkhistorier om folk som nærmest bodde på toalettet, ikke kunne gå på jobb osv.
Dette er bare tull.

Prisen er på rett over 700 kr for en måned, så det er veldig dyrt. Men med tanke på hva jeg ellers hadde brukt pengene på ( som sikkert hadde vært et eller annet usunt) så er det verdt det.
Bilde
c.AuthorAlias Bitten😊3. juli 2002
Heia Karmøynå og velkommen hit. Ja her er nok rette plassen for å sanke motivasjon og få oppmuntring til å gå ned i vekt, for vi sliter med samme problemet alle sammen :) Samtidig er det jo gøy å være her. Etter hvert vil du få følelsen av at du blir "kjendt" med folk her :)
Lykke til med slankingen, har satt deg noe mål? Det er lurt å ha delmål på veien, det hjelper veldig, syns eg iallefall :)
Lykkeklemmer fra Bitten :)

Hei Bitten.

Siden eg har så pass mye og ta av er det lett og miste motet. Men er det en ting jeg har lært meg av all slanking opp gjennom årene, er at når jeg har brukt flere år av mitt liv til og legge på meg, kan jeg ihvertfall spandere ett år og to på og slanke meg.

Mitt neste mål er og komme under 90 kg. Så får vi se når det blir
Bilde
c.AuthorAlias augusta❤️3. juli 2002
Hei Vestlandet!

Vil bidra med e velkomsthilsen til deg. Selv er jeg ganske ny her, men opplever det er godt å være med i klubb.

Du spør om kjennskap til Xenical. Det eneste jeg kjenner til det er, når det for et par år siden var et 'Mat Og Vekt Forum' på doktor.online. Da husker jeg en som fikk Xenical av legen sin, og det fungerte bra for henne.

Lykke til!

Klemmer fra Augusta
c.AuthorAlias ABBA❤️3. juli 2002
Hei Vestlandet! Velkommen hit til oss. Jeg har ikke vært her så lenge jeg heller. Bra at du har fått en pang start. Skal følge med deg, å sparke deg i gang hvis det stopper seg. Det trenger vi alle. Stå på videre. Klem fra ABBA
c.AuthorAlias MTE😊3. juli 2002
Heisann!

Ville bare inn om og ønske deg
velkommen til disse sidene.
Her kan du finne mye inspirasjon
og få kommentarer. Du er komt
til riktig plass. Lykke til!

Klem!
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.