En ny dag i morgen heldigvis
Har ikke gått noe ned denne uken, men jeg må jo innrømme at trening har det blitt så som så med denne uken. Så jeg har vel meg selv og takke.
Men i morgen er det på an igjen. Kommer tilbake med forhåpentligvis bedre oppdatering neste gang.
Takk til dere alle der ute som bryr dere.
Klem Karmøynå
I dag ble jeg glad.
Hei.
Har ikke hatt tid til og vært innom og skrevet hvordan det har gått fordi jeg har vært en uke i bergen. Det har nå vært så som så med mat og drikke, men ferie er ferie.
Men måtte ta meg i nakken i dag og gå på vekten, og jippi den hadde krøpet seg ned enda en kilo. Så nå er vekten 94 kg.
Begynner nå og glede meg til jeg kommer under 90 kg, for det er mitt neste mål.
Takker til alle som har svart på mitt innlegg, jeg ble helt overrasket over hvor mange som støtter hverandre her.
Tusen takk skal dere ha.
Ny på denne siden
Hei.
Jeg fikk anbefalt denne siden av en som hadde brukt den i lang tid, og sa hun fikk utrolig mye støtte og gode råd her inne.
Tenkte derfor jeg ville prøve det.
Jeg går for tiden på Xenical pillen, hvis noen av dere har hørt om den.
Har gått ned fra 100 kg og til 95 kg på ca halv annen måned.
Er det noen der ute som har prøvd denne eller går på den nå.
Klem fra Karmøyjente
Dette er bra! God start og enig med deg i 90 neste. Gleder meg også fælt til å komme dit, men har jo litt mer som skal vekk først.
Lykke til videre.
Klem fra Jojoen
Du kan lese mer om denne pillen, Xenical, på
www.ibalanse.no
Det er en link til en beskrivelse av virkningen, det er også en link til en annen slankepille, Reducile.
På samme side kandu lese om Glykemiske Index. Siden
www.jentemat.no
er også spennende.
Ønsker deg god slanking!
Sussi
Lykke til videre :)
Klem fra Bitten :)