← Alle dagbøker
diarist.Alias

VesleRosin

52 år164 cm3 innlegg 2001–2002 0 følgere

Start93,0 kg
Sist95,0 kg
Endring+2,0 kg
BMI nå35,3
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
12. desember 20017. januar 2002
95,0 kg

Åh så fælt!

Så fælt! Og pinlig!

To kilo opp er det første resultatet jeg kan vise til i slankedagboka mi! Men siden siste veiing har det vært jul, og jeg orker ikke å stresse da. Var hjemme hos foreldrene mine og feiret, og det er liksom greit, for jeg hadde hele tiden det nye året i sikte.
Nå har jeg imidlertid vært flink i en hel uke og er fornøyd med det (selv om det enda ikke vises på vekta, naturligvis).

Uff, dette MÅ gå!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias RH7. januar 2002
Opp med hodet! Dette går bra skal du se! De fleste her inne har gått litt opp i julen, men nå er det ett nytt år og nye muligheter! Resultatene kommer etterhvert skal du se!

Kanskje det kan være en ide og skrive opp hva du spiser, slik at du til en hver tid kan se hva som var galt og hva som var riktig! Bare ett tips!

Stå på masse! Dette går bra skal du se!

Mange gode stå på klemmer fra Rikke
c.AuthorAlias tutu7. januar 2002
Heisann

Er sikker på at det går bra. Vi skal klare dette sammen.
Skal følge med deg.
Klemmer fra tutu
93,0 kg

Salat og knekkebrød

Har ikke veid meg i dag, men tenkte at motivasjonen må bedres av å bare å gå hit og kikke på disse sidene. Vet jo at jeg ikke bør veie meg mer enn kanskje en gang i uken.
Har vært flink - så langt, men det er ikke så lett å huske at jeg ikke skal spise til salatbollen er tom - selv om det er salat. Om dere skjønner hva jeg mener ... Åhhh tenk om dette kunne fungere ...!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Oriane14. desember 2001
Veslerosin!
Jeg har også hørt at man skal bare veie seg en gang i uka...men søren heller, jeg er på vekta hver morgen jeg! Mulig jeg er kontroll frik, men jeg bare må! Og om det er det som føles ok for deg også, så hvorfor ikke?
Klart at det fungerer å gå ned i vekt, med pågangsmot og rett inspirasjon, så klarer man det meste! Garantert!
Stå på du!

hilsen fra Oriane
c.AuthorAlias Blomsten13. desember 2001
Hei Veslerosin..*S*

Ser at motivasjonen er på topp!! Viktig det! Det er jo de første dagene som er vanskelig! Etterpå går det lettere. Ja, det å miste 1 kg eller 2 gjør at man føler seg så mye bedre at man ønsker å fortsette!!

Jeg skal heie på sidekanten...og du..*S*..Dette kommer til å gå kjemepfint..

Hilsen meg
BLomsten...som akkurat nå drikker grønn te...prøver å kutte ned på kaffen..
93,0 kg

Fordi det er fett

I dag har jeg i grunnen ikke gjort annet enn å bestemme meg for å være flink. I natt skrev jeg en lang liste til meg selv over - som egenmotivasjon.
Jeg vet at julen er rett rundt hjørnet, men det får ikke hjelpe. Akkurat nå føler jeg at jeg MÅ ta meg sammen; hvis ikke kommer jeg til å gå helt under.
Har begynt bra med masse vann og fornuftig mat (cornflakes til frokost, et par bananer og mandariner utover dagen og salat til middag). Ønsk meg lykke til, da!
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias beate2913. desember 2001
Heisann og velkommen hit.
Så flott at du har tatt et oppgjør med deg selv og har bestemt deg for å leve sunnere. Det er et tøfft valg du har tatt, men du trenger ikke være alene. Her er det mange i samme situasjon som deg. Jeg begynte her for 3 uker siden, og jeg har hatt utrolig god nytte av disse sidene. Tror aldri jeg har klart å være så stanhaftig og målretta uten støtten herfra.

Det kan være fornuftig å sette seg delmål i slankeprosessen. Kanskje vil du også skrive ned her "motivasjonslista" di her? Jeg har også laget en slik liste, den ligger på dag 3 i dagboka mi.

Jeg ser vi er på omtrent samme høyde og vekt, så det skal bli gøy å følge med deg! Heier på deg videre. Du har rett innstilling og motivasjon til å lykkes!

Klemmer fra Beate
c.AuthorAlias April12. desember 2001
Lykke, lykke til. Flott at også du har funnet disse sidene. Jeg oppdaget dem bare for en uke siden og det er kjempemotiverende og masse hyggelig medmennesker i akkurat samme båt som deg og meg. Stå på, så går det nok den rette veien!!!ha det bra!
c.AuthorAlias skilpadda12. desember 2001
Hei på deg, VesleRosin, og velkommen hit! :-) Artig navn du har valgt. Flott at du har bestemt deg for å ta deg sammen og leve sunnere, det er klart du kan gjøre det selv om det snart er jul! Og så er det kjempelurt å tenke grundig igjennom _hvorfor_ du ønsker å spise sunnere og slankere. For det er jo hele poenget, det! Hvis du ikke egentlig vil - ja så greier du det ikke. Men vil du, så greier du det. For det er du selv som bestemmer!

Lykke til med en fin start! Og bruk denne dagboken mye, så vil du både bevisstgjøre deg selv og få hjelp fra oss andre - og få muligheten til å gi litt støtte tilbake. Du har alt å tjene på det.

Ha en kjempefin slankedag,
hilsen skilpadda
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.