Åh så fælt!
Så fælt! Og pinlig!
To kilo opp er det første resultatet jeg kan vise til i slankedagboka mi! Men siden siste veiing har det vært jul, og jeg orker ikke å stresse da. Var hjemme hos foreldrene mine og feiret, og det er liksom greit, for jeg hadde hele tiden det nye året i sikte.
Nå har jeg imidlertid vært flink i en hel uke og er fornøyd med det (selv om det enda ikke vises på vekta, naturligvis).
Uff, dette MÅ gå!
To kilo opp er det første resultatet jeg kan vise til i slankedagboka mi! Men siden siste veiing har det vært jul, og jeg orker ikke å stresse da. Var hjemme hos foreldrene mine og feiret, og det er liksom greit, for jeg hadde hele tiden det nye året i sikte.
Nå har jeg imidlertid vært flink i en hel uke og er fornøyd med det (selv om det enda ikke vises på vekta, naturligvis).
Uff, dette MÅ gå!
Kanskje det kan være en ide og skrive opp hva du spiser, slik at du til en hver tid kan se hva som var galt og hva som var riktig! Bare ett tips!
Stå på masse! Dette går bra skal du se!
Mange gode stå på klemmer fra Rikke
Er sikker på at det går bra. Vi skal klare dette sammen.
Skal følge med deg.
Klemmer fra tutu