Det var et kort innlegg du hadde, men lykke til med sjokomelk. Misunner deg ikke, klarer ikke vanlig sjokomelk og heller ikke i pulverform.
Lykke til!
Mille26. februar 2002
Hei og velkommen skal du være!
Er det sjokomelk som er strategien din? Kanskje det er noe pulvergreier du mener. Jeg syns nå vanlig sunn mat er bedre jeg da, men lykke til i allefall!
Det var et kort innlegg du hadde, men lykke til med sjokomelk. Misunner deg ikke, klarer ikke vanlig sjokomelk og heller ikke i pulverform.
Lykke til!
Er det sjokomelk som er strategien din? Kanskje det er noe pulvergreier du mener. Jeg syns nå vanlig sunn mat er bedre jeg da, men lykke til i allefall!
Mille