Nok en dag er over
En lang dag.. Men likevel en god dag. Ihverfall diettmessig.
Ingen frokost i dag.. Glemte å handle i går.
Lunch: Bagel med rökelaks, egg og vårlök. Vann til.
Middag: Grillet kylling (uten skinn) og ris. Litt maiskolbe. Vann til.
Ellers så har det jo blitt kaffe, som vanlig. Og så er jeg vel snart oppe i tre liter vann.
Var ikke fullt så flink i går kveld. Til middag spiste jeg grillspyd med kylling og geit (!) med ris til.
Men så var det kino, og jeg spiste en diger dose popcorn...
Men popcorn er vel ikke så ille?
Ingen frokost i dag.. Glemte å handle i går.
Lunch: Bagel med rökelaks, egg og vårlök. Vann til.
Middag: Grillet kylling (uten skinn) og ris. Litt maiskolbe. Vann til.
Ellers så har det jo blitt kaffe, som vanlig. Og så er jeg vel snart oppe i tre liter vann.
Var ikke fullt så flink i går kveld. Til middag spiste jeg grillspyd med kylling og geit (!) med ris til.
Men så var det kino, og jeg spiste en diger dose popcorn...
Men popcorn er vel ikke så ille?