← Alle dagbøker
diarist.Alias

Vanja

52 år168 cm46 innlegg 2002 0 følgere

Start71,5 kg
Sist66,0 kg
Endring−5,5 kg
BMI nå23,4
📉 Ned 5+ kg📓 10+ innlegg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
30. januar 200219. august 2002
😟66,0 kg

syk

Hei alle sammen!

Jeg har hatt ei VILL helg her... vi var på noe som kun skulle være besøk på lørdag, men som utviklet seg til å bli den ekstremt ville og kuule festen.. vi starta å drikke klokka 18 og var hjemme klokka 07 på søndag morgen.. hehe.. da gikk jeg tur med hunden til mamma (vi sitter barnevakt) i miniskjørt, kort topp, fest sminka og håret oppsatt... *ler* Regner med at det var noen sjokkerte morgentrøtte kirkeklare ansikter som tittet ut vinduet der jeg sjangal bortover hovedveien... hehe... evigheter siden jeg har vært så full, men også evigheter siden jeg har hatt det så gøy!!!! *gliiiser*

Men..... av en eller annen grunn ender jeg opp syk etter å ha hatt sånne fester... i går var jeg bare slakk og trøtt, men i dag har jeg fått influensa.... hmm... bar rumpe problematikken? *ler*
Kan man bli syk av at det er så varmt så lenge? Vi svetter jo og må ned i kjelleren og kjøle oss ned støtt og stadig... det kan ikke være bra for kroppen det heller, eller?

Ellers har jeg bestemt meg for å undersøke mer om karbohydratkuren.... vil prøve den, men vet for lite ennå om hva man kan spise og hva man ikke kan spise... hva er for mye karbohydrater liksom? Vet at man ikke skal spise sukker, poteter, pasta og ris.. men hva kan man spise da utenom kjøtt????

Setter pris på råd og tips..

klem fra syklingen med hetetokter
6 i heiagjengen
c.AuthorAlias Tarzine8. november 2002
Hei du!
Hvordan går det med deg?
Jeg har nettopp oppretta aliaset mitt igjen, etter at jeg kutta det ut for et halvt år siden. Såg etter deg her. Ser at du ikke har vært inne på en stund du heller.

"snakkes"???

klem fra meg
c.AuthorAlias Savanna😌26. august 2002
Heisann Vanja, koslig å høre fra noen her inne, vært en stund siden jeg har vært inne på siden....

Nå står vekten desverre på 100,4 men det er ikke ille til at jeg er 28+2 syntes jeg, og gjett om jeg kommer inn på siden iløpet av desember, senest over nyttår......

Når du nevner karbohydratkuren, kan det være Fedon Lindberg du tenker på kanksje?
Gå på siden www.vektibalase.com og les litt om det der ellers har dem bøkene hans på bibliotek til utlån også.....
Skal prøve å legge inn nytt innlegg her imorgen....liten oppdatering på til...*s*
c.AuthorAlias Monica12320. august 2002
Hei!
du har vel kommet deg til hektene nå?
I dagboka mi under en dag som heter "0 karbohydrater?" har jeg skrevet et menyforslag som stod i Dr. Lindbergs bok. Du kan jo ta en titt der så kanskje du får tips til dine måltider?
c.AuthorAlias Imy😵20. august 2002
Hørtes gøy ut med festen, men ikke så gøy å være syk, da. God bedring!

Klem fra Imy.
c.AuthorAlias elisa😃20. august 2002
Hei Vanja!
Jeg holder meg unna karbohydrater ja. Det er en veldig alright kur, for man spiser seg alltid mett. Du kan spise egg, kjøtt (alt), kylling og fisk. Ved siden av spiser jeg salat eller grønnsaker. Det er jo litt karbohydrater i grønt også, men ikke sånn som i poteter og pasta osv. Til frokost og kvelds spiser jeg knekkebrød (ca 5 g karboh.) i et knekkebrød. Greia er å spise mellom 20-80 g om dagen, ikke mer. Jeg har kjøpt en bok som heter Dr. Atkins nye slankerevolusjon. Her står alt man trenger å vite om dietten, samt en god del fine oppskrifter. Det handler mer eller mindre kun om å legge om kostholdet sitt! Bare spør hvis det er noe annet du lurer på!
Pilates trening var noe jeg tilfeldigvis kom over på nettet. Det er en slags blanding av strech og yoga tror jeg? Leste bare litt om det, men det gir visstnok lang muskulutatur, fremfor den klumpete man får ved styrketrening! Flere av disse flotte veldreide kjendisene driver med pilates. Har bestilt en bok om det. ellers kan du jo søke på nettet , det er endel info om det.
Takk for oppmuntring! Det er jo helt ufarlige greier, men allikevel litt scary!
Puh, nå skal jeg la deg slippe, dette ble mye...
Klem elisa!
PS God bedring! Det er veldig vanlig å bli forkjølet når det er så varmt som nå! Jeg blir alltid syk når jeg er i syden!
c.AuthorAlias tutu😄20. august 2002
Heisann beibi...

Stakkars deg som er blitt syk. Skal sende alle mine gode tanker til deg. Men neste gang du er på sånne ville fester, så får du pakke rumpa di litt bedre inn!!hehehe....
Og jeg kan tenke meg at det var litt av et syn der du gikk.

Håper i hvertfall at du snart føler deg bedre, kanskje så regner det hos deg og i dag, og da blir det nå litt kjøligere.

Store klemmer fra Trude(og mange koooooser)
😉66,0 kg

Besøk!!!

God morgen alle småtroll!!!

Nå er det tirsdag og det er jo straks mye koseligere enn mandager... selv om jeg ikke turde gå på vekta.. skal ikke gå på vekta før neste uke når jeg er ferdig med uka liksom...

Jeg malte hus i 3 timer i går, så jeg er støl i nakke og lår!
Menmen... må nok se langt etter å bli ferdig.. det tar jo år og dag!!!
vi lager sørlandshus midt i Stavanger.. hehe... huset var hvitt fra før med mørkeblå karmer... nå blir alt hvitt... og er det noen som har prøvd å male blå karmer hvite noen gnag????? Minst fire strøk må til!!! Det er jo helt grusomt tidkrevende!!!
Menmen... vi har jo hele høsten på seg.. bare regnet holder seg borte så!!! *ssss*

PS: jeg spiste en JAPP i går... FYSJ!!!!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Elisa👻14. august 2002
Hei Vanja! Er ny her på disse sidene, og leter etter "venner"! Trenger motivasjon nå for å komme meg videre. Har gått ned 3 kg siden jeg startet på 68 kg, men nå har det stagnert. Har du noen knakende gode råd å komme med? Klem Elisa
c.AuthorAlias tutu❤️13. august 2002
heisann

Ja, det og male hus er ingen spøk. da våres skulle males, gikk jeg høygravid med minstejentA, så jeg slapp unna. Men, jeg lider av en utrolig høydeskrekk, så det hadde nok ikke vært meg som klatret menge meter i været for å male om jeg hadde kunnet.....
En gang skal jeg og bli stor, slik at jeg ikke er redd for høyder lenger!!!

Så, bare kos deg du. Det positive er vel at du forbrenner manga kalorier.

Håper i hvertfall at du får en flott dag/kveld. Så "snakkes" vi.
Kooooos fra Trude
🙂66,0 kg

Vekta stemte.. *sukk*

I morges gikk jeg på vekta for første gang etter ferien, og jeg hadde rett... hadde gått opp 1 1/2 kilo.. men det er medberegna at jeg fikk mensen i går da...
Uansett, det kan vel ikke være umulig å få det av igjen innen noenlunde kort tid håper jeg..... Kjiiiipt uansett!!!

Ellers har jeg jo spist en del digg i helga, men vi maler hus, så jeg har svetta nok også da.. ergo ikke fullt så dårlig samvittighet.. hehe..


Mat i dag:
- 1 brødskive med philadelphia light og kjøttpålegg
- 1 biola youghurt
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias tutu❤️12. august 2002
Heisann vennen

Har begynnt på ny frisk i dag, vel jeg gjorde det etter at jeg hadde spist opp det siste av firkløversjokoladen... Men nå er det tomt for godis, og da er det jo et ekstra stort håp om at jeg skal klare det.
Har hatt en utrolig koslig helg. Bare kosa meg sammen med samboeren. Var skikkelig vondt når han måtte reise igjen i går. Men jeg ser frem til neste helg, da kommer han tilbake.

Vilken farge skal du /dere ha på huset?
Og er det noen som forbrenner vekk kalorier, så er det sånne ting. Så du er nok snart nede igjen.
Selv driver jeg på og rydder inne i dag. Det vil si at jeg jobber i 10-15 minutter og hviler meg i en time. Ikke noe særlig kjekkt, men det blir en vane dette og.

Håper i hvertfall at du får en kjempe flott dag.

Klem fra Trude
c.AuthorAlias Monica12312. august 2002
Ferie er ferie vet du. Så tilbake til hverdagen. Det klarer du nok fint!
c.AuthorAlias Monica12312. august 2002
Ferie er ferie vet du. Så tilbake til hverdagen. Det klarer du nok fint!
😊66,0 kg

Endelig helg!

Vi får besøk i dag, ei venninne skal være hos oss i helga og det skal bli kjempekos!!!!
Jeg har ennå ikke veid meg... tenkte at jeg skal vente til neste uke.. får mensen i morgen og da har jeg uansett blåst opp... og kanskje siden jeg har begynnt på diett igjen så er jeg nede på 64,5 igjen når jeg veier meg.. *krysser fingre*

Dagens inntak:
- 1 glass drikkeyoughurt
- 1 banan
- 1 banan
- 1 eple
- 1 brødskive med skinke uten smør og 1 brødskive med røkt makrell uten smør
- 1 banan
- 1 brøskive med vanlig leverpostei uten smør
- 1 brøskive med vanlig leverpostei uten smør
- 1 eple
- wook med grønnsaker og kyllingfilet
- 1 brødskive med plommesyltetøy uten smør



*koooos fra ei helgeklar Vanja*
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias tutu❤️9. august 2002
Heisann Klompen!

Alltid kjekt med besøk. Ekstra kos er det jo når der er goe venninner.
Samboeren min kommer som sagt hjem i morgen. Og jeg gleder meg masse.......
Da skal vi kose oss og. Har kjøpt inn biff og ting til å lage en god salat av. Nammmmmmm.
Dessert skal det og bli...

Kos deg masse i helga. Og på mandag skal jeg prøve det som du gjør nå. spise 11 ganger om dagen. Håper bare jeg ikke sprekker..
Kos på deg.
Trude
c.AuthorAlias Monica1239. august 2002
Hei igjen!
Koselig med vennebesøk. Håper dere får det trivelig sammen.
Men du, det var en ting jeg lurte på. 11 måltider om dagen? Hvorfor det? Da spiser du sånn annen hver time hele tiden da eller?
😟66,0 kg

Fingen i lufta...

JEg har ikke turd å veie meg ennå, men på buksene mine merker jeg at det er pittelitt strammere rundt livet... så jeg regner med å ha lagt på meg 1-2 kilo...
MENMEN, hvem bryr seg!! *smiler stort*
JEg har hatt ferie og storkost meg! Og ingen hindrer meg i å begynne ett nytt og bedre liv nå!!??!! *kniiis*

Begynnte i går og nå er det full gang igjen...

Målet er 11 måltider til dagen fra kl. 07 om morgenen til ca 20 på kvelden.. noen ganger blir det siste måltidet litt senere...
Men null fett i maten, masse frukt og igrunnen samme rutine som før sommeren! *ssss*

Problemet er at jeg og min kjære lagde hjemmelaget plommesyltetøy i gå, og dette kan jo ikke jeg spise før jeg er ferdig med slankinga mi... eller jeg kan unne meg ei brødskive med det hver lørdag morgen, for lørdagsgodtet kommer jeg til å fortsette med, det gir meg GØTTS til å fortsette uka etter! *smiler stort*

Foreløpig matinntak i dag:

- 1 grov brødskive med hjemmelaget plommesyltetøy (måtte jo få smake det da!!!)uten smør
- 1 eple
- 1 grov brødskive med mager leverpostei
- 1 eple
- 1 pære
- 2 brødskiver med makrell i tomat uten smør
- 1 brødskive med kjøttpålegg uten smør
- 1 brødskive med plommesyltetøy uten smør
- 1/2 pitabrød uten noe
- 1 tallerken med tomatsuppe m/makaroni
- 1 1/2 dl drikkeyoughurt med kornblanding
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Monica1239. august 2002
Hei! Takk for kommentar. Ja når er det snart 10 kg ned. Men vet du hva, jeg føler meg ikke så slank som de kiloene skulle tilsi. Andre folk rundt meg kommenterer at jeg har blitt tynnere, men jeg ser fremdeles bilringer og kulemage.
c.AuthorAlias tutu❤️8. august 2002
Hei klompen....

Woow, 11 måltider om dagen. Kommer du til å få tid til noe annet enn å spise???
Men jeg syns virkelig du skal unne deg hjemmelaget plommesyltetøy om lørdagene. Om ikke på en skive så stikk fingen din nedi det isteden for i lufta. En kan ha mye morro med en finger som er full av plommesyltetøy....

Er du innom på chatten av og til? Gi meg en beskjed om du er det, så kan vi "snakkes".

Kos deg med plommesyltetøyet. Samboeren kommer hjem på lørdag, og da skal jeg kose meg. Har ett håp om å plassert vekk barne slik at vi får litt tid for oss selv.

kooooooos til deg og.
Trude
64,5 kg

tilbake fra ferien!

ER nå tilbake fra ferie, men har ikke veid meg ennå... tør ikke!! hehe...
Håper virkelig ikke at jeg har lagt på meg noe.. men med smågodt fra svinesund nesten hver dag og lite trening så kan det jo ha gått feil vei..
MEN, nå er jeg tilbake i full jobb igjen så nå begynner hverdagen både her og på SATS!! Pluss at vi skal male huset nå, så da blir det nok noen timer med bevegelse... håper bare det tar knekken på vekta.. *gliiiser*

2 i heiagjengen
c.AuthorAlias tutu❤️5. august 2002
Heisann Klompen


Så godt og "se" deg igjen. Håper på å se deg masse her inne.
Jeg var oppe i 60.4 i dag, så jeg skriver det ikke inn i boka mi. Vil ikke ha mer opp!!!!

Her og skinner sola. Har ikke fått solt meg i dag, men i morgen er det atter en dag som skal tilbringes i sola. Håper at du har fått nytt sola litt i dag du og.

Vi snakkes
Masse store koser fra Trude
c.AuthorAlias Monica1235. august 2002
Hei!
Ser vi er like lange. Du er der dit jeg skal! Hvordan føles det å være 64,5 kg? Føler du deg slank og lekker? Er det noe annerledes enn å være 74 kg? Jeg gleder meg til jeg kommer dit jeg også...
😌64,5 kg

Endelig tilbake

Ja nå er det leeeenge siden jeg har vært her...
Men det skyldes at jeg har vært syk i en måned.. *sukk*
Bel innlagt på sykehus og kom utigjen enda sykere.. *ler* Lite typisk... så jeg har gått tre uker nesten uten å kunne spise... noe som da også viser igjen på vekta...
Menmen.. det går nok like fort opp igjen...

Nå skal jeg på ferie i morgen, noe jeg gleder meg MASSE til!!!

Kos dere masse i sommer alle..

klem fra Vanja
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias tutu❤️19. juli 2002
Heisann Klompen

Ja, nå ble jeg gla. Trodde du hadde glemt oss helt...

Jeg kommer og til å bli litt mer aktiv her inne når det nærmer seg august. Så da får vi holde konntakten.

Håper du snart er i helt tipp topp form, og at det er lenge til du blir syk igjen.

Håper du får deg en flott ferie.

Masse klemmer og koser fra Trude
c.AuthorAlias Ronja😊18. juli 2002
Hei du:)
Uff så dumt at du har vært syk:( Håper det går bedre nå:) Tusen takk for komentar i boka mi:) Håper du får en topp ferie og at du koser deg masse:)
sommerklem fra Ronja
Bilde
😵67,0 kg

Trøtt og sliten og slankelei

Jeg er sååå lei av å slanke meg nå, kommer ingen vei alikevel... menmen...
I helga skal jeg på båttur med jobben, vi skal drikke og grille og sole oss (hvis det blir sol), så jeg gleder meg en hel haug! MEN, det blir nok en del kalorier som vanlig...
sommeren er her, og jeg er ganske lei meg for at jeg ikke har nådd målet mitt.... men er nok skyld i det selv....
Er lei av å slanke meg, og det preger jo dietten enkelte dager, der sjokoladen frister aaaaltfor mye, slik at man ikke klarer å si nei...

NEI, få litt inspirasjon da vel!!!!

Klem fra forvirra lille meg
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias silje💔28. juni 2002
Hei nabo!!!

Du etterlyste meg så jeg.Jeg har ikke vært innom her på flere mndr,pga eksen min tok med seg pcen da han flytta.Det ble slutt rett etter påske.
Jeg har også gidd opp slankingen,det gikk jo aldri nedover allikevel...

Hvis du leser dette,får du ha en riktig fin sommer!!
c.AuthorAlias tutu❤️24. mai 2002
Heisann Klompen

Kjenner meg godt igjen. I dag har det gått i sjokolade og annet godt. Håper jeg klarer og ta meg sammen i morgen og resten av mai. Så går det jo ann å håpe åt jeg ser 53 tallet neste fredag.
Visst du holder meg litt i ørene, så går det nok!!!

Håper du blir å se litt oftere, for jeg har savna deg og.
Så jeg prøver og sende deg litt motivasjon, og satser på det at siden jeg sender litt til deg, så får jeg nedgang på vekta mi....

Ønsker deg en flott tur med jobben, og en flott helg ellers.

Masse, masse store koser fra Trude
c.AuthorAlias ANNE💔24. mai 2002
Motivasjon,motivasjon! Kjente du at den kom flyende?

Det er ikke så lett å finne inspirasjon, når en trengerdet. Det eneste er kanskje å se at andre også har problemer innimellom, samtidig som vi ser hvor godt det går med de som er flinke For selv om vektnedgangen noen ganger sitter langt inne, går den jo ned før eller siden , bare vi er flinke nok. (Gjør den ikke?) ANNE
😃67,0 kg

Rett vei heldigvis!

Hei igjen alle mine småtroll!!!

Har savna dere fælt, men har desverre ikke hatt mulighet for å stikke innom her så ofte som før....
Skal skjerpe meg grundig nå fremover!!
Det går i bryllupsplaner og jobbing både på jobben og hjemme.. vi driver og fikser opp utenfor huset, så nå skal det bli så fint atte!

Vekta går heldigvis riktig vei igjen.... tok jo litt feil retning da jeg var i Oslo da... hehe... menmen... var det ferie så var det ferie!

Nå slapper jeg av og spiser relativt sunnt, men så lenge jegikke legger på meg så er jeg strålende fornøyd!

Fikk besøk av stemor og stesøster i går, og de fikk sjokk da de så meg.. jeg måtte snurre rundt som en annen modell så de fikk se, og de syns jeg var blitt såå flott! *Gliiiser fornøyd*
Men de trodde jo at jeg hadde tatt av en del flere kilo da, men som sagt trening strammer! *gliiiser*

Kooos fra Vanja
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias tutu❤️16. mai 2002
Heisann Klompen!!!

Har savna deg og. Er innom deg og ser hver dag om du har vært innom!

Det er ekstra kjekkt når andre ser at en har slanket seg. Har en mer å ta av, så gir det en ekstra motivasjon.

Har dere bestemt noen dato for bryllupet enda?
Du må love og holde oss oppdatert.

Håper i hvertfall at du får en flott 17 mai, og at du får like fint vær der som jeg håper på og få her!!!

Klemmer fra Trude
😄68,0 kg

Nyforlovet og lykkelig

Var det noen som så Senkveld med HC og Tommy sist fredag???
Så dere han som hadde fridd??

Det var meg og kjæresten min det!! *gliiiiiiser*

Vi har hatt en fantastisk uke i Oslo, jeg har blitt fridd til på TV og vi har nytt ferien vår til de grader (noe som synes på vekta.... MEN, jeg har mensen også nå så.. hehe)!!

Ville bare innom og si at jeg lever og har det stråååålende!!!!


Stooor klem til dere alle fra lille nyforlovede Vanja
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias tutu❤️10. mai 2002
Heisann Klompen

Gratulerer så mye!!!!
Så desverre ikke programmet, og det angrer jeg jo på nå!

Er kjempe gla på dine vegne.

Store koser fra Trude
🐷67,0 kg

To dager til Oslo og 4 kilo igjen....

Jeg som hadde deee sotre planene om at jeg skulle klare målet mitt til fredag... men jenta sitter fremdeles med 4 kilo igjen... ikke mye å skryte av nei..... Har ikke spist godterier og kun hatt 6 øl på 3 1/2 uke... men det hjalp ikke stort.... Trener hele tida og føler virkelig at jeg gjør alt riktig... menmen..... Sånn er det...
Mitt neste mål er litt mer realistisk... skal klare mine siste 4 kilo til 15 juni... og da SKAL de være borte! Da er det sommer og bikinisesong, og jeg har søren meg ikke mye igjen nå..... blir sprø hvis det ikke går.....

Ellers ser jeg frem til ferie nå... skal ha fri hele neste uke.. så vi reiser til Oslo og Plaza på fredag og skal bo der til neste søndag.... 9 dager på hotell... *Gliiiiser*
Skal bli råkooos!!!!

Ha en fortsatt fin dag dere...

*koos fra meg*
7 i heiagjengen
c.AuthorAlias Targa😌1. mai 2002
Hei Vanja-vennen!!!

Fikk meg en gledelig overaskelse i dag... Slankere.com er ikke nedlagt likevel!!!!

Ser at du heller ikke har vært her på noen dager, så da er vi vel i samme båt....

Kom tilbake davel vennen....

Masse klemmer fra Targa-lille
c.AuthorAlias Saule😃24. april 2002
Heisann Vanja!!!
Takk for koselig kommentar i dagboka mi...
Satt akkurat å beklaget meg over at jeg går så sent ned i vekt, men det er vel med meg som med deg, vi får vel muskler i stedenfor fett. Men jeg skjønner deg godt, skulle ønske det gikk litt fortere ja!!! :-)

Lykke til videre, du klarer det helt sikkert!!!!

Kos og klem...Saule
c.AuthorAlias Ally24. april 2002
Hei Vanja! Det var interessante ting du skrev i dagboka mi. Skal tygge litt på det jeg (ingen kalorier i det, vel?!?!?).
Lykke til med hotell-uke, kunne godt tenkt meg det selv!

Ally
c.AuthorAlias trixi😉24. april 2002
Hei hei, og takk for hyggelig kommentar!
Vel..jeg vet ikke hvordan jeg klarer det jeg i grunn.
jeg lever temmelig kjipt..eneste utskeielser jeg tillater meg er turer på byn i ny og ned. Ikke no brus, ikke no snop, ikke noen kaloribomber av noe slag...

All nedgangen min fra i går er nok grunnet at jeg var 4 dager på fylla på 7 dager..da binder jo vannet seg.. og vekta går opp. Så så veldig sensasjonell var nok ikke nedgangen min...
Men moro lell!

Du ligger jo på normalvekt du..og da går det jo automatisk tregere for deg... sånn er det bare...

Du klarer nok de siste 4 kg til 15 juni!
Lykke til, ha en fin dag, klem fra trixi
c.AuthorAlias tulipanen24. april 2002
Hei
Takk for kommentar:-)

Jeg har et tips til deg: Skriv ned alt du spiser her, det er sååå lett å glemme, særlig det usunne og da blir det lettere for oss å kommentere... Jeg for eks glemte 1 twix og to is i beger i går...
Da tenker man mere over hva man putter i munnen..

Klem
Line

og forresten lykke til, dette skal gå..
c.AuthorAlias tutu😉24. april 2002
Heisann Klompen

9 dager på hotell, det var ikke gale. Tror vi kunne ha trengt noen sånn jeg og samboeren og. UTEN barn. Det å bare være kjærester er en utrolig luksus.

Klart du klarer de siste 4 kiloene til 15 juni. Skal prøve mine telepatiske evner og snakke de til rette...(fniser..)

Vel, kos deg masse.
Stooooooooore klemmer og koser fra Trude
c.AuthorAlias cat7424. april 2002
Ah... jeg fikk aldri vite om du fant noen av butikkene sist?
Bonaparte har forresten flytta til løkka ett eller annet sted... Tror det var i Markaveien.
God tur til byen og lykke til videre.
Klem.
67,0 kg

Plutselig var ett kilo borte!!!!!

Gjett om jeg måtte kontrollveie fire ganger i morges for å se om det stemte... ett kilo på ett døgn!!! *gliiiser overrasket fornøyd*

Dagen min er ihvertfall redda!!!

Meny i går:

1 god morgen drikke youghurt
1 skive med tynt lag magerost og skinkepålegg
1 skive med tynt lag magerost og skinkepålegg
1 mandarin
2 skiver med krabbeklo-kjøtt
1 mandarin
1 pære
1 skive med tynt lag magerost og skinkepålegg
1 biola youghurt
2 små bananer
1 kyllingfilet og ca 100 gr ris

Trening: 1 time step og en liten kveldstur


stor klem fra stolte Vanja som KUN har 4 kilo igjen nå!!!!


4 i heiagjengen
c.AuthorAlias aha😌22. april 2002
Heisann

Lov til å være stolt nå! Kun fire kilo igjen. Dette klarer du.
Heier på deg...

Klem fra aha
c.AuthorAlias Ronja18. april 2002
hei Vanja:)
Tusen takk for komentar i dagboka mi:) og gratulerer så masse med vekttapet:) Forsett sånn så er det ikke lenge før du er kvitt de 4 resterende kiloene:) må være deiligt å ha så lite igjen, selv om det er de som er vanskligst å bli kvitt..dessverre.
Ønsker deg en forsatt fin slankeuke:)
klem fra Ronja som stråler i dag:))
c.AuthorAlias tutu18. april 2002
Heisann Klompen...

Så flink du er da!! visste det bare var ett spørsmål om tid før vekta di tok til fornuft.

Håper du får en kjempe flott dag.
Koser fra Trude
c.AuthorAlias pæreformen18. april 2002
Hei Vanja !
Er det ikke deilig når kiloene bare forsvinner. Du er jo både flink i matveien og trener, så de 4 kiloene forsvinner raskt :-)
68,0 kg

sååå deilig med vår!!!

Heia alle mine småtroll!!

I går ble det ikke noe stepping på meg... var såå snurt.. hadde glemt at min kjære lille datter skulle på bowling med klassen, så vi måtte dra dit, og da ble det så seint hjemme at det var lite vits i å busse ned til byen igjen... *sukk*
menmen.... var jo kuult å se en bønsj med 6-åringer overivrige på bowlingbanen... ballene gikk i sikksakk bort over over de nydelige overlykkelige trynene når de klarte å slå ned alle... *ler*
jaja... er igang med treninga igjen i dag og resten av uke er planlagt til minste detalj, så jeg mister alt i alt bare en dag denne uka... og da må jeg vel være fornøyd... *smiler stort*

Ellers går det greit med maten... hadde ett lite kick i går kveld... var helt syyyk på chips.. men jeg spiste ikke noe, så jeg kunne legge meg med god samvittighet...
Vekta står bom fast... men fettet forsvinner og jeg kjenner at det fastner til rundt om kring... så er det sant som de sier at musklene tar en fjerde dels plass av det som fettet tar, så skal jeg være fornøyd, selv om jeg ikke går ned i vekt... det betyr jo at jeg blir slank en dag uansett... *smiler stort*

Håper det går bra med dere andre flinke småjenter!!

Kjempestor klem fra våryre Vanja
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias cat7417. april 2002
Så flink du var! OG så deilig det må være å kjenne at kroppen strammes opp?!?

Bryllupsreise blir det nok ikke med det første. Kanskje en langweekend ett eller annet sted, men jeg tror ikke at vi verken har tid eller råd til den romantiske drømmeferien i år. Vi får se til neste år... ;)
Klem.
c.AuthorAlias tutu17. april 2002
Heisann vennen

Takk for kommentaren i boka mi. Kjekt at du holder ett lite øye med meg.
Jeg skal være flink i dag, slik at de 200 grammene er vekke igjen til i morgen.(vel, det er det jeg håper på i hvertfall...)

Syns det er veldig fint når en er fast i fisken, og ikke minst så føler en seg bra. Musklene disser liksom ikke på samme måten som fett..

vel, jeg håper du får en kjempe flott dag vanja den våryre....
Klemmer ra Trude
68,0 kg

Det er hardt!!

Ømme muskler og kjip vekt... *ler*
Det er ikke lett å være på slank!
Har vært kjempeflink, har trent 1 time step hver eneste dag, og det merkes godt på kroppen... har vondt i beina og rumpa og hoftene... musklene mine får jo ikke så god tid til å slappe av, selv om jeg strekker godt ut etter hver trening... menmen.... jeg skal holde ut, har en og en halv uke igjen med denne torturen.... men ingenting vises på vekta og det er kjipt da!!!
MEn oppdaget noe gøy i går...
Vi har flytta soverom, og skulle legge klær på plass, så da fant jeg ut at jeg skulle sortere ut alt som jeg ikke ville ha lenger... og da måtte jeg jo prøve litt... fant ett par klesplagg som ikke passet i sommer, men som nå satt så løst og fint atte... ble helt imponert! *gliiiser*
Dessuten sa mamma i går at hun syns jeg hadde tatt av sååå masse... var jo nesten bare halve meg igjen som hun saa... så selv om jeg ikke går noe ned for tida, så hjelper treninga mi garantert!!! Så jeg har funnet ut at jeg skal vel heller se positivt på det... jeg må jo være mer fornøyd med å veie 68 kilo og vært fast og fin, enn å veie 63 og slapp og dvask? *sss*

Så nå har jeg funnet ut at jeg kommer til å fortsette med det jeg holder på med, og går jeg ned tar jeg det som en positiv overraskelse!!

Kjøpte forresten målebånd på lørdag, så jeg målte meg i går morges.... lappen ligger hjemme så jeg får ikke lagt det inn her... men håper på at jeg ser bedringer der jaffal... skal måle meg en gang i uka tenkte jeg... *ss*
Burde jo ha gjort dette for ett par måneder siden.. kanskje jeg hadde vært litt mer fornøyd med meg selv nå hvis jeg hadde sett i tall hvor mye jeg har krympet.. hehe...

Uansett, ha en fin dag alle sammen!!!

Stooor klem fra Vanja
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Minelli16. april 2002
Hei Vanja!

Vi er jo akkurat like, jo! Høyde og vekt!

Det er veldig lurt å måle seg, spesielt når man trener mye. Merker du at vekta står stille, men kroppen krymper i omfang, så betyr det at du får mer muskler. Muskler veier nemlig mer enn fett, men tar bare 1/4 så stor plass! Du gjør alt riktig! Det hjelper å trene, men noen ganger hjelper det ennå mer på vekta om du spiser litt mer, gjerne senest 2 timer før du skal trene. Og ikke rett etterpå!

Ikke gi opp! Resultatene kommer!

Klem fra Minelli

c.AuthorAlias tutu15. april 2002
Heisann klompen

Klart du har lov til å spørre, jeg skal ned til 52 kilo.
Det var det jeg var før jeg ble gravid med førstemann. Og i og med at jeg har ganske spinkel benbyggning, så er det passe for min kropp.

Håper du fortsatt får en kjempe flott mandag.
Mangesolklemmer fra Trude (sola er kommt...)
c.AuthorAlias tutu15. april 2002
Heisann Vanja.

Er helt sikker på at du er blitt både fast og fin i fisken. Og selv om det ikke visest på vekta, så går du nok inn på cm, og det er nå like viktig.

Jeg sitter her og drikke fenikkelte, koser meg og skal ikke gjøre noen ting i dag. Har fått begge barna på skole/barnehage og skal nyte dagen til det fulle. Begravelsen til onkelen min er i morgen, så jeg trenger en dag til å psyke meg opp på.

Vel, jeg håper du får en vidunderlig dag og en flott uke.
Klemmer fra Trude
68,0 kg

Man går IKKE ned av å trene!

Nei nåå altså!!

Nå er jeg sååå flink! Rører ikke snop eller fet mat overhodet! Ikke engang alkohol! Jeg trener nesten hver dag (ble syk igjen i helgen, men er igang igjen nå) Stepper 1 time hver dag!! Det burde vise på vekta, for jeg trener ikke styrke som man får tunge muskler av.... *sukk*
Jeg spiser råsunt!! Og nok!!! HVerken for lite eller for mye... teller kalorier så det står etter..... Men vekta beveger seg IKKE!! Blir snart sint jeg.... *hirrhirr*

Har lovet meg selv å gi meg to uker til, så er det nok, hvis jeg ikke har gått ned til under 65 til da, så gir jeg opp!! For jeg skal IKKE røre snop eller alkohol før fredag om to uker, og skal trene så og si hver dag!!! Nå er det alt eller ingenting altså!!! *ler fortvilet*

Har dere noen gode forslag??? For jeg trenger hjeeeeelp!! Hva gjør jeg galt nå da????

Deppa sukk fra lille meg.....

eneste lyspunktet er at jeg er blitt fastere i fisken jaffal.... og kommer oppi bukser som jeg ikke har kunnet bruke.... så noe godt har det kommet ut av det... *smiler pittelitt*
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias tutu11. april 2002
Heisann klompen

Så flink du er! Du er på god vei til å få både sprettrumpe og sprettpupper!!!
Mener å ha lest at det var det du ville ha......

Jeg har funnet ut at skal jeg noen gang oppnå det, så må jeg under kniven, og få lagt inn litt silikon.
Vel, kanskje en gang.....

Håper du får en flott ettermiddag.
kjempestorklemframegsomogerglaforatdetsnarterhelg....
Trude
c.AuthorAlias Targa11. april 2002
Der er du jo!!!!! Har savna deg jeg!!!!
Du må nok vente litt før du ser framgangen når du trener såpass mye. Selv om du trener utholdenhet og ikke styrke, øker du jo muskelmassen.... Men vil tro at når det først løsner, så renner det av deg.... Du forbedrer jo forbrenninga di med å trene. En annen ting er at du bør ikke trenge absolutt hver dag. Kroppen trenger hviledager for å kunne dra nytte av treninga. 5 ganger i uka er også i meste laget.... Du får stå på vennen!!! Jeg er kjempeimponert over deg, du er så flink til å trene!!!!! *skalskalskalskalskalskalskalbliflinkjegog*

Masse klemmer fra Targa
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.