En helt ny dag
Hei hei alle sammen!
Etter å ha vært i gjennom en dyp depresjon er jeg nå ved mitt gamle jeg,bortsett fra 17 kilo.
17 KILO på 5 måneder,snakk om og trøstespise..
Jeg vil ha tilbake livet mitt, jeg er forholdsvis ung, har jo praktisk talt hele livet foran meg.
For å kunne begynne å bevege meg blandt folk igjen, må jeg nødvendigvis ha klær på meg(he-he), og de må jeg slankes inn i.
Jeg er ikke helt sikker på hvordan "ting" fungerer her inne,mulig jeg også er litt sosialt amputert, men håper det er plass til meg for det.
Ha en fin onsdag!
Et ensomt menneske er en ulykke.
Som heldigvis kommer alene;-)
Tristesse av Nils-Fredrik Nielsen.
Etter å ha vært i gjennom en dyp depresjon er jeg nå ved mitt gamle jeg,bortsett fra 17 kilo.
17 KILO på 5 måneder,snakk om og trøstespise..
Jeg vil ha tilbake livet mitt, jeg er forholdsvis ung, har jo praktisk talt hele livet foran meg.
For å kunne begynne å bevege meg blandt folk igjen, må jeg nødvendigvis ha klær på meg(he-he), og de må jeg slankes inn i.
Jeg er ikke helt sikker på hvordan "ting" fungerer her inne,mulig jeg også er litt sosialt amputert, men håper det er plass til meg for det.
Ha en fin onsdag!
Et ensomt menneske er en ulykke.
Som heldigvis kommer alene;-)
Tristesse av Nils-Fredrik Nielsen.
Velkommen til denne fantastiske siden - ved hjelp av dagbok og kommentarer fra andre har jeg slanket meg omtrent i mål. Jeg har tro på at ALLE klarer å gjøre det samme, bare ta tiden til hjelp. Les gjennom andres dagbøker og snapp opp tips!
Lag noen delmål og belønn deg selv underveis, det fungerte bra for meg i alle fall til å komme i gang med slankingen!
Lykke til!
Klem fra Minelli
Jeg har vært her inne en stund, men det er lenge siden jeg var her nå. For å hente motivasjone er det viktig å bruke disse sidene fllittig, les andres dagbøker, spør og grav!! Her er vi alle i samme situasjon; vi har et vektproblem og vi vil gjøre noe med det! Du har absolutt kommet til rett sted, jeg skal heie på deg!
Klem fra Afrodite
Her er det plass! Her fungere det slik at du selv har ansvaret for å føre inn i dagboka. Ellers er vi andre her til å oppmuntre, trøste og ikke minst forstå!
Klem fra Suggar