Dette går jo bra jo!
Er såvidt begynt, men føler jeg er godt i gang! Har spist sunt og mindre de tre siste dagene, og det er ikke det spor vanskelig! Er nok motivert, ja!!Drikker myyyye vann, og prøver å spise 4-5 måltider pr.dag. Det går mye i knekkebrød og frukt, og det er jo bra!
Endelig!
I dag er D-dagen for meg! Har tenkt lenge på å begynne min ferd ned mot min idealvekt som er 65 kg. La på meg 30 kg. mens jeg gikk gravid, og nå er tiden kommet for å ta rotta på de 10 siste! Er supermotivert, og tror dette skal gå bra!
Skal ikke slutte å spise den maten jeg har lyst på, men kanskje spise litt mindre, og kutte ut alt som heter snop og brus. Og jeg må si jeg gleder meg til å komme inn i mine gamle jeans igjen!!!
Velkommen hit til dette supre stedet. Det er utrolig mange flinke slankere her, så nå er det håp! Du er jo allerede godt i gang, så jeg ønsker deg lykke til.
Tarangai