Prøver med dette å ta av noen kilo,, målet å ta av 10 kilo.
2 i heiagjengen
Ronja😌10. mai 2002
Heisann og velkommen inn hit:) Dette er kjempeflotte sider, med masse flotte medslankere på:) Håper du får like stor utbytte av disse sidene som jeg har av de:) Ønsker deg lykke til i kampen mot de ti kiloene:) Har du bestemt deg for et opplegg du skal følge??? Ha en forsatt fin kveld:) klem fra Ronja
trixi😉9. mai 2002
Hei hei, og velkommen hit! Dette er et bra sted å være om du vil ta av noen kilo og leve et sunnere og bedre liv! Håper du blir her, og at du når dine mål! Trixi
Ha en forsatt fin kveld:)
klem fra Ronja
Dette er et bra sted å være om du vil ta av noen kilo og leve et sunnere og bedre liv!
Håper du blir her, og at du når dine mål!
Trixi