← Alle dagbøker
diarist.Alias

Ukas råd

48 år184 cm1 innlegg 2002 0 følgere

Start97,7 kg
Sist97,7 kg
Endring+0,0 kg
BMI nå28,9
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
97,7 kg

Ukas Råd av Di@blito!

Hei Di@blito her. Jeg kommer til å legge inn flere Tips på dette aliaset og håper at andre vil komme med tips til oss slankere. Jeg håper videre at denne siden vil bli mye brukt siden det er litt slit i og ta for seg over 500 stk nedover :) Håper alle dere der ute vil gi tips "Slankeråd"

Uke 13: Prøv og ungå VARM mat i ukedagene og heller ta en varmrett i helga, det er ikke pølsa man blir fet av det er sausen.

Uke 14: Prøv og ikke spis etter kl 18:00. Da slipper magen og jobbe mens du ikke gjør noe når man sover.Ps kommer ann på når du legger deg. 18:00 ca 22:00-23:00 leggetid.


14 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jeaneth8. april 2002
Etter og ha hoppet frem og tilbake mellom innleggene her må si meg enig med begge parter her. Synd at Di@blito ikke klarer og unngå frontalangrep og direkte personangrep. Forstår heller ikke hvorfor A_P skriver at det er no forbanna sprøyt og hva er grunnen? Som Dia sier vet A_P alt om hva som er dårlig og bra? Men det virker som det er en liten krig her som jeg ikke vil blande meg inn i, vil bare si synd at noen kommer og ødleger noe som var en meget bra ide Di2blito. Syntes A_P kanskje fikk som fortjent. Ps Forbanna sprøyt er som Di@ablito sier ikke konstruktiv kritisering den må du lengre ut på landet men Annki.
c.AuthorAlias Annki8. april 2002
Hei Webmaster.
Det at du griper inn her, gjør at jeg får stor tillit til måten disse sidene blir drevet på. Fra Annki
c.AuthorAlias maia8. april 2002
Takk, webmaster for at du følger med og setter grenser.
Hilsen maia.
c.AuthorAlias Webmaster8. april 2002
Di@blito,

Denne form for bruk av slankedagbøker er ikke i tråd med retningslinjene på Slankere.com og vi ber deg stoppe bruken av "Ukas råd".

Slankedagbøkene skal kun brukes av enkeltpersoner til å skrive om sin egen slanking. Kommentarer skal brukes for personlige kommentarer til en annen. Ingen skal opprette "universal-dagbøker".

Når det i tillegg utarter seg til å gjelde ufine ord og formuleringer på person-nivå er det også totalt uakseptabelt.

Webmaster
c.AuthorAlias maia7. april 2002
Hei
Tror nok at dine intensjoner med denne siden kan være gode.
jeg har bare lyst til å påpeke forskjellen mellom å være uenig om sak(her:slankemetoder)og det å gå til angrep på person:
(her: "ikke intelligens, kan ikke lese "etc.) Det siste virker mye mer sårende og sier mest om den som kommer med ytringene.
Med andre ord: Jeg forstår godt at Annki reagerte, selv om det ikke var henne du refererte til og jeg synes det er fint at hun sa fra. Hvis du synes dette er vanskelig å forstå, så gå litt i deg selv og prøv å se forskjellen.

Uansett, lykke til med slankingen din. Hilsen maia
c.AuthorAlias Annki6. april 2002
Hei igjen.
Hvis det siste innlegget ditt var et forsøk på å unnskylde det første, synes jeg at du har et forklaringsproblem.
Jeg står ved det jeg sa - på meg virker din holdning provoserende og nedlatende. Kanskje det kunne være en ide å tenke litt på hvordan man mottar konstruktiv kritikk.
Fra Annki
c.AuthorAlias Di@blito6. april 2002
Har ikke sy mye og si jeg heller enn at jeg er skuffet over holdningen til visse folk her inne. Men jeg forstår etter å ha lest innlegget ditt her at man kan si til andre at det er no forbanna sprøyt som A_P sier om slanke tips fra andre folk... jeg må bare spørre .. hvem utnevnte han til konge og kan dømme hva som er rett og galt. Hadde du synes det var gøy og få slengt i trynet at din slankemetode var bare no piss selv om det hadde fungert for deg? Synes ikke du det er bedre at folk holder det for seg selv om de syntes det? Det jeg håpet på med den sida jeg åpnet der var at oss normale folk kunne tipse hverandre og hva de enkeltvis gjør for for å gå ned i vekt. Det var ikke snakk om noe fasit eller andre ting bare tips som andre har opplevd positivt for seg selv. Å ja jeg var kansje litt kvass mot A_P, men jeg sytes det var lite hyggelig og mot min sides hensikter og få en komentar av denslags mitt i trynet. Om han ikke syntes noe om det skulle han ikke ha sagt noe men heller kommet med et tips han hadde god erfaring med... er du ikke enig? Jeg ble rett og slett skuffet når jeg så det innlegget, skulle alle surfe rundt og kommentere andre sin slanking på den måten ville det bli lite hyggelig. Som sagt det finnes ingen fasit med slanking så det var derfor jeg åpnet siden for å få tips så jeg selv og andre kunne bruke istedet for å bla gjennom 500 stk for å finne noe. Ellers ha en fin helg.
c.AuthorAlias Annki6. april 2002
Hei!
Jeg er ny til å skrive på disse sidene, men har lest mange av dagbøkene over lengre tid.
Jeg er imponert over hvordan de aller fleste viser respekt for hverandre og skriver oppmuntrende svar.
Derfor ble jeg svært skuffet da jeg kom til disse sidene.
Måten du skriver kommentar til AP på, ordene du bruker og den ovenfra-nedad-holdningen du viser ifht. til ham, gjør at du for meg ikke har det minste snev av troverdighet.
Det er greit å være saklig uenig, men prøv å uttrykke deg med noe av den respekt og verdighet andre mennesker fortjener.
AP er sikkert klok nok til å innse at dette innlegget sier mye mer om deg enn om ham. Tenk deg om før du skriver noe neste gang. Fra Annki
c.AuthorAlias Di@blito6. april 2002
"A_P" Jeg forstår at du har mangel på INTELIGENS eller kan du IKKE lese som du ser er dette TIPS ikke en fasit, og det som jeg vil er at andre kommer med tips av egne erfaringer ikke hva GRETE ROEDE sier og gjør for det finnes det nettsider på. Det er mange som er flinke og gå ned i vekt her og det som er ønskelig er at de kommer med tips til andre, som du kansje ikke vet så må jeg bare si at ikke alt på Grete`s sider fungerer for alle. Og kutte ut middagene har ført til bra resultater for meg og andre så du trenger ikke komme med noe forbanna sprøyt fordi alle ikke er Grete fans. Og om du ikke går sulten konstant er jo dette og en POSETIV virkning for da får du ikke lyst på små snaks hele tiden og kan gå tilbords å spise i mindre mengder. PS det er ikke snakk om å SLUTE det er alt snakk om med måte. Se her nå limer jeg inn det som står som første innlegg hos meg SE NØYE OG LES : Hei Di@blito her. Jeg kommer til å legge inn flere Tips på dette aliaset og håper at andre vil komme med tips til oss slankere. Jeg håper videre at denne siden vil bli mye brukt siden det er litt slit i og ta for seg over 500 stk nedover :) Håper alle dere der ute vil gi tips "Slankeråd"

Hva er det her du egentlig IKKE forstår?????????????? har jeg formulert meg feil?? står det her at dette er fasiten for alle slankere eller at jeg vet best?

Har du ikke noe fornuftig å komme med foreslår jeg at du heller holder kjeft og lar eventulet la være og rakke ned på andre som ikke følger deg. så om du bare skal rakke ned på andres tips vil jeg helst at du lar være og skrive noe for min del. Takk for meg.
c.AuthorAlias "A_P"4. april 2002
Unngå varm mat i ukedagene og bare spise varm mat i helgene??
For noe forb.... sprøyt!!
Man kan spise det meste av mat så lenge man begrenser inntaket!
På sidene til Grete Roede kan du finne mange fine oppskrifter på varmmat!

Og skal man ikke spise etter klokken 18 på kvelden?
Hvorfor ikke?
Det gjør ingen ting om man tar gulrot, eple eller noe annet lett hvis man er sulten.
Slanking er ikke lik med at man skal sulte seg, vet du!
Når du er sulten på morgen etter at du har spist på kvelden kommer av at du har holdt forbrenningen igang, og det er bare positivt.

Hva er dette for en tullete side?




c.AuthorAlias Di@blito4. april 2002
Varm mat det vil si middag og denslags er "somregel" mye mer fetende en kald mat. Også grønsaker som det er mye vitaminer i bør ikke kokes da mister de mye av sin næring og blir kun stivelse som kroppen bruker lang tid på og fordøye. Spis også poteter med omhu, det er ikke slankemat.

Det er ikke pølsa man blir fet av det er susen :er bare et uttrykk! Dvs at det ofte er tilbehøret til en middag som ikke alltid er like sunt "saus" rømme" Dressing" stekefett" osv.


At du ikke får sove om man ikke spiser kvelds er synd. man forbrenner ikke mange kalorier når man sover. Se om du heller ikke klarer deg uten man den siste tiden på kvelden og ta heller en god frokost. Ps om jeg spiser om kvelden er jeg skrubbsulten på morningen, om jeg ikke spiser om kvelden er jeg ikke sulten om morgenen. Kansje dette bare gjelder meg men det er min erfaring.
c.AuthorAlias cat744. april 2002
Hvis jeg ikke skulle spise etter kl 18 så hadde ikke jeg sovet... Og _det_ gir iallfall ikke meg vilsjestyrkeoverskudd til slanking.
Jeg trodde forresten at det rådet hadde "gått ut på dato" og at tidens mantra var lette, små kveldsmåltider for å holde forbrenningen i gang? Jaja... Ikke alt passer for alle.
c.AuthorAlias LilleMeg4. april 2002
Hvilken saus ? sa noen noe om saus til middag ?
c.AuthorAlias pæreformen4. april 2002
Bare spørsmål: Hva har varm mat med vektreduksjon å gjøre ?
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.