Ukas Råd av Di@blito!
Hei Di@blito her. Jeg kommer til å legge inn flere Tips på dette aliaset og håper at andre vil komme med tips til oss slankere. Jeg håper videre at denne siden vil bli mye brukt siden det er litt slit i og ta for seg over 500 stk nedover :) Håper alle dere der ute vil gi tips "Slankeråd"
Uke 13: Prøv og ungå VARM mat i ukedagene og heller ta en varmrett i helga, det er ikke pølsa man blir fet av det er sausen.
Uke 14: Prøv og ikke spis etter kl 18:00. Da slipper magen og jobbe mens du ikke gjør noe når man sover.Ps kommer ann på når du legger deg. 18:00 ca 22:00-23:00 leggetid.
Uke 13: Prøv og ungå VARM mat i ukedagene og heller ta en varmrett i helga, det er ikke pølsa man blir fet av det er sausen.
Uke 14: Prøv og ikke spis etter kl 18:00. Da slipper magen og jobbe mens du ikke gjør noe når man sover.Ps kommer ann på når du legger deg. 18:00 ca 22:00-23:00 leggetid.
Det at du griper inn her, gjør at jeg får stor tillit til måten disse sidene blir drevet på. Fra Annki
Hilsen maia.
Denne form for bruk av slankedagbøker er ikke i tråd med retningslinjene på Slankere.com og vi ber deg stoppe bruken av "Ukas råd".
Slankedagbøkene skal kun brukes av enkeltpersoner til å skrive om sin egen slanking. Kommentarer skal brukes for personlige kommentarer til en annen. Ingen skal opprette "universal-dagbøker".
Når det i tillegg utarter seg til å gjelde ufine ord og formuleringer på person-nivå er det også totalt uakseptabelt.
Webmaster
Tror nok at dine intensjoner med denne siden kan være gode.
jeg har bare lyst til å påpeke forskjellen mellom å være uenig om sak(her:slankemetoder)og det å gå til angrep på person:
(her: "ikke intelligens, kan ikke lese "etc.) Det siste virker mye mer sårende og sier mest om den som kommer med ytringene.
Med andre ord: Jeg forstår godt at Annki reagerte, selv om det ikke var henne du refererte til og jeg synes det er fint at hun sa fra. Hvis du synes dette er vanskelig å forstå, så gå litt i deg selv og prøv å se forskjellen.
Uansett, lykke til med slankingen din. Hilsen maia
Hvis det siste innlegget ditt var et forsøk på å unnskylde det første, synes jeg at du har et forklaringsproblem.
Jeg står ved det jeg sa - på meg virker din holdning provoserende og nedlatende. Kanskje det kunne være en ide å tenke litt på hvordan man mottar konstruktiv kritikk.
Fra Annki
Jeg er ny til å skrive på disse sidene, men har lest mange av dagbøkene over lengre tid.
Jeg er imponert over hvordan de aller fleste viser respekt for hverandre og skriver oppmuntrende svar.
Derfor ble jeg svært skuffet da jeg kom til disse sidene.
Måten du skriver kommentar til AP på, ordene du bruker og den ovenfra-nedad-holdningen du viser ifht. til ham, gjør at du for meg ikke har det minste snev av troverdighet.
Det er greit å være saklig uenig, men prøv å uttrykke deg med noe av den respekt og verdighet andre mennesker fortjener.
AP er sikkert klok nok til å innse at dette innlegget sier mye mer om deg enn om ham. Tenk deg om før du skriver noe neste gang. Fra Annki
Hva er det her du egentlig IKKE forstår?????????????? har jeg formulert meg feil?? står det her at dette er fasiten for alle slankere eller at jeg vet best?
Har du ikke noe fornuftig å komme med foreslår jeg at du heller holder kjeft og lar eventulet la være og rakke ned på andre som ikke følger deg. så om du bare skal rakke ned på andres tips vil jeg helst at du lar være og skrive noe for min del. Takk for meg.
For noe forb.... sprøyt!!
Man kan spise det meste av mat så lenge man begrenser inntaket!
På sidene til Grete Roede kan du finne mange fine oppskrifter på varmmat!
Og skal man ikke spise etter klokken 18 på kvelden?
Hvorfor ikke?
Det gjør ingen ting om man tar gulrot, eple eller noe annet lett hvis man er sulten.
Slanking er ikke lik med at man skal sulte seg, vet du!
Når du er sulten på morgen etter at du har spist på kvelden kommer av at du har holdt forbrenningen igang, og det er bare positivt.
Hva er dette for en tullete side?
Det er ikke pølsa man blir fet av det er susen :er bare et uttrykk! Dvs at det ofte er tilbehøret til en middag som ikke alltid er like sunt "saus" rømme" Dressing" stekefett" osv.
At du ikke får sove om man ikke spiser kvelds er synd. man forbrenner ikke mange kalorier når man sover. Se om du heller ikke klarer deg uten man den siste tiden på kvelden og ta heller en god frokost. Ps om jeg spiser om kvelden er jeg skrubbsulten på morningen, om jeg ikke spiser om kvelden er jeg ikke sulten om morgenen. Kansje dette bare gjelder meg men det er min erfaring.
Jeg trodde forresten at det rådet hadde "gått ut på dato" og at tidens mantra var lette, små kveldsmåltider for å holde forbrenningen i gang? Jaja... Ikke alt passer for alle.