← Alle dagbøker
Tyren
54 år170 cm8 innlegg
2002
0 følgere
Start83,6 kg
Sist90,6 kg
Endring+7,0 kg
BMI nå31,3
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Ferien over - back to life
Så var ferien over og nå er det tilbake til hverdagen. På mandag gikk jeg tur i en time og i dag har jeg gått i 1 1/2 time, begge gangene i hurtig tempo. I morgen tidlig skal jeg sykle i 45 minutter. Så treningen er allerede i gang, det er bare å få spisingen på rett track. Snop og chips er ikke noe problem, men mat er godt. I helgen skal jeg reise bort med jobben, og da vet jeg at det blir mye god mat og god drikke...
Litt vin, men ned i kveld= svie i morgen??
Har kost meg i kveld med god mat og god drikke, og kunne ikke dy meg for å gå på vekten. Og vekten viste pilen nedover. Herlig, men etter den søte kløe kommer den sure svie. Vi får se neste fredag (neste veiing) om det er like positiv. Da kommer vel alkoholen til sin rett vektmessig!!
En uke og 1 kg ned
Så var det helg igjen, og veiing. 1 kg ned på en uke - jeg er fornøyd jeg. I kveld skal jeg ha reker, får redusere majonaisen da tenker jeg. Føler jeg er igang, så får vi bare se om det fortsetter. En uke igjen til ferie, og det spørs om det går så bra da.... :-)
Ny start...
Jeg registrerte meg i vår og skulle få dette her til, men datt av igjen. Typisk det. Men nå var jeg inne og leste litt i boka til Minelli og ble SÅ gira. Jeg har ett mål på 60-65 kilo. Før har jeg alltid hatt kortsiktige mål, men nå har jeg gitt meg selv ett år!! Satser på at vekta blir litt mer stabil i etterkant da :-) Har meldt meg inn i SATS og prøver å trene i allefall 2 ganger i uka. Liker ellers å gå tur. Men jeg tror jeg skal prøve meg på å ta sit up hjemme de dagene jeg ikke trener. Har ingen problemer med å holde meg borte fra snop og chips, men er veldig glad i god mat. Nå var jeg på desperat jakt etter batterier til vekta, men den var off. Tenkte at jeg skulle komme i gang i DAG!!! Jeg fant og er nå fit for fight.
Søndag
Fortsatt ikke fått starta skikkelig, men må jo innom før d går sju dager
Huff av meg...
Dette var feil vei, men så var det jo i dag jeg skulle starte, så nå er jeg fit for fight.
Dag 2
Har ikke helt begynt enda, tror jeg venter til mandag. Skal reise vekk i helgen, så da blir det en del god mat og drikke kjenner jeg oss riktig. Men da er det med friskt mot. Kjekt å få kommentarer i dagboka og. Skal nok se om jeg ikke kan bli med å støtte litt hos andre jeg og etterhvert :-)
Så starter vi .... igjen :-)
Var i butikken i går og kjøpte meg en pose med sjokolade. For første gang på ett halvt år (har hatt to staver med Kvikk lunsj siden, men that''s it), og har nå spist opp slutten. Var nettopp innom Kvinneguiden da jeg så denne linken. Tenkte med en gang at dette var noe for meg. Tok av 7 kilo før jul, men var nå inne i en "trøtt av å slanke meg" periode. Men dette ga litt kikk, for nå kan jo tross alt alle gå inn å se hvor mye jeg går ned hele tiden. Etter helgen skal jeg og melde meg inn i SATS slik at det blir litt trening på meg og. Pleier å være flink til å gå tur, men gleder meg litt til å komme i gang med litt "skikkelig" trening. Kanskje det går litt fortere da.
Har som mål å ta av 10-15 kilo. Kanskje jeg klarer 3,5 før påske!! :-) Ble i allefall klar for å begynne på''n igjen takket være denne siden.
bare innom for å ønske deg lykke til med slankingen, om du er tyr av stjernetegn så er du jo sta,viljesterk osv, som tyr selv har jeg iallefall fått høre dette :-)
Lykke til da, titter innom siden jeg..
Sommerhilsen