Bedre i dag
Skal ikke veie meg hver dag, det er stress. Kanskje hver mandag er bra?
Var på fylla, ødelagt ryggen
Datt bang rett i dansegulvet i går sammen med en venninne. På fliser...grrrr. helt for jævlig vondt, tar meg nå to minutter å reise meg, ti minutter å komme meg ut av senga....hjelp! Trenger piller... :(
Ut i dag
Drakk noen øl i går før jeg la meg. Har glemt å spise i hele dag, men skal lage en lasagne og ta med på vorspiel.
Senere: spiste en halv rullekebab på byen
Hallo
Jeg har vært her før og ville bare starte på nytt igjen. Jeg har ikke tenkt på slanking på en stund nå. Hunden min har vært syk, og døde 10 juni. Det var et slag i trynet, helt for jævlig. Men etter at jeg nå har revurdert livet mitt nok en gang innser jeg at jeg må nok ned noen kilo. Ganske mange faktisk. God helg :)
Mat i dag:
Frokost:knekkebrød uten noe på
masse vann
Lunsj: knekkebrød uten noe på
enda mer vann
Middag: to hamburgere i brød med salat og tomat og ost( home made)
En kotelett
PS Dette er bilde av en hvit boxervalp, jeg får en slik en om noen måneder. Var den ikke nydelig ?:)

Klem (men ikke så hard at den gjør vondt i ryggen din) fra Lakki