← Alle dagbøker
diarist.Alias

Twistedsister

49 år173 cm4 innlegg 2002 0 følgere

Start84,0 kg
Sist84,0 kg
Endring+0,0 kg
BMI nå28,1
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
21. juni 200225. juni 2002
84,0 kg

Bedre i dag

Skal ikke veie meg hver dag, det er stress. Kanskje hver mandag er bra?
😟83,0 kg

Var på fylla, ødelagt ryggen

Datt bang rett i dansegulvet i går sammen med en venninne. På fliser...grrrr. helt for jævlig vondt, tar meg nå to minutter å reise meg, ti minutter å komme meg ut av senga....hjelp! Trenger piller... :(
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Lakki😟24. juni 2002
Auauau! Høres vondt ut! Velkommen hit, og god bedring!

Klem (men ikke så hard at den gjør vondt i ryggen din) fra Lakki
83,0 kg

Ut i dag

Drakk noen øl i går før jeg la meg. Har glemt å spise i hele dag, men skal lage en lasagne og ta med på vorspiel.

Senere: spiste en halv rullekebab på byen
😉84,0 kg

Hallo

Jeg har vært her før og ville bare starte på nytt igjen. Jeg har ikke tenkt på slanking på en stund nå. Hunden min har vært syk, og døde 10 juni. Det var et slag i trynet, helt for jævlig. Men etter at jeg nå har revurdert livet mitt nok en gang innser jeg at jeg må nok ned noen kilo. Ganske mange faktisk. God helg :)

Mat i dag:
Frokost:knekkebrød uten noe på
masse vann

Lunsj: knekkebrød uten noe på
enda mer vann

Middag: to hamburgere i brød med salat og tomat og ost( home made)

En kotelett


PS Dette er bilde av en hvit boxervalp, jeg får en slik en om noen måneder. Var den ikke nydelig ?:)
Bilde
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Insanity666💔25. juni 2002
Kondolerer så masse m/ hunden din, var kjempetrist å lese. Har hund selv og vokter henne m/ haukeblikk hver dag (hun er ganske gammel, men holder heldigvis koken foreløpig). Men uansett, skulle egentlig bare ønske deg velkommen og sånn dah, og lykke til med både slankingen og den nye boxervalpen du skal få deg! :)

*koz* fra Insanity666
c.AuthorAlias bollapinnsvin❤️21. juni 2002
Hei vennen!!!

Den honnen e bare skaaaamsøde. Glede meg te du får ann:) Håbe du kose deg her på slankere.com, det e jaffal bra motivasjon. Du får ha en vakker dag, så snakkes me jo snart:)
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.