← Alle dagbøker
TuvaS
57 år168 cm13 innlegg
2002
0 følgere
Start92,2 kg
Sist86,4 kg
Endring−5,8 kg
BMI nå30,6
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Hvorfor??
Til tross at jeg har vært med her i dagboka en stund, får jeg liksom ingen kontakt mednoen her inne. Det gjør litt vondt, men i tilegg godt å se at ingen andre har det slik. Skal nok komme igjennom dette også.
Ellers begynner jeg å bli dyktig lei av varmen nå. Men får ikke klage for snart er det vinteren.
Ha en deilig slankekveld til de som er innom dagboka mi!
23. august 2002
❤️86,0 kgyes
enda litt ned.
hallo!!!!!!!!
Jeg var innom dagboka til iset. Og hva ser jeg. En falsk en, som ødelegger det gode vennskapet og tonen vi slankere har. Håper webmaster ser dette og får antiiset fjernet.
Han er vel bra våken, har jeg sett itidligre anledninger. BRA!
Til iset vil jeg si, la deg ikke knekke. dette handler om misunnelse!
KLEM
fornøyd med meg sev!
En stund siden jeg var innom her i dagboka mi. Men har vært innom en gang i blandt hos dere andre, for å se hvordan det går. Jeg synes dere har vært flinke!*SS***S*
Det har vært mye å ta igjen på jobben, så tiden rekker ikke til. Men skal prøve å få det til i helgene fra nå.
Jeg prøver å spise etter Fedon sin diett. Det ser ut som det er en bra løsning. Går en del turer (sent om kvelden da det ikke er så varmt.) Har tenkt å ta meg en tur i skogen å plukke bær, i morgen. Ellers har jeg en diger stabel med ved, som skal inn. I den stabelen er det mye trim. Skal prøve å få den inn før regnet tar til.
Ha en fin slankelørdag alle sammen
10. august 2002
❤️86,8 kgJeg svever
Har ikke hatt tid til å skrive i dagboka på lenge, men vekta har fortsatt gått ned. *SS*SSS*S*** lykkelig.
Dere alle må ha en flott slanke helg
TUVAS
Ensomt å slanke seg!
Vet ikke helt hv jeg skal skrive om, men føler at det er ensomt å slanke seg. Det er liksom "bare jeg som glør det"
Men, men vil i hvetfall gratulere dere andre med fin nedgang. Enda det hadde vært meg som stadig gikk litt ned.
Klem fra meg
spørsmål til dere andre....
Hei! *s*
Jeg satt å tenkte på en ting.(rar)
Hvorfor veier man så mye mer om kvelden enn om morgenen?(tåpelig spørsmål men men.)
Og neste er vil huden over magen bli slapp? Og i tilfelle, finnes det noen oppstrammende kremer for hud?
Mye rart svirrer i hodet mitt om dagen, skjønner dere.
Er meget takknemlig for svar.
Nattklem og hilsen fra TUVAS
Kan bare smile
Er litt stolt. Har ikke så mye å skrive.
Klem fra meg
hva kan jeg si?
Litt ned i løpet av et døgn. Ikke værst.
Trodde ikke det gikk an.
Klem til alle slankesøstre og brødre.
ikke så verst
Etter to uker ferie, er ikke dette værst.
Lenge siden jeg har vært her sorry. Følte meg ensom.
Klem
HVA????????????
Hallo! Jeg ser dere skriver om en forbrennings te. Ha er det? Og hva heter den? Det kunne sikert vært lurt med litt hjelp de første ukene. Dette er vanskelig å klare alene.Hilsen meg.
Det val litt......
det var 600gr ned må det bare fortsette. I dag kom skattepengene. (de skal spares til målet er nådd.) Vet ikke helt hva jeg skal skrive om ennå men det kommer vel etterhvert.Det er ikke så lett å være ny i ting.
tabbe.......
Kjøpte ny vekt idag. Den viste 800 gr. mer enn den gamle.
Så trist at du ikke helt har kommet i kontakt med andre. Jeg har ikke kommet til dagboken din før nå, men så er jeg ikke sånn kjempegammel her inne heller jeg da! Det er så mange her - tar tid å komme igjennom alle dagbøkene.
Vel, nok patetiske unnskyldninger. Her har du meg, jeg synes du er kjempeflink som holder ut. Før eller siden når du målet ditt, det er jeg helt sikker på!
Skal nok passe på deg siden også, særlig hvis du passer på meg! Sammen er vi kjempesterke, og kan jage alle slemme antislankespøkelser av gårde...
God slankedag til deg!
elisacat
Jeg har og tenkt de tankene du beskriver, at det er litt vanskelig å få kontakt med andre her inne, er liksom en fast "kjerne", som man selvsagt også skjønner, i det mange har vært her ganske lenge.
Jeg har de siste dagene på en måte gitt litt opp å komme i kontakt, ettersom de hilsener jeg legger igjen ikke gir noen respons.
Men jeg for min del hadde jo håpet å kunne komme litt i kontakt med andre, fordi det er kjempeinspirerende, og ikke minst motiverende, at vi er flere som sliter med det samme; nemlig for mange kilo!
Men ikke gi opp, fortsett å ta kontakt med andre, så løser det sikkert seg*S*
Lykke til med slankingen!!
Jeg har og tenkt de tankene du beskriver, at det er litt vanskelig å få kontakt med andre her inne, er liksom en fast "kjerne", som man selvsagt også skjønner, i det mange har vært her ganske lenge.
Jeg har de siste dagene på en måte gitt litt opp å komme i kontakt, ettersom de hilsener jeg legger igjen ikke gir noen respons.
Men jeg for min del hadde jo håpet å kunne komme litt i kontakt med andre, fordi det er kjempeinspirerende, og ikke minst motiverende, at vi er flere som sliter med det samme; nemlig for mange kilo!
Men ikke gi opp, fortsett å ta kontakt med andre, så løser det sikkert seg*S*
Lykke til med slankingen!!
Så trist for deg at du ikke har mere "besøk" i dagboka di. Vi er jo ganske mange her inne. Personlig klarer jeg ikke å følge med alle andre, men gjør så godt jeg kan. Skriver du kommentarer i andre dagbøker? Jeg har funnet ut at det er en fin måte for meg å få kontakt på. Når jeg viser at jeg er interessert i dem, stikker de innom meg og ser hva jeg holder på med, og så er kommunikasjonen igang.
Jeg ser vi er nesten like gamle og nesten like lange. Jeg er 167,5 cm men fikk ikke med den halve cm da jeg registerete meg. Jeg følger med mange her inne, og det er jo spesielt fint å følge med noen som er lik meg i alder og høyde.
Du, jeg ønsker det lykke til videre.