Her er jeg!
Hei alle sammen.
Har vært innom her noen ganger for å se litt, og nå tenkte jeg at jeg fikk prøve..
Jeg er ei jente som lider av spiseforstyrrelsen tvangsspising.
Jeg blir forløpig behandlet med tablettene Fontex. Et antidepressiva som øker serotonin i hjernen.
Jeg får litt mindre matlyst, men jeg må kontrollere selv.
Ellers så står jeg på venteliste for psykologisk hjelp.
Men det tar jo sin tid.....
I dag har jeg spist:
1 smoothie av biola, banan og litt blåbærsyltetøy.
1 brødskive med fiskekake.
Salat med kylling og pasta.
Fiskekaker, grønnsaker og ris.
1 lavkalorikake ( 89kcal)
5 Tommy & Jerry kjeks.
Dattera mi på nesten 4 år kjøpte seg kjeks i dag, og da MÅTTE jeg bare smake litt..
Ha det bra alle sammen så lenge.
I`l be back!
Har vært innom her noen ganger for å se litt, og nå tenkte jeg at jeg fikk prøve..
Jeg er ei jente som lider av spiseforstyrrelsen tvangsspising.
Jeg blir forløpig behandlet med tablettene Fontex. Et antidepressiva som øker serotonin i hjernen.
Jeg får litt mindre matlyst, men jeg må kontrollere selv.
Ellers så står jeg på venteliste for psykologisk hjelp.
Men det tar jo sin tid.....
I dag har jeg spist:
1 smoothie av biola, banan og litt blåbærsyltetøy.
1 brødskive med fiskekake.
Salat med kylling og pasta.
Fiskekaker, grønnsaker og ris.
1 lavkalorikake ( 89kcal)
5 Tommy & Jerry kjeks.
Dattera mi på nesten 4 år kjøpte seg kjeks i dag, og da MÅTTE jeg bare smake litt..
Ha det bra alle sammen så lenge.
I`l be back!
Jeg håper du får kontroll over tvangsspisingen din, og kommer deg ned på ønsket vekt.
Forhåpentligvis kan disse sidene være til hjelp.
Lykke til!
Klem Alijana
VIL DU VÆRE MED EN NY RUNDE MED -5KG KONKURANSSEN I 80-KLASSEN KAN DU MELDE DEG PÅ HOS MEG.
STARTER I LØP AV FREDAGEN!
KLEM, PERNILLA
Lykke til! vennlig hilsen tjukka