I dag har jeg bestemt meg. Jeg skal miste magen min. kanskje bli litt smalere over baken. Er så lei!!!!
3 i heiagjengen
vil ned i vekt14. april 2002
HEISANN TUPPA!!!
Velkommen og lykke til dette klarer du har du nok motivasjon klarer du dette!!!!
MTE10. april 2002
Heisann!
Velkommen til disse sidene. Her kan du finne mye motivasjon. Jeg synes ihvertfall at det er motiverende og komme inn og se at andre har gått ned i vekt + mange oppmuntrende ord en dag du føler at det ikke går så bra. Så stå på! Ha en fortsatt fin kveld!
Klemz!
pæreformen10. april 2002
Hei Tuppa ! -Og velkommen til disse sidene. Jeg ser at vi veier akuratt det samme (i dag) og er like høye. Vi skal nok klare å finne bikiniformen før sommern vi :-)
Velkommen og lykke til dette klarer du har du nok motivasjon klarer du dette!!!!
Velkommen til disse sidene. Her kan du finne mye motivasjon. Jeg synes ihvertfall at det er motiverende og komme inn og se at andre har gått ned i vekt + mange oppmuntrende ord en dag du føler at det ikke går så bra. Så stå på! Ha en fortsatt fin kveld!
Klemz!
-Og velkommen til disse sidene. Jeg ser at vi veier akuratt det samme (i dag) og er like høye. Vi skal nok klare å finne bikiniformen før sommern vi :-)