← Alle dagbøker
diarist.Alias

Tullemor

58 år178 cm2 innlegg 2001 0 følgere

Start166,2 kg
Sist165,9 kg
Endring−0,3 kg
BMI nå52,4
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
1. september 20013. september 2001
165,9 kg

Hallo

Eg var på vekta i dag, og det var jo positivt. Det var bittelitt ned frå sist eg var der...


4 i heiagjengen
c.AuthorAlias mum2b24. september 2001
Hei! Jeg er også ny her, opprettet slankedagbok i dag. Vet vel ikke helt hva jeg går til, men etter å ha lest alle oppmuntrende meldinger i noen bøker her, så håper jeg at noen finner meg interessant også.
Grunnen til overvekta mi er sjokolade. Men etter sju måneder nesten helt uten, så går jeg forbi snopehyllene uten smerte. MEN: Har lagt meg til andre laster, MÅ BARE liksom ha en softis nesten hver dag...men nå må det bli slutt på det også. Jeg har andre planer! Skal følge med deg, og håper du vil skrive ned tanker og følge opp i dagboka di. Jeg skal ned ca. førti kilo til, og som legen kommenterte når jeg sa jeg hadde tatt av ca.20kg siden feb.: Du kan godt gå ned både 40 og 50 kg til...
Akk, ja, så oppmuntrer han meg lite. Har du lest dagboka til Elisabeth? Fra 150 kg til noen og 70 på et år??? Over ti kilo i minus i måneden fra jan...ufattelig.
Guleroten min i det fjerne er en mageop. Føler jeg ruller magen sammen for å få den oppi buska. Har gått fire sv.skap, så det har jo gjort sitt. Vektproblemene begynte da også i sv.skap nr. to, da jeg var helt uregjerlig, måtte ha, måtte ha...Uff, dette ble litt mye kanskje, men jeg skriver mer senere, jeg. :O)Blir du med meg på veien???
c.AuthorAlias aslaug4. september 2001
Hallo Tullemor og velkommen hit. Her er vi mange som sliter med det samme. Anbefaler deg spesielt å lese dagboken til Elisabeth. Hun viser at det virkelig nytter, selv om det er mye å ta av.

Klem fra Aslaug
c.AuthorAlias laika4. september 2001
Ja nå er du i gang. Det gir en deilig følelse, ikke sant? Stå på! Dette skal nok gå bra, ser du. Du vil få masse støtte her, og det hjelper mange ganger. Det kan være vanskelig å holde motivasjonen oppe over lang tid, men da får du bare søke etter hjelp her.

Lykke til!!!!
c.AuthorAlias vår3. september 2001
Hei
Da er du i gang, da,jo! Nå er det bare å fortsette sånn! Litt ned hver dag eller hver uke. Verre er det ikke! Håper du har nytte av å se på dagbøkene her, det er mange flinke folk som har mange forskjellige måter å gjøre det på. Håper også du kommer til å ha glede av dagboka di. Vi skal følge med deg, vi!

Hilsen Vår
166,2 kg

Eit forsiktig håp om ein ny start...

Heisann
Etter å ha vore innom her nokre gonger og lese andre dagbøker, har eg endeleg tatt mot til meg og registrert mi eiga dagbok her inne.
Som de ser av vekta mi, er det verkeleg nødvendig å gå ned ein del. Eg har lagt på meg ca. 10 kg. i sommar (!) og merkar det verkeleg på kondis og elles. Eg har bestemt meg for å ta ein vektreduserande operasjon, og har venta på plass der i sommar. No skal eg prøve å komme i betre form før operasjonen, det er nok ein fordel, trur nok at eg blir fortare "meg sjølv" igjen etter inngrepet dersom eg er i nokonlunde bra form før.

Vekta eg har registrert i dag er frå sist eg (torde) å gå på vekta. Skal vege meg i morgon, og regulerer den då.

Eg har to hovudmål som eg skal prøve å klare ved å skrive her:
Eg skal ut og trimme kvar dag (gå tur)

Eg skal ikkje ete snop/is.

Eg skal ete mindre til måltida, men ha oftare måltid (minst 4 pr. dag, kanskje 5).

Det vart visst 3 mål dette!!

Ha det bra, folkens.
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias abraxas2. september 2001
Kjære Tullemor!

Du har kommet til rett plass. Her vil du finne masse støtte og oppmuntring. Velkommen skal du være!

Klem fra abraxas
c.AuthorAlias Linn2. september 2001
Hei på deg Tullemor, og velkommen hit, Her er kjempemange kjekke folk, som er her for deg! Alle hjelper alle til en bedre hverdag! Her kan man også komme med andre problem enn vektproblem, det synes jeg er fint!

De tre målene dine tror jeg er helt kurante mål som er gjennomførbar, og det er viktig!! Lykke til.
Klem fra Linn
c.AuthorAlias Matvraket2. september 2001
Hei Tullemor, og velkommen hit :)))
Hovedmåla dine er de samme som mine bare med den forskjellen at jeg kjøpte meg trimsykkel. På den kan jeg regulere selv hvor tungt og hvor lenge jeg vil trimme pluss at det er ålreit at ikke alle andre ser hvor fælt jeg peser *ler*. Har hatt den i ca 2 uker og formen blir stadig bedre.
Du får ha lykke til på veien ned, det skal bli artig å følge deg. Sammen er vi sterke!!!
Klem fra Matvraket :)))
c.AuthorAlias fabienne2. september 2001
Heisann Tullemor.
Velkommen hit til oss,her får du mye hjelp og støtte underveis.
Det er virkelig bra at du har innsett at du må slanke deg fordi vekta blir fort en helserisiko.Jeg ønsker deg allverdens lykke til,og jeg kommer til og følge deg på veien"NED"!
kos fra fabienne
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.