lite batteri
Hadde for lite bateri på vekta i dag, så jeg må ta ei ny veiing når jeg får kjøpt nytt.....
Det tallet jeg så var ,4 så jeg regner med at det var 67,4.
Har spist MYE i påsken så det var vel som fortjent.
Det tallet jeg så var ,4 så jeg regner med at det var 67,4.
Har spist MYE i påsken så det var vel som fortjent.
Ser du ikke har vært her på en stund, men om du leser dette, så vil jeg invitere deg med på -5 kg konkurranse for oss på 60-tallet. Oppstart blir torsdag 18 april som også er ukentlig veiedag. Skriv i dagboka mi om du ønsker å være med, da!
Klem Moken