vel vel
vel har ikke gjort noe spesiellt idag.. idag har jeg faktisk tatt til rådighet.. å spise en hamburger.. det er det jeg har spist idag... så det er ikke så mye...og ikke er det lurt heller det vet jeg....skal prøve å komme med ned til 63-64 kg...
er ikke 63-64 kg litt lite for en GUTT på 175cm?
vet du at du som er 17 åt & gutt fortsatt vokser?
dersom du ikke tilfører kroppen den næringen den
trenger kan du forstyrre dette....
ikke at du ba om råd, men jeg har desverre sett et liknende
tilfelle fra før :o( &han angrer litt i dag...
men du kjenner deg selv best, for alt jeg vet har du ikke
vokst de tre siste årene og er utvokst for lenge siden :o)
lykke til i jaffall! ;o)
Velkommen hit!! Dette er virkelig et sted hvor man får hjelp til slanking..:) masse flotte mennesker her inne..må oppleves!:) Ønsker deg lykke til!!
Klem fra deprinette
Ønsker deg lykke til i kampen mot kiloene:)
Ha en fin uke:)
klem fra Ronja
jeg vil ønske deg lykke til med din slanking.
og du må vite at her er det mange som gjerne vil helpe deg med råd.
Kos deg her.
vil du bli med på vektkonkurransen min? les i dagboka mi og meld deg på hvis du vil.
hilsen bamboo