← Alle dagbøker
diarist.Alias

Tom1985

42 år175 cm1 innlegg 2002 0 følgere

Start71,5 kg
Sist71,5 kg
Endring+0,0 kg
BMI nå23,3
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
😟71,5 kg

vel vel

vel har ikke gjort noe spesiellt idag.. idag har jeg faktisk tatt til rådighet.. å spise en hamburger.. det er det jeg har spist idag... så det er ikke så mye...og ikke er det lurt heller det vet jeg....skal prøve å komme med ned til 63-64 kg...
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias ¤tiili¤😀1. juni 2002
hei du!

er ikke 63-64 kg litt lite for en GUTT på 175cm?
vet du at du som er 17 åt & gutt fortsatt vokser?
dersom du ikke tilfører kroppen den næringen den
trenger kan du forstyrre dette....

ikke at du ba om råd, men jeg har desverre sett et liknende
tilfelle fra før :o( &han angrer litt i dag...
men du kjenner deg selv best, for alt jeg vet har du ikke
vokst de tre siste årene og er utvokst for lenge siden :o)

lykke til i jaffall! ;o)
c.AuthorAlias deprinette😉22. april 2002
Heisann!
Velkommen hit!! Dette er virkelig et sted hvor man får hjelp til slanking..:) masse flotte mennesker her inne..må oppleves!:) Ønsker deg lykke til!!
Klem fra deprinette
c.AuthorAlias Ronja😊21. april 2002
Heisann og velkommen inn hit:) dette er kjempeflotte sider, med masse motivasjon og gode råd å hente:)
Ønsker deg lykke til i kampen mot kiloene:)
Ha en fin uke:)
klem fra Ronja
c.AuthorAlias bamboo er feit🐷21. april 2002
Velkommen til dagboka!
jeg vil ønske deg lykke til med din slanking.
og du må vite at her er det mange som gjerne vil helpe deg med råd.
Kos deg her.
vil du bli med på vektkonkurransen min? les i dagboka mi og meld deg på hvis du vil.

hilsen bamboo
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.