← Alle dagbøker
Tjukkebollafeit
58 år168 cm12 innlegg
2001
0 følgere
Start80,0 kg
Sist76,0 kg
Endring−4,0 kg
BMI nå26,9
📓 10+ innlegg🔥 7 dager på rad
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka 28. november 2001
76,0 kgInnom å regger!
nåla stoppet på 76 i dag og.I dag kommer min sambo hjem etter å ha vært borte i 14 dager,det skal bli godt! Tålmodigheten til mor er ikke av den beste etter 14 dager aleine med tre små!!!
Drikker fremdeles på fastekuren og det går greit.
Ha en utmerket slankedag videre da alle dere!*KLEM*
27. november 2001
76,0 kgHei.Litt ned :o)
Nå er det 11 kilo til jeg har nådd målet mitt.Er også fornøyd med 67 kilo+ -.Om jeg klarer å ta av 1 kilo i uken fremmover fra nå så skal jeg ha nådd målet mitt på 65 i utgangen av februar! Det er ikke lenge til det asså.Det skal jeg klare.Regner med at i noen uker blir det nedgang og andre ikke.Skulle hatt et del mål...hmmm må tenke litt.Jo mitt første delmål er 71 kilo til 31.11.01.Det purde være mulig ja,selv om det er jul.
Nei nå må eg lese litt i dagbøker.Ha en go''slankedag alle dere!
26. november 2001
77,0 kgNy uke nye muligheter....
Hei på dere!
Først må eg bite i det sure eple å si at eg hadde en liten sprekk i går.Fikk besøk og de hadde med seg en giga pose med chips*sukk* måtte jo bare spise....klarte å la vær å frotse dah men,måtte bake litt muffins og steike litt pizza og....huff huff!Men når alt kommer til alt så spiste eg bare to små stk,og 4 muffins,resten som var igjen av chipsen sendte eg med de hjem igjen!
I dag blir det kun kur!!!
Leste på vg.no i dag om klesstørrelsene som faktisk har blitt mindre enn de var for ca.fire år siden.Dårlig gjort asså.De kjente klesmerkene vil bare ha tynne folk i klerene sine.
En som normalt bruker 38 må altså opp i 40!Verden er blitt syk,ikke rart folk lider av spiseforstyrrelser nei!
Ta dere en titt der å les selv.
Ønsker dere en slankende og god uke alle sammen.
25. november 2001
76,5 kgbare inne å registrerer vekta...
Det har gått litt ned ,+ - 76.5 nå.Greier ikke å juble høyt enda asså,er i dag nøyaktig like tung som jeg var høygravid 14 dager på overtid med førstemann....Nå må eg lage frokost til gjengen. Ha en god og slankende søndag!
24. november 2001
77,0 kgHar vært på Burger King i dag :)
Lørdag er godtedagen,i dag ble det en tur innom Burger King.
Har ikke dårlig samvittighet av den grunn.Har ikke inntatt noe annet snop.
Nå sitter barna å koser seg med lørdagsgodten,og heldigvis jeg har bare kjøpt sånn at de klarer å spise det opp uten hjelp av mamma.Trenger jo ikke ta helt av fordet om det er godtedagen!
Har forresten bestilt meg en trimvideo med rokkering så nå blir det snart sving på mageflesket*s*
Ellers så klarer eg å holde meg til sitronsaftkuren,men må ha to knekkebrød til frokost.
Noen lurer på hvorfor man egentlig går på kurer og nå skal eg prøve å fortelle min grunn....
Har slanket meg før uten kur og det har forsåvidt gått greit,men det tar litt lenger tid.Har også slanket meg med denne sitronsaftkuren tidligere (før tredje graviditet),og da var eg så utrolig fornøyd.Ikke bare at jeg tok av ca.6 kilo på ti dager men man renser kroppen sin for avfallstoffene som har samlet seg opp der,jeg fikk sterke fine negler,håret blei blankere,og alle urenheter som kviser og sorte prikker forsvant,sist men ikke minst så fikk eg en utrolig energi av den.Kunne gjerne vaske gulv annenhverdag,lete etter skitne kler når skittentøy kurven var tom,måtte ha noe å gjøre hele tiden.Ja bare posetivt for min del.(og jeg holdt vekta helt til eg ble gravid igjen)Får jo litt sånn urenhud akkurat nå mens kuren pågår,men da ser eg ihvertfall at den virker.
Ja ja har tenkt å gå på kuren til torsdag så får vi se.
Er vel litt utålmodig med å bli kvitt fettet, og vil se raske resultat ihvertfall nå i starten.
Ellers så er eg ute å går minst en time hver dag.
Foråvrig så merker eg ikke noe særlig at det er vekke noen kilo.Ikke på klerene i såfall,men de har jo vært så sprengt fra før av så...he he....kjenner det litt på ringene da,de er litt løsere.(Og på doen den er liksom bittelitt romsligere)Nei nå skal eg lese litt dagbøker....koslig det asså!
Håper dere skjønte det eg har skrevet,blei sikkert litt rotete. Ha en GO''KVELD dah.....
23. november 2001
77,5 kgError *Grrrr*
Hadde nettopp skrevet DET lange innlegget så blir det ERROR.Uvææææææ.
Har nå en illeluktene bleiegutt her som må ha ny bleie og en 4-åring som skal ut å ake,så da er det bare å gi seg!
Ha en strålende dag i allefall,får se om eg skriver mer senere...
22. november 2001
77,5 kgDet snør det snør tiddeligbom....
Vekta har gått ned litt,men har bare en sånn vekt med viser så da blir det bare sånn cirka.
Har nå spist to knekkebrød med brunost til frokost,så får eg se om eg klarer meg med bare sitronsaftkuren resten av dagen.
Skal gjøre litt husarbeid i dag,skifte på senger og diverse.
Etter det blir det en dusj og så UT PÅ TUR :o) Ha er go''dag da!
21. november 2001
78,0 kgInnom en liten tur...
Hei dagboka mi;o)
Det går forsatt bra med slankingen.Prøver å holde meg til den flytende drikken,og det har gått ganske bra,har bare spist en og en halv potet + en appelsin idag.Er så stolt av meg selv.Fikk mensen i dag så da går det nok litt treigere med nedgang.
Ellers så er det ikke noe vær å skryte av ute.Regn og vind brrrr så surt...og da er det jo deilig å sitte her foran pc''en med fyr i peisen og en nylaget te!
Da får dere ha en forsatt god slanke dag! *KLEM*
20. november 2001
78,0 kgUtrolig,men sant!
Nå er det "bare" 2kg og trehundre gram til lett overvekt :o)
Ja,jeg spiser veldig lite,men drikker på en sitronsirupsaft som man blir mett og veldig pigg av,egentlig skal man ikke spise mens man går på den kuren.Den har alle næringsstoffene man trenger i seg.
Hadde tenkt å ta den helt strengt i 10 dager,men jeg MÅ bare ha to knekkebrød om morningen.Og så er det middagen da, tar meg en liten potet og litt tilbehør for barnas skyld.
Nå er det 13 dager til legetimen,er ganske spent på hva hun sier.
Leste foresten en plass(femme.no)at pr kilo en kvinne la på seg havnet faktisk 20/30 gram på puppene!Dvs at når jeg er65 så er de 450 gram lettere!Men uansett så må de under kniven,de har alltid vært et stort kompleks,har også ondt i nakke og skuldrer,men men ,må vente noen dager til som sagt....
Ellers så får dere kose dere alle sammen!
19. november 2001
80,0 kgDet går så bra så....:))
Da eg veide meg i går kveld viste pila 79 kg,har ikke veid meg idag. Kan jo være den tulla litt med meg :(
Har nå fått jenta på skolen og vurderer å gå å legge meg litt igjen ,fikk ikke sove i går kveld bare lå å tenkte på hvor slank og lekker jeg SKAL bli...hmmmmm.
Har spist to knekkebrød med brunost til frokost.
Skal gå på butikken i dag å bare kjøpe JA-mat -frukt og grønt!
Ha en god slankeuke alle sammen dah.... *KLEM*
18. november 2001
80,0 kgSkal prøve å skrive litt hver dag :)
Dagen i går og i dag har godt ganske greit,spiste bare bittelitt chips...(i går)
Startet dagen med to knekkebrød med brunost og to kopper kaffi.
Tok meg en gulerot til lunsj.
Til middag ble det to (små) poteter,og tre fiskeboller i hvit saus.
Tar meg litt salat uten dressing til kvelds.
Drikker masse vann.
Trimming har det heller blitt lite av,har tenkt å gå litt hver dag,men med syke barn kommer en ikke så langt...
Har i hvertfall støvsuget og vasket gulver,blir vel litt svinn av det og *S*.
Ellers så var det kjempe hygglig med oppmuntrende kommentarer,skal nå titte litt i andres bøker og skrive noen kommentarer tilbake.
Lykke til med slankinga alle sammen da! *KLEM*
17. november 2001
80,0 kgStarte på en lørdag,hmmm
Hei!
Litt om meg, er en trebarns mor har ei jente på 6, en gutt på 4 og et halvt, og en gutt på snart 2.Har lagt på meg gradvis for hver graviditet(desverre),kom nok mest med sistemann da jeg hadde bekkenløsning i tilegg.Har et ønske om å komme ned i 65 kilo.Vet det blir kanon vansklig ,men jeg skal jeg skal! Det er en stor bakdel med dette her å slanke seg jeg er så glad i digg!!! Alt mulig snop.Har eg først spretta en potetgull pose,ja så må den tømmes *sukk* En annenting er jo at samboern min e like glad i søtsaker og sånn,men han legger ikke på seg for det må du tro,neida! Skikkelig urettferdig.
Vel vel har egentlig ikke tenkt ut noen strategi for å bli kvitt kiloene,tenkte eg skulle lese litt i de andre dagbøkene her inne ,kanskje det er noen gode tips å finne der :o)!!!
Har foressten bestilt legetime for å høre om det e mulig å få fjernet litt(eller masse) av brystene mine som er mitt største kompleks i dobbel betydning så, så det blir litt spennende.Kvir meg litt da,siden jeg er veldig flau over de men ho e jo lege og har forhåpentligvis sett verre ting...
Nei dette får være nok i denne omgangen,skal nå lese litt om dere andre i boka *s*...
Klem fra TJUKKA!
stå på videre!
Kjenner til det og være alene med barna. Kjenner og til det at tolmodigheten ikke er helt på topp.
Ellers så vil jeg bare ønske deg en strålende dag. Klemmer fra tutu