PÅ`N IGJEN!!!
Vil vel kalle meg en autorisert slanker.
Har vært til og fra på slankekurer de siste 10 åra, men først nå har jeg funnet troen på meg selv og min selvdissiplin.
Jeg gjennomførte et Grete Roede kurs i april-mai, hvor jeg gikk ned 5.9 kilo, så jeg vet vel litt om hva som skal til.
Etter kurset, har jeg vært ganske flink. Jeg har gått ned litt til, selv om nesten alt kom tilbake i ferien, men har fortsatt en lang vei igjen. Jeg sluttet å røyke (prøver...), for 10 dager siden og merker at det er enkelt å dytte noe i trynet "for jeg er jo så flink med røykinga..." Håper på tips fra andre som har stumpet røyken.
Vel, nok om meg foreløpig. Jeg er motivert og vil gjøre et forsøk på å nå mitt mål her på "Slankere".
Lykke til alle!
Har vært til og fra på slankekurer de siste 10 åra, men først nå har jeg funnet troen på meg selv og min selvdissiplin.
Jeg gjennomførte et Grete Roede kurs i april-mai, hvor jeg gikk ned 5.9 kilo, så jeg vet vel litt om hva som skal til.
Etter kurset, har jeg vært ganske flink. Jeg har gått ned litt til, selv om nesten alt kom tilbake i ferien, men har fortsatt en lang vei igjen. Jeg sluttet å røyke (prøver...), for 10 dager siden og merker at det er enkelt å dytte noe i trynet "for jeg er jo så flink med røykinga..." Håper på tips fra andre som har stumpet røyken.
Vel, nok om meg foreløpig. Jeg er motivert og vil gjøre et forsøk på å nå mitt mål her på "Slankere".
Lykke til alle!
Velkommen til denne siden, her er det mye inspirasjon og hente, og jeg er sikker på at du med din bakgrunn, har mange gode tips til oss andre her inne også :)
Så flink du har vært med røyken!!!! lett å legge litt på seg når man slutter, men er man bevisst, går det nok fort over.
Stå på videre, vi er her for deg!!!!
Klem fra Svime