← Alle dagbøker
Tiram-Eså
49 år163 cm5 innlegg
2002
0 følgere
Start85,0 kg
Sist85,0 kg
Endring+0,0 kg
BMI nå32,0
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Mandag...
Hei
Har prøvd å være flink i dag, men det har ikke vert like lett i hele dag..... har vært hos tannlegen.... Så jeg tror at jeg har spist litt mye i dag, men har ikke spist nok grønnsaker til nå i dag, men skal spise mye til kvelds. Spiste litt salat til middag, så det er ikke helt katastrofe enda. Jeg tror at jeg drikker for lite vann i løpet av dagen, så jeg må bli flinkere til å drikke mye vann/farris. Så jeg får vel bare sette i gang å drikke, vann og skrelle gullerot og kålrot. Til senere i kvell, så jeg kan kose meg med nor barna har lakt seg. Sunnere enn snop i allefall...
Dette har jeg spist i dag:
Frokost:
2 rosin boller
Lunsj:
2 knekkebrød med ostog trønderfår
Middag:
Lasagne og salat
Kvelds:
Masse grønnsaker
Søndag......
Hei
Har vert veldi sløv i helga, har ikke spist så mye grønnsaker som jeg burde ha gjort..., men jeg får ta det igjenn i dag. Har spist salat to ganger i dag. Men det begynner å bli en stund siden, så jeg begynner å bli sulten. Er vel på tide med litt kveldsmat snart. Får vel varme opp litt lasagne... igjen... Elsker lasagne, sikkert derfor jeg ikke lager det så ofte...
Tiram-Eså
...i gang....
Hei
Har ikke vært spesielt flink i dag. Spiste en stor sjokolade, så der blir ikke lørdags gått på meg i morra. Ellers har jeg vært flink... kanskje spist litt lite, får spise en gullerot eller et eple før jeg går å legger meg....
Dette har jeg spist i dag:
Frokost:
Godmorgen yoghurt
Lunsj:
2 skiver med bringebør syltetøy, gullerot og farris
Kvelds:
3 halve rundstykker
Dag 1......
Begynte bra i går, å har fortsatt bra i dag.... Veit ikke hva jeg skal ha til middag i dag.... men det skal være noe med mye gr.saker, og noe barne liker. Får tenke litt på det......
Skal legge til litt mer seinere i dag.
Fant til slutt ut hva vi skulle ha til middag, det ble en wook, tror jeg spiste litt for mye..... kjennes i allefall slik ut.
Har gått litt i dag, ikke så mye, men fra bhg til byen, tar ca 15-20 min, to ganger i dag. Det er stort sett all trimmen jeg får hver dag. Men det er bedre enn ingenting.
Dette har jeg spist i dag:
Frokost:
1 brødskive med tomat og agurk og en gullerot
Lunsj:
Eple og en gullerot
Middag:
Gr.saks wook med svinekjøtt i soyasaus, og makarini
Kveldsmat:
På''n i gjenn
Hei.
Da var det på''n igjen. Det er ei stunn siden jeg var her inne nå, men har ikke giddet tanken på å gå mere ned i vekt, før nå.20 kg er borte, nå er det de siste 10-15 kg igjen. Som jeg tenkte skulle vøre borte til sommeren. Å d håper jeg at skal gå bra. Skal vertfall klare 5-7 gk til bursdagen min i slutten på april.Så nå er det fram med gullerøttene.....igjenn, å jeg må bli flinkere til å drikke vann. Tellelistene mine må jeg også bli flinkere til å følle.... Men det skal nok gå bra!
Skal prøve å skrive litt hver dag, om hva og hvor mye jeg spiser, lettere da..... Så nå er det bare å komme i gang!
Tiram-Eså
Ser at vi ligger ganske likt i løypa, dette skal v klare.
Vil også si som over, husk at forkosten er det viktigste måltidet om dagen!
Og masse vann, det er viktig.
For å huske på det kan du sette en mugge med vann i kjøleskapet, da er det mer innbydende å drikke enn fra springen. Du kan legge litt fruktbiter i og, da får vannet litt smak!
Lykke til videre! Klem :)
Ville bare minne deg på at frokosten er det viktigste måltidet, for da får du satt i gang forbrenningen! En sunn frokost gir også et godt grunnlag for å fortsette i samme stil resten av dagen, og er positiv på den måten også.
Synes ellers at å spasere frem og tilbake til barnehagen er kjempelurt. Ikke mye trim sier du, men 2*20 min 5 dager i uka er mye mer enn mange andre får til, så dårlig samvittighet for lite trim trenger du ikke å hå.
Lykke til videre!
Masti