← Alle dagbøker
diarist.Alias

Tiram-Eså

49 år163 cm5 innlegg 2002 0 følgere

Start85,0 kg
Sist85,0 kg
Endring+0,0 kg
BMI nå32,0
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
6. mars 200211. mars 2002
85,0 kg

Mandag...

Hei
Har prøvd å være flink i dag, men det har ikke vert like lett i hele dag..... har vært hos tannlegen.... Så jeg tror at jeg har spist litt mye i dag, men har ikke spist nok grønnsaker til nå i dag, men skal spise mye til kvelds. Spiste litt salat til middag, så det er ikke helt katastrofe enda. Jeg tror at jeg drikker for lite vann i løpet av dagen, så jeg må bli flinkere til å drikke mye vann/farris. Så jeg får vel bare sette i gang å drikke, vann og skrelle gullerot og kålrot. Til senere i kvell, så jeg kan kose meg med nor barna har lakt seg. Sunnere enn snop i allefall...
Dette har jeg spist i dag:
Frokost:
2 rosin boller
Lunsj:
2 knekkebrød med ostog trønderfår
Middag:
Lasagne og salat
Kvelds:
Masse grønnsaker
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias trixi12. mars 2002
Hei du, jeg er også ny her.
Ser at vi ligger ganske likt i løypa, dette skal v klare.
Vil også si som over, husk at forkosten er det viktigste måltidet om dagen!
Og masse vann, det er viktig.
For å huske på det kan du sette en mugge med vann i kjøleskapet, da er det mer innbydende å drikke enn fra springen. Du kan legge litt fruktbiter i og, da får vannet litt smak!

Lykke til videre! Klem :)
c.AuthorAlias Masti12. mars 2002
Hei på deg!

Ville bare minne deg på at frokosten er det viktigste måltidet, for da får du satt i gang forbrenningen! En sunn frokost gir også et godt grunnlag for å fortsette i samme stil resten av dagen, og er positiv på den måten også.

Synes ellers at å spasere frem og tilbake til barnehagen er kjempelurt. Ikke mye trim sier du, men 2*20 min 5 dager i uka er mye mer enn mange andre får til, så dårlig samvittighet for lite trim trenger du ikke å hå.

Lykke til videre!

Masti
85,0 kg

Søndag......

Hei
Har vert veldi sløv i helga, har ikke spist så mye grønnsaker som jeg burde ha gjort..., men jeg får ta det igjenn i dag. Har spist salat to ganger i dag. Men det begynner å bli en stund siden, så jeg begynner å bli sulten. Er vel på tide med litt kveldsmat snart. Får vel varme opp litt lasagne... igjen... Elsker lasagne, sikkert derfor jeg ikke lager det så ofte...
Tiram-Eså
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jeanette11. mars 2002
Heizann
Stå på da vise resultatene seg
Velkommen foresten
Stoor klem fra jeanette

Ps. det er viktig å drikke mye vann og spise grønnsaker
85,0 kg

...i gang....

Hei
Har ikke vært spesielt flink i dag. Spiste en stor sjokolade, så der blir ikke lørdags gått på meg i morra. Ellers har jeg vært flink... kanskje spist litt lite, får spise en gullerot eller et eple før jeg går å legger meg....
Dette har jeg spist i dag:
Frokost:
Godmorgen yoghurt
Lunsj:
2 skiver med bringebør syltetøy, gullerot og farris
Kvelds:
3 halve rundstykker
85,0 kg

Dag 1......

Begynte bra i går, å har fortsatt bra i dag.... Veit ikke hva jeg skal ha til middag i dag.... men det skal være noe med mye gr.saker, og noe barne liker. Får tenke litt på det......
Skal legge til litt mer seinere i dag.
Fant til slutt ut hva vi skulle ha til middag, det ble en wook, tror jeg spiste litt for mye..... kjennes i allefall slik ut.
Har gått litt i dag, ikke så mye, men fra bhg til byen, tar ca 15-20 min, to ganger i dag. Det er stort sett all trimmen jeg får hver dag. Men det er bedre enn ingenting.

Dette har jeg spist i dag:
Frokost:
1 brødskive med tomat og agurk og en gullerot
Lunsj:
Eple og en gullerot
Middag:
Gr.saks wook med svinekjøtt i soyasaus, og makarini
Kveldsmat:
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias iset8. mars 2002
heisann:)
et godt tips er å spise saaakte. da nyter du hver munnfull, og blir fortere mett. det tar jo som kjent ca 20 minutter før hjerner registrerer at magen er full.
eple og gulrot til lunsj høres litt lite ut, men du kjenner jo på deg selv hva som er best. er du fremdeles sulten etter den lille lunsjen, eller holder det? er du sulten skal du spise mer. du blir ikke fet av å spise feks knekkebrød eller et par brødskiver til lunsj. da er det lettere å holde ut til middag, og slippe "suget".
hilsen Iset:)
85,0 kg

På''n i gjenn

Hei.
Da var det på''n igjen. Det er ei stunn siden jeg var her inne nå, men har ikke giddet tanken på å gå mere ned i vekt, før nå.20 kg er borte, nå er det de siste 10-15 kg igjen. Som jeg tenkte skulle vøre borte til sommeren. Å d håper jeg at skal gå bra. Skal vertfall klare 5-7 gk til bursdagen min i slutten på april.Så nå er det fram med gullerøttene.....igjenn, å jeg må bli flinkere til å drikke vann. Tellelistene mine må jeg også bli flinkere til å følle.... Men det skal nok gå bra!
Skal prøve å skrive litt hver dag, om hva og hvor mye jeg spiser, lettere da..... Så nå er det bare å komme i gang!
Tiram-Eså
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Mulle7. mars 2002
Moro å se deg igjen!!! Lykke til! Med din viljestyrke er jeg sikker på at du når målet ditt!
c.AuthorAlias tøysa6. mars 2002
hei(Åse Marit?)
så flink du har vært å gått ned 20.Da er det nok greiere å fullføre 10-15 til.
5-7 til slutten av april klarer du vet du,Stå på.Jeg skal følge med på deg jeg.Ha en god lille lørdag.
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.