← Alle dagbøker
Tina
61 år167 cm11 innlegg
2002
0 følgere
Start73,6 kg
Sist69,1 kg
Endring−4,5 kg
BMI nå24,8
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka I dag var det nedtur å gå på vekta!
men i morgen er jeg allerede på rett vei.. Gleder meg!
Jeg er glad og fornøyd..
Eksamen er over og jeg har greid å holde vekta til tross for at jeg har vært lite flink til å tenke over hva jeg har puttet i munnen. Nå er det full konsentrering om slanking resten av dette året!!
En kilo til...
Det er deilig å tenke på at jeg kan slappe av om en kilo.. Det vil si at da kan jeg komme inn i de fleste av buksene mine som er for små. Jeg skal fortsatt ned 8-9 kilo til, men jeg kan ta det over en lengre periode. Trodde aldri jeg skulle klare å gå ned 7 kilo så fort.. deilig er det uansett..
Fornøyd!
Ikke så mye annet å skrive i dag enn at jeg er fornøyd.. Det går jo nedover jooooo!
wow!!
Endelig er jeg under 70.. Jeg er sååååå glad!!
Dette tar tid..
Det tar tid, men jeg går nedover.. Håper å snart se 60 tallet.. Det hadde vært en lettelse!
Ikke helt sikker...
Enda 200 gram borte fra kroppen, men jeg er ikke helt sikker på om jeg er happy.. Ganske fælt men.. Hadde jo den pangstarten! Ønsker vel at jeg hadde fortsatt slik.. Det var veldig deilig å miste 400 gr. pr dag. Men.. motet holder seg oppe.. Det er jo det som er det viktigste..
Går treigt dette her..
Vekta har mer eller mindre stoppet opp.. Sliter ganske bra i dag.. Hatt lyst på det meste, men har greid å holde meg så langt.. Tipper det blir en tidlig kveld i kveld..
Så sa det stopp..
I dag stoppet det hele opp, men jeg gir meg ikke.. Jeg var veldig flink i går.. (og det på en lørdag!?!) Jeg prøver så godt jeg kan å trøste meg med at det var slik sist også, selv om det ikke er så lett.. Uansett, så skal jeg fortsette å være flink jente og holde meg til det jeg har bestemt meg for.. Kanskje det kan være en ide og ikke veie seg på noen dager nå..
For en herlig dag!
Vekten smilte mot meg i dag, og motivasjonen er på topp!
Føler at jeg er så godt i gang!
Har slanket meg i ca 10 dager nå og gått ned 3 kg. Det er deilig å føle at ting går den rette veien, selv om jeg er konstant sulten.. I går måtte jeg rett og slett gå legge meg kl. 22:00, selv om jeg hadde fri i dag.. Jeg var bare så alt for sulten og redd for at jeg skulle sprekke. Jeg har aldri overspist, men har et aldri så lite problem når det gjelder sjokolade. Jeg har spist mengder sjokkis som trøst både for ditt og datt, og aldri om dagen.. bare om kvelden.. Derfor er vel kvelden den verste tiden for meg. Jeg prøver etter beste evne å finne på noe annet. Pusser tenna hver gang jeg tenker på sjokolade.. (det hjelper faktisk) Jeg har hvertfall motivasjon nå, og det at jeg har mistet noen kilo hjelper jo masse!