← Alle dagbøker
diarist.Alias

Tina

61 år167 cm11 innlegg 2002 0 følgere

Start73,6 kg
Sist69,1 kg
Endring−4,5 kg
BMI nå24,8
📓 10+ innlegg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
10. mai 20025. juli 2002
😟69,1 kg

I dag var det nedtur å gå på vekta!

men i morgen er jeg allerede på rett vei.. Gleder meg!
😊69,0 kg

Jeg er glad og fornøyd..

Eksamen er over og jeg har greid å holde vekta til tross for at jeg har vært lite flink til å tenke over hva jeg har puttet i munnen. Nå er det full konsentrering om slanking resten av dette året!!
😌69,3 kg

En kilo til...

Det er deilig å tenke på at jeg kan slappe av om en kilo.. Det vil si at da kan jeg komme inn i de fleste av buksene mine som er for små. Jeg skal fortsatt ned 8-9 kilo til, men jeg kan ta det over en lengre periode. Trodde aldri jeg skulle klare å gå ned 7 kilo så fort.. deilig er det uansett..
😊69,5 kg

Fornøyd!

Ikke så mye annet å skrive i dag enn at jeg er fornøyd.. Det går jo nedover jooooo!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Frosken😉11. juni 2002
Gratulerer med ny vektklasse!
😌69,9 kg

wow!!

Endelig er jeg under 70.. Jeg er sååååå glad!!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias sanna😃10. juni 2002
Gratulerer så meget! Du er jo kjempeflink!
😌70,4 kg

Dette tar tid..

Det tar tid, men jeg går nedover.. Håper å snart se 60 tallet.. Det hadde vært en lettelse!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Sindy😌9. juni 2002
HALLO !

Ja jeg kunne godt veid 60, men jeg veier 71.6 å mitt første mål er å komme til 65, så vil jeg ned til 60 etterpå, det hadde vert deiligt å veid det.

Lykke til videre.

Klem fra Sindy
c.AuthorAlias sambo😃9. juni 2002
Stå på! Det er kjempeherlig når du ser 60-tallet. Det er virkelig verdt å jobbe for.
😑72,6 kg

Ikke helt sikker...

Enda 200 gram borte fra kroppen, men jeg er ikke helt sikker på om jeg er happy.. Ganske fælt men.. Hadde jo den pangstarten! Ønsker vel at jeg hadde fortsatt slik.. Det var veldig deilig å miste 400 gr. pr dag. Men.. motet holder seg oppe.. Det er jo det som er det viktigste..
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias trixi😉16. mai 2002
Hei hei, du må desverre være forberedt på at det vil stoppe opp i perioder. Å gå ned 400 gram hver dag er så og si umulig over lengre tid. Vær glad for 200 grams nedgang, og tenk heller på at du skal bli sunn og frisk. Da kvitter kroppen seg med ekstra kilo automatisk. Stå på!
c.AuthorAlias Grethe16. mai 2002
Hei!Det er helt normalt at det går litt tregere etterhvert,men det vet du sikkert..Det er IKKE sunnt å gå hurtig ned i vekt.Psyken skal også henge med,det tar tid å endre vaner og livsstil!!Lykke til videre,det går jo kjempebra..HUSK: det er mange overvektige mennesker der ute som ikke er kommet så langt som du,og som DRØMMER om å gå ned i vekt.

LYKKE TIL VIDERE!!!
😟72,8 kg

Går treigt dette her..

Vekta har mer eller mindre stoppet opp.. Sliter ganske bra i dag.. Hatt lyst på det meste, men har greid å holde meg så langt.. Tipper det blir en tidlig kveld i kveld..
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Aprilia😌15. mai 2002
Hei igjen!
Vi nærmer oss begge en ny vektserie, og det skal vel bli herlig du. Jeg sliter litt med motivasjonen i perioder. Svinger fra time til time.! Men sekstini tallet bør snart åpenbare seg!!!!!!
Har du mange eksamener du skal igjennom ?
Lykke til, heia Tina.

Aprilia
🙂73,0 kg

Så sa det stopp..

I dag stoppet det hele opp, men jeg gir meg ikke.. Jeg var veldig flink i går.. (og det på en lørdag!?!) Jeg prøver så godt jeg kan å trøste meg med at det var slik sist også, selv om det ikke er så lett.. Uansett, så skal jeg fortsette å være flink jente og holde meg til det jeg har bestemt meg for.. Kanskje det kan være en ide og ikke veie seg på noen dager nå..
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Sissan😉13. mai 2002
Hei! Ville bare si at det ikke er så rart at det sa litt stopp i dag, etter at du har gått ned 3,5 kilo på 12 dager (Gratulerer forresten)!!
Det er viktig å la kroppen stabilisere seg på den nye vekten også, før du stresser ned de neste 3 kiloene.
Huff - den sjokomanien kjenner jeg igjen. Det er et ork. Jeg har også funnet den kakaoen som blir nevnt under her. Den er faktisk god, ihvertfall den med melk og den med mint. Det finnes et annet merke enn Options også, men de er ikke like gode.
Og så is da, nå i finværet!! En lollipop har "bare" 75 kcal. så jeg har gått i barndommen igjen nå. Det sparer i forhold til fløteis ihvertfall.
Lykke til videre! Vent med å veie deg til f.eks. onsdag, og hopp masse i kjellerstua mens du leser, så skal du se at du har fått en reduksjon igjen! Lykke til med eksamen også! Husk at en spasertur på 25 minutter klarner hjernen i tillegg til å hjelpe på vekta.
Og snart er det sommer ;-))
😊73,0 kg

For en herlig dag!

Vekten smilte mot meg i dag, og motivasjonen er på topp!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Tina😉12. mai 2002
Hei Ragnhild
Skulle så gjerne ha trent, men har ikke tid før neste måned. Jeg er i full gang med ekamensforbredelser.. Det hender jeg får litt tid til å hoppe litt i kjellerstua da.. :) Har funnet ut at dette er en kjempefin måte å holde motivasjonen oppe. Jeg har til og med klart å være flink i kveld (lørdagskvelden) fordi jeg har tenkt at jeg vil se kurven gå nedover i morgen også!! Kanskje latterlig, men det er til stor hjelp :)
c.AuthorAlias Ragnhild😌11. mai 2002
Hei, og takk for koselig kommentar i dagboka mi. Velkomen hit, forresten!

Ser at du har hatt fin nedgang så langt - det hjelper helt klart på motivasjonen. Jeg slet litt med sjokoladen - har funnet ut at når ingenting annet hjelper, så går det an å ta en kopp med sånn options kakao. Tror det er 40 kcal på en kopp, og når alternativet er en stooor sjokolade er ikke det så verst!

Trener du i tillegg til å spise fornuftig? Bare lurer :-)

God helg!
😊73,6 kg

Føler at jeg er så godt i gang!

Har slanket meg i ca 10 dager nå og gått ned 3 kg. Det er deilig å føle at ting går den rette veien, selv om jeg er konstant sulten.. I går måtte jeg rett og slett gå legge meg kl. 22:00, selv om jeg hadde fri i dag.. Jeg var bare så alt for sulten og redd for at jeg skulle sprekke. Jeg har aldri overspist, men har et aldri så lite problem når det gjelder sjokolade. Jeg har spist mengder sjokkis som trøst både for ditt og datt, og aldri om dagen.. bare om kvelden.. Derfor er vel kvelden den verste tiden for meg. Jeg prøver etter beste evne å finne på noe annet. Pusser tenna hver gang jeg tenker på sjokolade.. (det hjelper faktisk) Jeg har hvertfall motivasjon nå, og det at jeg har mistet noen kilo hjelper jo masse!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Aprilia😌11. mai 2002
VELKOMMEN !
Jeg er nesten like ny her som du, men har slanket meg på egenhånd siden 2 april. Har også hatt samme problemet som du, og følt at eneste redningen var og legge meg, men mange små sunne måltider gjennom dagen og kvelden + trim hjelper. Det er viktig å ikke være sulten. Spis mellommåltider, sulten trenger ikke å ta knekken på oss, vi må jo bare spise de riktige tingene når vi er sulten! ( Det er ikke alltid lett, men vi øver oss.)
Stå på, -3 kg allerede! Dette går bra.
Natteklem fra Aprilia
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.