Helg
Helga har vært gild den, men litt for mye lørdagsgodteri, og søndagsgodteri.... men jeg spiste mindre enn jeg vill ha gjordt for 1/2 årsiden... i allefall i dag, søndag. Men i morgen... nå ... begynner ei ny uke, så jeg får vel heller avslutte uka med en løpetur.... håper jeg får tid.
Til Ondag begynner GR-kurset, og da.... blir det andre boller.
God Ide
Har brukt Mai og Juni til å gå ned 10 kg på Grete Roede Kurs. Sommeren har tatt 2 kg til. Nå er høsten her, og jeg vil ned 10 kg til .... I alle fall 8 . vil bruke 1 eller til kurs til. Dette var en utmerket ide, med en dagbok. Vil nok bare rapporter en gang pr. uke, for ikke å blir helt hekta. DET ER FARLIG, mine venner!!
Deilig å være igang igjen!! Kurs start den 28, Gleder meg til å treffe min kursvenner igjen, og til å veie meg igjen. Det blir godt å komme igang igjen, selv om jeg har vært igang hele sommeren.
Høsten skal jeg bruke til å endre treningsvaner. der har jeg et stykke å gå.... Målet er å få minst 7 trimpoeng i uka. Friskis og Svettis er med å hjelper i den retningen!!
C U.
Igang
Datoen lyver. I grunnen startet jeg den 4.mai, men oppdaget ikke dagboka før idag!!!
Har brukt mai og juni til å gå ned 10 kg, og sommeren har tatt 2 til!
Så nå skulle kurven bli riktig....
Her vil du finne mye støtte som sikkert kan være til god hjelp i tillegg til GR-kurset. Jeg går ikke på GR-kurs, prøvde en gang, men det funket ikke for meg. Men det var sikkert litt på grunn av kurslederen og de andre deltakerne. Kurslederen var tynn som en strek, og fortalte at hun bare spiste en pannekake til middag...og da tenkte jeg, det orker jeg ikke resten av livet :-) Nå har jeg funnet ut at det ikke trenger å være sånn! De andre kursdeltakerne var veldig mye eldre enn meg, og fortalte hele tiden hvor mette de var mens jeg gikk rundt og var sulten hele tiden...så det endte med at jeg droppet ut av kurset!
Men jeg bruker GR-boka flittig for å regne ut kaloriinnholdet i det jeg spiser, og synes GR har mange gode oppskrifter. I dag skal jeg for eksempel lage meg Brits gryte fra boka hennes :-)
Lykke til videre, Tin! Vi kan slå følge nedover :-)
Helena