Endelig ferdig!
Det føles godt å ha klart denne kuren, for den er tøffere enn mange tror. Og i morges storkoste jeg meg med en stor skål med fitness-frokostblanding. Herlig! :-)
Gleder meg til lunsj og grovt brød med godt pålegg....! Man blir bevisst på sunn mat etter en slik kur, så jeg håper det vedvarer!
Gleder meg til lunsj og grovt brød med godt pålegg....! Man blir bevisst på sunn mat etter en slik kur, så jeg håper det vedvarer!
1 i heiagjengen
treningsnarkon😉6. juni 2002
Er det ikke helt herlig å faktisk ha lyst på sunn mat?