← Alle dagbøker
diarist.Alias

Tilde

49 år165 cm4 innlegg 2002 0 følgere

Start66,7 kg
Sist64,8 kg
Endring−1,9 kg
BMI nå23,8
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
3. juni 20026. juni 2002
😄64,8 kg

Endelig ferdig!

Det føles godt å ha klart denne kuren, for den er tøffere enn mange tror. Og i morges storkoste jeg meg med en stor skål med fitness-frokostblanding. Herlig! :-)
Gleder meg til lunsj og grovt brød med godt pålegg....! Man blir bevisst på sunn mat etter en slik kur, så jeg håper det vedvarer!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias treningsnarkon😉6. juni 2002
Er det ikke helt herlig å faktisk ha lyst på sunn mat?
😃65,2 kg

Jeg holder ut

Denne kuren er ikke å anbefale, men jeg holder ut... :-)
Gleder meg til i morgen, og til å kunne spise brødskiver igjen! Tilogmed makrell i tomat virker forlokkende, enda jeg ikke liker det. Man blir iallefall bevisst på å spise sunn mat etter en slik kur. Snop frister ikke, bare sunn mat!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias ¤tiili¤😉5. juni 2002
hei!

send når du får tid du, men i kveld hadde vært glimrende !!
men ikke noe stress!!!
kanskje om jeg klarer den der så lærer jeg meg å sette pris
på normal sunn mat! :o) hihi :o)

det er på tide å få gjort noe som er litt annerledes i hvertfal!
noe som kan hjelpe meg i gang på en mer seriøs sti...

flink er du som klarer å gjennomføre!! :o)
det må jo være litt motiverende å ha gått ned godt
over en kilo i løpet av disse dagene også!! :o)
bare resten av denne dagen igjen!
stå på :o)

*klem*
😵66,0 kg

Nok en dag...

....og jeg mister snart motet med tanke på kuren. Tre dager er ikke mye, men hjelpe meg hvor fokusert man blir på mat og alt man ikke skal spise... URK!!
Men jeg gir meg ikke, denne gangen skal jeg klare det...!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias ¤tiili¤😄4. juni 2002
hei!

kjempesnilt! hadde vært gøy å prøve!!
jeg skal bo alene i sommer, så da har jeg muligheten til å
pine meg selv med sånne effektive ting uten at det går ut over
noen andre :o)
mail: b_sonju@hotmail.com

stå på!
jeg tror du klarer det!!!
bare to dager igjen? eller en?
uansett så klarer du det!
det er vel verdt det? ;o)

¤tiili¤
c.AuthorAlias Sola😀4. juni 2002
Hei.

vil bare si lykke til med kuren og slankinga. Vill man nokk, så klarer man sine mål, tror jeg da.. *S*
Ha en fin dag.
Klem fra Sola
😌66,7 kg

I gang!

Sommeren nærmer seg, eller er det allerede sommer? Uansett - har et mål om å komme meg ned på 60 kg... og bli der... :-)
Har startet denne prosessen med en forbrenningskur som skal pågå i tre dager. Håper jeg blir kvitt mye slaggstoff og at forbrenningen øker....

Ha det best!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias ¤tiili¤😉3. juni 2002
hei!

kan jeg spørre deg hva denne forbrenningskuren går ut på?
*nyskjerrigper* :o)
+ leter alltid etter noe (bortsett fra trening ;o) )
som kan effektivisere min nedgang :o)

lykke til!!!

¤tiili¤
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.