← Alle dagbøker
diarist.Alias

TiaMia

54 år184 cm8 innlegg 2001 0 følgere

Start85,0 kg
Sist80,0 kg
Endring−5,0 kg
BMI nå23,6
📉 Ned 5+ kg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
22. august 200122. september 2001
80,0 kg

På stede hvil.

Har nå hatt meg to ukers slankefri, grunnet bursdager, komfirmasjoner og lignende. Men nå er det på an igjen. Var å kjøpte meg treningskort på senteret i går og hadde min første spinningtime på over ett år. Har derfor litt problemer med å sitte.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias abraxas23. september 2001
Velkommen tilbake! Det er bra å ta noen pauser fra slankinga av og til, spesielt i perioder der det er mange selskaper.

Så fint at du har begynt med spinning. Man legger seg unektelig til en litt vraltende gange etter de første timene på sykkelen, men spinning er vanvittig fettforbrennende, da.

Klem fra abraxas
c.AuthorAlias Jenta*S*23. september 2001
Hei på deg og velkommen tilbake*S*
Dette kommer til å gå som bare det vet du!!
Hva er målet ditt?
Jeg skal på spinning i morra og både gruer og gleder meg..*S* har vært på intro, og syns det virker kejmpegøy, selv om jeg skjønner at man blir ganske støl og stiv i rumpa etterpå he he...*S*
Uansett ville bare ønske deg masse lykke til videre!
Klem fra Jenta*S*
80,0 kg

Gratulerer meg selv med fem kilo ned

og vel overstått bursdag.
Ble 29 i går, og feiret med verdens beste, boller, is, krydderkake, cognac osv, men likevel var vekta snill i dag tidlig, ikke verst.
Ellers har det vært en grei uke, med mye jobbing.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Linn9. september 2001
Dette går da strålende! - 5 kg på ca 3 uker! Det er kjempebra!
Gratulerer med dagen på fredag, man kan da unne seg litt ekstra når man fyller år! Klem fra Linn
81,0 kg

er ikke lenge til jeg er tilbake på 70-tallet

på vekta vel og merke.
I dag var det kjekt å gå på vekta, et helt kilo siden sist. Slikt hjelper jo på humøret en lørdag.
Har bestemt meg for å veie meg hver lørdags morning, for da kan jeg evt. kose meg med god samvittighet om kvelden etter en lang uke med slanking.
Er jo egentlig ikke så mange kiloene igjen nå, tror jeg skal være fornøyd dersom jeg kommer ned i 75 kilo, og da er det jo bare seks kilo igjen. Burda gå før jul det skulle en tro, så kan jeg komme inn i noen av de gamle finkjolene mine til julebordsesongen.
82,0 kg

Uffffff PMS

Har vært veldig flink de siste dagene, og bestemt meg for å ikke gå på vekten så ofte, og hva skjer når jeg endelig gjør det? Jo selvfølgelig opp litt, ikke mye, men nok til å irritere.
Jaja, jeg kan skylde på PMS, for i den perioden legger jeg vanligvis på meg ca 2 kilo, tror jeg skal vente til neste uke før jeg veier meg igjen.
81,8 kg

Dette går unna

Tenk, over tre kilo på fire dager, det er ikke ille, selv om mye av det er vann.
I går var jeg ute på byn, og klarte å styre unna burger king og bua med bakt potet, veeeeeldig fornøyd med meg selv.
I dag starta jeg dagen med lunsj, to glass skummet melk og en skive med hvitost. Og et hardkokt egg.
Vet enda ikke resten av dagens meny, bortsett fra at den inneholder mye vann.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Victoria26. august 2001
Hei TiaMia! :-)

Superflott å komme seg unna både Burger King, og bakt potet.. Utrolig hvor lyst man får på sånt etter en tur på byen. Over tre kilo på fire dager er jo helt utrolig! Men du kan nok ikke regne med at det vil fortsette i samme hastighet.. ;-) Ønsker deg masse lykke til videre, NÅ skal vi klare det, ikkesant?
Klem fra Victoria
82,4 kg

I dag skal jeg ut og danse

Er ikke det fin trim da?
Skal ut med noen venninner, uten min mann, og da pleier vi alltid å danse i flere timer. Er ikke så glad i å jogge eller airobic eller slikt, men dansing er morro.
Hvis jeg da i tillegg klarer å gå forbi burgersjappa på vei hjem skal jeg være fornøyd.
Er det noen som har noen gode råd om hva som er best og verst å drikke av alkohol i forbindelse med slanking?
83,0 kg

jaja, rette veien

Var en slitsom dag i går.
Starta så fint med en skive til frokost og youghurt til lunsj, og to kalde fiskekaker til mellommåltid.
Men så kommer det som alltid skjer når jeg begynner på slanking; de jeg omgås ser ut til alltid å få lyst til å kose seg litt extra. Så derfor ble det bestilt pizza og greier. Likevel tror jeg det gikk ganske greitt, drakk mye vann før pizzaen kom og mens jeg spiste. Og når jeg ser på vekta må jo noe ha gått bra, selv om det bare er vann vi mister de første dagene.
85,0 kg

kanksje dette kan hjelpe ....

Jeg har i mange år nå, helt siden min sønn kom til verden i 92 slitt med vekta, og har gått fra 72 kilo på det "beste" og
98,7(!) på det verste.
Nå er jeg midt i mellom, men ikke fornøyd, jeg liker ikke å se meg selv i speilet, og unngårå vise meg uten klær for min mann.
Men andre ord ille.
Kanskje denne formen for slanking, deer jeg kan fortelle noen hvordan det går er bedre?
det er nå litt over midnatt natt til 23. AUGUST. Jeg begynner i morgen, for det å vente til mandager er bare tull.
I morgen Jepp DA skal jeg begynne.
Noen gode råd til hvordanjeg klarer å la være å lure meg selv?
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias TiaMia24. august 2001
Hallo? jada jeg tror jeg var litt trøtt der på nattestid, begynte på jobb for to uker siden og det foøles som to måneder, så det er sikkert derfor.
c.AuthorAlias modah23. august 2001
Heisann!
Dette er en bra plass og begynne det,her kommer du nok til å hente mye motivasjon skal du se.Vær ærlig med deg selv og skriv ned hva du spiser i boka di og plukk med deg råd i andres bøker,det har hjulpet meg,tror ikke jeg hadde klart meg uten de sidene her gitt.Hva er målet ditt nå da?
Men du,er du en mnd lenger enn oss du*ler*
Dette klarer du nok fint,vær flink og bruk dagboka,her støtter vi hverandre!Og husk,masse vann...
Ta deg en tur på chatten om kveldene,der er det også mye slankemotivasjon og hente!!
Lykke til!!

Klem fra modah
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.