← Alle dagbøker
TiaMia
54 år184 cm8 innlegg
2001
0 følgere
Start85,0 kg
Sist80,0 kg
Endring−5,0 kg
BMI nå23,6
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka 22. september 2001
80,0 kgPå stede hvil.
Har nå hatt meg to ukers slankefri, grunnet bursdager, komfirmasjoner og lignende. Men nå er det på an igjen. Var å kjøpte meg treningskort på senteret i går og hadde min første spinningtime på over ett år. Har derfor litt problemer med å sitte.
8. september 2001
80,0 kgGratulerer meg selv med fem kilo ned
og vel overstått bursdag.
Ble 29 i går, og feiret med verdens beste, boller, is, krydderkake, cognac osv, men likevel var vekta snill i dag tidlig, ikke verst.
Ellers har det vært en grei uke, med mye jobbing.
1. september 2001
81,0 kger ikke lenge til jeg er tilbake på 70-tallet
på vekta vel og merke.
I dag var det kjekt å gå på vekta, et helt kilo siden sist. Slikt hjelper jo på humøret en lørdag.
Har bestemt meg for å veie meg hver lørdags morning, for da kan jeg evt. kose meg med god samvittighet om kvelden etter en lang uke med slanking.
Er jo egentlig ikke så mange kiloene igjen nå, tror jeg skal være fornøyd dersom jeg kommer ned i 75 kilo, og da er det jo bare seks kilo igjen. Burda gå før jul det skulle en tro, så kan jeg komme inn i noen av de gamle finkjolene mine til julebordsesongen.
Uffffff PMS
Har vært veldig flink de siste dagene, og bestemt meg for å ikke gå på vekten så ofte, og hva skjer når jeg endelig gjør det? Jo selvfølgelig opp litt, ikke mye, men nok til å irritere.
Jaja, jeg kan skylde på PMS, for i den perioden legger jeg vanligvis på meg ca 2 kilo, tror jeg skal vente til neste uke før jeg veier meg igjen.
Dette går unna
Tenk, over tre kilo på fire dager, det er ikke ille, selv om mye av det er vann.
I går var jeg ute på byn, og klarte å styre unna burger king og bua med bakt potet, veeeeeldig fornøyd med meg selv.
I dag starta jeg dagen med lunsj, to glass skummet melk og en skive med hvitost. Og et hardkokt egg.
Vet enda ikke resten av dagens meny, bortsett fra at den inneholder mye vann.
I dag skal jeg ut og danse
Er ikke det fin trim da?
Skal ut med noen venninner, uten min mann, og da pleier vi alltid å danse i flere timer. Er ikke så glad i å jogge eller airobic eller slikt, men dansing er morro.
Hvis jeg da i tillegg klarer å gå forbi burgersjappa på vei hjem skal jeg være fornøyd.
Er det noen som har noen gode råd om hva som er best og verst å drikke av alkohol i forbindelse med slanking?
jaja, rette veien
Var en slitsom dag i går.
Starta så fint med en skive til frokost og youghurt til lunsj, og to kalde fiskekaker til mellommåltid.
Men så kommer det som alltid skjer når jeg begynner på slanking; de jeg omgås ser ut til alltid å få lyst til å kose seg litt extra. Så derfor ble det bestilt pizza og greier. Likevel tror jeg det gikk ganske greitt, drakk mye vann før pizzaen kom og mens jeg spiste. Og når jeg ser på vekta må jo noe ha gått bra, selv om det bare er vann vi mister de første dagene.
kanksje dette kan hjelpe ....
Jeg har i mange år nå, helt siden min sønn kom til verden i 92 slitt med vekta, og har gått fra 72 kilo på det "beste" og
98,7(!) på det verste.
Nå er jeg midt i mellom, men ikke fornøyd, jeg liker ikke å se meg selv i speilet, og unngårå vise meg uten klær for min mann.
Men andre ord ille.
Kanskje denne formen for slanking, deer jeg kan fortelle noen hvordan det går er bedre?
det er nå litt over midnatt natt til 23. AUGUST. Jeg begynner i morgen, for det å vente til mandager er bare tull.
I morgen Jepp DA skal jeg begynne.
Noen gode råd til hvordanjeg klarer å la være å lure meg selv?
Så fint at du har begynt med spinning. Man legger seg unektelig til en litt vraltende gange etter de første timene på sykkelen, men spinning er vanvittig fettforbrennende, da.
Klem fra abraxas
Dette kommer til å gå som bare det vet du!!
Hva er målet ditt?
Jeg skal på spinning i morra og både gruer og gleder meg..*S* har vært på intro, og syns det virker kejmpegøy, selv om jeg skjønner at man blir ganske støl og stiv i rumpa etterpå he he...*S*
Uansett ville bare ønske deg masse lykke til videre!
Klem fra Jenta*S*