← Alle dagbøker
Thette
48 år166 cm7 innlegg
2002
0 følgere
Start73,0 kg
Sist75,0 kg
Endring+2,0 kg
BMI nå27,2
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Påå''n igjen
Da var sommeren over, og nå er det virkelig tid for å ta seg i nakkskinnet. Tenkte jeg skal starte på Libra-kurs. Og komme igang med treninga igjen. Bedre sent enn aldri
sol ute sol inne....
I dag her jeg brukt 3 timer hos frisøren, følte for en liten fiff før 17.mai.
MAT:
1 REVYTA til frokost og et eple
et rundstykke til lunsj
en godmorgenyougurt til mellommåltid
pastasalat til middag.
AKTIVITET:
Gikk 1/2 tur
Ny uke, nye utfordringer...
Den store motivasjonsfaktoren akkurat nå er at på torsdag tar jeg 17.mai ferie... Da har jeg for det første tenkt å ta livet mer med ro, og jeg må bare spise det jeg får servert, så hva en skal ha til middag er ikke så mye å lure på..
Har likevell tenkt å prøve å begrense mengden.
I dag:
MAT:
Et revita til frokost
Et eple til mellommåltid
Pastasalat til middag
Eple til kvelds
AKTIVITET:
Det ble ingen trening i dag. Hadde en del husarbeid å gjøre før vi reiser. Men har støvsuga og vaska... det er vel litt trening i det også?!?
Dagen derpå....
Hadde jentekveld på byen i går. Det ble litt mye vin, men vi dansa hele kvelden, så det kan jo sies å være fysisk aktivitet. Passa på å drikke rikelig med vann når jeg kom hjem, sånn at jeg har ikke vært dårlig i dag. Bare litt slapp....
Dro likevell på trening, trena i 1 1/2 time.
Var litt usunn,lagde hjemmelaget pizza til middag
Endelig helg
Stod opp klokka ni i dag og gikk på trening. trena i 2 timer, ganske fornøyd med meg selv.
AKTIVITET: stepp, spinn, sykkel, roing og styrketrening.
MAT: spiste en liten frokost og pastasalat til middag. drakk litt brus da jeg la på altanen å leste til eksamen. Men litt kos må man unne seg....
I dag sliter jeg
I dag er dagen for tante-røds besøk, og da er det så og si umulig å ikke spise sjokolade. Er litt oppgitt fordi jeg føler at det ikke går framover. Har lyst å gå ned ved hjelp av trening og sunnere kosthold. Men det går så tregt.... Vurderer Libra eller noe...
Mitt første besøk
Hei. HAr en plan om å gå ned 10 kg. Trener ganske mye, og vekta har derfor stoppet opp. Muskel veier mere enn fett. Men det er sååååååå demoraliserende. Prøver å spise mindre usunt, men er ganske frustrert akkurat nå, så derfro prøver jeg dette. Noen som har gode råd?
Det er det mange mange år siden jeg har hatt...( og det kan man nok se..hihi, jeg har ca 200 forskjellige lengder på håret..hihi)
Ser du ikke har gått ned til nå.. om du fortsetter å være flink vil du nok snart se nedgang.
Hadde jeg vært deg hadde jeg gitt kroppen litt mer energi til frokost, dette i og med at det er det viktigste måltidet om dagen.. da øker forbrenningen litt..i forhold til om du bare spiser et knekkebrød..
Du må ha en videre fin dag!
trixi