← Alle dagbøker
diarist.Alias

Thette

48 år166 cm7 innlegg 2002 0 følgere

Start73,0 kg
Sist75,0 kg
Endring+2,0 kg
BMI nå27,2
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
6. mai 200217. august 2002
🙂75,0 kg

Påå''n igjen

Da var sommeren over, og nå er det virkelig tid for å ta seg i nakkskinnet. Tenkte jeg skal starte på Libra-kurs. Og komme igang med treninga igjen. Bedre sent enn aldri
😃73,0 kg

sol ute sol inne....

I dag her jeg brukt 3 timer hos frisøren, følte for en liten fiff før 17.mai.

MAT:
1 REVYTA til frokost og et eple
et rundstykke til lunsj
en godmorgenyougurt til mellommåltid
pastasalat til middag.

AKTIVITET:
Gikk 1/2 tur
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias trixi😉15. mai 2002
Hørtes deilig ut med en fiff hos frisøren...
Det er det mange mange år siden jeg har hatt...( og det kan man nok se..hihi, jeg har ca 200 forskjellige lengder på håret..hihi)
Ser du ikke har gått ned til nå.. om du fortsetter å være flink vil du nok snart se nedgang.
Hadde jeg vært deg hadde jeg gitt kroppen litt mer energi til frokost, dette i og med at det er det viktigste måltidet om dagen.. da øker forbrenningen litt..i forhold til om du bare spiser et knekkebrød..

Du må ha en videre fin dag!
trixi
😌72,6 kg

Ny uke, nye utfordringer...

Den store motivasjonsfaktoren akkurat nå er at på torsdag tar jeg 17.mai ferie... Da har jeg for det første tenkt å ta livet mer med ro, og jeg må bare spise det jeg får servert, så hva en skal ha til middag er ikke så mye å lure på..
Har likevell tenkt å prøve å begrense mengden.
I dag:
MAT:
Et revita til frokost
Et eple til mellommåltid
Pastasalat til middag
Eple til kvelds
AKTIVITET:
Det ble ingen trening i dag. Hadde en del husarbeid å gjøre før vi reiser. Men har støvsuga og vaska... det er vel litt trening i det også?!?
😛73,0 kg

Dagen derpå....

Hadde jentekveld på byen i går. Det ble litt mye vin, men vi dansa hele kvelden, så det kan jo sies å være fysisk aktivitet. Passa på å drikke rikelig med vann når jeg kom hjem, sånn at jeg har ikke vært dårlig i dag. Bare litt slapp....
Dro likevell på trening, trena i 1 1/2 time.
Var litt usunn,lagde hjemmelaget pizza til middag
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias amelia😄13. mai 2002
Hei og hopp!
Saa fint aa se at jeg ikke var den eneste som slet litt paa sondagen*tji hi*
Jeg slet saa innmari med aa komme meg igjennom gaarsdagen... Lovte paa tro og aere aa aldri mer drikke etc- men det blir vel med tanken tenker jeg. Det er jo 17. mai snart og hele pakka. Idag foler jeg meg igjen i tipp topp stand!
Haaper du ogsaa foler deg litt bedre idag.
Klem, -a-
😃73,0 kg

Endelig helg

Stod opp klokka ni i dag og gikk på trening. trena i 2 timer, ganske fornøyd med meg selv.

AKTIVITET: stepp, spinn, sykkel, roing og styrketrening.

MAT: spiste en liten frokost og pastasalat til middag. drakk litt brus da jeg la på altanen å leste til eksamen. Men litt kos må man unne seg....
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Aprilia😃10. mai 2002
Velkommen til deg og!

Jeg har faktisk hatt eksamen i dag, og er faktisk, lettet fornøyd og glad for det. Litt brus må man kunne kose seg med av og til, men det er jo en fordel med den kalorifrie sorten når man er på slankekur. ( Jeg drikker dessverre altfor mye av den).

Du lurte på noen gode råd; selv om du trener mye så er det garantert håp for deg. Min resept nå (-8,2 kg på 5,5 uke)

Jeg spiser daglig mellom 1000 - 1200 sunne kcal. Normal mat, men foretrekker de magreste variantene der det er alternativer.Jeg har delt dette opp i fra 4 til 6 måltider, blir mindre sulten, blir fortere mett og føler at forbrenningen øker på ved små og hyppige måltider.
Melk, frukt og grønnsaker utgjør daglig minimum 300 kcal. Snop er kun tillat i helgen, men i minimale mengder.(Smør, olje ol. er nesten bannlyst) ( Fredag og lørdag varierer nok kcal inntaket mellom 1000 - 1400) til nå har jeg ikke gått ned mere dersom jeg en uke har vært skikkelig streng hele helga. Jeg trimmer en del stort sett daglig gjennomsnittlig en time pr. dag. Det blir oftest turer i skogen, fjellet eller en løpetur på veg. Har ikke treningssenter i nærheten.

Du ble kanskje ikke så veldig klok av dette, men det hjelper for meg.
Heia oss! Lykke til,dette blir så bra...

Aprilia
c.AuthorAlias amelia😃10. mai 2002
Heisann!
Sliter du med eksamens nerver? Det gjor iallefall jeg. Pust og pes- og man ender fort opp med et tomt hode...Saann foles det iallefall.
Lykke til med vektred! Det kommer nok til aa gaa bra- skal du se....
*mange gode og positive slanke tanker til deg*
Klem -a-
😛73,0 kg

I dag sliter jeg

I dag er dagen for tante-røds besøk, og da er det så og si umulig å ikke spise sjokolade. Er litt oppgitt fordi jeg føler at det ikke går framover. Har lyst å gå ned ved hjelp av trening og sunnere kosthold. Men det går så tregt.... Vurderer Libra eller noe...
☹️73,0 kg

Mitt første besøk

Hei. HAr en plan om å gå ned 10 kg. Trener ganske mye, og vekta har derfor stoppet opp. Muskel veier mere enn fett. Men det er sååååååå demoraliserende. Prøver å spise mindre usunt, men er ganske frustrert akkurat nå, så derfro prøver jeg dette. Noen som har gode råd?
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.