← Alle dagbøker
Texas
54 år170 cm26 innlegg
2002
0 følgere
Start77,0 kg
Sist73,6 kg
Endring−3,4 kg
BMI nå25,5
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Det hjelper!!!!!!!!!
I går hadde jeg en tilnærmet 0-karbo dag, og det må jeg si satte fart på sakene. Skal nok ta flere sånne etterhvert, men ikke så ofte, da egg og kyllingfilet blir ensformig i lengden....
Nå har jeg da endelig klart å ta målene mine, det var vel ikke værst tenker jeg. Her er de iallefall:
Overarm: 33 cm
Bryst: 99 "
Liv: 88 "
Hofter: 111 " (og her er det fettet har satt seg)
Lår: 60,5 " (....litt her også)
Så får vi se da, hvordan målene ser ut om en uke.
Ingen endring....
...og det er vel min egen skyld.
Skulle spise et par nøtter i går og det ble flere...... og flere........
Det var så himla godt. Greit at nøtter har lav GI, men det finnes grenser for hvor mange man kan spise...... Tydeligvis ikke i går da!!
Men jeg gir ikke opp, i kveld SKAL jeg være flink. Kunne godt tenke meg å være rundt 70 kg. i slutten av september. Så får vi se om det går da........ JODA!!!!!!!
Tenkte jeg skulle ta Monika123 sitt råd og måle meg. Gjør det i kveld.
26. august 2002
☹️74,5 kgSå var vi der igjen da.....
Ja, ja man får som man fortjener. Denne helgen har jeg virkelig kooooost meg, men nå er det på'n igjen. Håper disse 600 gr. jeg har gått opp i helgen sitter løst og renner fort av igjen.
Godt at man klarer å gå på igjen etter utskeielser. Det klarte jeg ikke før........
23. august 2002
❤️73,9 kgJoda, nå fikk jeg litt uttelling..........
Og der rørte den på seg gitt. Føler at jeg er litt utålmodig innimellom, som når vekta ikke rører på seg på tre dager. Tror jeg får roe meg litt. Det kommer som regel hvis man er flink.
I kveld skal jeg og sambo ut og spise biff, så vekta er nok ikke like bra i morgen. (mmmm gleder meg til mat) Tror jeg utsetter veiing til mandag. Det er nok lurt!!
Ha en fin helg alle sammen og kos dere i sommerværet!!
Kjempeklem!!!
STILLESTAND
Hva i all verden???
Nå har jeg utsatt veiinga til i dag og gledet meg faktisk til å veie meg, for nå har jeg vært kjempeflink!!
Men hva lyser mot meg; joda det samme som for tre dager siden. Hvilket spøkelse er det som har sneket seg på vekta??
Vel, vel får fortsette med å være flink, så løsner det vel...
Ha en god dag i solen alle sammen!
Klem fra Texas
19. august 2002
❤️74,5 kgDet er en fiiiin dag, la-la-la-la-la-la
Kom meg helskinnet gjennom helgen, selv om jeg var i 55-års lag på lørdag. Synes selv at jeg var superflink. I går var jeg på stranda og koste meg med lillesnuppa mi som badet masse.
Deilig med sommer!!!
På kvelden satt jeg og samboer''n min ute og skravlet til langt på natt. Kjempekoselig.
Og nå er det uka igjen og da kan det vel ikke gå en annen vei enn nedover...??? (på vekta altså)
1. konkurranse dag!!
Dette var bra. Synes selv at jeg var kjempeflink i går.
Dette spiste jeg:
1 egg
3 rug sprø m/lettost og kalkunpålegg
skummetmelk
1 egg
3 rug sprø m/lettost
1 yoplait yoghurt
1/2 pose m/pasta bolognese
1 frisk-is (fy)
+masse vann
Fant ut at denne pasta-bolognesen har lite kalorier (110/100gr) og pastarørene er laget av durumhvete som ikke er så ille. (medium GI) Er litt sukker i retten, men...men.....jeg synes den er kjempegod!!
(Tror den er fra Findus, Cusine Creative. Finnes i frysedisken)
Ellers tror jeg at jeg skal gå tilbake til å veie meg hver dag og siden jeg ikke har fått fingeren ut med å ta målene mine, så utsetter jeg det til jeg har stillstand på vekten.
Så håper jeg at helgen går greit og at solen skinner!!!!!
Texas
Bare 100 gram?????
Nå er jeg virkelig overrasket. Hadde trodd at jeg kom til å få bakoversveis da jeg gikk på vekta i morges, men neida bare 100 gram opp. Det er jeg kjempefornøyd med.
Det er liksom sånn at når man først har skeiet ut en gang er det veldig vanskelig å "dra seg inn" igjen. Men nå tror jeg at jeg skal klare å komme meg tilbake på rett kjøl igjen. Jeg vil jo ned!!!!! Hadde vært deilig å kunne kjøpe seg høstklær i en størrelse mindre. Vi får se. Ned skal jeg iallefall.
Nå er det jo konkurranse-start så da er det bare å stå på. Det gjør vel også litt med viljen.
Ellers er det en topp dag.
Texas:o)
Konkurransestart i morgen!
Nå har jeg ikke vært særlig flink. Har blitt litt utskeielser. Men nå er det konkurransestart i morgen og jeg håper at jeg skal komme meg inn på rett spor igjen!!
Gruer meg til å gå på vekta i morgen tidlig. Uæææææææ!
Ha en god dag alle sammen!
Veiing 1 gang i uken.
Hei og hopp!
Ble noen gedigne utskeielser i helgen. Har ikke turt å gå på vekta. Har bestemt meg for å veie meg hver fredag fra nå av, og skal ta målene mine i dag.
Begynner også å trene i dag, så får vi se.......
Jaaaada
Og der løsna det litt tror jeg, slitsomt å slanke seg når man ikke ser nedgang. Jeg hadde jo egentlig forventet no sånt, men ikke så tidlig. Jeg har jo akkurat kommet igang.
Det går greit med lav GI-mat nå synes jeg. Man kan jo spise nøtter når man er litt sugen på et eller annet. Helt utrolig!!!
Ellers så blir det nok noen utskeielser i helgen. Bursdag med kaker og kaker og kaker. Må jo smake litt da. Ellers så skal jeg forsøke å holde meg i skinnet!!!
Ha en god helg alle medslankere!!!
Klem fra Texas
(PS! Har endret startvekten pga. "oppgang" da jeg kjøpte digitalvekt)
Bedre enn ikke no........
Litt ned iallefall. Håper det fortsetter sånn.
Nå må jeg få målt meg snart, så jeg har det å klynge meg til når vekta er sur.............
blææææh
Står stille ja, det er jo kuuult!
Synes det er litt tidlig at vekta skal stritte imot, men jeg får bare stå på. Det kommer vel............
Neiiiiii
Blæh!!!!!
Synes jeg var flink i går, men problemet er kanskje at det jeg dytter inn ikke kommer ut. Synes jeg leste noe om Hamburger-te, skal prøve på helsekosten i dag.
For jeg gir ikke opp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bortsett fra min lille oppgang på vekta, er det jo en deilig dag. Skal kose meg i sola når jeg kommer hjem.
Synes det går ganske greit med GI-kostholdet, men luktesansen min må ha blitt bedre for jeg lukter nybakt brød hvor jeg enn er.....................
Ha en god dag alle sammen!!!
Hmmmmm
Ingen nedgang fra i går til i dag. Helt greit. Skeide ut med poteter i går. Ble helt tung i magen!!!!
På'n igjen i dag, så får vi se på vekten i morgen.
Fra neste uke, tror jeg at jeg skal veie meg en gang i uka.
Ha en fiiiin dag alle sammen!!!
Takk for kommentar.
Der ja, endelig fikk du målt deg! Godt jobba!
Disse 0-karbo dagene gjør virkelig susen, men som du sier; kan jo bli litt ensformig i lengden. Jeg skal ta en slik en i dag tenker jeg. For å få fart på sakene igjen.