Synes ikke dette går så bra jeg...
Har ikke så mye å srive om heller...
Onsdag
har ikke så mye å skrive om. Er litt usunn.
Dagene tusler og går.
Og det skulle jeg helst sett at kiloene også gjorde!
Lørdag
I dag har jeg vert ute på skitur i nesten en time.
Spist litt usunt i dag... Gått opp en kilo fra i dagtidlig. Altså 62,2 nå i kveld. Men det er vel ganske vanlig. Jeg er vel litt opphengt i disse talla. Bare sånn jeg er.
Dårlig start!
Dette var ikke noe positivt, nei.....
Har vert på trening i dag. Trena ca en time på helsestudio. Ikke sånn enorm stor trening jeg hadde da vil jeg si... Sykla i 15 minutter... Trena litt på apparater og avslutta med 15 minutter på tredemølla.
Prøver å spise sunt og være litt i fysisk aktivitet. Håperp å å gå nedover....
Slake meg
Nå skal jeg på en liten slankekur. Tanken er å spise sunnere og å prøve å trene litt. Målet er å komme ned til ca 55 kilo.
stor klem fra Mumi