← Alle dagbøker
diarist.Alias

Targa

49 år168 cm56 innlegg 2001–2002 0 følgere

Start77,0 kg
Sist65,5 kg
Endring−11,5 kg
BMI nå23,2
📉 Ned 10+ kg📓 50+ innlegg🔥 7 dager på rad
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
28. november 20011. mai 2002
😄65,5 kg

JIPPI!!! Trodde det var slutt med slankere.com...

Oioioioioi.....nå har jeg mye å fortelle.... Først og fremst; er kjempeglad i dag! Trodde slankere.com var over og ut... Har hatt det litt travelt i det siste, og har ikke fått med meg at det består enda... BRAAAA!!!

Jenter, ikke få hetta av vekta mi... Den er sann nok den, men det vil ikke vare. Saken er at jeg ble utskrevet fra sykehuset i går....Fikk akutt blindtarmbetennelse, og ble operert på lørdag. Så nå går jeg her da, og prøver å ta livet med ro. Får ikke lov til å løfte noen ting....*sukk* Ikke lett med en 1-åring i huset, og hun kan enda ikke gå selv.... Må løftes til alt.... Har heldigvis mannen min hjemme nå da, så det går bare bra.

Ellers har jeg fått en kjempe-glad-melding. Har kommet meg inn på skole til høsten, så da blir jeg sykepleierstudent. Jeg gleder meg såååå enormt!!! Er så klar for skolebenken igjen.

Orker ikke skrive så veldig mye mer nå. Skal heller ta en kikk i deres bøker....

Masse klemmer fra Targa-lille
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias silje😉28. juni 2002
Hei Targa!!

Nå har jeg ikke vært innom denne siden på flere mndr,det har skjedd så mye i livet mitt i det siste at jeg har ikke hatt tid.Det ble slutt mellom meg og kjæresten min etter påske,og siden det var hans pc,kunne jeg jo ikke skrive lenger,i og med at jeg ikke hadde datamaskin.Men nå har jeg kjøpt meg ny for skattepengene,så nå er jeg på nett igjen!!
Vekta er med det samme,tror ikke jeg er skapt for å være så mye tynnere enn det jeg er nå...

Så kjekt at du har komt inn på skole!!Hvor skal du gå?
Jeg skal ta nordisk grunnfag på høgskolen i Stavanger,og satser på å bli lærer en gang i tiden.

Ha det bra og god sommer!!!
c.AuthorAlias vanja😄10. mai 2002
Hei vennen!!!!!

Har du blitt operert du da???
*sukk*
Hørtes ikke godt ut i det hele tatt!!! håper det går bra med deg nå!! *kooooos*

Gratulerer med skolen!!! Tipper du er i ekstase ja!! hehe....

Jeg har blitt forlovet i mellomtiden... *gliiiser stort* På TV2 til og med... hihihi....


*koooooos fra lille meg*
c.AuthorAlias tutu😄1. mai 2002
Heisann Targa.

Så flott å "se" deg igjen. Har kikka innom deg hver dag.

Grattis med skoleplassen, du kommer nok til å klare deg helt fint.
Håper og at du snart føler deg bedre. Blindtarmen er jo ikke til å spøke med. Men gi deg selv litt tid, så kommer en seg litt etter litt.

Men uansett, så er jeg gla for at du er tilbake.

Ønsker deg en fortsatt god dag.
Klemmer fra Trude
c.AuthorAlias cat74😃1. mai 2002
Hei!
Takk for kommentaren. Godt å høre at du fant igjen motivasjonen din. Jeg tror likevel jeg trenger en pause hvor jeg konsentrer meg mer om andre ting - blant annet å "rydde plass" igjen til trening&slanking. Det har gått litt for fort i svingene her en periode - blant annet kjennes de to bryllupsfestene godt økonomisk - så jeg tror jeg satser på å holde vekten en periode. Forhåpentligvis kommer jeg tilbake motivert, "ustressa", like tung (bank i bordet) og i treningshumør om ikke alt for lang tid. Kommer nok til å fortsette å loggføre vekt, og se hvordan det går med dere likevel. ;)
Nå håper jeg bare å høre at du blir bra og gror fort. ;) Gratulerer med skoleplassen også.
Klem fra katta.
66,5 kg

HYYYYYYYLER!!!!!

Hva skal vi gjøre nå????? Kan ikke legge ned slankere.com!!!!!!!!

Fortvilet Targa
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias vanja😉24. april 2002
Vanja sin kjæreste lager ei alternativ side!!!! *smiler stolt*
66,5 kg

For ei helg.....

Er i grunnen overraska over at det ikke er RØDE tall i dag.... Vel, det kommer kanskje litt seinere i uka...? Har hatt tanteungen på besøk hele helga, og vi har kosa oss. Taco på fredagen (med hadde bare suppe til middag da, så der henta jeg meg inn...) Lørdagen ble det pizza med ekstra ost...(OK da, hadde det bare stoppa der...). Vi var på cafe og spiste kake... Var på fest til klokka var over 5 om morran (eh, ikke tante-ungen da...hun var barnevakt...*sss*) I går var vi på kina-restaurant og kosa oss...MED dessert... I tillegg har jeg spist litt snop og andre usunne ting.... Fortjener egetnlig ikke denne vekta jeg da....

Skal hive meg rundt å fortsette der vi slapp i går.... *iiik* vi har ikke holdt "hviledagen hellig".... Vi begynte å lage den etterlengta matboden... Helt siden vi flytta inn i huset og fikk bygd om garasjen, har vi ment å lage matbod.... Det rommet som var tiltenkt dette, ble heller "rot-bod". Gode G*d hvor mye dritt en samler på.... Hvertfall når alle esker med "ting og tang som vi slettes ikke har bruk for" fra de siste tre flyttingene bare er stabla inn der.... (stabla og stable Fru Blom.... kasta inn er vel et riktigere ord...) Vel, vi har fått rydda skikkelig der, og satt inn reoler. Har såvidt begynt å rydde ut av kjøkkenet og stabla inn der... ENDELIG skal jeg få orden i kjøkkenskapene igjen...

I kveld skal jeg å ta mål til brudekjolen.... Gleder meg som en unge!!! Endelig skal vi begynne med kjolen.... Har mange ideer, og vi skal finne ut hvordan kjolen skal bli...*GLISER*

Ha en flott dag da alle sammen!!!

Klemmer fra Glad-Targa
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias vanja17. april 2002
Din heldiggris!! Guuud som jeg misunner deg!!! hmmf....
Båååde masse godterier OG brudekjole... *ler* jaja... fortjener det gjør du jaffal!!! Og seffers fortjener du den vekta....
Målet er jo å ha vekta så stabil at den tåler litt fettorgi.. Nyt det du, men ikke gjør det til en vane.. hehe...

*stoooor klem fra Vanja*
c.AuthorAlias tutu15. april 2002
Heisann Targa


Av og til må en unne seg litt eksta. Selv har jeg vært superflink i helga, 4 bamsemumser til lørdagsgodt.

Vel, du klarer nok å ta deg inn igjen ganske kjappt tenker jeg.
Håper du får en flott mandag, og lykke til med kjolen.

Sol klemmer fra Trude
67,0 kg

ja-ja...

Vekta er litt ustabil av og til, men dette var heeeelt forventa. Etter en del kakespising og greier, var dette helt OK. Gramvekta (for å veie maten) har fryktelige dårlige batterier og den streiker. Litt morsomt, for ei teskje syltetøy kan bli tyngre og tyngre.....*sss* Ikke rart det blir slankemat av sånnt....

Ellers går det bare bra her. Får besøk av tanteungen i dag, og hun skal være hos oss hele helga. Regner med at vi slår til med taco i kveld. Hun har "meldt" seg som barnevakt i morra *jippi*, så nå skal endelig jeg ut på byen igjen. Lenge siden sist. Dessuten skal mannen min spille på en uteplass her i byen, så jeg skal ut å høre på dem. Blir skikkelig PARTY!!! (-håper bare ungene er blitt helt friske til da. Er de sjuke blir jeg hjemme....)

Håper alle får ei skikkelig flott helg!!

Klemmer fra Targa
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias vanja15. april 2002
Heia lille vennen min!!

Håper virkelig at du fikk tatt deg en tur på byen i helga!!! *smiler stort* Det syns jeg du fortjener!!!
Ellers så har du jo vært superflink, selv om du jumpet litt opp... men man skal vel unne seg litt kaker og godteri en gang i blandt? *sss*

Håper jaffal du har hatt ei flott og super helg!!!!

*koooos*

Vanja
c.AuthorAlias ANNE12. april 2002
det er mye rot på denne siden i dag!Sorry!ANNE
c.AuthorAlias ANNE12. april 2002
Er du klar over at du har gått ned 10 kilo mens du har vært her på nettet? Det må jo feires, så du får gå ut i mårra, og ha det gøy!Lykke til ANNE
c.AuthorAlias tutu12. april 2002
Heisann Targa..

Håper virkelig at barna dine er helt friske til i morgen. Så får du deg en fest.

Kanskje jeg og skal tenke på taco til i kveld, det hørtes jammen godt ut.

Håper du får en knallflott helg Targa, så "snakkes" vi på mandag.

Store solfyllte klemmer fra Trude
66,5 kg

YYEEEHAAAA!!!

Hi-hi! Går fortsatt nedover jeg..... Dette er tall jeg aldri i verden trodde jeg noen sinne skulle få se på badevekta mi med meg oppå.... HEEELT UTROLIG!!!!! Det er 1 kilo mindre enn det jeg veide før jeg fikk barn... Og enda er det lett som bare det... Føler ikke at jeg har gjort noe spesielt. Det er i grunnen det beste med alt. Men det får meg jo til å lure på hva jeg gjorde før siden alle de kiloene kom på....? Siden det bare er noen få finjusteringer som skal til, så renner kiloene av....

Jeg holder meg nok ikke på denne vekta så lenge... Vi feira bursdag i huset her i går (min kjære blir 35 i dag), så det ble jo noen kakestykker på med da...Og vi spiste relativt seint... Desto større overraskelse over vekta i morres...

Vi har hatt noen slitsomme dager. Begge ungene har vært sjuke, og sambo har vært veldig opptatt med en musikalsk revy. (De skal ha forestilling til helga, så de har hatt øvinger hver dag....) Vi har sovet minimalt om nettene, siden ungene har hatt det værst da. De har jobba på skift for å holde oss våkne mesteparten av natta. Det resulterte igjen til en heeeelt vanvittig hodepine hos meg mandag og tirsdag. Nå går det heldigvis bedre, og vi fikk faktisk sovet nesten hele natta i natt.... (Jeg er helt kake om ikke jeg får sovet godt...)

Nå er vi tilbake i normalt gjenge igjen, så nå håper jeg at jeg får oppdatert meg litt mer på hva dere andre har gjort. Har som dere skjønner ikke hatt tid til å lese deres dagbøker, men har prøvd å få lagt inn vekta mi om ikke annet.

Tusen takk for alle innlegg! Beklager at jeg ikke har fått svart dere.....

Masse klemmer fra Targa.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias tutu11. april 2002
Heisann Targa-lille

Ja det var jammen en kjekk vekt å gå opp på. Du må ha dressert den godt. Kan du lære meg noen triks?

Godt å høre at barna er begynnt å bli bedre.
Hvor gamle er de?

Vi har to jenter, en på litt over 7år og en på litt over 2år.
Så det er nok å henge fingrene i, ihvertfall hviss de begge er syke på en gang..

Håper du får en flott ettermiddag.

Store klemmer fra Trude
c.AuthorAlias vanja11. april 2002
Hyyyyyyyyyler!!!!
Hva er det du gjøøøør?????
Nå kommer jeg snart dumpende ned i postkassa di og melder meg på Targa-slanke-kurs!!!!

Jeg gjør jo alt riktig.. de på jobben syns jeg er blitt fanatisk siden jeg ikke engang kan bli med å feste, og siden jeg spiser dødskjedelig mager mat i lunchen og ellers trykker i trynet på gulerøtter og pærer døgnet rundt....*ler*
Men jeg kommer ingen vei...... vræææler høyt!!!

Du imponerer meg min lille dronning!!

klem fra misunnelig Vanja
67,0 kg

Kaker i dag!

Joda, i dag blir det kake-baking, og spising!! Min kjære fyller 35 i morgen, og dagen skal feires i dag. Kommer til å få det ganske travelt i dag, har to kaker som skal bakes til i kveld, pluss ei som han skal ha med seg på jobben i morra. Så skal jo huset ryddes og vaskes litt....så kommer selvfølgelig svigermor på besøk i formidag, og blir til i morra. Og hun har støv på hjernen.....*sukk* Dermed må alt "poleres"...... På toppen av det hele har jeg sjuke unger, og er temmelig "skurefille" sjøl. Har ikke sovet ei skikkelig natt siden natt til lørdag..... Vel, i natt var det egentlig ikke så ille, men kjenner at jeg er sliten enda. Minstejenta er heldigvis feberfri i dag, men størstejenta har fått det igjen... *grrrr!!!skaldealdribliferdigeda???* Håper formen hennes blir bedre utover dagen, ellers blir det et hesbles uten like i dag.....Kjenner ikke at jeg orker det....

Vekta viste faktisk 66 kilo i morres, men det var bare et blaff. Den er litt ustabil til tider. Så to av tre veiinger viste 67. (Men det var jo artig å se 66-tallet da....) Er veldig fornøyd med resultatet, men guuuud så artig det hadde vært å se 65 før jeg "gir" meg..... Holder jo på med "stabiliseringskiloene" nå. De jeg regner med å gå opp igjen når jeg er helt ferdig... Gjør ingenting om det går saktere nå. (bare det går nedover)

Håper dere alle får en fin dag i dag!!!

Masse klemmer fra Targa.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias tutu10. april 2002
Heisann

Kjenner til følelsen du har nå. Syke unger er ikke noe gøy.
Og hadde det vært min svigermor, så hadde det nok vært hun som ryddet og vasket til meg.
Jeg har nemmlig verdens BESTE svigermor.

Håper i hvertfall at du får en noenlunne flott dag.

Klemmer fra Trude
67,0 kg

Det går jo nedover!!

for noen dager. Har sjuke unger, og minsta har hatt feber siden lørdag. Skal til legen med henne i dag. Begge ungene har jobba på skift om natta for å holde oss våkne. Har ikke sovet skikkelig de siste 3 nettene, og det tar på. Har hatt ei dundrende hodepine som starta i går formiddag, og som enda ikke har gitt seg.... *stønn*

I kveld må jeg hive meg i kake-bakinga. Min kjære blir 35 år på torsdag, og dagen feirer vi på onsdag. Ja-ja, glad jeg føler meg "ferdig" med slankinga....

Må stikke, har dårlig tid...

Klemmer fra Targa
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias tulipanen9. april 2002
Det er ikke det at jeg skal være "formanende", men det er viktigere enn noen gang at du ikke hiver i deg alt usunt...
Lykke til med stabiliseringen (hvis jeg forstår deg riktig)
67,5 kg

I MÅÅÅÅÅÅL!!!!!!!!!!!

Joda, men 0,5 kilo per dag kommer også motivasjonen snikende igjen.... Vet jo at dette ikke kommer til å vare, det er jo "påske-kiloene" som skvetter av igjen. Godt å se at de ikke satt så inmari likevel.... Det stemmer det der med "easy come, easy go". HELDIGVIS!!!! Hadde ikke trodd at jeg skulle ha gått ned enda 0,5 kilo i dag, men nå står det nok stille litt igjen. Skal ikke klage. Dette har egentlig gått lett. (Hvertfall når jeg tenker på at det "blaffet" nede på 67 kilo rett før påske mest sansynlig kom av en rødvinskveld....*sss*)

67,5 var jo opprinnenlig målet mitt, så jeg er vel egentlig ferdig....?? Nei, jeg satser på å komme ned på 65. Regner med å gå opp et par kilo etter jeg er "ferdig", så nå vil jeg ned noen "sikkerhets-kilo"...

Men for å se på det på en annen måte.... Jeg TRIVES virkelig med dette opplegget (med unntak at "start-dagen" etter påske-frotsinga.) Jeg LIKER å endelig klare å spise sunn mat og "presse" meg til å mosjonere litt. (Er ikke noe flink til det av meg sjøl...) Kjenner at KROPPEN liker det også. Så jeg kommer ikke til å slutte med dette. Blir nok å unne meg litt mer "kos" når jeg føler meg "helt" ferdig med slankinga... Men hverdags-kosten kommer til å forbli som den er i dag. Tror ikke jeg har noe hysterisk syn på slanking, selv om jeg vil ned noen fler kilo enn jeg først hadde for øyet. Er på ingen måte hverken mager, eller ønsker å bli det heller... Jeg tenker som så at så lenge jeg spiser sunn mat (og NOK mat) og mosjonerer litt, så vil vekta stabilisere seg der den vil....Blir jo ikke trist om det viser seg å være litt under det jeg hadde trodd. Men jeg vil ikke veie så lite at jeg heeele tida skal måtte tenke kalorier og trening. Jeg vil ha mulighet til å kooose meg om jeg vil det, uten at vekta skal hoppe et kenguru-hopp oppover...

Nei, dette ble mange tanker om mye rart.
Bare for å ha det klart, JEG SLUTTER IKKE HER ALTSÅ!!!!!
-Er fortsatt på slanker''n om noen skulle være i tvil...*ssss*

Masse klemmer fra Glad-Targa
6 i heiagjengen
c.AuthorAlias silje8. april 2002
Hei igjen!

Ja,nå er det lenge siden jeg har vært innom her!!
Faktisk nesten 2 uker.Har hatt en lang og god påskeferie,og en litt travel uke i forrige uke.Men nå er jeg tilbake.Like flink som deg blir jeg nok aldri,men,men.
Gratulerer med at du har nådd delmålet ditt!!
Klem fra Silje! :)
c.AuthorAlias Saule7. april 2002
Hei Targa!!!
Så supert at du har nådd målet ditt da!!!! Kjempe flott!!!!
Tusen takk for koselig kommentar i dagboka mi!!!
Jentene mine er 1 1/2 og 3 år gamle. Det er en herlig alder.
Nå klarer de å aktivisere seg selv litt, det er deilig...

Jeg har blitt invitert i bryllup til høsten, så da fikk jeg enda mere motivasjon.
Gøy å høre at du skal gifte deg!!!!! Er du ferdig med planlegginga da???? Det er vel mye å gjøre tenker jeg!!
Skal barna dine delta i bryllupet???

Kos og klem Saule!!!
c.AuthorAlias "A_P"7. april 2002

Gratulere. Dette står det respekt av.
Jeg også satser på noen flere kilo ned enn hva jeg egentlig skal ligge på, for å ha noen sikkerhetskilo, som du sier.

Nei, dette var moro å lese.

PS: Håper du ikke blir helt borte fra oss når du er ferdig, da.
Du kommer vel innom og skriver litt i våre dagbøker??

Klem
c.AuthorAlias Nefele6. april 2002
Hei Targa,
Gratulerer med målet. Jeg tenker som deg at jeg skal ned et par kilo ekstra før jeg "slutter" med slankingen. Synes tankene dine om vekt og kosthold høres fornuftige ut. Sikkert fordi jeg tenker likedan selv ;-).

Jeg har hatt et veldig avslappet forhold til vekt før, og veide meg nesten aldri. Det var nok derfor jeg kom opp i den vekta jeg hadde også.... Så når jeg er ferdig slanket skal jeg passe på litt bedre, men ikke være "hysterisk". Poenget er å ikke la kiloene renne på igjen før man aksjonerer....

Ha en fin helg og lykke til med "korrigeringskiloene"!

Nefele
c.AuthorAlias tutu6. april 2002
Heisann Targa.

Bøyer meg i støvet for deg(bøy,bøy...)
Du er heftig.

Store grattis klemmer fra Trude
c.AuthorAlias Annie6. april 2002
Hei!
Jeg kjenner motivasjonen stiger og smilet kommer fram når jeg leser innlegget ditt! Du virker så glad og fornøyd at det smitter over!

Du er kjempeflink!

Ha en strålende helg!

Klem fra Annie
68,0 kg

SVUPP!!!

Tja, kan jo ikke klage med 0,5 kilo i døgnet....*sss* Merker at motivasjonen stiger etterhvert som vekta minker. Dessuten føler jeg at jeg er i gang igjen, og sjokoladesuget er på et minimum..... Har funnet "kuren" mot sjokolade-sug.... Sjokolade-kaffe med melk og litt søtning. Altså en "sjokolade-latte". MMmmm. Ganske mektig med melka i, og det gjør ikke noe. Blir nesten litt mett... Pluss at det er KJEMPEGODT!!!

Føles godt å være "i gjenge" igjen etter påska. Det var ei tung kneik å komme over.

Sliter litt med trøtten om dagene.... Skjønner det ikke. Nå som det er begynt å bli lysere dager, og vi har hatt et kjempeflott vær. Jeg har lagt meg i 22.30-23-tida de siste dagene (og det er tidlig til meg å være), men likevel er jeg trøtt som bare det om morran. Sliiiiter meg gjennom formiddagen, så går det litt bedre fram til middag. Etter middag er jeg så sigen at jeg bare lengter etter senga.... Men når kvelden kommer, har jeg altfor mye å gjøre til å komme meg i seng.... Noen som kjenner seg igjen?? *BLÆH* I kveld SKAL jeg tidlig i seng!!! (-jaaaaada....)

Ha ei flott helg alle sammen.

Klemmer fra Targa-mor
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias nameit6. april 2002
Hei Targa!

Tusen takk for kommentar og tips om måling. Det har jeg faktisk allerede gjort. Målte meg tirsdag. Heretter skal jeg måle meg hver fredag (ble ikke gjort i dag pga begravelse) og da skal jeg rapportere i dagboka mi hvor mange cm som forsvinner. Det gir en skikkelig aha-opplevelse å se at man går inn selv om vekta kanskje ikke sier det samme.

Det med sammenligning med smørpakker er egentlig veldig greit etterhvert som man tar av seg. Man kan jo stille opp x antall og se hvor FLINKE MAN HAR VÆRT. Det er jo fett det som etterhvert forsvinner. Oppmuntrende er det!

Ha ei kjempekoselig og sunn helg med ikke for mange utskeielser.:-)

Klem fra NameIt

PS: Glemte å si at du har vært kjempeflink nå etter påske! Snart er du der du der du ønsker!
TVI TVI!
c.AuthorAlias Ronja5. april 2002
Hei Targa:)
Det er jo kjempeflott dette:) skulle ønskt det var min vekt som gikk ned:) Kjenner til trøttheten du snakker om, men det er vell mye frisk luft som er grunnen til det, hos meg ihvertfall:)
Ønsker deg en fin fin uke:)
klem Ronja
c.AuthorAlias tutu5. april 2002
Hei Targa-mor

Du skal se at trøttheten går over så snart våren er kommet på plass skikkelig.

Jenta mi var 2 i januar. Og det er ikke noe gøy når de er så små og syke, de kan jo ikke fortelle hvor det eventuelt gjør vondt.

Vel, jeg ønsker deg en flott helg.
Store klmmer fra Trude
c.AuthorAlias Lakki5. april 2002
Heisann, og takk for at du kikket innom dagboka mi med noen oppmuntrende ord!

Du er jo kjempeflink! Og ja - jeg tror det går an å få abstinenser av sjokolade! Men nå har du jo funnet en erstatning. Vi snakkes!

Klem
68,5 kg

Nedover atter en gang.....

Ja, da har vekta begynt å bevege seg nedover etter påsken også da.... Sukk, har ikke jeg nettopp slanka bort disse kiloene?? Syns liksom jeg husker at jeg hadde kommet UNDER 68,5.....*sss* Sånn går det når en forbinder kos med sjokolade-frotsing.... Angrer i grunnen ikke. Så ille er det ikke. Hadde ikke sett søstra mi på nesten ett år, og jeg orka ikke telle kalorier og sånt når vi bare hadde 2,5 dager sammen..... Det hjelper jo lite at mannen hennes er kokk, og diska opp de lekreste (og langt fra magreste) rettene... Skal ikke engang begynne å beskrive det lammelåret han laga....mmmmmmm sier jeg bare!!!

Dagen i går var langt fra lett, men jeg klarte da å holde meg unna sjokoladen..... såvidt. Måtte ta meg en liten hånd med tørka frukt som trøst. Fant ut at det var bedre enn å ty til sjokoladen.... Dessuten ble det bare noen få biter, og det hadde det ikke blitt om det var sjokolade. I tillegg fikk jeg blåst støv at step-maskinen etter påsken. Tok en ca 20 minutter på den (var så trøtt, ellers skulle jeg gått 20 til...), og så dro jeg til med litt "styrke-trening". Tok sit-ups til krampa tok meg, og arm-hevinger.... Jøss, sjokkerte meg selv. Har ALDRI vært sterk i armene, og jeg tenkte at om jeg klarer 2 eller kanskje 3 arm-hevinger er jeg flink... joda, det ble en serie på 25!!!!! (OK da, det var "jente-måten" med knærne nedi, men-men..... ble stolt likevel jeg!!!)

Følte virkelig at jeg fortjente det halv-kiloet i minus etter den dagen i går. Kjenner noe laaaangt nedi magen en plass, tror det heter motivasjon..... *hurra*. Håper den vokser seg stor og uovervinnelig....*sss* (Ikke INNI magen altså.... Da blir jeg jo bare stor og tjukk og feit.....c,")....)

Humøret er i alle fall på plass i dag, og ute skinner sola. Får besøk av tante-ungen i dag, så det blir nok en flott dag!!! (-og alle sjokolade-tanker er laaaaaaangt vekk!!!!)

klemmer fra Targa-lille
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Saule4. april 2002
Hei Targa!!!
Så flink du er da! Har jo begynt å gå ned igjenn nå :-)
Deilig med vår og lysere kvelder. En deilig tid i vente, og motivasjonen blir bare større og større!!!
Håper du når målene du har satt deg! Du er i alle fall en solstråle her inne på sidene! Du har en så sprudlende måte å formulere deg på, at jeg blir i ordentlig godt humør når jeg leser i boka di!!!
Lykke til videre Targa-lille!!

Klem fra Saule :-)
c.AuthorAlias tulipanen4. april 2002
Den "tanken" skal jeg følge opp. Med å starte på null og gå oppover etter antall dager jeg klarer og minus på de jeg ikke klarer! Takk for tipset og lykke til
c.AuthorAlias cat744. april 2002
Synes du var flink jeg. Både med maten og trimmen. Selv tryna jeg grundig i godteskåla i påsken... så jeg vet akkurat hvordan det der er. Trim ble det heller ikke noe av... Det er iallfall fint med noen hverdager igjen - og så lenge det er flere av dem enn av helger så klarer vi oss - ikke sant?
Klem.
69,0 kg

Har påske-abstinenser....

Har så vanvittig lyst på sjokolade!!! Jeg er nesten helt sjelven jeg.... Har klart meg fram til nå (klokka er snart 17) uten en bit, men det er tøft. Og det er NÅ det virkelig er vanskelig..... Sukk. Har lovd 3-åringen at om hun er flink og sover en liten blund nå, skal vi ta oss litt is til barne-TV. Har en boks Dream-is "dobbel-karamell" i fryser''n, og den tar sjokoladesuget. Dessuten er det ikke så ille med kalorier i den heller. (HELDIGVIS!!!!) OG jeg klarer meg med en liten smak.
-vel, klarte i alle fall det FØR frotse-i-alt-godteri-og-all-annen-usunn-mat-jeg-klarer-å-komme-over-påsken i år.....

Jeg sliiiiiiter!!! Har gumla i meg to esker Lacryl allerede..... Klarer ikke bli kvitt den ekle tanken på deilig sjokolade.... Lurer på om jeg lider av en mystisk sykdom som gjør at jeg bare MÅÅÅ ha sjokolade for å overleve?? ...hmm.... best å ikke spinne videre på den tanken....

Nei, skal slenge meg nedpå på sofaen litt. De søte små sover visst....

Klemmer fra (s)T(r)A(tos)R(ie)G(el)(krok)A(nrull)......*sukk*
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias tutu4. april 2002
Heisann

Gjett om jeg kjenner meg igjen,
Men jeg sprakk....Det ble 5 små sjokolader og 5 gele hjerter 3 never popcorn.

Mem jeg satser på en bedre dag i dag.

Håper du hAr det bra.
Store klemmer fra Trude
69,0 kg

....*svelger hardt*......

Ja, og god påske.......*grmpf*
Joda, jeg har hatt en kjempeflott påske jeg.... og det vises jo *sss*. Skal ikke klage. Har virkelig kosa meg, og har ikke ofra kaloriene en eneste tanke på flere dager!!! Var jo klar over at det kom til å bli pluss-kilo etter disse dagene. Det ser jo unektelig stygt ut at vekta er på 2 kilo pluss... men det siste kilo-hoppet like før påske tror jeg ikke så veldig mye på sjøl.... Hadde drukket rødvin kvelden før, og jeg har hørt at da kan en få "falsk" vekt om morran....(???) Uansett, det får stå som en motivasjon for meg sjøl. Nå vet jeg at 67,5 ikke er så innmari langt unna. Jeg satser dessuten på den der "easy come, easy go".... Håper bare det fungerer på kilo også.....*ss* Er forresten akkurat ferdig med sjokolade-uka mi på flere måter, så nå må mannen til pers.... Her skal det "trenes"....*ti-hi*

Klemmer fra Targa
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias tutu2. april 2002
Heisann Targa.

Kjekt å se at du har overlevd påsken
du og. Jeg har og bare tenkt på kos hele påskehelga,
og det vistes på vekta da jeg kom hjem.
Men det går atter en gang på ned.

Håper du får en flott uke.

Klemmer fra Trude
c.AuthorAlias vanja2. april 2002
Ser ut som om vi er to som har planer om å starte på ny frisk i dag! hehe...
Men er det ikke godt å ha hatt en deilig påske da? *sss*
Da er det ikke så ille om man går litt opp...

Hold meg orientert!

Jeg skal være nede på 63 kg helst om 3 1/2 uke... det krever steinhard jobbing, og jeg klarer det neppe... men man har lov til å ha mål! *Ssss*

Blir du med på en liten mini konkurranse? hehe....
Så kan vi psyke hverandre opp underveis!!
Gi hverandre gode råd om nye ting man kan spise som ikke inneholder noe særlig fett, men som jaffa ler nytt og spennende.... *ssss*

Sånn generelt! *sss*

*klem fra meg til deg min venn*
67,0 kg

Men i alle dager!!!!!!!!!

Skal si jeg mildt sagt fikk sjokk i morres!!!! Trodde liksom jeg var på tur OPP på vekta, men neida..... Her har vi likegodt rasa NED et kilo..... Skjønn det den som vil! JEg har kosa meg med litt snop, kaker og greier de siste dagene. Nåja, det kommer nok om et par dager tenker jeg. Det morsomme er jo at jeg reiser bort i morra, og kommer ikke tilbake før tirsdag, og får ikke veid meg skikkelig før onsdag. DA har jeg GARANTERT gått opp!!! Nesten litt kjipt å ha gått ned liiiiike før påskeferien, for da blir jo hoppet oppover så mye mer....*stønn*

Vel-vel, påsken er i alle fall redda. Jeg kan si at jeg har gått ned 12 kilo, og det er skikkelig GØY!!! (i alle fall når vi skal besøke søster''n i påsken. Og jeg har ikke sett henne siden mai/juni) Dættan bli gøy!!!

Ha en RIKTIG GOD PÅSKE ALLE SAMMEN!!!!! Nå sees vi ikke før tirsdag/onsdag over påske!!!

Klemmer fra Targa-lille
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Saule31. mars 2002
Hei Targa!
Takk for chatten ;-)
Håper det ble en artig påsketur! Nå er i alle fall jeg ordentlig motivert til å starte. Har spist meg lei på godteri i påska så håper jeg at jeg slipper det suget i nermeste fremtid...he he.
Lykke til videre, du har vært kjempeflink.
Kansje vi møtes på chatten;-)
Koz Saule
c.AuthorAlias Saule31. mars 2002
Hei Targa!
Takk for chatten ;-)
Håper det ble en artig påsketur! Nå er i alle fall jeg ordentlig motivert til å starte. Har spist meg lei på godteri i påska så håper jeg at jeg slipper det suget i nermeste fremtid...he he.
Lykke til videre, du har vært kjempeflink.
Kansje vi møtes på chatten;-)
Koz Saule
c.AuthorAlias Minelli28. mars 2002
Hei Targa!

Så flott med den kiloen...skulle ønske noe sånt skjer meg snart også! Ikke tenk på vekta i neste uke allerede, nyt påsken og ta heller sorgen når den kommer.

12 kilo er jo kjempebra! Alle må jo se det! Kjempeflink har du vært!

God påske, Targa!

Klem fra Minelli
68,0 kg

...hm...

Er overraska over at vekta fortsatt står på 68.... Og jeg venter ikke at den skal gå nedover..... Regner med at den går litt opp nå og i påsken. Har ikke vært flink, og føler at motivasjonen er bortimot på bunn. Har bestemt meg for å kose meg i påsken, ikke tenke for mye på kalorier og sånn. Kommer til å spise litt påske-godt uten å ha dårlig samvittighet. Ser fram til å komme tilbake til vanlig slankeopplegg på tirsdag etter påske. Skal finne motivasjonen fram til da.
Det går i grunnen veldig greit å følge opplegget til frokost, lunsj og kveldsmat. Men det er den der middagen og like etterpå. Er faktisk ganske godtesugen etter middag jeg.... Føler at jeg trenger noe søtt for å bli skikkelig mett.... Vi spiste litt is til dessert i går (Dream yoghurt-is.....dobbel-karamell...MMMMmmmm), og da gikk det greit. Kan jo ikke spise is hver dag! Får prøve frukt-trikset i dag.... Nei forresten, i dag blir det jo ikke middag.... Er invitert på påske-lunsj på mamma''s jobb i dag. Koldtbord med varmrett og greier. Det blir nok "middagen" min i dag, tar en "lunsj-rett" i middagstida. Gleder meg!! Tar med de søte små, det kommer til å være masse unger der. Håper det blir koselig.

Nei, nå har jeg ei dyne å vaske.....(størstejenta holder på å slutte med bleie om natta...ups!)

Klemmer fra Targa-lille
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Ronja27. mars 2002
Kos deg masse i påsken du og det med god samvittighet:) du har fortjent det:) Og så må du ha lykke til med bleiesluttingen;)
Klem fra Ronja
c.AuthorAlias vanja27. mars 2002
Så deilig at du har bestemt deg for å ikke ha dårlig samvittighet! Det er ingenting som er så ille som å ikke klare å holde seg unna godteriet i påsken, og så ligge og gruble etterpå hvorfor man ikke klarte å styre seg...
Nei, påsken er godteferie nr. 1!! OG så smaker det så mye bedre mens man ser på påskekrimmen!! *sS*

Håper du nyter ferien og lunchen hos mamma!!

*masse påskekooos og neseknuuus*

Vanjalille
68,0 kg

Denne uka blir ikke ei "slank" uke....

Og jeg legger heller ikke opp til det.... det er jo påske! HAr tenkt å kose meg i påsken, og går jo da ut fra at den ender med pluss-kilo. Håper bare det stemmer med "lett på, lett av"....( easy come, easy go....) Det passer faktisk veldig bra, for jeg er litt lei nå. Kommer ikke til å være så "streng", og moter meg heller opp til tirsdag etter påske. (mandag er vi på Hurtigruta på vei hjem fra påske-ferien, så det er en litt dum dag.)

Tok målene mine i dag igjen. (Gjør det hver tirsdag) Det er skikkelig artig å sammenlikne med da jeg begynte (8.januar), bare se....
Hals:........... 35,5/32,5.....minus 3 cm
Overarm:........31/26,5........minus 4,5 cm
Bryst:..........107/93.........minus 14 cm
Midje:..........104/86.........minus 18 cm
Hofte:..........105,5/94,5.....minus 11 cm
Ende:...........107/97.........minus 10 cm
Lår.............65/57..........minus 8 cm
TOTALT.........................minus 68,5!!!!!!

Artig å se framgangen. Det er jo det som vises, ikke hvor mange kilo vekta viser....

GOD PÅSKE alle sammen!!!

Klemmer fra Targa
4 i heiagjengen
c.AuthorAlias silje27. mars 2002
Hei vennen!!

Kos deg i påsken med god samvittighet.Tenk at du har krympet over en halv meter da!!Det må jo vise kjempegodt!!
Aner ikke hva mine mål er,har ikke målebånd.Skal prøve å få tak i,så jeg kan sammenligne med deg,siden vi er omtrent like høye og like tunge.

Klem fra Silje.
c.AuthorAlias Lakki26. mars 2002
No hard feelings - om chatten altså! Wow - med deg går det unna! Du har jo vært kjempeflink! "Snakkes"
c.AuthorAlias "A_P"26. mars 2002

Ser målene går mer og mer innover! Moro.
Jeg angrer for at jeg ikke begynte å måle meg før jeg begynte
slankingen, men jeg ser det på bl.a. buksene mine.

Skal kose meg i påsken jeg også.

Lykke til videre.

Per Arne
c.AuthorAlias vanja26. mars 2002
Jammen vennen.... du har jo krympet bort nesten!!! *ler*
Fy søren så gøy å se forskjellene!!!!!
Asngrer på at jeg ikke gjorde det samme... litt kjedelig å begynneå måle nå når jeg er over halvveis... *s*

Men liker at du skal koose deg i påsken!!! Det fortjener du!!! Du har jo vørt kjempeflink selv vennen!! Også er du mitt forbilde!! *smiler stooort*

Kjempekoooos og masse gule marsipankyllinger til deg fra meg....

Vanjalille
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.