← Alle dagbøker
Tarangai
56 år170 cm57 innlegg
2002–2016
0 følgere
Start75,0 kg
Sist73,5 kg
Endring−1,5 kg
Mål65,0 kg
BMI nå25,4
📓 50+ innlegg🕰️ 10+ år i dagboka
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Påskesjekk!
Måtte ta en stikkprøve på vekta i morges. Helt greit at man ikke har gått opp blandt påskeharer, påskeegg, marsipan og alt det andre :) God Påske!
Helgefestivitas!
Med Middagsbuffet med de deiligste retter og alskens utvalg i kaker på søndag, og restaurantmiddag med kake på både fredag og lørdag, sier jeg meg førnøyd etter helga.
Burgerking og annen fy-mat ble det også.
Men idag er det tilbake på den smale sti. Har inntatt smoothie og 2 rugsprø så langt. Og middagen blir en grønnsaksform.
Startet dagen med Zumba. Og en 30 minutters tur i vinterværet.
Joda, er i det store og hele fornøyd :)
Det blir, det blir.
Delmål: 72 kg fredag den 26/2 Det vil jeg greie altså.
Nytt tall snart?
Håper å se 73 om kort tid :)
Jippi! Nytt år!!!
...Og litt lettere etter jul enn før jul!
8. desember 2015
😀75,5 kgSnart slank til jul!
Ikke superflink med maten, men flink til å trene :)
20. november 2015
😃75,9 kgLymfedrenasje!
Ja, nå har jeg gått til lymfedrenasje i 3 uker. Jeg har hatt 10 timer, og idag var det tid for måling. Gjett om jeg var spent, for jeg har jo ikke hatt særlig medgang i disse slankeeksperimentene mine...Vekta har ikke gått særlig ned, men målebåndet viste at jeg hadde minket en del i cm. Faktisk minus 4 cm rundt lårene på 3 uker. Og litt mindre rundt andre strategiske punkter. Men jeg er kjempefornøyd.
Jeg trener så og si hver dag, men det har jeg jo alltid gjort.
Endelig skjer det noe! HURRA!!!
GOD HELG :)
Diett Fr;
smoothie:
biola, banan, bringebær, proteinpulver
Mm;
Bar
Mi;
Laks, brokkoli, gulrot og potet, kesam
Kveldskos:
Rødvin
Trening;
Tredemølle og yogastretch
15. oktober 2015
😀77,1 kgWæææ!
Sååå lenge siden sist, det er jo flere måneder! Og vekta har ikke gått ned, nei, tvert imot. Det jobbes med saken!
Jeg får sette meg et nytt mål: 74,0 til 1.november. Det skulle da være mulig?
Ergelig på meg selv...
Men sånn er det. Det skal pent lite til før vekta fyker opp, men nå er det full skjerpings atter engang.
Diett Fr;
Smoothie med proteinpulver
Urtete
Lu;
Fiskesuppe
Mi;
Vegetarburger og salat
Kv;
Shoko-shake
Trening;
60 min Zumba
45 min spasertur
Konstant overvåkning må til!
Nytter ikke med frie tøyler her i gården. Litt grilling og kos...vipps så er man der igjen.
Mandag, ny uke og nye muligheter :)
Diett Fr;
1,5 dl grapefruktjuice
2 fiberbalance m/ makrell i tomat og lett norvegia. Tomat og oregano
Mm;
Smoothie
Mi;
Ovnsbakt fik m/ grønnsaker
Trening:
60 min Tur
60 min Step C
Jadda!
Håper veldig å se 74-tallet på mandag.
Bedre enn antatt.
Manet frem løvens mot og veide meg i morges. Heldigvis var det ikke så ille som jeg fryktet. Har hatt noen dager med utskeielser i alle retninger, men nå er det tilbake til den smale sti. Skal ihvertfall ha flinkehelg. Uten sukker, alkohol eller hvetemel!!!
God helg til dere som leser dette :)
Diett Fr;
Shoko-shake med ekstra proteiner
Lu;
Brokkolisuppe med egg
Mi;
Ovnsbakt laksefilet med grønnsaker
Kv;
Shoko-shake eller knekkebrød
Mm;
Proteinbar
Trening;
30 min yogastretch
60 min aerobic
Måtte bare!
Måtte bare loggføre når det var så godt resultat!
Spent på dagen idag. Jeg skal bort, og da har jeg ikke kontroll. Wæææ!
Puh!
Var spent på vekta idag, men det går rette veien. Når nok ikke mitt første delmål på 75 til fredag, det var litt vel optimistisk. 75,5 kanskje? Skal ihvertfall spise og trene etter planen.
Med en sommertemp på 5 grader og plaskregn hver dag, er det ikke vanskelig å finne veien til treningssenteret ihvertfall.
Diett Fr;
Sjoko-shake
Mm;
Nutrilettbar
Lu;
Suppe
Mi;
Fisk og grønnsaker
Kv;
suppe
Trening;
45 min Zumba
60 min Dance
30 min tur
Supermandag!
Ettersom det er mandag, er jeg spesielt fornøyd med minus 200 gram. Var superflink og holdt meg unna alle fristelser i helga. Trente Zumba og gikk tur både lørdag og søndag.
Så nå er det bare å fortsette i samme sporet.
Diett Fr;
1 Allevo sjokolade-shake
Yogi "forkjølelse-te"
Lu;
Allevo Brokkolisuppe
Grønn salat m/egg
Mm;
1 proteinbar
Mi;
Oksestek og asparges
Kv;
Allevo Brokkolisuppe
Trening;
45 min Hot-yoga
60 min Step
Happy, happy !
Strålende fornøyd, og det inspirerer! Skal være knallflink idag. Gleder meg til flinkedag og Zumba.
God helg :)
Diett Fr;
Smoothie laget av 0% yoplait, 50g banan, 50 g blåbær og 10 g erteprotein
Lu;
100 g grønn salat og tomat med hjemmelaget dressing (sunn)
Mi;
1 vegetarburger med aubergine, squash og paprika
kv;
Easy Diet-pose
mm; liten proteinbar