Svært svingende humør i dag...
I dag startet jeg dagen klokka 05.30 med en 4 km joggetur i skogen!! STOLT? Definitivt!! Men, jeg merket jeg brygget på noe..og humøret var MEGET svingende. På jobb har alt vært dritt i dag, og jeg føler jeg nesten kunne begynne å grine bare noen så på meg. Jeg fikk tømt ut all min frustrasjon når jeg kom hjem til min kjære, og føler meg nå bedre igjen. Så ista kom mensen..så det var kanskje det som lå og ulmet under overflaten!! Jeg har vært forsiktig med maten i dag...spist sundt, men har spist en Soft Shake is, som jeg kanskje kunne unvært!?!
Ja, det er ikke alltid like greit. Noen ganger har ting en tendens til å hope seg opp, og det er lett å trøstespise. Godt at din kjære kan ta av litt for din frustrasjon - det hjelper.
Det er ikke nødvendig å være lei deg for det med isen. Litt kos i ny og ned hører med synes jeg, særlig hvis det er langt frem til målet.
Lykke til videre.
Klem fra Mah
hehe alle har slike dager innimellom:) etterhvert som slankingen fortsetter blir du mer og mer motivert og det blir mer og mer lett:) unn deg en is og litt sjokolade av og til så skal du se at du har lettere for å gjennomføre:)
klem Iset