← Alle dagbøker
SusieQ
47 år168 cm7 innlegg
2002
0 følgere
Start70,0 kg
Sist68,5 kg
Endring−1,5 kg
BMI nå24,3
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Litt bra dag!
Vært på jobb idag, det gikk sånn passelig bra i matveien.Det var sinnsykt stress hele dagen men jeg rakk å få i meg litt fordet.Skjeiet litt ut med en muffins og noen biter stekt potet,ellers bare fornuftig mat.Denne kuren er ikke så ille som jeg trodde, 5 måltider om dagen er mer enn jeg er vant til. Jeg rekker liksom ikke å bli skikkelig sulten mellom måltidene.Nå må jeg bare legge ifra meg uvanen med "restespising",men det skal vel gå bra..
Ja,ja. Ned og opp igjenn!
Helg er av og til noe herk, ivertfall på slankefronten. I går ble det bestemt at kur-start blir forskjøvet til i morgen :) Det på grunn av kjempe fest igår og bestemorbursdag idag og alle vet jo at man ikke akkurat går sulten fra bestemødre!! Særlig ikke når det er kakebord, da svikter man ikke...
Ny uke i morgen,og garantert kur for min del. Skal være flink til å oppdatere mht matinntak osv.
Heidå!!
Merkelig dette..
Er det meg eller vekta det er noe galt med, har jo veid meg til samme tid hver dag.Det har vært noen sinnsyke dager på jobb så det er kanske det jeg skal skylde på. Får vel være fornøyd så lenge det varer.
I morgen er det kur for min del, gleder meg litt samtidig som jeg gruer meg.. Det blir tøft fremover men jeg MÅ holde ut, det blir verst på jobb.Jeg er kokk,ikke akkurat det mest slankevennlige yrket! Vi får vel se i morgen..å håpe på det beste :)
Hva skjer??
Nå skjønner jeg ingenting!! Det må være noe riv ruskende galt med vekta mi, det er en eldgammel en, så den er unskyldt.Det var jo litt artig alikevel.
Ellers har ei veninne overbevist meg om at "et eller annet Sørensens resept" er tingen.Så vi skulle prøve i 20 dager til og begynne med,er ikke helt sikker på hva den går ut på.Er det noen som vet noe om den? Veninna har gått ned 8kg tidligere med hjelp av denne og holdt vekta etterpå.Nå skulle hun ta fatt på de siste kiloene.Det må jo være greit å kjempe sammens med noen!Så lørdagen er D-dagen ;-)
Vi får vel se vordan det går.
Det var forresten trivelig å prate litt igår,fint at man ikke er alene om dette!
Heidå for idag:-)
Stolt idag!
Jepp,idag har jeg vært litt flink, eneste utskeielse var en liten tygge pizza.Det var sønnen min sin middag idag, det er noen som lever godt i denne familien i allefall!
Var på salg i dag, bare måtte kjøpe ei dødslekker diesel-bukse, denvar satt ned ifra 899 til 199kr, jeg hadde ikke noe valg,selv om den egentlig var et nummer for liten.Jeg skal inn i den til 1 juni, det er mitt første mål.SKAL!!!Husk det når snopsuget kommer snikende!
Er forresten lacryl snop? Jeg er nødt til å ha noe, forutenom røyken da.
Heidå, (salg er livsfarlig for pengepungen min, men hvem kan motstå 50-70%!!)
Siste dag med snop...
Joda, la mæ tru dettan sjøl!
Veninnebesøk med nachos, smågodt og COLA! Kan det bli verre, eller bedre?
Men det kom noe godt ut av det, vi, jeg og veninna, har bestemt oss for å gå ned ilag.Ganske genialt siden vi veier det samme og er omtrent like høye! Den som går mest ned får ei ny bukse av den andre, å æ trenger jo snart nye klær til å matche min nye kropp!!! SNART.
I dag har det vært barnefri bytur med tilhørende cafebesøk, kjempetrivelig, jeg var så stolt over den ENE rosinbollen og kaffekoppen min. Men så tok det helt av som sagt utover kvelden. Det blir sånn når sambo jobber sent, da har jeg liksom ingen å showe off for, forutenom meg selv da. Må bli flinkere der.
Ja,ja, imorgen er det en ny dag, med nye slanke muligheter, gleder meg allerede til å komme ordentlig igang.
Hei då
Nu VIL vekta mi nedover!!
Hei alle dokker der ute som slit like mye som mæ med den her helsikas vekta! Nu har æ bestæmt mæ førr å gå ned minst 10kg. Æ har slette med kiloan i 2 år nu, de kom på samtidig som sønnen min kom til verden. Æ veit at æ skal klare det, har allerede gått ned fra 82kg, det veide æ etter at ungen var født. Æ veide ca. 55kg før æ blei gravid å æ var kokfornøyd med mæ sjøl, æ vil så gjærne føle mæ vel igjenn!! Det nytter liksom ikke at kjæresten min synes at æ er flott så lenge æ ikke ser det selv.
Æ lure på korr lang tid det vil ta, kommer æ mæ først ned på 65, så e det jo ikke så langt igjenn, å 5kg høres jo lettere ut enn 10...
Det er ikke så lett å slanke seg når man jobber som kokk, har akkurat skiftet jobb og lagt på meg 2kg på 2 uker. Nu e det nok!! Må ta meg sjøl i nakken for å ikke skli ut ,æ var jo så fornøyd når æ endelig kom under det førbanna 70-tallet..
Det verste er når æ kommer seint hjem fra jobb, det blir allt for ofte filmkveld med tilbehør.Æ trur at æ e avhengig, går det an?
Ja, ja æ får nu se korsn det her fyk av. Æ syns førresten at dokker e kjempeflink tel å støtte og motivere hverandre, så æ håpe at vi skal få tel dettan ilag!!
Kjæmpe kos tel alle dokker!
leste litt i dagboka di her og ser at du har prøvd / prøver deg på Homoepat Sørensens resept - hvordan går det?
Jeg så meg i speilet i november i fjor og lurte på hva i all verden som hadde skjedd med kroppen min?? Det var på høy tid å gjøre noe drastisk! :-)
4.desember begynte jeg med disse pillene og dråpene som skulle øke forbrenningen og gjøre meg slank.... Jeg har vært flink med å passe på fetinnholdet i det jeg spiser og holdt meg til 5 små måltider hver dag (+noen små, og noen litt større.., utskeielser) + at jeg begynte å trene 3-4 ganger i uka. Dette har ført til at jeg i dag veier 12 kg mindre enn jeg gjorde 4/12-01 :-)
Håper du har kommet godt i gang med både resepten og matvanene, det er trossalt matvanene og trening som gir best virkning i det lange løp!
Lykke til videre! :-)
klem fra "Dronte" - som vurdere nytt nick :-)