Første dag, ikke noe mer enn tidens vekt å fortelle om.. :-/
2 i heiagjengen
Bamse😃6. mai 2002
Velkommen til oss her på slankere.com! her kommer du sikkert til å trives og du viloppleve at mange mennesker i samme situasjon vil være med på å gi deg inspirasjon til å fortsette slankingen. Finn en eller annen form for fysisk aktivitet som du LIKER, og ikke ta det for hardt med en gang. Kjør stramt opplegg i uka og kos det LITT i helgen. Sett deg delmål. Skriv ofte innlegg i dagboka di. På den måten vil vi andre som er her inne være med å heie deg fram til målet. Jeg har virkelig lidd under fedme i mange år og har mange mislykkede slankekurer bak meg. Etter at jeg fant denne slankeklubben har slanking fått en ny dimensjon. En føler seg ikke lenger så alene om kampen mot kiloene, og den støtten man opplever fra de andre her er ytterst verdifull. Kom igjen, sammen er vi sterke - og vi SKAL klare det!!! Motivasjonshilsen fra Bamse
Finn en eller annen form for fysisk aktivitet som du LIKER, og ikke ta det for hardt med en gang. Kjør stramt opplegg i uka og kos det LITT i helgen. Sett deg delmål. Skriv ofte innlegg i dagboka di. På den måten vil vi andre som er her inne være med å heie deg fram til målet. Jeg har virkelig lidd under fedme i mange år og har mange mislykkede slankekurer bak meg. Etter at jeg fant denne slankeklubben har slanking fått en ny dimensjon. En føler seg ikke lenger så alene om kampen mot kiloene, og den støtten man opplever fra de andre her er ytterst verdifull.
Kom igjen, sammen er vi sterke - og vi SKAL klare det!!!
Motivasjonshilsen fra Bamse