← Alle dagbøker
diarist.Alias

Sunnyline

56 år157 cm18 innlegg 2002 0 følgere

Start56,2 kg
Sist52,4 kg
Endring−3,8 kg
BMI nå21,3
📓 10+ innlegg🔥 7 dager på rad
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
14. april 20029. mai 2002
😃52,4 kg

Veiedag


Hurra! Hurra! Hurra! Hurra!

Sunnyline
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Ekki😄12. mai 2002
Gratulerer kjempemasse!!! Det må jo være utrolig motiverende å se at det går nedover. Og så 52,4 da, skulle ønske det var meg...:) Jeg har selv hatt en liten down-periode nå, men har bestemt meg for å stå på videre.
Klem fra Ekki
c.AuthorAlias Bitten😊10. mai 2002
Eg og HURRA HURRA HURRA for niesa mi :)
Bilde
c.AuthorAlias Ronja😉10. mai 2002
Hiver meg på og sier HURRA HURRA HURRA for det strålende resultatet ditt:) Du er kjempeflink:)
Klem fra Ronja
Bilde
53,6 kg

Lørdag.

Jeg har spist rømmegraut til middag i dag. Tror nok ikke det var å annbefale. Men det var det vi fikk servert i et besøk. Jeg spiste en liten portion med fenalår. Ellers så klarer jeg meg bra.
Hilsen Sunnyline
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Bitten🙁9. mai 2002
Heia niese:) Hvor ble du av. Du har jo lagt inn dagbøker hver dag og nå er det onsdag og eg har ikke sett deg sia lørdag:) Du skal ikke miste motet av litt rømmegrøt. Håper du er her i morgen, for da skal vi oppdatere ;) Klem fra tante :)
Bilde
😛53,6 kg

Veiedag

Opp 200 gr. Jeg slet meg igjennom 5 dager og levde fett i 2, og da går det slik. I dag har jeg vert flink igjen. Så er det en ny uke, nye muligheter.
Hilsen Sunnyline
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Ekki😉3. mai 2002
Ikke ta det så tungt, du er ikke den eneste (du så jo hvordan det gikk med meg). Og 200 gram er jo ingenting. Der er som du sier, en ny uke med nye muligheter. Du får ha ei strålende helg, det skal jeg også prøve å ha! :)
Helgeklem fra Ekki
c.AuthorAlias Bitten😉2. mai 2002
Bare 200g. opp, forsvinner nok fort igjen det når du nå er flink igjen ;) Dette skal vi klare, neste uke er det nedover igjen, ikke sant :) Ønsker deg lykke til og god helg :)
Lykkeklemmer fra tante :)
😄53,4 kg

Onsdag

Tilbake igjen! I dag har jeg vert flink. I morgen er det veie dag og da får jeg se resultatet av mine utskeielser.
Hilsen Sunnyline
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Bitten😈2. mai 2002
Hei niese. Eg fekk resultater feil vei, dumme meg, tror visst eg er på feitekur :( I konfen til R....... skal eg bare spise epler..... Er flott at du har klart å hanke deg inn igjen, og nå når eg skrive ditta, venta eg på ditt neste innlegg :) Får komme innom senere å se når du har vert her ;) Hadet så lenge :) Klem fra tante :)
😈53,4 kg

Tirsdag

Dere ser symbolet for i dag. Trenger jeg å si mer...
Sunnyline, som trenger en oppstrammer!!!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Bitten👻1. mai 2002
Heia :) Alt dette på grunn av den ene isen eller har matspøke tatt deg? Du får hanke deg inn igjen å tenke på bikinien ;)Har du ikke en bukse o.l. som er for trang ? Se på den når du fristes, så mister du lysten til utskeielse ;)
Stå på, dette skal gå fint.
Lykkeklemmer fra Tante :)
😈53,4 kg

Mandag

Huff og huff. Jeg kjøpte meg en is i dag. Ikke en liten is, men en til 18 kroner. Men dette skal ikke stoppe meg. Jeg har fortsatt med Grethe Roede dietten etter isen også. Men det var 500 unødvendige kalorier.

Til Ekki. Jeg spiser ca 1150 kalorier til dagen. Det har gått helt fint i to uker nå uten en eneste liten utskeielse. Jeg har tidligere tatt av 30 kilo. Og vet at noen dager innimellom så kan det være tøft. Det er da kroppen bruker fett til å lage energi. Og man fryser ofte når kroppen tærer på fett. Men det går over.

Hilsen Sunnyline
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Bitten😄30. april 2002
Hei Sunnyline :)
Eg og vil fryse og tære fett. Skal bare fortelle deg at den isen var uskyldig den iforhold til hva eg klarte å stappe i det svære hølet eg har i tryne i helgen. Masse mat og kaker, grøss. Håper bare eg ikke har gått opp i vekt.
Du e så flinke så, en liten sprekk gjør ikkeno, men var det ikke for kaldt for is idag då?
Ønsker deg lykke til vider.
Klem fra tante :)
Bilde
53,4 kg

Tøff Søndag

Jeg blir galen. Fryser, sulten gnager i tarmene. Og en boks med kjeks som min mann har kjøpt står i skapet og roper på meg. Men jeg skal klare og la være.
Jeg har også vert på en 4 timer lang skogstur i dag. Så jeg er fornøyd med meg selv.
Hilsen Sunnyline
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Ekki😃29. april 2002
Hei!
Er du virkelig så sulten hele tiden? Det høres jo forferdelig ut. Selv er jeg sjelden sulten, passer på å spise ofte og sunt.
Jeg går vel ikke ned så fort da, men allikevel...
Lykke til videre! Gleder meg til å se når du har veiedag, det må jo vises på vekta så knallhard som du har vært!

Klem fra Ekki
😟53,4 kg

Tøff Lørdag

Jeg blir sprø!!!! Jeg er så sulten i dag. Jeg holder på å klikke cowboy. Jeg kjenner at nå tar kroppen det av fettet. Fryser som en ispinne, brrrr. ÅÅÅÅ ispinne, nam nam. Men jeg kan ikke spise en. Jeg skal klare det, skal komme meg igjennom denne kvelden også. Så nå skal jeg lese dagbøker for å få motivasjon til å overhøre skriket fra tarmene.
Hilsen Sunnyline
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Ronja😀28. april 2002
Heisann:)
Jeg vet at du kom deg velberget gjennom Lørdagen, og nå Søndagen:) Så jeg må skryte av deg, du er kjempeflink:) Nå er det bare tre hele dager igjen så er det veiedag:) Stå på dette skal vi klare:))
klm fra "sulten"Ronja
53,4 kg

Fredag

Så var det en ny helg. Jeg har vert flink i dag også:-) Og det skal jeg være i helgen og. Tenker jeg må trene litt for å få fart på slankingen. God helg alle sammen.
Hilsen Sunnyline
😃53,4 kg

Veiedag


Hurra for meg!! Tenk 1 kg denne uken!!! Juble Juble!!!
Nå ser jeg for meg to 1/2 kilos smørpakker!!! Smørpakkene er borte!! Jeg har noen smørpakker til da, men de skal jeg også kvitte meg med!!!

Hilsen Sunnyline som svever i dag!!!
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias Ronja😉25. april 2002
Hei:))
Måtte bare inn og skryte jeg:))
Du er KJEMPEFLINK!!!!
Klem fra Ronja
c.AuthorAlias Bitten25. april 2002
Må bare prøve :) En liten jente med dukka si, hvem er det mon tro ;)
Bilde
c.AuthorAlias Bitten😊25. april 2002
Hei :) 1 kg. borte vekk av niesa mi, lurer på hvor det kiloet tok veien ;) Du er kjempeflink. Håper konfen. på Jø....... og på Sa...... og dåpen ikke tar knekken på alle mine forsetter. Vi reiser til Jø...... i morgen. Lykka te med ei nye slankeveka då :)
Klem fra Tante :)
😃54,4 kg

Onsdag

I morgen er det veiedag. Jeg er så spent. Jeg har hatt fremme badevekten, men klart å motstå fristelsen. Og jeg vet med hånden på hjertet at jeg ikke har hatt en bitte liten utskeielse denne uken. Jeg har spist akkurat slik Grethe Roede mener. Så i morgen klokken 6.30 får jeg dommen.
Ha en god slanke dag alle sammen.

Hilsen Sunnyline
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Bitten😊25. april 2002
Hei :) Gler meg til å sjå resultatet :)
Klem frå tante.
😃54,4 kg

Søndag


Min sønn har spillt fotball cup i dag. Og der solgte de vafler, sjokolade, kakestykker og hot dog. Og jeg har vert så flink å ikke kjøpe noe. Men det fristet forferdelig.

Så reiste min mann og jeg på Brann stadion. Og der går det unge gutter runt og selger pølser og snop. Da mannen som satt ved siden av meg kjøpte seg pølse og kvick lunch trodde jeg at jeg skulle omkomme. Det har vert en hart prøvet dag. Dagen i dag har virkelig satt viljestyrken min på prøve.
Og jeg er så stolt over at jeg ikke har spist noe mer enn jeg skal.
Konklusjon: Jeg er glad selv om Brann tapte.

Hilsen Sunnyline
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Bitten😊22. april 2002
Hei Sunnyline :)
Du skal nok se du kan juble på torsdag når du har klart å motstå alle disse fristelsene du har vert utsatt for ;) Ønsker deg lykke til videre da :)
Klem fra tante :)
c.AuthorAlias Ronja😟22. april 2002
Hei på deg:)
Uff i dag sliter jeg:( men jeg tenker på målet vårt og biter tennene sammen:)) dette skal vi klare:) Du var kjempeflink i går jeg er stolt over deg:)) bare et par dager igjen nå:) håper vi får resultat:) det hadde gjort seg:)
klem fra Ronja
😐54,4 kg

Lørdag

I går hadde vi ferske varme rundstykker på jobben. Alle mine kolleger spiste. Bare jeg takket NEI. Jeg spiste mine 50g skive med lettost. Så var jeg på rekefest i går kveld. Jeg spiste 50g brød med rekes uten smør og majones. Det ble jo også noen øl da. Og øl har jo et meget høyt kaloriinnehold. Men der et så skjelden jeg er ute, at det kaller jeg bare å leve, selv om jeg slanker meg.

I dag har jeg spist akkurat slik det står i boken min. Men det har vert tungt. For jeg har dagen derpå lyster, som jeg ikke får tilfredstilt. Hamburger og snop. Men nei og nei, ikke jeg.

Jeg er kjempeglad for at dagboken kommer til å bestå!!! Hurra!!!

Hilsen Sunnyline

1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Ronja21. april 2002
hei:)
Applaus til deg for at du takler fristelsene så bra:) du er kjempeflink,bare stå på resten av uken så skal du se du får et kjempefint rsultat:) Jeg og er kjempeglad for at dagboken kommer til å forsette:) Ha en fin slankesøndag:)
klem fra Ronja
54,4 kg

Veiedag


Juble Juble Juble Juble Juble!!!!
Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra!!!!

Jeg jubler mer i dag, enn jeg gjør på 17.mai, jul og påske til sammen.

I dag har jeg også vert flink. Jeg har også trent. Så nå ser jeg frem mot neste veiedag:-)

Hilsen Sunnyline
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Ekki19. april 2002
Hei!
Gratulerer!!! Du har virkelig vært flink. Jeg derimot har ikke greid å gå ned så mye, men når en ikke greier å motstå kakefristelser, så blir det vel sånn!
Lykke til videre, og god helg!'

Klem fra Ekki
c.AuthorAlias Bitten18. april 2002
Hei Synnyline :)
Kjempeflott altså, ja her fekk du jammen lønn for strevet, hele 1,8 kg. Du har vert flink altså :) Ønsker deg lykke til videre og en gledelig nyhet til deg, det opprettes slankedagbok på www.slankenett.no om en uke, så da tar vi nickene med og flytter over der :))) Jippi :)
Klem fra Tante :)
56,2 kg

onsdag


Nei, skal slankedagboka legges ned:-( Hvor skal vi da gjøre av oss? Tenk på all den motivasjonen jeg henter herifra:-( For jeg har vert kjempeflink i dag også. Så i morgen skal jeg veie meg og se om det er et resultat.

Hilsen Sunyline
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Bitten18. april 2002
Hei niese :) Nå har du vore så flinke at eg er sikker på at du får sjå fine resultater :) Ja, det er utrolig trist at disse sidene forsvinner :( Må klare å slanke meg videre, men blir ikke så gøy lengre, ingen å dele det med, snufs :(
Vel gler meg til å se resultatene dine imorgen :)
Klem fra tante :)
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.