← Alle dagbøker
Sunnyline
56 år157 cm18 innlegg
2002
0 følgere
Start56,2 kg
Sist52,4 kg
Endring−3,8 kg
BMI nå21,3
📓 10+ innlegg🔥 7 dager på rad
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Veiedag
Hurra! Hurra! Hurra! Hurra!
Sunnyline
Lørdag.
Jeg har spist rømmegraut til middag i dag. Tror nok ikke det var å annbefale. Men det var det vi fikk servert i et besøk. Jeg spiste en liten portion med fenalår. Ellers så klarer jeg meg bra.
Hilsen Sunnyline
Veiedag
Opp 200 gr. Jeg slet meg igjennom 5 dager og levde fett i 2, og da går det slik. I dag har jeg vert flink igjen. Så er det en ny uke, nye muligheter.
Hilsen Sunnyline
Onsdag
Tilbake igjen! I dag har jeg vert flink. I morgen er det veie dag og da får jeg se resultatet av mine utskeielser.
Hilsen Sunnyline
Tirsdag
Dere ser symbolet for i dag. Trenger jeg å si mer...
Sunnyline, som trenger en oppstrammer!!!
Mandag
Huff og huff. Jeg kjøpte meg en is i dag. Ikke en liten is, men en til 18 kroner. Men dette skal ikke stoppe meg. Jeg har fortsatt med Grethe Roede dietten etter isen også. Men det var 500 unødvendige kalorier.
Til Ekki. Jeg spiser ca 1150 kalorier til dagen. Det har gått helt fint i to uker nå uten en eneste liten utskeielse. Jeg har tidligere tatt av 30 kilo. Og vet at noen dager innimellom så kan det være tøft. Det er da kroppen bruker fett til å lage energi. Og man fryser ofte når kroppen tærer på fett. Men det går over.
Hilsen Sunnyline
Tøff Søndag
Jeg blir galen. Fryser, sulten gnager i tarmene. Og en boks med kjeks som min mann har kjøpt står i skapet og roper på meg. Men jeg skal klare og la være.
Jeg har også vert på en 4 timer lang skogstur i dag. Så jeg er fornøyd med meg selv.
Hilsen Sunnyline
Tøff Lørdag
Jeg blir sprø!!!! Jeg er så sulten i dag. Jeg holder på å klikke cowboy. Jeg kjenner at nå tar kroppen det av fettet. Fryser som en ispinne, brrrr. ÅÅÅÅ ispinne, nam nam. Men jeg kan ikke spise en. Jeg skal klare det, skal komme meg igjennom denne kvelden også. Så nå skal jeg lese dagbøker for å få motivasjon til å overhøre skriket fra tarmene.
Hilsen Sunnyline
Fredag
Så var det en ny helg. Jeg har vert flink i dag også:-) Og det skal jeg være i helgen og. Tenker jeg må trene litt for å få fart på slankingen. God helg alle sammen.
Hilsen Sunnyline
Veiedag
Hurra for meg!! Tenk 1 kg denne uken!!! Juble Juble!!!
Nå ser jeg for meg to 1/2 kilos smørpakker!!! Smørpakkene er borte!! Jeg har noen smørpakker til da, men de skal jeg også kvitte meg med!!!
Hilsen Sunnyline som svever i dag!!!
Onsdag
I morgen er det veiedag. Jeg er så spent. Jeg har hatt fremme badevekten, men klart å motstå fristelsen. Og jeg vet med hånden på hjertet at jeg ikke har hatt en bitte liten utskeielse denne uken. Jeg har spist akkurat slik Grethe Roede mener. Så i morgen klokken 6.30 får jeg dommen.
Ha en god slanke dag alle sammen.
Hilsen Sunnyline
Søndag
Min sønn har spillt fotball cup i dag. Og der solgte de vafler, sjokolade, kakestykker og hot dog. Og jeg har vert så flink å ikke kjøpe noe. Men det fristet forferdelig.
Så reiste min mann og jeg på Brann stadion. Og der går det unge gutter runt og selger pølser og snop. Da mannen som satt ved siden av meg kjøpte seg pølse og kvick lunch trodde jeg at jeg skulle omkomme. Det har vert en hart prøvet dag. Dagen i dag har virkelig satt viljestyrken min på prøve.
Og jeg er så stolt over at jeg ikke har spist noe mer enn jeg skal.
Konklusjon: Jeg er glad selv om Brann tapte.
Hilsen Sunnyline
Lørdag
I går hadde vi ferske varme rundstykker på jobben. Alle mine kolleger spiste. Bare jeg takket NEI. Jeg spiste mine 50g skive med lettost. Så var jeg på rekefest i går kveld. Jeg spiste 50g brød med rekes uten smør og majones. Det ble jo også noen øl da. Og øl har jo et meget høyt kaloriinnehold. Men der et så skjelden jeg er ute, at det kaller jeg bare å leve, selv om jeg slanker meg.
I dag har jeg spist akkurat slik det står i boken min. Men det har vert tungt. For jeg har dagen derpå lyster, som jeg ikke får tilfredstilt. Hamburger og snop. Men nei og nei, ikke jeg.
Jeg er kjempeglad for at dagboken kommer til å bestå!!! Hurra!!!
Hilsen Sunnyline
Veiedag
Juble Juble Juble Juble Juble!!!!
Hurra Hurra Hurra Hurra Hurra!!!!
Jeg jubler mer i dag, enn jeg gjør på 17.mai, jul og påske til sammen.
I dag har jeg også vert flink. Jeg har også trent. Så nå ser jeg frem mot neste veiedag:-)
Hilsen Sunnyline
onsdag
Nei, skal slankedagboka legges ned:-( Hvor skal vi da gjøre av oss? Tenk på all den motivasjonen jeg henter herifra:-( For jeg har vert kjempeflink i dag også. Så i morgen skal jeg veie meg og se om det er et resultat.
Hilsen Sunyline
Klem fra Ekki
Klem fra Ronja