← Alle dagbøker
Suli
43 år169 cm5 innlegg
2002
0 følgere
Start95,0 kg
Sist92,3 kg
Endring−2,7 kg
BMI nå32,3
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Det går enda
Jeg må bare ærlig inrømme at jeg ikke har vært så flink som jeg burde. Jeg har spist mye sunnere enn jeg pleier, men jeg falt for sjokolade to ganger denne uken. Lover meg selv at jeg ikke skal gjøre det flere ganger....æresor. Det går jo nedover, så det er jo bra. Kan ikke klage. Noen som har noen gode retter å tilbrede med lite Calorier?
Det går fremmover
Selv om jeg kanskje ikke har vært så flink som jeg burde i helga, så går det bra. Jeg har gått ned 2 kg, og det er bra!!
Jeg er jo ute og rir hele tiden. Var ute 5 timer på lørdag, og seks timer i dag. Det er jo veldig bra.
Ennå i gang
Vel i dag har jeg også greid meg fint, selv om det var tøft å sitte i kantina, mens jeg hadde lyst på noe godt.
I dag har jeg spist:
Frokost: 1 og en halv skive med leverpostei
Lunch: 1 og en halv skive med salat og kyllingpålegg
Middag: To poteter, Et lite reint stykke med svin, og masse grønnsaker.
Kvelds: To skriver med kyllingpåleggg, og en duo yoggurt.
Det gikk greit i dag
I dag gikk det egentlig ganske ok. Det var deilig å våkne og føle at denne gangen skulle jeg greie det.
Måltid:
Middag: 1 kyllingfilet, Salat, ca 100g Pasta, Vann.
Lørdags Snacks: 1 Stratos(70g), Druer.
Kvelds: 3 skiver med leverpostei og Kyllingpålegg, Vann.
Trening: Var og ridde og møkket i 5t
Jeg har bestemt meg for ikke å veie meg mer enn en gang i uka, derfor skriver jeg opp det samme helt til neste uke.
Må slanke meg
Nå har jeg bestemt meg for å slanke meg. Jeg har bestemt meg for det 1000 ganger før, men denne gangen skal jeg greie det. Jeg rir og danser, og er egentlig ganske aktiv men problemet er at jeg spiser så utrolig mye. Livet mitt er mat, men nå skal jeg virkelig begynne.
Du sier at du ikke har vært så flink som du burde, men vekta minsker jo. Det beviser jo at du er flinkere enn du pleier å være. Det er ikke alltid det lureste å være totalt avholdende søtsaker. For noen er det bra å spise litt søtt en gang i blandt, for å unngå de store sprekkene. Du vil se at det er mange som har det sånn, hvis du leser igjennom en del av dagbøkene. Selv derimot, må jeg dessverre være helt avholdende......hvis ikke får jeg trøbbel. Men jeg har et håp om at jeg etter hvert kan lære meg å spise søtt med måte. Det som er viktigst er å finne sin egen "vei" gjennom slanke-jungelen, samtidig som en må være seg bevisst å ikke "jukse".
Jeg har jukset ved mange slankekurer tidligere, men har klart å unngå det nå.
Hvis du vil ha tips til retter med lite kcal, kan jeg anbefale deg å gå inn på Grete Roede sine nettsider. Der finner du en del tips. (www.greteroede.no)
I tillegg har jeg (et eller annet sted i min dagbok) en oppskrift på en forbedring av Toro's kremet kyllingsuppe. Den kan anbefales. Jeg har også skrevet inn en Risotto-oppskrift i en av mine kommentarer i Elisa28's dagbok. Den kan anbefales på det varmeste!
Ønsker deg bare masse lykke til videre med slankingen din.
Klem fra Trultemor :)