← Alle dagbøker
Suggar
53 år166 cm7 innlegg
2002
0 følgere
Start72,0 kg
Sist70,0 kg
Endring−2,0 kg
BMI nå25,4
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Wooopppiiiiii!!!!!
Hva skjer?
Uansett er jeg kjempefornøyd! Gleder meg til å se seksti-tallet!
Flink jente!
Litt stolt i dag! Dro meg selv ut av sofaen i går kveld. Hadde null lyst til å trene, men endte med å trene step til svetten spruta (faktisk ingen overdrivelse, for det var uhorvelig varmt i treningssalen).
Det er faktisk moro å trene nå, merker store fremskritt i formen og på kroppen. Gleder meg til treningen i kveld. Ja, faktisk!
Ellers har jeg vært uten gotteri av noe slag nå i over et døgn! Er det mulig?!
Er ikke sikker på om jeg når målet mitt om å komme under 70-tallet før fredag, men det gjør faktisk ikke så mye. Jeg gjør dette for å føle meg vel, og det gjør jeg nå. Har god samvittighet og det gir en god følelse av velvære. Planen er å komme ned til 60 kg. (holder meg for øynene) Huff! Det er lenge siden det! Så at det var noen her inne som hadde skrevet en tidsplan over målene sine... Kanskje en god ide? Hmm..får tygge på det frem til i morgen, siden jeg ikke har så mye annet å tygge på...
Ny uke - nye muligheter!
Vet ikke helt om vekta stemmer, har ikke veid meg siden før helga. Gjør ikke så mye. Føler meg i god form, og har allerede merket at det er litt strammere her og der. Deilig!
Var på fjellet i helga. Gikk lange turer, badet og koste meg. Til tross for en del Seigmenner og noen kalde pils tror jeg ikke at vekta har vippet opp igjen.
Skal trene i dag. Gleder meg faktisk. Ellers har jeg gjort en avtale med en venninne om å ikke spise gotteri før den 24. desember. Gotteri innbefatter; kaker, is (- lettis og saftis), potetgull, kjeks, sjokolade og annet gotteri. Huff! Men straffen for å sprekke er innmelding til Grete Waitz-løpet, og det frister IKKE!
Tenk positivt, tenk positivt, tenk positivt....
Har bestemt meg å la være med veiing før etter helga, til tross for at jeg antar at helgas hyttetur kan bli litt for "søt & fet"....
Var på trening. Styrketrening med vekter.... Armene mine er litt numne i dag. Synes jeg er flink jeg!
Fikk kompliment på jobben i dag også! Hmmm... Burde kanskje gått på vekta... Tror jeg skal ta rådet av mange her inne å bruke målebånd også.
Ønsker dere alle en riktig flott helg! Jeg skal nyte sola på fjellet.
Yes! Yes! Yes!!!!!
Klapper meg selv på skulderen. Så flink!!! Var til og med på sånn home-party i går, og det var mye godt på bordet... Og hva gjorde jeg? Drakk vann og spiste to biter stangselleri!
Har også trent en del. LITT støl i dag. Har faktisk vanskeligheter med å bevege meg, men det er verdt det.Har utrolig lyst til å se seksti-tallet før neste fredag. Det bør vel være et rimelig greit mål?
Har funnet en veldig grei måte å å klare meg uten gotteri og kaker.Hver gang spør jeg meg selv; Er det verdt det? Selv en slikkemunn som meg må faktisk innrømme at det er ikke det.
Lever litt på Tab-extra, eller "mamma-brus" som barna i barnehagen kaller det... Er nok ikke helt bra det heller, med alle e-stoffene og alt det der, men NOE må jeg få unne meg.
Har ingen fast veiedag. Veier meg når jeg synes jeg trenger å få vite om det faktisk hjelper på. Og til nå har det vært ganske positive tilbakemeldinger fra vekta.
Oppblåst!!!
Æsj! Skylder selvsagt på at det er første dagen med menstrasjon, men det er ingen god følelse allikevel. Og jeg som har vært SÅ flink. Til og med jogget to morgener!! (ler) Det sier kanskje litt om hvor desperat jeg føler meg akkurat nå...
Har fått høre om noe som kalles for "sitronsaftkuren". En fastekur som gir vekttap. Noen som har prøvd dette?
Here I go!!!
Etter en sommer med mye god mat og drikke var det ikke morsomt å gå på vekta... Trøster meg litt med at de kiloene har kommer fort, og skal derfor også fort bort!
Jeg har bestemt med for at gotteri er bannlyst. Ellers prøve meg litt på "tallerken-dietten", eller hva den nå heter...
Trener på treningssenter, men det har hatt sommerstengt. Skal bli godt å komme igang igjen der også.
Målet er 60. 12 kilo høres voldsomt ut synes jeg. Ser det for meg i margarinpakker... Hjelp!
Dette går jo fremover, synes at du har vært flink.
Var inne å leste i dagboken din, og det er rart å se noen med samme høyde som har samme ca samme mål som meg. Du er litt lettere enn meg da.
Målet mitt er 58-60kg, men regner med at det tar en stund ja. Men er motivert til å klare det denne gangen. Ønsker meg noen nye klær så det er bare å henge i.
Synes det er kjekt å ha noen å sammenligne seg med.
Ha en god dag, og stå på.
Litt enklere å holde motivasjonen oppe da vil jeg tro.
Jeg gir ikke opp jeg heller, selv etter ukers stillstand.
Vet jo at mye er selvforskyldt.
Har blitt mange forretningslunsjer og middager, og fordi få menn er på slankekur, blir det lett litt mer enn med salatspisende kvinnelige sylfider.Ha,ha.
Men nå går det mot en roligere måned på jobben, så kanskje vil vi se en vektkurve i fritt fall inne i dagboka mi neste måned.
Ha, ha.
Det er jo lov å håpe...
Men jeg er egentlig bare innom for å øsnke god helg!!!
Flink har du vært!!!
Så stå på videre, snart er du over på 60-tallet.
Heia og hurra for deg!!!!
Hyggelig med kommentar, tusen takk!
Du er jo veldig nære 60-tallet,kanskje allerede i dag?
Gratulerer!
Hilsen Valentine.