Slankedag 1
JEg kom tilfeldigvis over denne siden på ett slanke-forum som jeg satt og leste på-og tenkte; hvorfor ikke?
Jeg kan starte litt med å fortelle om meg selv! Jeg er en blid og livsglad jente på 17år og mitt ønske er å komme ned i litt vekt =) Jeg vet at mange av dere sikkert tenker; å, hun er jo altfor ung, spiseforstyrrelse osv. Men sannheten er at jeg er ganske reflektert på dette området, og jeg ønsker ikke å bli ett skikkelig beinrangel! Målet mitt er å komme ned i 54 kg-og bli der! Per i dag er jeg 59kg, og trivest dårlig med d. For ca ett år siden var vekten min på 54kg, men d var før jeg startet med mitt ALTFOR usunne hybel-liv. Mye usunn mat, og lite/ingen trening. For å være helt ærlig med meg selv er jeg ganske lat, og sitter heller fremfor tv''en i stedet for å gå ut og ta meg for eks. en joggetur. Håpet mitt er at nå som jeg har denne dagboken blir motivasjonen litt bedre :)
Jeg har bestemt meg for å slutte med alt som heter brus, saft og godteri. Ikke er det bra for hverken helsen eller tennene! Desverre er jeg ett ganske svakt menneske, og jeg har vanskelig for å takke nei når noen vifter med godte-skåla under nesen min. Men dette skal det bli en slutt på!
Ett annet mål er at jeg skal bli mye flinkere å bevege meg! Prøve å få til å gjøre en eller annen form for fysisk aktivitet HVER dag. Blir hade bud, men om en er nok innstillt skal alt gå ann!! =)
Idag har jeg desverre ikke bevegd noe på meg, men på den andre siden har jeg ikke spist noe usunt :)
Ønsk meg lykke til!
Jeg kan starte litt med å fortelle om meg selv! Jeg er en blid og livsglad jente på 17år og mitt ønske er å komme ned i litt vekt =) Jeg vet at mange av dere sikkert tenker; å, hun er jo altfor ung, spiseforstyrrelse osv. Men sannheten er at jeg er ganske reflektert på dette området, og jeg ønsker ikke å bli ett skikkelig beinrangel! Målet mitt er å komme ned i 54 kg-og bli der! Per i dag er jeg 59kg, og trivest dårlig med d. For ca ett år siden var vekten min på 54kg, men d var før jeg startet med mitt ALTFOR usunne hybel-liv. Mye usunn mat, og lite/ingen trening. For å være helt ærlig med meg selv er jeg ganske lat, og sitter heller fremfor tv''en i stedet for å gå ut og ta meg for eks. en joggetur. Håpet mitt er at nå som jeg har denne dagboken blir motivasjonen litt bedre :)
Jeg har bestemt meg for å slutte med alt som heter brus, saft og godteri. Ikke er det bra for hverken helsen eller tennene! Desverre er jeg ett ganske svakt menneske, og jeg har vanskelig for å takke nei når noen vifter med godte-skåla under nesen min. Men dette skal det bli en slutt på!
Ett annet mål er at jeg skal bli mye flinkere å bevege meg! Prøve å få til å gjøre en eller annen form for fysisk aktivitet HVER dag. Blir hade bud, men om en er nok innstillt skal alt gå ann!! =)
Idag har jeg desverre ikke bevegd noe på meg, men på den andre siden har jeg ikke spist noe usunt :)
Ønsk meg lykke til!