← Alle dagbøker
diarist.Alias

SuZiE

42 år170 cm1 innlegg 2002 0 følgere

Start59,0 kg
Sist59,0 kg
Endring+0,0 kg
BMI nå20,4
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
😌59,0 kg

Slankedag 1

JEg kom tilfeldigvis over denne siden på ett slanke-forum som jeg satt og leste på-og tenkte; hvorfor ikke?
Jeg kan starte litt med å fortelle om meg selv! Jeg er en blid og livsglad jente på 17år og mitt ønske er å komme ned i litt vekt =) Jeg vet at mange av dere sikkert tenker; å, hun er jo altfor ung, spiseforstyrrelse osv. Men sannheten er at jeg er ganske reflektert på dette området, og jeg ønsker ikke å bli ett skikkelig beinrangel! Målet mitt er å komme ned i 54 kg-og bli der! Per i dag er jeg 59kg, og trivest dårlig med d. For ca ett år siden var vekten min på 54kg, men d var før jeg startet med mitt ALTFOR usunne hybel-liv. Mye usunn mat, og lite/ingen trening. For å være helt ærlig med meg selv er jeg ganske lat, og sitter heller fremfor tv''en i stedet for å gå ut og ta meg for eks. en joggetur. Håpet mitt er at nå som jeg har denne dagboken blir motivasjonen litt bedre :)
Jeg har bestemt meg for å slutte med alt som heter brus, saft og godteri. Ikke er det bra for hverken helsen eller tennene! Desverre er jeg ett ganske svakt menneske, og jeg har vanskelig for å takke nei når noen vifter med godte-skåla under nesen min. Men dette skal det bli en slutt på!
Ett annet mål er at jeg skal bli mye flinkere å bevege meg! Prøve å få til å gjøre en eller annen form for fysisk aktivitet HVER dag. Blir hade bud, men om en er nok innstillt skal alt gå ann!! =)
Idag har jeg desverre ikke bevegd noe på meg, men på den andre siden har jeg ikke spist noe usunt :)
Ønsk meg lykke til!
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.