← Alle dagbøker
Store My
58 år175 cm25 innlegg
2001
0 følgere
Start78,0 kg
Sist75,4 kg
Endring−2,6 kg
BMI nå24,6
📓 10+ innlegg🔥 7 dager på rad
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Hallo
Jeg er her fremdeles, selv om jeg er sjelden innom. Har ikke gjort noen store sprell siden sist, har holdt meg til opplegget.
Men jeg er fremdeles veldig nervør foran veiingene, så jeg utsetter det så mye jeg kan. Må vel veie meg i morgen...
Det jeg ikke er flink til, er å trene. Det må jeg gjøre noe med!
Store My
bare reg. av vekt
...i dag.
Føler meg oppblåst i dag.
Lenge siden...
-jeg har vært inne her.
Det går veldig bra, synes jeg. Men jeg har visst utviklet fullstendig skrekk for å veie meg,
og derfor har jeg blitt stresset av tanken på å skrive her.
Jeg vet ikke helt grunnen, for jeg har vært flink, synes jeg selv. Holder meg på 1100 kcal,
og skeier ikke ut. Jeg er vel redd for at jeg ikke skal ha gått nok ned, og for at jeg
skal gi opp av den grunn. Synes vel egentlig at jeg begynner å merke det på klærne nå,
og det er fint.
Jeg har fulgt med på hva dere andre har gjort, og jeg må si jeg er imponert!
Er det noen andre som er "redd" vekta??
Store My
Et lite opphold...
Ja, her er jeg igjen. Jeg ble visst borte ei lita stund.
Ble litt skuffa sist da jeg hadde gått opp litt. Uforklarlig?!
Denne helga har jeg vært på fjelltur. Har gått langt og lenger enn langt, og besteget en fjelltopp, masse klatring...Dagstur i går på 9 timer.
Fredag holdt jeg meg helt til dietten, bortsett fra at jeg spiste en karbonade med løk om kvelden og tok en halvliter øl.
Lørdag spiste jeg 2 skiver med kylling-pålegg til frokost og tilsammen 3 skiver med kylling i løpet av turen. I tillegg ble det noen sjokoladebiter og noen kjeks. Om kvelden ble det servert rømmegrøt og jeg spiste ca. 1/4 tallerken. 1 øl.
Regner likevel med at jeg må ha forbrent ganske mye på en slik tur, så kanskje det går opp i opp? Er i allefall kjempestøl i dag!
I dag har jeg spist:
Frokost:1 skive med kyllingsalat
Lunch:2 skiver m. salami og jordbørsyltetøy
Middag:1/2 pizzastykke
Ellers:nutrilettbar
Skal ikke spise mer i dag, innser at jeg har skeiet ut, men fra i morgen begynner jeg på''n igjen.
Hilsen Store My
Huff!
Har bare tid til å registrere vekta nå. Jeg ble skuffa!!
Store My
En litt vanskelig dag...
I dag har det vært en litt vanskelig dag. Har heldigvis ikke skeiet ut, men det har vært nære på.
Har kun tenkt på mat i hele dag.
Krangla med samboeren har jeg også gjort. Huff!!
Får håpe at morgendagen blir bedre!!
Dette er hva jeg har spist:
Frokost:nutrilettbar
Lunch:nutrilettbar
Middag:100 g. spaghetti, litt kjøttsaus
Ekstra:yoghurt
Til sammen ble det 1150 kalorier . OK.
Spent på vekta i morgen. Krysser fingre!!
Store My
Ja,ja, litt ned...
Det ble 100 gram ned, og det er i hvertfall bedre enn å gå opp. Kan vel ikke forvente å ha gått ned så veldig mye annenhver dag?
Dagens måltider, så langt:
Frokost:nutrilettbar
Lunch:nutrilettbar
Middag:?
Ellers:?
Vet ikke om det blir noen trimtur i dag, vi får se...
Store My
Hei
Ny dag, nye utfordringer.
Tidlig på dagen ennå. Skal ut og sykle meg en lang tur nå. Kommer innom seinere.
Frokost:nutrilettbar
Lunch: brødskive m/syltetøy
Middag:brødskive m/tomat og agurk
Ekstra: lettyoghurt
Syklet nesten 3 mil i dag. Har vondt i rompa nå, men det er verdt det. Tenker på veiinga i morgen, og gruer meg litt.
Får vel la det stå til.
hilsen Store My
Jippi!
Yess, det ble nedgang! Og jeg som var så redd for at jeg ikke skulle gå ned!
I dag svever jeg, dette er flott!
Har ikke tid til å skrive så mye nå, men skal oppdatere seinere.
Skal ha selskap i kveld, så jeg må skynde meg å starte med maten nå. Skal lage Tiramisu til dessert til de andre, ikke til meg!
Tjo hei
Ja, nå er selskapet over, det er midt på natta og folket har gått hjem. Må bare oppsummere litt:
Frokost:nutrilettbar
Lunch:nutrilettbar
Middag:indisk gryterett m/kylling og ris (veide ikke maten, men tok ikke mye)
Ekstra: et par glass rødvin og en likør (ukas utskeielse)
Akkurat nå angrer jeg litt på at jeg skeiet ut litt,
men, men...
God natt, alle sammen...
Store My
Ingen veiing i dag
Jeg har sånn halvveis bestemt meg for å veie meg bare annenhver dag. Jeg har slik vekt-skrekk at jeg tror at det holder med slik nervøsitet annenhver dag...
Ellers så har jeg funnet fram ei bukse som var litt trang, og i dag var den god å ha på seg!!
Har gått en tur på 1 time i dag.
Dette har vært en ok slankedag, dette er hva jeg har spist:
Frokost:2 knekkebrød med lett philadelphia-ost
Lunch:nutrilettbar
Middag:?
Mellom:?
Får vel oppdatere seinere.
Store My
Jippi!
Det gikk jo fint! Jeg er kjempefornøyd med veiingen i morges!
Da gikk det jo bra å holde dietten selv om jeg var på ferie!
Det som er litt merkelig, er at vekta mi (elektronisk) forandrer seg hvis jeg går av og så på igjen. Er det noen som har opplevd det samme. Hvilken veiing er det da som teller??
Dette er hva jeg har spist i dag:
Frokost:nutrilettbar
Lunch:nutrilettbar
Middag:100 gram spaghetti med litt ketchup
Mellom:1 yoghurt
Til sammen ble dette 1300 kalorier.
Gikk 6 km tur i dag.
Alt i alt kjempefornøyd med dagen.
Glad hilsen, Store My
Vel hjemme igjen.
Hei!
Ja, nå er jeg hjemme igjen. Kom nå i kveld, og har ikke veid meg igjen. Utsetter det til i morgen tidlig. Må innrømme at jeg er svært spent! Må kanskje innstille meg på at jeg kan bli skuffet, for det er svært vanskelig å holde 100% på dietten når man er på ferie sammen med andre. (Har vært på campingtur sammen med fire andre familier.) Men jeg har virkelig prøvd. Har spist èn iskrem i løpet av disse dagene. Ellers har det blitt noen "ferdig-salater" og grillet kylling (uten skinn, selvfølgelig).
Det som har manglet, er fysisk aktivitet...
Håper likevel på det beste i morgen. God natt til dere alle!
Hilsen Store My
Nå drar jeg på en liten ferietur.
Er bare innom som snarest. Drar på en liten ferietur i dag, vet ikke hvor lenge jeg blir borte. Skal følge opplegget mitt likevel, det blir nok en utfordring...
Er spent på hva vekta vil vise når jeg kommer tilbake.
Vel, dere får ha det bra så lenge!
Klem fra Store My
Ja, ja, litt ned...
Dette gikk jo ikke så verst, 900 gram ned.
Hadde vært ille hvis jeg ikke hadde gått ned, da hadde jeg nok vurdert å gi opp.
Så lenge man er på nedadgående, så ser liksom ting lysere ut.
Har vurdert å begynne å veie meg hver dag, men jeg er litt usikker. Det ser ut til at det er flere
som gjør det. Er det noen som kan gi meg et råd?
Dagens måltider.
Frokost: 50 g. brød m/ lett philadelphia-ost, 60 gram banan
Lunch:?
Middag:?
Oppdaterer seinere i dag.
Glad hilsen, Store My
Humøret svinger...
Hei.
Akkurat nå er jeg kjempetrist og lei. Har ikke skeiet ut eller noe sånt, men jeg synes ikke jeg merker noen vektreduksjon på klærne. Alt sitter like stramt som før. I tillegg er det veiedag i morgen, og jeg er redd for at jeg ikke skal ha gått ned noe da heller, og da vet jeg ikke om jeg klarer å fortsette.(Har helt panikk og angst for å veie meg, har vært slik i mange år) Hva er det med denne kroppen min, som ikke vil gi slipp på kiloene??
Jeg følger opplegget til punkt og prikke, synes jeg, og det er ekstra fortvilende!! Kanskje jeg burde holde meg på 1000 kalorier? Akkutar nå vet jeg ikke...
Dagens matinntak:
Frokost: Nutrilettbar
Lunch: Nutrilettbar
Middag: 2 knekkebrød med lett Philadelphia-ost
Kvelds:?
Får forsøke å få meg en tur i dag.
Trist hilsen fra Store My
INVITASJON til slankedagbok-treff i Trondheim!
Hadde det ikke vært morsomt å treffe de andre som skriver slanke-dagbok? Vi planlegger å ha et slanketreff i Oktober i Trondheim. Disse datoene er de aktuelle: 6/10, 13/10 og 20/10. Hvis du er interessert så gi tilbakemelding til Nicky eller meg så fort som mulig. Hvis vi skal bestille bord et sted er det greit å vite antallet ganske tidlig. Skriv også hvilke av datoene som passer deg best. De som kommer "langveis" fra (jeg drar fra Oslo) blir kanskje noen dager så kan vi også møtes og utforske byen, shoppe..osv.. Sleng deg med!!! Jo fler jo bedre!! :-)
Klem fra Victoria & Nicky
p.s. Denne meldingen er lagt inn i dagbøkene som har vært oppdatert 15. eller 16. august. Finner du ikke en slik melding i din egen dagbok, er du selvsagt invitert likevel!
--------------------------------------------------------------------
Klart du har forbrent masse kalorier, og jeg tror du har rett i at det har gått opp i opp.
Lykke til videre.
Klem fra Kris