Har vært flink de siste ukene. Prøver å spise passe mye. Spiser knekkebrød og andre sunne ting ;) Kanskje på tide å trene litt også? Er litt glatt for å jogge
1 i heiagjengen
¤tiili¤27. februar 2002
hei snuppa!! ;o)
du har vært kjempeflink!! :o) og det her "kjører" vi "lett" i land!!! ;o)
bare å se for deg sunset ... eh ... den stranda.... suuper'baben starseekr og alle de beinranglete dansedamene som ser ut som tøydukke-Anna(er) ved siden av!!!
hei snuppa!! ;o)
du har vært kjempeflink!! :o)
og det her "kjører" vi "lett" i land!!! ;o)
bare å se for deg sunset ... eh ... den stranda.... suuper'baben starseekr og alle de beinranglete
dansedamene som ser ut som tøydukke-Anna(er) ved siden av!!!
hihi!
det blir SAKER! ;o)
snakkes!
b