← Alle dagbøker
Sta
60 år163 cm17 innlegg
2002
0 følgere
Start66,5 kg
Sist63,9 kg
Endring−2,6 kg
BMI nå24,1
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Nede på 63 igjen :-)
Har insett at dette kan ta tid. men det er bare bra. Da blir jeg sikkert der lengre:-) Burde begynt å trene. Har vært mye syk (fin unskyldning...:) og nå når jeg er frisk har jeg så mye å ta igjen på jobben at jeg ikke får tid (enda bedre unnskyldning!!!!!)
jeg spiser litt godterier...og jeg spiser brød... enda jeg forsøker å holde blodtypedietten. Ingen av delene er spesielt bra. Men så lenge jeg er bevisst hva jeg putter i meg og begrenser meg OG jeg faktisk går saaaaaaaaakte men sikkert (littegranne i allefall) nedover - så er jeg fornøyd. Det er lenge til sommer''n! :-)
Saaaakte :-)
men sikkert...
Syk igjen....
Har ligget i sengen min med feber. Nå er jeg på jobb igjen men er tett i potta (ikke uvanlig mener endel...:) og hes. En har ikke lyst til å slanke seg da! Dessuten føler jeg at det ikke er bra. "Spis deg frisk" sa bestefar alltid. Jeg tror det ligger noe i det!
...så ille utskjeielse var det vel ikke :-(
Ille hvis helgen skal få følger helt til heglen... Går forsåvidt på penicelin... kanskje det gir utslag. Begynner å bli såpass frisk at jeg tenkte jeg skulle trene i går. Skulle sjekke ut SATS. Med friskt mot og joggesko i baggen troppet jeg opp og ba om en drop-in time. 160,- sa mannen... Jeg måtte spørre 4 ganger for jeg trodde jeg hørte feil - men nei da: ETT HUNDRE OG SEKSTI KRONER!!!! for å trene en time!
Jeg tok 200-lappen min tilbake og sa takk for meg (samt et par andre ting som ikke egner seg på trykk...) og gikk hjem. Brukte istedet en time hardt arbeid med å lete frem romaskinen innerst underst i kjellerboden. Når jeg endelig hadde fått den opp og inn i stua var jeg så sliten at jeg ikke orket å ro... Ja ja - nå står den der til spott og spe. Får se om intensjonen med TV titting og roing på en gang får et bedre resultat i dag :-)
Litt for tidlig å rope hurra i går...
...har man skjeiet ut ser man det føreller siden....
:-)))) Til tross for utskjæielser....
I løpet av helgen spiste jeg litt marsipan, 5 lakrisbåter, 8 stk smågodt, en 1/2 pose micropopcorn og bøtter med alkohol. Bortsett fra dette var det ingenting fetende i kosten. Derfor har jeg herved bestemt meg for at lørdag er "fridag". Så får det heller ta litt lengre tid - men det skal jo være bra det også!
Surprise! Jeg gikk ned...
...det hadde jeg ikke trodd. Men, det kommer vel i morgen. Det ble en liten fest i helgen igjen. Høres ikke bra ut å drikke alkohol hver eneste helg men hva er vel livet uten litt festligheter i ny og ne?
Logg
Bare kg
Saaaakte....saaakte....
Jeg er ikke 100% flink. Men det er OK så lenge det går nedover og så lenge jeg vet hvorfor når det går oppover.
Back on track!
:-)))
Like blid.....
Blitt syk... Litt trøstespising.... Men langt fra nede for telling :-)
Som man reder....
Det ble vel litt mye alkohol i helgen tror jeg.... men, men - morro var det lell :-)Med med månedens lille røde i tillegg kan jeg vel gå et par dager med stigning i møte nå.
Ja, ja..
Hadde kanskje håpet på et kjemperas i dag - sånn for å rettferdigjøre helgens kommende utskeielser.... Men, men - jeg får bare skjerpe meg litt i helgen også da:-)
Dessuten er den månedlige på vei - det gjør jo ett og annet med kroppen. God Helg!
På rett vei
Jeg har en kompis som mener at sunn slanking skal ligge på -125gr pr uke. Han kjefter på meg og mener at 4-500gr pr dag er for mye! MEN - jeg tror nå at vannet som forsvinner fra kroppen den første tiden kan få lov til å "rase" av. Så går det sikkert tregere etter hvert. Alt er relativt tror nå jeg. Har man 25 kg overvekt blir ikke 1 kg det samme som for en med 7kg. Jeg tror egentlig at han (125 grammer'n) bare er misunnelig...:-)))
Vet det "bare" er vann - men jeg lar meg lure:-)
Det ble kylling (uten skinn) og egg + salat til middag i går. Føler meg kjempeflink! Vet jeg kommer til å skjeie ut med en øl på after ski i helgen - men det jøkke no!
Det er sikkert ikke mange kiloene til du trenger å gå ned nå. Har du forresten tatt ro-maskinen i bruk eller står den fortsatt til pynt. Roing skal visst være utrolig bra trim for hele kroppen. April