← Alle dagbøker
diarist.Alias

Sta

60 år163 cm17 innlegg 2002 0 følgere

Start66,5 kg
Sist63,9 kg
Endring−2,6 kg
BMI nå24,1
📓 10+ innlegg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
7. januar 200212. februar 2002
63,9 kg

Nede på 63 igjen :-)

Har insett at dette kan ta tid. men det er bare bra. Da blir jeg sikkert der lengre:-) Burde begynt å trene. Har vært mye syk (fin unskyldning...:) og nå når jeg er frisk har jeg så mye å ta igjen på jobben at jeg ikke får tid (enda bedre unnskyldning!!!!!)
jeg spiser litt godterier...og jeg spiser brød... enda jeg forsøker å holde blodtypedietten. Ingen av delene er spesielt bra. Men så lenge jeg er bevisst hva jeg putter i meg og begrenser meg OG jeg faktisk går saaaaaaaaakte men sikkert (littegranne i allefall) nedover - så er jeg fornøyd. Det er lenge til sommer''n! :-)
64,2 kg

Saaaakte :-)

men sikkert...
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias April7. februar 2002
Stå på videre, det her går jo riktig bra!!
Det er sikkert ikke mange kiloene til du trenger å gå ned nå. Har du forresten tatt ro-maskinen i bruk eller står den fortsatt til pynt. Roing skal visst være utrolig bra trim for hele kroppen. April
64,3 kg

Syk igjen....

Har ligget i sengen min med feber. Nå er jeg på jobb igjen men er tett i potta (ikke uvanlig mener endel...:) og hes. En har ikke lyst til å slanke seg da! Dessuten føler jeg at det ikke er bra. "Spis deg frisk" sa bestefar alltid. Jeg tror det ligger noe i det!
64,5 kg

...så ille utskjeielse var det vel ikke :-(

Ille hvis helgen skal få følger helt til heglen... Går forsåvidt på penicelin... kanskje det gir utslag. Begynner å bli såpass frisk at jeg tenkte jeg skulle trene i går. Skulle sjekke ut SATS. Med friskt mot og joggesko i baggen troppet jeg opp og ba om en drop-in time. 160,- sa mannen... Jeg måtte spørre 4 ganger for jeg trodde jeg hørte feil - men nei da: ETT HUNDRE OG SEKSTI KRONER!!!! for å trene en time!
Jeg tok 200-lappen min tilbake og sa takk for meg (samt et par andre ting som ikke egner seg på trykk...) og gikk hjem. Brukte istedet en time hardt arbeid med å lete frem romaskinen innerst underst i kjellerboden. Når jeg endelig hadde fått den opp og inn i stua var jeg så sliten at jeg ikke orket å ro... Ja ja - nå står den der til spott og spe. Får se om intensjonen med TV titting og roing på en gang får et bedre resultat i dag :-)
64,4 kg

Litt for tidlig å rope hurra i går...

...har man skjeiet ut ser man det føreller siden....
63,9 kg

:-)))) Til tross for utskjæielser....

I løpet av helgen spiste jeg litt marsipan, 5 lakrisbåter, 8 stk smågodt, en 1/2 pose micropopcorn og bøtter med alkohol. Bortsett fra dette var det ingenting fetende i kosten. Derfor har jeg herved bestemt meg for at lørdag er "fridag". Så får det heller ta litt lengre tid - men det skal jo være bra det også!
64,1 kg

Surprise! Jeg gikk ned...

...det hadde jeg ikke trodd. Men, det kommer vel i morgen. Det ble en liten fest i helgen igjen. Høres ikke bra ut å drikke alkohol hver eneste helg men hva er vel livet uten litt festligheter i ny og ne?
64,5 kg

Logg

Bare kg
65,1 kg

Saaaakte....saaakte....

Jeg er ikke 100% flink. Men det er OK så lenge det går nedover og så lenge jeg vet hvorfor når det går oppover.
65,6 kg

Back on track!

:-)))
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias snirkeline16. januar 2002
Flotte greier!

Stå på nå som du er blitt frisk!

Klem fra snirkeline
66,1 kg

Like blid.....

Blitt syk... Litt trøstespising.... Men langt fra nede for telling :-)
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias snirkeline15. januar 2002
Det er lov å være syk og synes synd på seg selv. Tror faktisk det er en egen lov om akkurat det...

God bedring. Klem fra snirkeline
65,6 kg

Som man reder....

Det ble vel litt mye alkohol i helgen tror jeg.... men, men - morro var det lell :-)Med med månedens lille røde i tillegg kan jeg vel gå et par dager med stigning i møte nå.
65,1 kg

Ja, ja..

Hadde kanskje håpet på et kjemperas i dag - sånn for å rettferdigjøre helgens kommende utskeielser.... Men, men - jeg får bare skjerpe meg litt i helgen også da:-)
Dessuten er den månedlige på vei - det gjør jo ett og annet med kroppen. God Helg!
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias snirkeline11. januar 2002
Jeg bruker alltid å gå opp litt når mensen melder sin ankomst. Trøsten er jo at man suser ned når den har kommet skikkelg i gang!

Kos deg i helga - men ikkje skjei ut for mye!! :)

Klem fra snirkeline
65,1 kg

På rett vei

Jeg har en kompis som mener at sunn slanking skal ligge på -125gr pr uke. Han kjefter på meg og mener at 4-500gr pr dag er for mye! MEN - jeg tror nå at vannet som forsvinner fra kroppen den første tiden kan få lov til å "rase" av. Så går det sikkert tregere etter hvert. Alt er relativt tror nå jeg. Har man 25 kg overvekt blir ikke 1 kg det samme som for en med 7kg. Jeg tror egentlig at han (125 grammer'n) bare er misunnelig...:-)))
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias lokomotiv11. januar 2002
Hovedsaken er ikke konkurransen, men inspirasjonen og driveffekten konkurransen har :-) Men du har helt rett; ELSKER bla. konkurranser ;-)

Nå vant jo du da hvis en ser på vekten din i dag (he-he)

Jeg er nede i NORMALVEKT. Snakk om lykke :-) Antar at det ikke blir helt fløyel når jeg kommer tilbake fra "dalen". Vi må jo på Afterski og sjekke ut "godbitene" :-)

Ha en god dag...
c.AuthorAlias RH10. januar 2002
10,4 kilo på en dag er kanskje litt mye? hi hi regner jo med at det er en trykkfeil da!

Men helt enig med deg der ang 4-500 gr er riktig når man begynner slankingen. Men det er riktig som kompisen din sier, at det beste er og slanke seg sakte. Men jeg tror alikevel at hvis du går ned en kilo i uken så er det supert også!
Ikke bry deg om han du, han er sikkert bare missunnelig!

Stå på og ha en super slankekveld!

Mange klemmer fra Rikke
65,5 kg

Vet det "bare" er vann - men jeg lar meg lure:-)

Det ble kylling (uten skinn) og egg + salat til middag i går. Føler meg kjempeflink! Vet jeg kommer til å skjeie ut med en øl på after ski i helgen - men det jøkke no!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias lokomotiv10. januar 2002
Hey, hey

Ser at du fikk ned klassifisering med en gang. Jeg er glad du ble med i "klubben". Synes det er stilig at vi sammen en dag kan gå ned på "afterski" og "look like a million dollars".....

Flotte jenter skal ikke behøve å bære på for mye. Vet at du klarer dette. Sta er vi begge to.....

Skal vi kjøre en konkurranse først ned 3 kg? Start med vekt 10.1.02?
c.AuthorAlias snirkeline9. januar 2002
Jeg tror (jeg påpeker at det er JEG), at det er lurt å skjeie ut innimellom med litt øl, potetgull, eller godteri. Ellers er faren større for at man plutselig dynger innpå MASSE MASSE!!! Bruk litt tid på å gå ned i vekt. Det er minst like viktig! Plutselig er det bare vann som forsvinner og det er jo ikke det du (eller vi) vil bli kvitt!!!

Kos deg på after ski!

Klem fra snirkeline
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.