← Alle dagbøker
diarist.Alias

Sommer02

55 år168 cm17 innlegg 2001–2002 0 følgere

Start90,8 kg
Sist81,5 kg
Endring−9,3 kg
BMI nå28,9
📉 Ned 5+ kg📓 10+ innlegg
Er dette din gamle dagbok? Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka
4. desember 200114. mars 2002
81,5 kg

Henger med

Da er det på tide med en oppdatering igjen.
Fortsatt går det usigelig sakte med meg, men gleden var stor da jeg ved veing i dag ENDELIG kan si at jeg har gått ned 10 kg. Jeg gikk mye forrige uke, og nå er det bare å stå på videre slik at jeg kan bryte neste grense som er å se 7 tallet.
Kun 1.5 kg. igjen til dette, og selv om det går saktere enn foventet med meg, så er jeg fortsatt kjempemotivert til å stå på videre. Nå er det i tillegg vår i luften, og det er hjelper godt på motivasjonen.
Ha en fin dag alle sammen - og lykke til videre.
6 i heiagjengen
c.AuthorAlias bollapinnsvin19. mars 2002
Heisann!!

Vil bare si du har jammen vært flink. Jeg håper å gå ned til 80 til 1 juli, og det håper jeg at jeg klarer. Da hadde jeg blitt så glad:)

Lykke til videre:)

Klem Henriette
c.AuthorAlias "A_P"16. mars 2002
G*R*A*T*U*L*E*R*E !!

Lykke til videre, Flinkis!

A_P
c.AuthorAlias tøysa15. mars 2002
Gratulere med -10.kjempeflotters.Lykke til videre,dette klarer DU.
c.AuthorAlias trixi14. mars 2002
Ville bare si; Så flink du har vært!
Nå er det ikke lenge til du ser 70-tallet!

Lykke til videre!
Klem fra trixi :)
c.AuthorAlias MTE14. mars 2002
Heisann!
Det blir kjekt når du ser 7 tallet. :-) Lykke til videre og stå på. Ha en fin dag!
c.AuthorAlias cat7414. mars 2002
Sakte == langvarig og sakte != opp... ;) GRATULERER forøvrig med 20 smørpakker.
Klem og lykke til videre.
82,8 kg

Torsdag

Det går fortsatt tregt med meg, men det går ihvertfall nedover.
Har gått ett par turer denne uka, og skal ut igjen i dag, så jeg håper jeg er inne i stimen igjen nå.
Mat i går:
Frokost ca. 08.00 1 skive m/ribberull
Lunsj ca. 11.00 det samme
Lunsj 2 ca. 13.00 det samme.
Ett eple + masse vann.
Middag: 1 kotelett, 2 poteter, masse grønnsaker.
Kvelds: 1 kopp te.

Gikk tur etter middag,(45 min. rask gange) også var det ned foran tv´n igjen for å følge de fenomenale norske idrettsutøverne. Vanskelig å rive seg løs om dagen, men bra at sendingene begynner litt seint slik at egentlig ikke har unnskyldning for ikke å trimme litt.
Målet mitt om å nå 79.9 innen utgangen av februar sprekker litt, men jeg bør vel klare å være ned i 81.5 kg - så dette blir neste delmål nå.
Ryker i så fall kun med 1.5 kg. så jeg må vel egentlig si meg fornøyd. Har blitt veldig vant til den nye livsstilen nå, og syntes selv jeg er blitt ganske flink i forhold til å unne meg litt, ikke være for streng, men samtidig hele tiden tenke over hva jeg putter i munnen. Sulter egentlig aldri, men er heller ikke stappmett etter måltider. (som regel *S*)
Nå er det snart mars - og kun en mnd. til vi flytter inn i ny leilighet - og snart er det vår...og snart sommer...og kiloene forsvinner sakte men sikkert...og.... livet er bra.*S*

Ha en fin dag alle sammen.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Kamilla28. februar 2002
NB!
- 5 kg konkurransen er nullstillt fra og med onsdag 27.02.
Oppdatering neste onsdag. Er du med?

Kamilla
c.AuthorAlias asta22. februar 2002
Hei, hei!

Jeg ville bare si at jeg synes du har vært flink. Du har gått ned 8 kilo siden du startet og det er BRA!

Vi som går ned saaaakte, må huske på at dette er noe vi vil leve med og at kiloene skal holde seg av for godt. Det viktigste er å tenke på hva man putter i munnen, som du sier.

Og så skal vi jo leve og være sosiale også - livet består av mer enn slanking. Og jeg husker godt at jeg selv synes jeg var tykk da jeg var 15 kilo lettere enn jeg er nå, så blir man noengang fornøyd med seg selv???

filosofisk hilsen ¤asta¤
83,0 kg

Kort innpå.

Fortsatt hektiske dager, men nå er det på tide med en oppdatering.
Vekta har nesten stått stille i det siste og jeg ser virkelig betydningen av trim / trening! Har vært flink i matveien, men har ikke kommet meg ut så ofte, og det merkes.
Heldigvis var jeg i dag nede i 83, og ser forhåpentligvis 82
tallet i morgen. Føler jeg har ligget -7/8 kg. i en evighet nå.
Begynner virkelig å kjenne vekttapet på klærne nå - og det er kjempedeilig! Buksa som for 2 mnd. siden var ordentlig ubehagelig og trang henger nå på meg med belte. Merker det skikkelig, tom. rundt lår og knær - herlig!!!
Må bare komme igang med gåinga for fullt igjen - merker at jeg har vanskeligheter med å rive meg løs fra OL sendingene, kanskje litt dårlig unnskyldning, men som sportsidiot er det faktisk sant. Skal bli godt når dette er ferdig *S*
Ha en fin dag alle sammen.

Sommer 02

1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Minelli15. februar 2002
Hei Sommer02!

Gratulerer med ny vektkategori...endelig er FEDMEn borte!! Jeg synes det var kjempedeilig å bli kvitt det ekle ordet!

Regn med å få mange flere klær som den buksa, da! Jeg synes jeg stadig finner nye klær i skapet som er for store. Noen har faktisk gått fra for små til å bli for store...bare fordi jeg hadde "fortrengt" at jeg hadde de klærne!

I alle fall...du er på god vei mot sylfidestatus i sommer!

God helg!

Klem fra Minelli
83,6 kg

Tilbake igjen.

Må først få takke for kjempekoselige innlegg.
Jeg har vært fullstendig fraværende fra sidene her ett par uker nå, og må innrømme at jeg har følt at vekta har stått stille lenge.
Har det vanvittig travelt med leilighetskjøp-og salg, jobbsøking osv. Dermed har dette her blitt helt nedprioritert, men jeg er absolutt med som før.
Krøyp endelig under 84 i dag - og det var skikkelig oppløftende! Lenge siden jeg har hatt nedgang nå, selv om jeg er forsiktig med mat og går en del.
Håper alt går bra dere alle, skal inn og kikke på dere nå.

Har fortsatt sommer 02 klart i sikte!! *S*

Jøss - ser at BMI´n har gått ned til overvekt!! *S* Stilig....
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias beate291. februar 2002
Heisann!

GRATULERER MED NY VEKTKLASSE!

Ser at du har hatt det travelt i det siste. Håper det fortsatt går bra med deg. Sommeren er i sikte og du er i rute med slankinga! Lykke til videre!

Klem fra Beate
c.AuthorAlias cat741. februar 2002
Gratulerer så mye med ny vektklasse!

Klem.
84,7 kg

Mye som skjer..

Har ikke vært flink til å føre dagbok i det siste, har ikke hatt tid rett og slett.
Og kiloene "raser" av!! *SSS* Er litt målløs over hvor flott dette går, og i dag har jeg på meg en olabukse som jeg for noen mnd. siden kasserte da den var altfor trang til meg - nå er den behagelig, faktisk nesten litt romslig. Fantastisk deilig å begynne å kjenne virkningene av "den nye livsstilen".
Matinntaket i går var:
Frokost,lunsj, lunsj2: Totalt 3 skiver m/ skinke og agurk.
1 l. vann på jobb.
Middag: 1 wiener i brød (hadde ikke tid til annet)
Kvelds: 1 skive m/ leverpostei + 1 gl. melk.
Trim: Gikk til tog.

Driver om dagen og selger leilighet, og har det travelt - derfor går ting litt på halv tolv. Merker at mat er det siste jeg tenker på, så jeg må faktisk minne meg på å spise - er heller ikke særlig sulten. (mye spenning i kroppen pga. flytting) Er nå midtveis i januar og er fortsatt vel i rute med det berømmelige skjemaet mitt.
Delmål og mål:
Utgangen av februar: 79.9 = - 4.8 kg. på 6 uker (fra nå)
Midten av mai: 70 kg. = - 10 kg på 10 uker
Hovedmål: 65 kg. utg. av juni. = 19.7 kg. på 23 uker.(fra nå)
Målet mitt er - 1 kg. i uken så da burde jeg ha tid nok.

Satte meg dette målet når jeg begynte slankingene siste uken i november - og har faktisk gått ned ganske nøyaktig 1 kg. i uken.(stod stille hele siste uken i desember)
Så jeg er kjempeoptimist på at dette skal gå veien. Nå gleder jeg meg til om noen uker å raide klesskapet for andre kasserte klær!! *S*
Ønsker alle en fin dag.
3 i heiagjengen
c.AuthorAlias beate2918. januar 2002
Heisann!
Så flott det går med deg! Ser at du har tatt av deg 6 kilo allerede! Det er jo kjempeflott! Er det ikke gøy når gamle, for småe klær plutselig passer? Du har sikkert også fått kommentarer på at du har slanket deg. Det er slikt som hjelper på motivasjonen.

Ønsker deg lykke til videre.
Klem fra Beate
c.AuthorAlias skilpadda15. januar 2002
Hei! Så flott det går med deg, da. :-) Det er deilig å få på seg klær som ikke passet før, ja! Jeg blir alltid i så godt humør av nicket ditt, og så flink som du er, er jeg sikker på at du vil nå målet ditt før sommeren.

Stå på videre! Og husk på å spise nok, nå da. ;-)

klem fra skilpadda
c.AuthorAlias Minelli15. januar 2002
Hei!

Er det ikke deilig når man gjør sånne oppdagelser med klærne? Selv har jo nesten alle mine klær blitt for store etterhvert. Har vel igjen bare none få sommerkjoler som kanskje er OK...de brukte jeg bare inne i huset i fjor når ingen så meg...ville jo liknet et pølseskinn!

Du spiser litt lite da, men jeg forstår jo at det er vanskelig når man er stresset og har tankene helt andre steder. Men du er jo klar over det, og det er jo bra!

Med den farta så når du jo målene dine i tide, det er helt sikkert!

Klem fra Minelli
85,7 kg

Lørdag.

Har stått stille ganske mange dager nå, men forklaringen kom i dag med mensen. Har gått en del, til/fra toget, turer med hunden. Ikke begge deler hver dag, men ihvertfall bevegelse annen hver dag. Har spiste "det vanlige" - men i går ble det 3 snitter i en begravelse (mye majones og smør)men kuttet ut middag - var mett allikevel. Var på kino i går kveld og spiste litt popkorn og litt smågodt, men blei kjemepeglad da jeg så hva vekta viste i dag. Har fått en a-ha opplevelse i det siste hva angår det å unne seg litt. Har blitt ganske flink til å ta LITT av ting jeg egentlig ikke burde spise, og syntes dette fungerer mye bedre enn totalt forbud, for da blir en så opphengt i dette. Dette er dessuten en mye bedre vane, for den dagen kommer da vekta skal stabiliseres, og da er det en fordel å ha godteri o.l. som en del, men en LITEN del av kostholdet. Dete er nå min mening da. Spørs om jeg har tid til tur i dag, men går en god uke i møte ihvertfall.
Ønsker alle dere andre en flott helg / uke.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias Minelli12. januar 2002
Hei Sommer!

Jeg tror du gjør det på den helt riktige måten! Jeg også unner meg litt av og til, for nå vet jeg at jeg klarer det. Og etter julen har jeg ikke en gang lyst på verken sjokolade eller potetgull!

Du er helt på riktig spor, det beste er å lære seg gode vaner som vi kan beholde resten av livet!

Ha en fin helg!

Klem fra Minelli
86,0 kg

Sletta alt.

Har akkurat skrevet en del, og klarte å slette alt.
Registrerer derfor bare vekt nå.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias beate297. januar 2002
Hei igjen!
WOW ser at du har slanket deg over 5 kilo siden du kom hit. Det er jammen ikke værst! Gratulerer! Stå på videre. Sommeren er ikke langt unna, vet du!

Mange klemmer fra Beate
87,2 kg

Det var nok kebaben..

Gledelig vekt i dag.
Kebaben jeg kasta i meg den 1. januar + ost og kjeks lå nok tungt i magen ved veiing i går morges.
I går var det tilbake til "striskjorta og havrelefsa" mht. spising og trim.
Frokost: 1 skive med ost.
Lunsj: 1 skive med skinke og agurk. 1 eple
Mellommåltid: 1 skive med skinke og agurk. 1 eple.
Masse vann hele formiddagen.

Middag: To asjetter aspargessuppe m/ skinke.
Kvelds: 1 Ryvita med ost og en kjeks.

Gikk en god tur etter middag - 1 time rask gange.
Deilig å være igang igjen - og egentlig ganske godt å være ferdig med jula og alle fristelsene. Er kjempefornøyd med å være tilbake i denne vekta, og at jeg ikke har lagt på meg vesentlig i jula.
Nå er det full føyke fremover..mot sommeren. Kiloene skal vekk, vekk, vekk!!!!
87,9 kg

Som forventet.

Da er jula overstått, og til tross for ett rimelig måtehold har jeg ikke vært flink nok.
Forventet å gå opp litt, og har gått en del turer, men har forsynt meg litt for mye av kaker o.l.(+ alkohol)
Men: i forhold til hvor mye jeg ville dytta i meg for ett år siden så er jeg fornøyd med inntaket. Jeg vet at nå går jeg inn i ett halvår hvor det ikke er rom for utskeielser, så dette var liksom siste krampetrekningen. I går (som avslutning på "gildet") ble det en kebab, skrapte bort mesteparten av dressingen, men ble ubehagelig mett. Syntes det er ubehagelig å bli så mett- og gleder meg nå til å begynne med hverdagen igjen.Er motivert som aldri før, så nå er det mager kost, regelmessige måltider,trim og masse vann.
Neste delmål blir den magiske 79.9 - og er jeg flink og følger trenden fra jeg begynte burde jeg klare dette innen utgangen av februar.Høye mål, men det er fullt mulig å gå ned 1. kg i uka.
Lykke til alle andre - jeg følger med dere. *S*








87,1 kg

Nå er det jul..

Har hatt ett par merkelige hopp på vekta denne uka, og nå igjen i dag, men er ikke akkurat lei meg for det.
Syntes jeg nå kan ta juleferie med ordentlig god samvittighet, siden jeg er helt i rute i forhold til skjema - og vel så det.
Disse ukene har gått overraskende bra - og jeg har fått massevis av flott inspirasjon av å lese andres dagbøker, og av tilbakemeldinger fra dere - tusen takk. *S*

Gårsdagen var "som vanlig".
08.00 - 1 skive m/ kokt skinke + agurk.
11.00 - det samme
14.00 - det samme.
Vann - vann- vann- vann- vann - hele dagen.
Gikk tur rett etter jobb. 1 time i rask gange.
Middag ca. 18.00 - brokkoli /skinke pai. Ikke direkte slankekost, men spiste ikke så altfor mye.
Kvelds: to clementiner.
Tok soltime etterpå - og er nå kjempeklar for julefeiring og ferie.
Føler meg mye lettere i kroppen (og i bedre form!!) og har fått på litt solariumsfarge, så nå føler jeg meg bedre enn jeg har gjort på mange måneder!!
Kjenner at buksa begynner å bli mye mer romslig - og det er så vanvittig deilig!!
Nå blir det mange fridager, og det betyr store utfordringer i forhold til mat. Men er sikker på at dette skal gå bra, særlig i kombinasjon med lange turer (har jo tid til det)
så etter nyttår håper jeg at vekta har gått ytterligere noe nedover. Spørs hvordan alkoholinntaket vil påvirke vekta, for det blir utvilsomt en del festing. Gleder meg..
Vil ønske alle andre her inne en trivelig jul, så "ses" vi over nyttår. Skal bli spennende å se hvordan det har gått med dere - lykke til alle sammen!!


87,7 kg

Oj da - så bra! *S*

For en strålende morgen!! 87.7 *S*
Trodde ikke helt tallet jeg så i dag, men det må være mensen som setter kroppen litt på hodet. Har sett andre ha store hopp i løpet av en dag, men ikke opplevd det sjøl, før nå.

I går var det mye juleaktivitet på jobb med koking av gløgg og innkjøp av twist, pepperkaker m.m
(rørte ikke dette selv) Glemte t.o.m. å spise hele nista!?

Frokost 06.00:1 skive m/ salami
Mellommåltid: to epler
Lunsj: 13.00:1 skive med kokt skinke

kl. 15.00: Spilte squash i en time.
Kl: 17.00: Middag: pasta med blomkål, brokkoli,kylling,sjampinjonger, løk - i sursøt saus.
Kjempegodt!
Kvelds: 2 clementiner.
Masse vann hele dagen.

En deilig aktiv dag i går - avslutta kvelden på sofaen med kjæresten og så videofilmen "Snow falling on cedars" (bok av Guterson - veldig bra)En deilig dag med trening, soltime, god mager mat(foruten sursøt saus da)og avslappning.
Utrolig deilig å være godt igang - og herlig å være i skikkelig medgang.(nedgang - hehe)
Håper det går bra for alle dere andre også - takk for oppmuntrende kommentarer - det er så hyggelig å lese hva dere skriver!
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias April19. desember 2001
Ja det er kjempegøy når vekta gjør slike store hopp i riktig retning. Motiverende, ikke sant! Men det virker som om du er flink til å trene og det gjør nok utslaget. Håper det går rette veien mot sommeren du drømmer om. Det gjør i hvertfall jeg, så vi får se hvordan det går videre. Førjulshilsen fra April
c.AuthorAlias Oriane19. desember 2001
Heisann Sommer02

Ja er det ikke deilig når vekta gjør sånne hopp, det skjer jo av og til ( men ikke ofte nok?)
Sursøt saus, om det uncle bens, er ikke så gal i kaloriene, så det kan man godt spise avogtil.
Du har jo hatt en super fin nedgang så langt, stå på videre!

Oriane
88,5 kg

Holder seg, men..

Har hatt en deilig helg, men ingen betydelig nedgang på vekta.
Spilte squash på fredag (det var deilig) og var flink med maten. Lørdag morgen viste vekta 88.2.
Lørdag gikk med til skikkelig rundvask av huset og det blei trimmen den dagen, men til gjengjeld mange timer. På kvelden var vi på besøk og fikk deilig middag (kalkun - ingen saus) og dessert var pære med litt krem og litt sjokoladesaus over. Jeg burde holdt meg unna desserten, men valgte å skeie ut litt og kose meg litt - (belønningen for julevask) Søndag blei en bra dag med 1/12 rundstykke til frokost - god tur på ettermiddagen
(1 tm.) og så var det bort igjen etterpå (hånballkamp)
De andre spiste pizza, men jeg hadde med nudler og ett eple, så jeg styrte greit unna pizza.
Hadde forventet å være tilbake til 88.2 i dag, men får smøre meg med litt tålmodighet så går det nok nedover.
Ligger foreløpig bra an i forhold til skjema som er -1 kg. i uka. Skal ned 1 kg. kommende uke - og da har jeg gått ned 4 kg.
på 4 uker. Syntes dette her går veldig bra, og er kjempeoptimist for fortsettelsen.
Drømte i natt at jeg var i Syden og så meg selv i ett vindu..
følte meg så lett i kroppen, og så da at jeg var så slank og fin. *SS* Hadde på meg skikkelig kule bukser og var ordentlig fornøyd med meg selv. Dette er første "slankedrømmen" jeg har hatt, og jeg blei ikke noe mindre inspirert av den.
Nå gleder jeg meg til juleferie med masse fri. Skal kose meg julaften, men ellers være forsiktig. Skal ihvertfall gå masse turer sånn at jeg ikke ødelegger den fine utviklinga hittil.

Ønsker alle en deilig dag.
2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Jenta*S*18. desember 2001
Hei på deg Sommer!
Den drømmen er jeg sikker på at vil bli til virkelighet!Så flink som du er så vil dette gå! Helt enig med deg i å ikke la jula ødelegge det du har klart! Det skal jeg ikke heller.Skal som du,gjøre hva jeg vil på julaften,men ellers være flink og gå tur osv*S*! 1 kilo i uka er helt perfekt det!
Stå på videre,jeg syns du er kjempeflink!!*S*
Klem fra Jenta*S*
c.AuthorAlias Minelli17. desember 2001
Hei sommer02!

Så deilig slankedrøm, da! Faktisk kan jeg ikke huske at jeg har hatt det...4 kilo på 4 uker er veldig bra. Det er akkurat passe tempo å gå ned i, for da er som regel vekttapet varig.

Kjempelurt å ha bestemt seg for å være litt forsiktig i julen!

Ha en kjempefin dag!

Klem, Minelli
88,5 kg

- 3 kg. *S*

Godt å se tallet idag - lista meg litt forsiktig opp på vekta i dag morges - spiste en ganske stor kotelett til middag i går, men ikke noe utslag som følge av det (heldigvis)

Frokost ca. 08.00 - en skive med geitost(litt fy-mat, men trenger litt jern nå)
Lunsj ca. 11.00 - en skive med mager leverpostei+agurk
Lunsj 2 ca. 14.00 - en skive med kokt skinke + agurk
Middag ca. 17.00 - kotelett, 2 poteter, grønnsaker.
Masse vann hele dagen + litt frukt (clementiner + epler)

Gikk en deilig tur på 45 min. i rask gange etter middag, også var det avgårde til fetter med tv3 for å se håndballkampen.
Kjæresten og fetteren min gassa i seg masse smågodt og cola og potetgull, men jeg klarte fint å kose meg med mine to medbragte
clementiner.
(det blei ett par-tre sigaretter istf.)
I dag er det squashspilling - gleder meg til det, har ikke spilt dette på leeenge.
Skal nok få svetta skikkelig.
Og i helgen er det storreingjøring av heimen - skal nok bli passe varm av det også.
"Onward we go - brave soldiers.." *S*
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias beate2914. desember 2001
Heisann!
Synes du var flink i går som lå unna godteret! Det krever viljestyrke. Gratulere med -3 kilo. Synes du er utrolig flink som har styrt unna godter så lenge. Til jul kan du unne deg litt ekstra. Jeg har spist godter et par ganger siden jeg begynte å slanke meg, og tro meg det er ikke så godt lenger! Sjokoladen smakte faktisk litt beskt! Koteletter kan du jo spise så lenge du fjerner fettet og ikke steker det i smør. Det går fint an å grille i ovnen.

Lykke til videre!
Mange klemmer fra Beate
89,2 kg

Julebord

I går var det jobbing hele dagen og rett på julebord.
Der stod fristelsene i laaaang kø, en buffet med alt hva en slanker kunne ønske å fråtse i...
Jeg spiste mer enn jeg egentlig burde, men syntes allikevel jeg var ganske flink..for dette kunne fort gått langt verre.

Frokost:
1 skive med levepostei og agurk

Lunsj (kl.16.00): 1 wienerpølse i brød m/ stekt løk. (fy!!)
- orket ikke tanken på slankemat når jeg skulle drikke, og bevilget meg en pølse som "underlag"..mmm..godt..*S*

Middag:
2 halvlitere med øl (for nye lesere, dette er ikke vanlig middagskost)
Forsynte meg to ganger av buffet´en - men spiste mest lett mat som grovbrød u/ smør, litt eggerøre, reker og blåskjell, hummer, salat, litt potetsalat og litt rømme.(*sikler*)
Drakk MASSE vann til middagen - og forsynte meg ikke av dessertbordet (er litt stolt av dette) til tross for at det stod ostekake der!! Og mye mer....
Det ble også ett par vodka/battery, men så er det bare julebord en gang i året da. Dro tidlig hjem og sitter duggfrisk på jobb igjen. *S*
Er ordentlig fornøyd med at jeg sparte julemiddags-opplevelsen til julaften, men kjenner lukten av ribbe, surkål og medisterkaker her jeg sitter. Nå "dagen derpå" hadde det vært kjempegodt å kaste innpå en kjempetallerken, men det blir heldigvis med tanken.
Vekta har ihvertfall ikke gått opp, og det er bra. Så nå er det ny uke med mye gåing og mye deilig fornuftig mat.
Og bare 15 dager til jul!! (og julemiddag....hehe..)

Ønsker alle en fin uke!


2 i heiagjengen
c.AuthorAlias Minelli9. desember 2001
Hei Sommer02!

Tusen takk for hyggelig hilsen i dagboka mi! Det er alltid hyggelig når nye mennesker er innom! Og velkommen til denne fantastiske siden! Uten den hadde jeg nok vært enda flere kilo tyngre og murt meg inne med høstdepresjoner...

Vi har jo nesten akkurat samme høyde og utgangsvekt, så bare gled deg til du også har mistet 17 kilo. Det er helt fantastisk, og det beste er at det går virkelig an med trening, sunn mat og støtte fra andre mennesker!

Du er ikke den eneste som ser fram til sommeren, nei. Det er nemlig mange her inne som har planer om å veie rundt 65 kilo på den tida, så du er i godt selskap!

Julebord på deg også i går, ja. Jeg prioriterte dessertbordet, jeg, da, siden jeg ikke er glad i julemat i det hele tatt! Men jul blir det vel likevel, selv for oss som slanker oss!

Lykke til videre, Sommer02!

Klem fra Minelli
c.AuthorAlias Jenta*S*9. desember 2001
Hei på deg!
Så flink du har vært da!Nå kan du være stolt av deg selv;0)!
hi hi....får vann i munnen jeg av å høre på alt det gode på julebordet! Grrrr! Hvorfor skal det være det gode som er så usunt??? Hadde vært noe om det hadde vært omvendt*S*
Stå på! Skal bli gøy å følge med deg videre!
Forresten supert kallenavn*S....hehe...den sommeren ser vi alle frem til!
Klem fra Jenta*S*
89,3 kg

Fredag..

Har hatt ett par dager med ettermiddagsjobbing og fri, men det har gått bra! *S*
Onsdag ble det "Mr. Lee" på jobben - og gikk til og fra toget.
I går var det fridag og spiste en god frokost da jeg skulle på besøk ol. og ikke spise noe på lenge.
Frokost kl. 11.00: 1 egg
1 skive m/ mager leverpostei
1 ryvita m/ ost, paprika, agurk.
Middag: kl. 19.30: 1/2 kylling (uten skinn)
ris og salat (null dressing)

Ikke noe trim denne dagen, men startet dagen i dag med en 50 min. tur i rask gange før jobben - i deilig vintervær.
Ordentlig godt for kropp og sjel.
Nå er det helg med jobbing og julebord, men må nok finne en løsning på dette med julemiddag. Har ikke lyst til å ødelegge bra resultater med en kaloribombe nå - vil heller spare meg til julaften.
1 i heiagjengen
c.AuthorAlias beate2910. desember 2001
ja, du er godt igang med slankinga! Du har jo gått ned over 1 kilo denne uka, kjempefint! Men jeg synes du spiste litt lite. 2 magre måltider, det er ikke mye. Du kan godt legge inn minst 2 måltider til og spe på med frukt. Hvis jeg vet jeg skal bort, og det ikke blir mat på en stund, så bruker jeg å ta med meg et eple eller en appelsin. Dermed er jeg ikke så sulten, og jeg holder forbrenninga oppe.

Lykke til videre, da!
Klem fra Beate
Noe gikk galt. Last inn på nytt 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.