← Alle dagbøker
Solveig
43 år168 cm10 innlegg
2002
0 følgere
Start84,4 kg
Sist82,4 kg
Endring−2,0 kg
BMI nå29,2
👋
Er dette din gamle dagbok?
Kapre den med det gamle aliaset og passordet, og fortsett der du slapp.
Kapre dagboka Hurra!!!!!!!!!!!!!
Hei.
Gratulerer med dagen alle sammen.
Nå skal jeg snart til sandnes å se på folke-og russetoget. det blir kult.
Klemz fra meg.
Overraskelse?
Hei igjen.
noen dager siden sist,men jeg har ikke gitt opp.I går så sykla jeg i 40 min.Nå har jeg endelig fått motivasjon til å starte for fullt.Min far hjelper meg å tenke på sunn mat,og han sier han har en overraskelse til meg til sommeren hvis jeg går ned noen kilo.det er sikkert det som gjør at jeg har mye mer motivasjon enn før.Jeg har nettopp laget meg et brød og jeg håper at det blir godt.
Snakkes!
Angående potetmiddagen min!
Ville bare si at det ikke bare er poteter,men grønnsaker og kjøtt/fisk.
(Jeg har et magasin jeg fikk,som har vært i et ukeblad som det står skrevet det med poteter.)
Hvis man spiser det som står i heftet mitt, så går man ned 3kg pr. uke.
Jeg kan jo skrive hva jeg har spist her, så kan jo dere prøve også.
(Kan jo ikke garantere at man går ned så mye,men det er hvert et forsøk.)
Frokost:
1 beger mager yoghurt
1 banan
5 ss cornflakes/havregryn
Lunsj:
Pastasalat med reker( jeg har skrevet den opp i "oppskrifter")
Middag:
200 g poteter
100 g yoghurt naturell
50 g lettrømme
1 ss hakket persille
1 sjarlottløk,finhakket
1 sylteagurk,finhakket
salt og pepper
1 ts hakkede valnøtter
Kok potetene med skallet på.Bland sammen yoghurt,rømme og rør i hakket persille,sjarlottløk og agurker.Smak til med salt og pepper.Skrell potetene og server dem med dressingen og hakkede nøtter.
Takk for kommentarene jeg har fått. Det er veldig god inspirasjon,syns jeg. Fortsett med det!
Ha en koselig slankedag,og kos deg med det fine sommerværet,mens det er der.
potetmiddager - 3kg
Go dagen!
I morgen skal jeg begynne å spise potet-middager.For det første er det kjempe godt og for det andre kan man gå ned 3kg på 1 uke. Skal også gå 30 min per dag.
Kommer tilbake senere i dag og skriver hva jeg har spist i dag.
Oppdatering for vekt.
Hei.
Tenkte jeg skulle oppdatere vekta mi nå.
Et spørsmål: Kan jeg drikke cola light når jeg skal slanke meg.
Hilsen meg.
Delmål+konkurranse.
Ja,nå har jeg og lyst til å sette delmål.Mitt delmål er:78kg innen 1 juni. Tror dere jeg kan klare det?
Noen som vil være med i en 5kg konkurranse?
Vi kan starte 1mai.
Kos og klem fra solveig!
hei
Gog kveld!
Nå er klokka 22:05 og jeg skal snart legge meg.Har tenkt å begynne på grete roede kurs,men begynner å lure på om jeg klarer det.Men egentlig koster det jo litt også.Kan jo alltids spørre far om han kan spandere litt på meg,siden det går til en god sak.
Gått lang tur i går.
I går så gikk jeg 1 time+15min. Det var rett og slett herlig å svette. Men angående mine mål så skriver jeg dem senere i dag.
Overvidde:106cm
Midje:99cm
Hofte:101cm
Ende:106
Lår:63cm
Skriver senere!
Er happy i dag.
Go dagen!
I dag så veide jeg 83.2kg. Ble kjempe happy. Har tenkt å skrive opp hvor mange cm jeg måler.For eks. på midjen,låret,brystet hver mandag. Nå skal jeg gå en lang tur på en time elle noe sånt.
Ha en fin slankedag alle sammen.
Klemz.
Ny her
Hei alle slankere!
Jeg kom tilfeldigvis opp på denne siden for jeg trengte å slanke meg.Så da tenkte jeg at jeg skulle prøve å se hvordan dette går med kiloene her.
Jeg er en sjokoholiker egentlig,men jeg må bare innse at hvis jeg spiser sjokolade hver dag, så hjelper det ikke for vekta.
Jeg bestemte meg for å ta meg i sammen,for nå går det vel opp i 90kg før jeg slanker meg og det vil jeg ikke.
Må begynne å trene hver dag og spise 4-5 måltider hver dag.
Vel,nå er det nok med det jeg skal si nå.
Klemz folkens.
PS! Håper på respons og noen kan motivere meg.
Nu har det gått ett par månader, och jag har inte sett att du har skrivit mera. Men du har lagt in en oppskrift som jag inte helt förstår... Pastasalat med reker, men den innehåller bara potatis?!
Om du tittar in kan du väl se på den?
Hilsen,
Camilla